BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een nieuwe spits!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Jol wil een spits met veel ervaring:
Ik zie voor ajax 2 heel goede opties.

Bij de 2 spelers die ik nom moet je jezelf goed bedenken dat ajax zeker 5 a 6 kansen per wedstrijd gaat creeren, dat is gewoon een feit gezien het middenveld en aanval van ajax.

1: Makaay, voor waarschijnlijk weinig geld op te halen bij Feijenoord, bij ajax zou hij z'n eigen spelletje kunnen spelen en maakt ie er zeker 25 a 30
2: Kluivert ondanks dat ie geen club heeft en bezig is met z'n stage bij psv heeft hij wel aangegeven nog niet defintief gestopt te zijn, het klinkt misschien gek maar met het systeem wat ajax speelt momenteel denk ik dat hij nog van heel veel waarde kan zijn, ondanks dat hij weinig heeft gescoord bij psv heeft hij ook daar wel zijn waarde bewezen, metname door zijn ervaring, en nog een vordeel is dat hij gratis is en niet veel salaris hoef te ontvangen.

Vele van jullie zullen het wel oneens zijn hiermee maar ik denk dat het met dit systeem echte aanwinsten kunnen zijn.
reminho
 reminho - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Makaay goeie spits zou zeker een welkome versterking zijn of die wil is een 2e.

Kluivert was een goeie spits heeft een poos geen competitie duel gespeeld en was of is blessure gevoelig!
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
makaay lijkt me prima idee. wel op z'n rentree en is moeilijk in het meeverdedigen. iets wat ajax wel kan gebruiken.
kluivert is afgedaan wat mij betreft en idd te blessuregevoelig
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
vraag me trouwens af of er uberhaupt nog wel een speler bijkomt heb er zo'n mijn twijfels over
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Er komt zeker een verdediger erbij.
Daarnaast ik weet het niet ik hoop eerder op een veel scorende middenvelder wat dat ontbreekt nu veel meer dan een spits..Mijn mening is een kampioensploeg heeft een veel scorende middenvelder nodig..Zoals we dat met Sneijder hadden Honda zou bijvb perfect zijn!
Bas12345
 Bas12345 - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Ach remco jij hebt gewoon voetbal internatiol gekeken wat rene van der grijp zij en waarom haal je bergkamp niet in de spits of marco van basten xd
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:22 schreef Bas12345 het volgende:
Ach remco jij hebt gewoon voetbal internatiol gekeken wat rene van der grijp zij en waarom haal je bergkamp niet in de spits of marco van basten xd
En remco is het met vd grijp eens wat is daar gek aan???
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:32   quote  deeplink  
hahahaha makaay wat een laag niveau hier man, makaay wil zijn contract nog loopt voor feyenoord spelen en heeft aangegeven niet weg te willen ook niet nu hij op de bank zit en hij is en FEYENOORDER maar goed jullie hadden ook een topic dat jullie de guzman en wijnaldum wilden ik weet dat jullie dromen dat ze voor jullie spelen maar blijf dromen!!
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:32 schreef feyenoordq het volgende:
hahahaha makaay wat een laag niveau hier man, makaay wil zijn contract nog loopt voor feyenoord spelen en heeft aangegeven niet weg te willen ook niet nu hij op de bank zit en hij is en FEYENOORDER maar goed jullie hadden ook een topic dat jullie de guzman en wijnaldum wilden ik weet dat jullie dromen dat ze voor jullie spelen maar blijf dromen!!
makkaay word bij feijenoord volledig verkeerd gebruikt, en wat is er verkeerd aan een speler van feijenoord te begeren, jullie kunnen geen spelers uit onze selectie betalen "beetje jaloers??". De beste speler in jullie selectie en hij word compleet verpest door een op hol geslagen Been( zie persconferentie, hij ontplofte zowat) Ach ja als jullie hem niet willen mag hij er bij ons wel 30 inschieten hoor, geen probleem, en bij ons zal hij zoiezo beter spelen als bij feijenoord want wij creeren kansen:) zou jullie ook eens moeten proberen ipv alleen maar achteruit lopen, sorry daar zijn jullie WEER niet goed genoeg voor..:)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

