BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissait of honda

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - maandag 17 augustus 2009 - 01:02   quote  deeplink  
Eerlijk zeggen wie heb je liever honda of aissati?
RUDE BOY
 RUDE BOY - maandag 17 augustus 2009 - 01:20   quote  deeplink  
HONDA!!!! IS DE PAUS KATHOLIEK????????????????????????????????????
Pjettr
 Pjettr - maandag 17 augustus 2009 - 08:13   quote  deeplink  
naast elkaar;)
nummer10
 nummer10 - maandag 17 augustus 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Aissati... maar zie honda wel graag erbij komen aangezien die niet perse op 10 hoeft..
martymcfly
 martymcfly - maandag 17 augustus 2009 - 09:27   quote  deeplink  
liever honda en voor de toekomst aissati, honda is over twee jaar weg en dan moet aissasti er staan
freakie
 freakie - maandag 17 augustus 2009 - 11:23   quote  deeplink  
HONDA geweldig die speler heeft laten zien wat ajax mist..
robs
 robs - maandag 17 augustus 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Honda natuurlijk man, Aissati doet geen meter verdedigens werk en Honda scoort veel meer...
Hij kost 6 miljoen, dat bedrag verdien je 3 x terug bij verkoop en je hebt inkomsten in Japan van shirts met nummer 9 en zijn naam...

Als Ajax dit niet regelt maken ze een grote fout
bazel
 bazel - maandag 17 augustus 2009 - 14:49   quote  deeplink  
honda en aissati albij zo i zo
let op deze opsteling
stekel
van de wiel-chivu-vertongen- Atouba
Enoh-Aissati-honda-de Zeeuw
Suarez--Sulejmani

met deze opsteling ja heb je een blonk van een verdedeging en een super midenveld en aanval super gevaarlijk met honda en aissati heb je meer creativetijd op het middenveld en gelijk dreigeng na voor en en met enho en de zeeuw heb je ook een blok dit is hem halen die twee chivu en honda dan gaat aissati zeker ook gelijk vlammen naast honda let maar op nou moet aleen jol dit nog begrijpen
bazel
 bazel - maandag 17 augustus 2009 - 14:51   quote  deeplink  
honda en aissati albij zo i zo
let op deze opsteling
stekel
van de wiel-chivu-vertongen- Atouba
Enoh-Aissati-honda-de Zeeuw
Suarez--Sulejmani

met deze opsteling ja heb je een blok van een verdedeging en een super midenveld en aanval super gevaarlijk met honda en aissati heb je meer creativetijd op het middenveld en gelijk dreigeng na voor en en met enoh en de zeeuw heb je ook een blok dit is hem halen die twee chivu en honda dan gaat aissati zeker ook gelijk vlammen naast honda let maar op nou moet aleen jol dit nog begrijpen
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 17 augustus 2009 - 14:54   quote  deeplink  
ik zal de verdedeging toch anders doen in ieder geval niet twee linkspoten naast elkaar centraal in de verdedeging
bazel
 bazel - maandag 17 augustus 2009 - 15:02   quote  deeplink  
aissati is echt een talend let op aleen moet hij de juist en mensen om hem heen hebben dus dat is honda naast hem je zag het vorig jaar toen aissati terug was van die blesure gelijk kwam er meer dreiging en als jol al zegt het is een talend nou dan weet ik het zo i zo zeker met honda naast hem en de zeeuw en enoh ja dat is een middenveld zowel verdedegend als aanvalend met aissati en honda krijgt ajax dit jaar een zeer hoog scoorend vermogen want aissati heefd het in zig en dat weet iedereen aleen heefd hij daar op dit momend een paar goede mensen naast nodig ik ga voor aissati en honda naast elkaar let maar op we willen terug na de top nou kom op dan halen die honda het liefst vandaag nog 8 mil oke is een mooi bedrag dat kan psv toch niet missen dus komt hij zo i zo na ons ga niet moeilijk doen 8 mil en klaar chivu nog terug halen en we zijn er klaar voor
bazel
 bazel - maandag 17 augustus 2009 - 15:08   quote  deeplink  
oke zeg maar hoe dan wel de verdedeging het beste is . maar je bent over het middenveld toch wel eens of niet
met enoh--aissati--honda--de zeeuw
en de aanval ja dat is duidelijk
Suarez--Sulejmani en als miki moe is dan civa altijd nog
Jacco
 Jacco - maandag 17 augustus 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 15:08 schreef bazel het volgende:
met enoh--aissati--honda--de zeeuw
Dit is op papier natuurlijk prima, maar je krijgt wel het probleem dat je een heel dun speelveld krijgt omdat je middenveld en aanval eigenlijk enkel uit spelers bestaat die in het centrum staan;
Enoh en de Zeeuw staan controlerend in het midden voor de verdediging en honda en aissati doen hetzelfde maar dan achter de aanval. En dan heb je nog sulejmani en suarez die ook allebei in het centrum van het veld spelen.
Hierdoor hoeft je tegenstander enkel over de vleugels te spelen om dit elftal uit positie te brengen.

