BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax op zoek naar eenverdediger!!??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:41   quote  deeplink  
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2980_[Exclusief]-â€Ajax-bekijkt-Prahic-opnieuwâ€.html
bully
 bully - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
volgens mij werkt de link niet.
alibabba
 alibabba - zaterdag 15 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
die werkt inderdaad niet!ajax moet makaay halen en nog een sterke centrale verdediger!worden we glansrijk KAMPIOEN
Blade85
 Blade85 - zaterdag 15 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
waarom makaay??? vind het een goede spits hoor maar ajax heeft nog een breekijzer nodig en dat is makaay absoluut niet. en qua verdediging moeten ze iig een centrale verdediger die links is hebben want dat missen we vaak in de opbouw.
alibabba
 alibabba - zaterdag 15 augustus 2009 - 15:37   quote  deeplink  
waarom makaay?past perfect bij de lopende mensen die ajax al heeft!rondom suarez en sulejmani hoeft makaay alleen maar te doen waar ie goed in is:scoren!maakt voor ons aller AJAX minimaal 20 goals!kan cvitanich als breekijzer fungeren!sterke centrale verdediger om een man uit te schakelen,zodat vertonghen in centrum kan opbouwen!worden we met gemak KAMPIOEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2009 door alibabba --
greenwood
 greenwood - zaterdag 15 augustus 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Ik word een beetje moe van al die mensen die opeens fan zijn van makaay. Voordat mr v/d gijp over makaay begon in voetbal international was het ondenkbaar dat iemand het ook maar over makaay zou hebben. Nu is hij opeens de gewenste versterking voor Ajax? Hou toch op zeg.
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2009 - 16:32   quote  deeplink  
je moet evebn knippen plakken want anders werkt het inderdaad niet, beetje raar iig. hier is het stuk.

Kroatische club Varteks Varazdin kreeg opnieuw Ajaxscouts op bezoek voor speler Igor Prahic. De verdediger werd in de lente al meermaals bekeken, op 8 augustus zakten opnieuw scouts af naar Oost-Europa om zijn ontwikkeling te volgen. Igor Prahic (22) is al enige tijd vaste waarde voor zijn club als linker centrale verdediger, daarnaast maakte de Kroaat ook regelmatig opwachting in vertegenwoordigende jeugdelftallen. Tot een A-interland voor Kroatië kwam het tot dusver nog niet.

www.ajaxfans.net

Ajax zag de verdediger het beslissende doelpunt maken in het met 2-1 gewonnen duel tegen Lokomotiva Zagreb. Het lijkt, gezien zijn vorm, onwaarschijnlijk dat Prahic nog lang bij Varteks voetbalt. Meerdere clubs hadden de linkspoot al in het vizier. Een overgang naar Celtic sprong deze winter nog af op een werkvergunning en ook Karlsruhe ving onlangs bot vanwege te hoge salariseisen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2009 door remco k --
AndreM1971
 AndreM1971 - zaterdag 15 augustus 2009 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 16:23 schreef greenwood het volgende:
Ik word een beetje moe van al die mensen die opeens fan zijn van makaay. Voordat mr v/d gijp over makaay begon in voetbal international was het ondenkbaar dat iemand het ook maar over makaay zou hebben. Nu is hij opeens de gewenste versterking voor Ajax? Hou toch op zeg.
Maak je niet zo druk joh...De heertjes van voetbal boulevard zitten er alleen maar om een showtje op te voeren op de vrijdag en maandag veel zinnigs over voetbal komt er niet uit het zijn net een stel uitgelaten pubertjes die losgelaten zijn door hun pappie en mammie. Heel nederland lult er weer over en hun zijn weer blij.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 15 augustus 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Greenwood irriteert zich volgens mij meer aan het feit dat alibabba Vd Gijp na zit te papegaaien en eerlijk gezegd kan ik me daar heel goed iets bij voorstellen. Ajax heeft versterkingen nodig, geen spelers die het bij Feyenoord niet redden om wat voor reden dan ook. Tuurlijk is het waar dat Makaay bij Feyenoord niet goed gebruikt wordt, maar hij is dus blijkbaar ook weer niet zo goed dat ze het spelletje helemaal op hem afstemmen. Dat zegt mij eigenlijk al genoeg. Vd Gijp vindt het gewoon heerlijk om af en toe wat controversieels de ether in te slingeren (zoals de voorgestelde ruil tussen Cvita en Makaay) en dan kijken wat voor reactie het teweeg brengt...