makkaay word bij feijenoord volledig verkeerd gebruikt, en wat is er verkeerd aan een speler van feijenoord te begeren, jullie kunnen geen spelers uit onze selectie betalen "beetje jaloers??". De beste speler in jullie selectie en hij word compleet verpest door een op hol geslagen Been( zie persconferentie, hij ontplofte zowat) Ach ja als jullie hem niet willen mag hij er bij ons wel 30 inschieten hoor, geen probleem, en bij ons zal hij zoiezo beter spelen als bij feijenoord want wij creeren kansen:) zou jullie ook eens moeten proberen ipv alleen maar achteruit lopen, sorry daar zijn jullie WEER niet goed genoeg voor..:)
het is moeilijk discuseren met feyenoorder heb ik allang in de gaten
ze nemen alles zo personelijk op ongelofelijk
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:50   quote  deeplink  
ach ja logisch als je nooit wat wint toch, an word je vanzelf een beetje jaloers
PS: daarom moeten wij nu ook eens wat gaan winnen, wsant met geld alleen win je het kampioenschap niet.
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:59   quote  deeplink  
renco k
heej het ajax plaatjeno price no cup
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:59 schreef feyenoordq het volgende:
renco k
heej het ajax plaatjeno price no cup
ajax in 11 jaar 3 titels niet veel nee totaal 29
feyenoord in 25 jaar 3 titels dus jah???
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:13   quote  deeplink  
en in 10 2
dus niet jaren meepikken he
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:24   quote  deeplink  
???
haha het gaat om het getal 3
wij in 11 jaar jullie in 25 jaar
Jaren meepikken??hhahahhahahahahah
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

makkaay word bij feijenoord volledig verkeerd gebruikt, en wat is er verkeerd aan een speler van feijenoord te begeren, jullie kunnen geen spelers uit onze selectie betalen "beetje jaloers??". De beste speler in jullie selectie en hij word compleet verpest door een op hol geslagen Been( zie persconferentie, hij ontplofte zowat) Ach ja als jullie hem niet willen mag hij er bij ons wel 30 inschieten hoor, geen probleem, en bij ons zal hij zoiezo beter spelen als bij feijenoord want wij creeren kansen:) zou jullie ook eens moeten proberen ipv alleen maar achteruit lopen, sorry daar zijn jullie WEER niet goed genoeg voor..:)
Ja ja, dus bij jullie creeren ze kansen, welke kansen heeft bijvoorbeeld Sulejmani al gecreerd, daar heb ik nog niet veel van gezien.
En waar is trouwens Kennedy, speelde goed bij fc Twente, net als Rommedahl bij Psv, en bij jullie ---> helemaal niks.
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:59 schreef feyenoordq het volgende:
renco k
heej het ajax plaatjeno price no cup
ajax plaatje tijdje geen prijs , geen bekers.

Feijnoord plaatje heel lang geen prijzen , nooit geen beker meer.

We heben het hier over landstitels he.
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 18:36 schreef voetbal-angerfist het volgende:

[..]

Ja ja, dus bij jullie creeren ze kansen, welke kansen heeft bijvoorbeeld Sulejmani al gecreerd, daar heb ik nog niet veel van gezien.
En waar is trouwens Kennedy, speelde goed bij fc Twente, net als Rommedahl bij Psv, en bij jullie ---> helemaal niks.
sulejmani speelde 1 wedstrijd en een helft 1 goal 1 assist, en suarez 3 keer alleen voor de keeper gezet.

Dat is meer dan heel feijenoord......................................... het afgelopen seizoen.
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
en we hebben het hier over een nieuwe spits wat heeft dat in godsnaam met het mislukken van kennedy te maken en volgens mij doet rommedhaal het momenteel aardig, hij is al bij meer goals betrokken geweest dan feijnoord dit seizoen heeft gemaakt.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 18:36 schreef voetbal-angerfist het volgende:

[..]