Je kunt wel proberen om bijvoorbeeld aisatti en honda links en rechts op het middenveld te zetten. Ik vraag me alleen af of, vooral aisatti, dat gaat lukken.
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 17 augustus 2009 - 15:26   quote  deeplink  
verdedeging zal ik doen
wiel, alderwereld, chivu, atouba
dan is er in ieder geval wat meer balans
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 17 augustus 2009 - 15:27   quote  deeplink  
als chivu haalbaar zal zijn
Bertondebom
 Bertondebom - maandag 17 augustus 2009 - 15:27   quote  deeplink  
---Honda--
Aissati De Zeeuw(speelde bij az ook vaak hier)
Enoh

of honda
aissati GABRI
de zeeuw
Bertondebom
 Bertondebom - maandag 17 augustus 2009 - 15:29   quote  deeplink  
hoe komt iedereen toch bij Chivu, hij speelt toch gewoon bij Internationale??
Bertondebom
 Bertondebom - maandag 17 augustus 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Defoe zou ook mooi zijn, misschien is Perez een optie :D:D
Jacco
 Jacco - maandag 17 augustus 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Chivu zou de redding zijn maar ik denk niet dat hij voor een ajax salaris wil voetballen. En Gabri moeten we het pas over gaan hebben als hij is een keer niet geblesseerd is. Prima speler maar zooooo vaak geblesseerd
bazel
 bazel - maandag 17 augustus 2009 - 15:46   quote  deeplink  
ja maar hij wilt terug komen en ajax is in milaan wezen praten maar ja je weet het afwachten hij wilt wel heel heel graag terug komen bij ajax mar of dat nu is of over een paar jaar we hopen nu ik denk met dank aan jol kbestaat de kans groot dat hij terug komt chivu welkom thuis en ja het middenveld ja je hebt gelijk mar honda en aissati aan de zij kanten op laten komen en enoh en de zeeuw daar tussen in dat is dek ik dse op lossing dan en ik weet het zeker dat aissati in staat is om daar een echte topper te woorden kijk hoe hij tegen ac milaan met psv tegen milaan speelden en dat waaren echte verdedegers hoor en die hadden het echt knap lastig met het jonge vendje ismael aissati en nu twee drie jaar verder gaat hij zeker wel terug komen hij heefd een beetje pech gehad de afgelopen jaren maar ik blijf er bij hij is 1000 keer gevaarlijker dan romeldaal of furby sorry maar dat was gister een leuk doelpunt maar verder nee niet echt ik zeg in het doel
stekel
van de wiel--alderwereld--chivu--atouba
aissati--enoh--de zeeuw--honda
Suarez--Sulejmani
met deze opsteling ja zeker dan gaat de derde ster wel komen of niet soms en ik zeg nogmaals geef aissati de tijd hij kan het jol weet het ik ook en jullie ijgenlijk wij alemaal bij psv weeten ze ook als aissati gaat draaien is hij niet meer te stoppen daarom wou ze hem ook niet eerst verkopen makkelijk let op deze jonge gaat er komen ik weet het jol weet het wij moeten er achter gaan staan met ze all kom op
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 15:46 schreef bazel het volgende:
ja maar hij wilt terug komen en ajax is in milaan wezen praten maar ja je weet het afwachten hij wilt wel heel heel graag terug komen bij ajax mar of dat nu is of over een paar jaar we hopen nu ik denk met dank aan jol kbestaat de kans groot dat hij terug komt chivu welkom thuis en ja het middenveld ja je hebt gelijk mar honda en aissati aan de zij kanten op laten komen en enoh en de zeeuw daar tussen in dat is dek ik dse op lossing dan en ik weet het zeker dat aissati in staat is om daar een echte topper te woorden kijk hoe hij tegen ac milaan met psv tegen milaan speelden en dat waaren echte verdedegers hoor en die hadden het echt knap lastig met het jonge vendje ismael aissati en nu twee drie jaar verder gaat hij zeker wel terug komen hij heefd een beetje pech gehad de afgelopen jaren maar ik blijf er bij hij is 1000 keer gevaarlijker dan romeldaal of furby sorry maar dat was gister een leuk doelpunt maar verder nee niet echt ik zeg in het doel
stekel
van de wiel--alderwereld--chivu--atouba
aissati--enoh--de zeeuw--honda
Suarez--Sulejmani
met deze opsteling ja zeker dan gaat de derde ster wel komen of niet soms en ik zeg nogmaals geef aissati de tijd hij kan het jol weet het ik ook en jullie ijgenlijk wij alemaal bij psv weeten ze ook als aissati gaat draaien is hij niet meer te stoppen daarom wou ze hem ook niet eerst verkopen makkelijk let op deze jonge gaat er komen ik weet het jol weet het wij moeten er achter gaan staan met ze all kom op
hoeveel geld denk je dat ajax gaat besteden?? deze spelers kosten totaal 20 miljoen + ze zullen dus nog niet allebei komen, Chivu heeft ook helemaal niet gezegd super graag terug te willen naar ajax, hij heeft ooit in een intervieuw aangegeven het niet erg te vinden zijn carriere bij ajax af te sluiten, dat is wel wat anders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissait of honda









0.0119071