On-topic: waarom hoor ik nergens meer iets over Nelson Rivas? Volgens mij is hij het type verdediger wat we zoeken. Snel (handig als je van de goal af wilt spelen) en vooral sterk! Hij is weliswaar niet erg lang, waarschijnlijk dat hij het daarom in de absolute top ook niet heeft gered. Dat is immers ook de kritiek die op dit moment op Vermaelen wordt geuit, terecht dan wel onterecht.

En hoe staat het eigenlijk met Garay bij Madrid? Moet hij ook vertrekken of mag hij blijven? Weliswaar niet het type noeste verdediger wat wij zoeken, maar zeker wel interessant!
AndreM1971
 AndreM1971 - zaterdag 15 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
Dat is nou net het probleem ze roepen wat en heel Nederland holt er achteraan.
Ik vind het overigens angstvallig stil rond ajax als het om transfers gaat, onder het vorige bestuur lekte er van alles maar dit is nieuw hoor!
Wat ik positief vind is dat ajax hoog inzet omtrent nieuwe spelers en niet voor de eerste de beste koekebakker de pinpas trekt. Liever de centjes goed besteden dat stemt mij wel tevreden moet ik zeggen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 15 augustus 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 17:29 schreef Harm de Graaf het volgende:
Greenwood irriteert zich volgens mij meer aan het feit dat alibabba Vd Gijp na zit te papegaaien en eerlijk gezegd kan ik me daar heel goed iets bij voorstellen. Ajax heeft versterkingen nodig, geen spelers die het bij Feyenoord niet redden om wat voor reden dan ook. Tuurlijk is het waar dat Makaay bij Feyenoord niet goed gebruikt wordt, maar hij is dus blijkbaar ook weer niet zo goed dat ze het spelletje helemaal op hem afstemmen. Dat zegt mij eigenlijk al genoeg. Vd Gijp vindt het gewoon heerlijk om af en toe wat controversieels de ether in te slingeren (zoals de voorgestelde ruil tussen Cvita en Makaay) en dan kijken wat voor reactie het teweeg brengt...

On-topic: waarom hoor ik nergens meer iets over Nelson Rivas? Volgens mij is hij het type verdediger wat we zoeken. Snel (handig als je van de goal af wilt spelen) en vooral sterk! Hij is weliswaar niet erg lang, waarschijnlijk dat hij het daarom in de absolute top ook niet heeft gered. Dat is immers ook de kritiek die op dit moment op Vermaelen wordt geuit, terecht dan wel onterecht.

En hoe staat het eigenlijk met Garay bij Madrid? Moet hij ook vertrekken of mag hij blijven? Weliswaar niet het type noeste verdediger wat wij zoeken, maar zeker wel interessant!
alibabba
 alibabba - zaterdag 15 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 20:12 schreef alibabba het volgende:

[..]

ik wil even benadrukken dat ik niks na-aap!ik heb dat hele programma niet gezien en ik kijk er nooit naar!dat gezeur van die betweters zit ik echt niet op te wachten!het is mijn eigen visie en ga af op mijn eigen gevoel!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 15 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
Wel toevallig dat je het dan in exact dezelfde bewoordingen zei... Maar als jij het zegt... :-P

Edit: Dan vind ik het overigens nog vreemder dat je bij Makaay uitkomt, want ik vond het namelijk een volstrekt belachelijk idee van Vd Gijp. In de theorie klinkt het aardig, ware het niet dat Makaay niet meer "Das Phantom" is. Makaay is tegenwoordig meer "Die Schildkröte" (de schildpad). :-D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2009 door Harm de Graaf --
alibabba
 alibabba - zondag 16 augustus 2009 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 21:00 schreef Harm de Graaf het volgende:
Wel toevallig dat je het dan in exact dezelfde bewoordingen zei... Maar als jij het zegt... :-P