Ja ja, dus bij jullie creeren ze kansen, welke kansen heeft bijvoorbeeld Sulejmani al gecreerd, daar heb ik nog niet veel van gezien.
En waar is trouwens Kennedy, speelde goed bij fc Twente, net als Rommedahl bij Psv, en bij jullie ---> helemaal niks.
Rommendahl doet het al weken lang goed
Kennedy komt te kort bij Ajax heeft genoeg kansen gehad.
Sulejmani vorig jaar niet top tog 10doelpunten en 10 assist,nu ziet hij er weer scherp uit word op de juiste positie gebruikt was tegen Rkc gevaarlijk goeie invalsbeurt hij word langzaam weer gebracht en maakt elke week progressie..
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:55   quote  deeplink  
remco k
waneer was de laatste prijs van ajax???
precies ja voor 2008 toen won feyenoord nog een prijs vergeten dus ajax paar jaar helemaal niets in amsterdam dus 1 jaar geleden stond ik op de coolsingel jullie missen nog een aantal jaren
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 18:55 schreef feyenoordq het volgende:
remco k
waneer was de laatste prijs van ajax???
precies ja voor 2008 toen won feyenoord nog een prijs vergeten dus ajax paar jaar helemaal niets in amsterdam dus 1 jaar geleden stond ik op de coolsingel jullie missen nog een aantal jaren
wat probeer je nou allemaal te zeggen joh haha
afgeloepn 10jaar ajax meer prijzen dan feyenoord afgelopen 70jaar meer prijzen
dus ik snap je punt totaal niet
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:04   quote  deeplink  
lulkoek ajaxrulezz
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 19:04 schreef feyenoordq het volgende:
lulkoek ajaxrulezz
lulkoek??
dus ajax heeft niet meer gewonnen afgelopen 10jaar en afgelopen 70 jaar dan 010??
hahahahhaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door ajaxrulezz --
EstherAjax
 EstherAjax - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Makaay? Laat me niet lachen! Liever geen spits dan die lelijke kakkerlak! *lol*
EstherAjax
 EstherAjax - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 18:36 schreef voetbal-angerfist het volgende:

[..]

Ja ja, dus bij jullie creeren ze kansen, welke kansen heeft bijvoorbeeld Sulejmani al gecreerd, daar heb ik nog niet veel van gezien.
En waar is trouwens Kennedy, speelde goed bij fc Twente, net als Rommedahl bij Psv, en bij jullie ---> helemaal niks.
Beetje rare opmerking dit vind je niet? Ten eerste, er zijn nog maar 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen... En ten tweede, Rommedahl heeft inderdaad al meerdere malen laten zien dat ie wel goed is... Dus waar heb je het in vredesnaam over? :S
bully
 bully - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:44 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

het is moeilijk discuseren met feyenoorder heb ik allang in de gaten
ze nemen alles zo personelijk op ongelofelijk
misschien als je ook hun in hun waarde laat dat je ook andere reakties krijgt.
maar merk hier als iemand van een andere club heel normaal reageerd dat hun club gelijk word afgebroken enz door meerder personen hier.
zolang iedereen hier normaal reageerd kan je normaal een discussie houden.
maar hoor hier benamingen die hier op dit forum echt niet thuis horen.
natuurlijk zitten er een paar bij die gewoon de confrontatie zoeken.
maar die kan je gewoon negeren dan hebben ze er ook het minste plezier van.
niet iedereen heefd nu eenmaal de zelfde mening maar als je mekaar respecteerd kan je daar normaal over discuseren.
houd natuurlijk niet in dat je jou mening maar moet opdringen.
hier schaam ik me weleens van de opmerkingen die bepaalde ajax supporters plaatsen.
EstherAjax
 EstherAjax - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 19:59 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

het is onmogelijk om met een feyenoorder te praten laat staan te discuseren
nog erger dan een kleuterklas
Ja, dat wist ik al, maar ik erger me er aan als mensen dingen zeggen die naar mijn mening nergens op slaan. Dus dan kan ik het niet laten om me ermee te bemoeien... Jaja, ook vrouwen zijn DIEHARDS hoor...
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 20:03 schreef bully het volgende:

[..]

