BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: FC Utrecht

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tz90
 tz90 - zondag 16 augustus 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Alle critici lofen fc utrecht en de meeste voetbalfans denken ook dat ze hoog zullen eindigen na aanleiding van de (goede) aankopen. Meedoen met de top5 is waarschijnlijk de doelstelling. Alleen mertens en asare zullen volgens mij iets aan het niveau van de utregters doen. De rest zijn in mijn ogen geen verbeteringen. en nee ook niet kleine ricky van wolfswinkel.
FCU
 FCU - maandag 17 augustus 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Utreg heeft zich dit jaar ook buiten de selectie versterkt, denk aan Wouters en Booij. Deze mannen weten wat ze doen, er staat een structuur die stevig is.Een geldschieter met een clubhart en een gemeente die wil meedenken.
Of dit voldoende is om dit jaar bij de top 5 te eindigen is nu nog erg ambitieus.Ik ga ervan uitdat alleen Ajakkes, PSV, Twente en AZ een betere selectie hebben, dan zal de strijd om plaats 5 gaan tussen Utreg, Heerenveen en NAC. Feijenoord gaat nu nog redelijk maar ik verwacht dat de resultaten pas volgend jaar werkelijk verbeteren. De bank daar is een potentieel kruidvat.Groningen, Roda en NEC zullen in de middenmoot strijden. We shall See...
R()b
 R()b - maandag 17 augustus 2009 - 17:03   quote  deeplink  
We zijn net 3 wedstrijden onderweg , het moet allemaal nog blijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: FC Utrecht









0.0085039