Edit: Dan vind ik het overigens nog vreemder dat je bij Makaay uitkomt, want ik vond het namelijk een volstrekt belachelijk idee van Vd Gijp. In de theorie klinkt het aardig, ware het niet dat Makaay niet meer "Das Phantom" is. Makaay is tegenwoordig meer "Die Schildkröte" (de schildpad). :-D
makaay is inderdaad niet meer de makaay van vroeger,maar ik weet wel dat hij bij dit ajax perfect past!hij hoeft niet veel te lopen,alleen op de juiste plek staan en dat is nou net waar ie goed in is!daar heeft AJAX behoefte aan!prikt er echt wel 20 in!met snelle mensen die AJAX al heeft worden we met gemak KAMPIOEN!IK HOU VAN AJAX!
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 01:15   quote  deeplink  
ook bij feyenoord staat hij vaak niet meer op de goede plek.
plus dat hij momenteel best wel veel mist.
wat ik al in vorige topic aangaf een speler op die leeftijd aantrekken terwijl hij al tijden niet meer op zijn niveau speeld vind ik een groot risico.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door bully --
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 01:41   quote  deeplink  
Ajax is nog bezig met versterkingen
Ajax heeft in de aanloop naar de wedstrijd de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel. De kans lijkt groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati.

Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. "Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen", zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback. De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan. Jol wil de komende weken nog steeds een aantal spelers verhuren. Daarnaast heeft hij goede hoop dat hij zijn elftal nog kan versterken. ,,We zijn druk bezig en hebben nog twee weken.''
http://ajax1.nl/?q=node/6436

persoonlijk denk ik een centrale verdediger.
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 01:43   quote  deeplink  
Vennegoor traint bij FC Twente
15-08-09

Jan Vennegoor of Hesselink traint momenteel mee met de beloften van FC Twente. Eerder melden wij dat de speler gelinkt zou zijn aan Ajax en dat de spits als breekijzer zou moeten gaan fungeren in de ploeg van Martin Jol. (zie eerder bericht)
AjaxF-side.NL
Na enig speurwerk zijn wij er inmiddels achtergekomen dat Vennegoor beland is in het Twentse land. Vennegoor of Hesselink gaat tijdelijk meetrainen bij het beloftenelftal van FC Twente. De 30-jarige aanvaller zit momenteel zonder club en hoopt op deze manier fit te blijven. De Oldenzaler hoopt binnenkort een contract bij een buitenlandse club te tekenen.

De kans dat Vennegoor binnenkort in een Ajax shirt loopt lijkt klein. De aanvaller heeft aangegeven dat hij het nog te vroeg vind voor een terugkeer naar Nederland. Onder andere het Spaanse Malaga ziet wel wat in de spits en ondanks het aanbod van zijn oude club FC Twente en de eventuele belangstelling van Ajax, lijkt Vennegoor vastbesloten om het nog een jaartje te proberen in het buitenland.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9360

kan je dus ook een streep door zetten
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 19:43 schreef AndreM1971 het volgende:
Dat is nou net het probleem ze roepen wat en heel Nederland holt er achteraan.
Ik vind het overigens angstvallig stil rond ajax als het om transfers gaat, onder het vorige bestuur lekte er van alles maar dit is nieuw hoor!
Wat ik positief vind is dat ajax hoog inzet omtrent nieuwe spelers en niet voor de eerste de beste koekebakker de pinpas trekt. Liever de centjes goed besteden dat stemt mij wel tevreden moet ik zeggen.
Als iemand wat ropet kun je het er toch ook gewoon mee eens zijn, of is dat verboden, ik had bijv nooit aan de optie makaay gedacht, maar toen ze het erover hadden, vond ik het wel een goede optie, dat heeft niks met meeloper zijn te maken, je kan het ook gewoon met iemand eens zijn, maak je niet zo druk man..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax op zoek naar eenverdediger!!??









0.0081989