misschien als je ook hun in hun waarde laat dat je ook andere reakties krijgt.
maar merk hier als iemand van een andere club heel normaal reageerd dat hun club gelijk word afgebroken enz door meerder personen hier.
zolang iedereen hier normaal reageerd kan je normaal een discussie houden.
maar hoor hier benamingen die hier op dit forum echt niet thuis horen.
natuurlijk zitten er een paar bij die gewoon de confrontatie zoeken.
maar die kan je gewoon negeren dan hebben ze er ook het minste plezier van.
niet iedereen heefd nu eenmaal de zelfde mening maar als je mekaar respecteerd kan je daar normaal over discuseren.
houd natuurlijk niet in dat je jou mening maar moet opdringen.
hier schaam ik me weleens van de opmerkingen die bepaalde ajax supporters plaatsen.
dus jij zegt dat ik ze niet in hun waarde laat??
respect vind ik een rot woord word altijd zo snel gezegd
respect moet je verdienen zonder dat je het woord respect hoefd te zeggen!

ik geef me mening hoe feyenoorders hier altijd reageren laat mij in me waarden dan en laat me dat zeggen zonder aantegeven dat ik ze niet in hun waarde laat!!Want dat is onzin
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 20:04 schreef EstherAjax het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik al, maar ik erger me er aan als mensen dingen zeggen die naar mijn mening nergens op slaan. Dus dan kan ik het niet laten om me ermee te bemoeien... Jaja, ook vrouwen zijn DIEHARDS hoor...
klopt en als ze er niet meer uitkomen gaan ze zeuren over je spelfouten ect..
het is nooit inhoudelijk en het is altijd meningen afkraken zonder een eigen mening te geven..vrouwen zijn zeker DIEHARTJESSS
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
@ Remco K
van ajacied tot ajacied
Dit is een discussie/topic van niets.

Makaay en Kluivert naar Ajax, sorry Remco maar bij het bedenken ervan, vraag ik me af wat heb je gebruikt.. Waarom niet Gabrich niet nog een kans geven? Als je nou zou zeggen Nkufo, Kanu of die mafketel met een lange achternaam, hesselink dan had ik nog wel willen nadenken maar hier zakt mijn broek vanaf.
Inderdaad ze zullen een doelpuntje meepikken, maar dat zal elke spits doen die bij Ajax speelt. Kom op Remco K, normaal ben je scherp of leuke opmerkingen.... ik zie dit als een slechte dag, kan gebeuren.
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Of je het wilt of niet in iedereen zit een ajacied
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 20:41 schreef Juantinho het volgende:
@ Remco K
van ajacied tot ajacied
Dit is een discussie/topic van niets.

Makaay en Kluivert naar Ajax, sorry Remco maar bij het bedenken ervan, vraag ik me af wat heb je gebruikt.. Waarom niet Gabrich niet nog een kans geven? Als je nou zou zeggen Nkufo, Kanu of die mafketel met een lange achternaam, hesselink dan had ik nog wel willen nadenken maar hier zakt mijn broek vanaf.
Inderdaad ze zullen een doelpuntje meepikken, maar dat zal elke spits doen die bij Ajax speelt. Kom op Remco K, normaal ben je scherp of leuke opmerkingen.... ik zie dit als een slechte dag, kan gebeuren.
Venegoor??die het niet heeft gemaakt bij Celtic?N'Kufo ??goed voor twente maar niet voor Ajax!Kanu??die heeft zijn beste tijd gehad

Makaay word verkeerd gebruik hij loop nu voor andere spelers bij Ajax lopen ze voor hem hij hoefd ze alleen maar in te schieten.Alleen Kluivert ben ik het niet mee eens
Verder vind ik het geen slechte gedachte van remco
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 20:03 schreef bully het volgende:

[..]

