BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol roept op tot massale steun Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 14 augustus 2009 - 10:43
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Martin Jol roept op tot massale steun Ajax (Supportersvereniging Ajax)

bram
 bram - vrijdag 14 augustus 2009 - 10:56   quote  deeplink  
te triest voor woorden
freakie
 freakie - vrijdag 14 augustus 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Duidelijk van jol! bram denk dat jij een beetje triest ben.. Team moet je nooit laten vallen maar als je om extra steun vraagt is daar niks mis mee.. eigenlijk heel onschuldig..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 14 augustus 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 11:12 schreef freakie het volgende:
Duidelijk van jol! bram denk dat jij een beetje triest ben.. Team moet je nooit laten vallen maar als je om extra steun vraagt is daar niks mis mee.. eigenlijk heel onschuldig..
Brammetje is dan ook helaas geen supporter van Ajax, maar komt hier wederom stoken. Ik hoef je dan ook geen hint te geven van welke club hij wel supporter is ;-)

OT: Goede actie van Jol. De steun van het publiek is vaak doorslaggevend geweest in thuiswedstrijden. Ik hoop net als hem dat clubs weer met de staart tussen de benen naar de ArenA komen, maar de spelers zelf zullen daar ook voor moeten zorgen.
thedon
 thedon - vrijdag 14 augustus 2009 - 13:50   quote  deeplink  
ik ben er 428 tegen rkc was het weer gezellig:P
jol heb gelijk arena moet vol!!!!!!!!!!!
met ze alle JODUHHHHHHHHHHH

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door thedon --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 14 augustus 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Nou sorry hoor maar Martin zit het publiek een beetje te veel op te stoken. Natuurlijk wil iedereen graag het publiek achter zich, maar dit is overbodig. Eerst al dat kop omhoog, borst vooruit gedoe, en nu dit weer. Hij heeft geen enkele binding met ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:18   quote  deeplink  
geen binding met ajax?? meer dan wij, hij is de trainer, hoeveel binding wil je hebben, of gaan we nu weer zielig doen en ropen dat we een trainer uit de ajax cultuur willen, volgens mij bewijzen die jongens al 13 jaar niks te kunnen presteren, beetje zinloze post van je..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door remco k --
Roelof
 Roelof - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:19   quote  deeplink  
"Uiteindelijk wil ik er naar toe dat andere clubs een uitwedstrijd tegen Ajax weer als een schier onmogelijke opgave zien."
In het kampioensseizoen 2003-2004 is Ajax thuis ongeslagen gebleven, op 1 wedstrijd tegen RBC na, won Ajax ALLE thuiswedstrijden!! Dit was in mijn ogen de basis voor het kampioenschap!
Daarom vind ik het helemaal geen onzin wat Jol zegt...
reminho
 reminho - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Het is alleen maar goed wat jol doet,en geen binding met ajax slaat nergens op,wat remco daar ook zegt hij is daar trainer,en hij doet het tot op heden gewoon goed.
Iedere supporter mag hier wat meedoen wat hij wil.
En nu komt iedere club nog naar amsterdam met de gedachte van het wordt moeilijk maar het kan en dat was vroeger anders.
Jol heeft mijn steun.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol roept op tot massale steun Ajax









0.0109829