misschien als je ook hun in hun waarde laat dat je ook andere reakties krijgt.
maar merk hier als iemand van een andere club heel normaal reageerd dat hun club gelijk word afgebroken enz door meerder personen hier.
zolang iedereen hier normaal reageerd kan je normaal een discussie houden.
maar hoor hier benamingen die hier op dit forum echt niet thuis horen.
natuurlijk zitten er een paar bij die gewoon de confrontatie zoeken.
maar die kan je gewoon negeren dan hebben ze er ook het minste plezier van.
niet iedereen heefd nu eenmaal de zelfde mening maar als je mekaar respecteerd kan je daar normaal over discuseren.
houd natuurlijk niet in dat je jou mening maar moet opdringen.
hier schaam ik me weleens van de opmerkingen die bepaalde ajax supporters plaatsen.
De spijker op z'n kop, bully. Ben het helemaal met je eens!
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 20:49 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Venegoor??die het niet heeft gemaakt bij Celtic?N'Kufo ??goed voor twente maar niet voor Ajax!Kanu??die heeft zijn beste tijd gehad

Makaay word verkeerd gebruik hij loop nu voor andere spelers bij Ajax lopen ze voor hem hij hoefd ze alleen maar in te schieten.Alleen Kluivert ben ik het niet mee eens
Verder vind ik het geen slechte gedachte van remco
Je hebt gelijk de drie die ik heb genoemd zou ik absoluut niet bij ajax willen maar je moet niet met makaay of met kluivert komen want dan kan ik er ook wel wat uit mijn mow schudden.
als we zeuren over anastaciou of charisteas ( hoe je het ook schrijft) kan Makaay ook in dat rijtje. Makaay is een speler die stil staat, dat is niet wat we willen bij ajax, hebben we nooit gehad/ gewild en nu opeens dat als optie zien omdat er een spits moet komen?? Nee heren ik begrijp jullie maar kom dan liever met kwaliteit dan Makaay, dat was een goeie.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:39 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Je hebt gelijk de drie die ik heb genoemd zou ik absoluut niet bij ajax willen maar je moet niet met makaay of met kluivert komen want dan kan ik er ook wel wat uit mijn mow schudden.
als we zeuren over anastaciou of charisteas ( hoe je het ook schrijft) kan Makaay ook in dat rijtje. Makaay is een speler die stil staat, dat is niet wat we willen bij ajax, hebben we nooit gehad/ gewild en nu opeens dat als optie zien omdat er een spits moet komen?? Nee heren ik begrijp jullie maar kom dan liever met kwaliteit dan Makaay, dat was een goeie.
omdat Makaay een ajax niet presteert zetten we hem in het rijtje Charisteas??
Voetbal is niet zwart/wit denken en voetballers zijn geen robots die altijd maar kunnen presteren onder welke omstandigheid of in welke systeem dan ook..

Makaay loopt zich nu rot in de aanval en komt niet tot zijn recht
Bij Ajax speelt hij in een systeem dat hembeter ligt Suarez en Sulejmani lopen voor hem hij krijg de voorzet in de 16meter is hij gevaarlijk en in de aanval van ajax krijg je veel kansen en in het systeem bij AJax hoeft hij niet steeds van buiten de 16 te komen..feyenoord benut nu niet zijn kwaliteit...

+ zijn ervaring kijk is naar de clubs en de doelpunten
Charisteas en Anastasiou komen daar niet in de buurt!!!

ps
en het zou een geweldig zijn als hij tegen feyenoord scoort ;-)
of dat tie als een lopende band weer gaat scoren bij Ajax zodat feyenoord ziet wat voor speler ze hebben laten gaan en hoe je hem wel kan gebruiken in een team!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door ajaxrulezz --
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:45 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

omdat Makaay een ajax niet presteert zetten we hem in het rijtje Charisteas??
Voetbal is niet zwart/wit denken en voetballers zijn geen robots die altijd maar kunnen presteren onder welke omstandigheid of in welke systeem dan ook..

Makaay loopt zich nu rot in de aanval en komt niet tot zijn recht
Bij Ajax speelt hij in een systeem dat hembeter ligt Suarez en Sulejmani lopen voor hem hij krijg de voorzet in de 16meter is hij gevaarlijk en in de aanval van ajax krijg je veel kansen en in het systeem bij AJax hoeft hij niet steeds van buiten de 16 te komen..feyenoord benut nu niet zijn kwaliteit...

+ zijn ervaring kijk is naar de clubs en de doelpunten
Charisteas en Anastasiou komen daar niet in de buurt!!!

ps
en het zou een geweldig zijn als hij tegen feyenoord scoort ;-)
of dat tie als een lopende band weer gaat scoren bij Ajax zodat feyenoord ziet wat voor speler ze hebben laten gaan en hoe je hem wel kan gebruiken in een team!
Ajaxrulezz,
Als je boven de dertig bent en al geruime tijd niet meer op en top bent ( dat proces startte al bij Munchen)kelder je snel naar de onderste regionen. Niet dat Makaay bij de onderste regionen hoort maar voetbal is wel zwart wit als het daarover gaat. Je komt op een punt dat je niet meer mee kunt zie Ronaldo ( brazil) zal hij dan net zo goed zijn als de staat van dienst destijds als hij bij ons komt voetballen??

Je hebt me nog niet overtuigd maar dat komt doordat ik geen fan ben van Makaay en dat soort spelers dus daarom en misschien onterecht hem plaats tussen de twee grieken gezien zijn staat van dienst. We zullen helaas oneens blijven maar ik hoop dat IK ONGELIJK heb als hij zou komen en idd ik zou hem graag aan de lopende band zien scoren zodat ze daar in de kuip weer eens achter hun oren kennen krabben. :-)
Er zijn weinig dingen mooier in het voetballand.

Of je het wilt of niet in iedereen zit een ajacied!!
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:39 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Je hebt gelijk de drie die ik heb genoemd zou ik absoluut niet bij ajax willen maar je moet niet met makaay of met kluivert komen want dan kan ik er ook wel wat uit mijn mow schudden.
als we zeuren over anastaciou of charisteas ( hoe je het ook schrijft) kan Makaay ook in dat rijtje. Makaay is een speler die stil staat, dat is niet wat we willen bij ajax, hebben we nooit gehad/ gewild en nu opeens dat als optie zien omdat er een spits moet komen?? Nee heren ik begrijp jullie maar kom dan liever met kwaliteit dan Makaay, dat was een goeie.
dat was in het verleden niet wat we nodig hadden nee, maar nu hebben we wel zo'n spits nodig, eentje die constant op de goede plek staat, daar zijn er niet zoveel van, makkay is er wel 1 van , ik hoor andere mensen hier vennegoor roepen, wat is er mis met jullie willen we kick and rush voetbal gaan spelen ofzo, daar heb je met bewegende spelers als sulejmani en suarez juist helemaal niks aan, juist dan heb je een speler nodig die snel op goal schiet en vaak op de juiste plek zit, makaay dus. Kluivert is inderdada een ander verhaal maar ik zie hem er toch ook nog wel 20 inprikken als hij zou spelen, en niet te vergeten , hem een kans geven op het trainingsveld kost je niks he jongens, buiten het feit dat z'n knie gaar is, kan die wel een balletje trappen, en de ervaring van deze twee zou voor dit elftal zeer goed zijn.
alibabba
 alibabba - zondag 16 augustus 2009 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 18:36 schreef voetbal-angerfist het volgende:

[..]

Ja ja, dus bij jullie creeren ze kansen, welke kansen heeft bijvoorbeeld Sulejmani al gecreerd, daar heb ik nog niet veel van gezien.
En waar is trouwens Kennedy, speelde goed bij fc Twente, net als Rommedahl bij Psv, en bij jullie ---> helemaal niks.
Kennedy is een geweldige voetballer,vergeet dat niet!iedereen praat mekaar wat na en verliest de realiteit uit het oog!geef hem vertrouwen en hij maakt het waar!hem afschrijven is volstrekte onzin!AJAX
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 00:45 schreef alibabba het volgende:

[..]

Kennedy is een geweldige voetballer,vergeet dat niet!iedereen praat mekaar wat na en verliest de realiteit uit het oog!geef hem vertrouwen en hij maakt het waar!hem afschrijven is volstrekte onzin!AJAX
heefd hij al niet genoeg kansen gehad dan?
verder kan ik me wel vinden in het geen Juantinho over makaay zegt.
een speler op die leeftijd die al geruime tijd niet meer op zijn niveau speeld lijkt mij een groot risico.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door bully --
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 09:03   quote  deeplink  
een vraagje bully, sinds wanneer is makaay niet meer op niveau dan?? laatste 8 wedstrijden vorig seizoen gewoon 10 goals, en word gewoon stomgebruikt dit seizoen, valt denk ik wel mee hoor dat het over is met hem
alibabba
 alibabba - zondag 16 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 01:12 schreef bully het volgende:

[..]

heefd hij al niet genoeg kansen gehad dan?
verder kan ik me wel vinden in het geen Juantinho over makaay zegt.
een speler op die leeftijd die al geruime tijd niet meer op zijn niveau speeld lijkt mij een groot risico.
Kennedy heeft wel kansen gehad,maar moest telkens na een paar wedstrijden weer wijken!dat is nou net het probleem!die jongen moet je gewoon een heel seizoen laten staan!dat betaalt ie terug!100%!je moet er vertrouwen in blijven houden en veel met 'm praten!bij twente was ie super,je maakt mij niet wijs dat ie er nu niks meer van kan!er word verkeerd met hem omgegaan!echt jammer!
dennis s
 dennis s - zondag 16 augustus 2009 - 12:08   quote  deeplink  
ik zie honda graag komen naar ajax en kluivert kanje heel goed gebruiken en hij is instaat omde andere spelers beter temaken
dus geef hem een kans want het blijft een ajaxied
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 09:03 schreef remco k het volgende:
een vraagje bully, sinds wanneer is makaay niet meer op niveau dan?? laatste 8 wedstrijden vorig seizoen gewoon 10 goals, en word gewoon stomgebruikt dit seizoen, valt denk ik wel mee hoor dat het over is met hem
zijn missers zeker niet gezien.
zo goed voetbalt hij niet meer.
plus dat de aanschaf van een speler op die leeftijd echt geen slimme zet zal zijn.
wie zegt dat hij bij ajax wel zijn niveau haald.
naam zegt niet veel meer op gegeven moment ben je gewoon over je top heen.
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Is weer duidelijk dat jol cvitanisch niet lkkr vindt spelen..
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 14:29 schreef bully het volgende:

[..]

zijn missers zeker niet gezien.
zo goed voetbalt hij niet meer.
plus dat de aanschaf van een speler op die leeftijd echt geen slimme zet zal zijn.
wie zegt dat hij bij ajax wel zijn niveau haald.
naam zegt niet veel meer op gegeven moment ben je gewoon over je top heen.
zie je de missers van suarez wel dan die mist er nog meer hoor. als je er maar genoeg maakt.
RUDE BOY
 RUDE BOY - maandag 17 augustus 2009 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 20:04 schreef EstherAjax het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik al, maar ik erger me er aan als mensen dingen zeggen die naar mijn mening nergens op slaan. Dus dan kan ik het niet laten om me ermee te bemoeien... Jaja, ook vrouwen zijn DIEHARDS hoor...
100% ZEKER DAT JIJ POT BENT!!!!
freakie
 freakie - maandag 17 augustus 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Waar slaat dat op??
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 02:22 schreef RUDE BOY het volgende:

[..]

100% ZEKER DAT JIJ POT BENT!!!!
rude boy was voorheen toch gaylord fucker aka gay boy
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

makkaay word bij feijenoord volledig verkeerd gebruikt, en wat is er verkeerd aan een speler van feijenoord te begeren, jullie kunnen geen spelers uit onze selectie betalen "beetje jaloers??". De beste speler in jullie selectie en hij word compleet verpest door een op hol geslagen Been( zie persconferentie, hij ontplofte zowat) Ach ja als jullie hem niet willen mag hij er bij ons wel 30 inschieten hoor, geen probleem, en bij ons zal hij zoiezo beter spelen als bij feijenoord want wij creeren kansen:) zou jullie ook eens moeten proberen ipv alleen maar achteruit lopen, sorry daar zijn jullie WEER niet goed genoeg voor..:)
JERRY JERRY :) Ajax RULEZ:D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5170
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een nieuwe spits!?









0.0088930