BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet opnieuw beginnen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - dinsdag 18 augustus 2009 - 23:38   quote  deeplink  
ik vind dat ajax goed opnieuw moet beginnen en speler voor speler moet kijken meerwaarde voor ajax of niet en over het verhuren van spelers zet ik gewoon effe er bij geen meerwaarde
Hier de namen en de erachter zet ik iets

stekenleburg: meerwaarde
vermeer : redelijk gewoon reserver
verhoeven : het moet

van der wiel : meerwaarde
olegeur : GEEN meerwaarde
vertonghen : kan een meerwaarde zijn
atouba : ? 1 wedstrijd pas zag er neit goed uit
silva: geen meerwaarde maar goede reserve
wieleart: geen meerwaarde
aldeirweireld: meerwaarde
ogoraru: schande dat die nog bij ajax is

lindgren: redelijk kan blijven mag ook weg vind ik
aissat: moet beter meerwaarde
gabri: meerwaarde maar na tijdje verkopen
enoh: meerwaarde
anita: geen meerwaarde
de jong: geen meerwaarde
van der heijden: ken ik niet goed
sno : KAN NIET VOETBALLEN VVERKOPEN
sarpong: redelijk
daley blind: geen meerwaarde
de zeeuw: meerwaarde

urby: kan alles maar is nergens goed in geen meerwaarde
sulejmani: meerwaarde
suarez: MEERWAARDE
cvitanich: redelijk
rommedahl: is nu effe goed over paar weken niet meer
donald: redelijk
luqeu: geen meerwaarde
kennydy: OPROTTEN KAN NIET VOETBALLEN
bodul: geen meerwaarde

NOU 10 spelers waaronder gabri maar moet je eigenlijk naar tijdje verkopen en dit zijn ook nog geen super spelers maar het niveau van ajax is laag en is maar een echte MEERWAARDE en dat is suarez en als je honda hebt heb je ook een meerwaarde alves vind ik niet echt wat is jullie mening en niet gaan zeuren over talenten want je moet het nu bekijken en pioriteiten stelle
alibabba
 alibabba - woensdag 19 augustus 2009 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 23:38 schreef Bas12345 het volgende:
ik vind dat ajax goed opnieuw moet beginnen en speler voor speler moet kijken meerwaarde voor ajax of niet en over het verhuren van spelers zet ik gewoon effe er bij geen meerwaarde
Hier de namen en de erachter zet ik iets

stekenleburg: meerwaarde
vermeer : redelijk gewoon reserver
verhoeven : het moet

van der wiel : meerwaarde
olegeur : GEEN meerwaarde
vertonghen : kan een meerwaarde zijn
atouba : ? 1 wedstrijd pas zag er neit goed uit
silva: geen meerwaarde maar goede reserve
wieleart: geen meerwaarde
aldeirweireld: meerwaarde
ogoraru: schande dat die nog bij ajax is

lindgren: redelijk kan blijven mag ook weg vind ik
aissat: moet beter meerwaarde
gabri: meerwaarde maar na tijdje verkopen
enoh: meerwaarde
anita: geen meerwaarde
de jong: geen meerwaarde
van der heijden: ken ik niet goed
sno : KAN NIET VOETBALLEN VVERKOPEN
sarpong: redelijk
daley blind: geen meerwaarde
de zeeuw: meerwaarde

urby: kan alles maar is nergens goed in geen meerwaarde
sulejmani: meerwaarde
suarez: MEERWAARDE
cvitanich: redelijk
rommedahl: is nu effe goed over paar weken niet meer
donald: redelijk
luqeu: geen meerwaarde
kennydy: OPROTTEN KAN NIET VOETBALLEN
bodul: geen meerwaarde

NOU 10 spelers waaronder gabri maar moet je eigenlijk naar tijdje verkopen en dit zijn ook nog geen super spelers maar het niveau van ajax is laag en is maar een echte MEERWAARDE en dat is suarez en als je honda hebt heb je ook een meerwaarde alves vind ik niet echt wat is jullie mening en niet gaan zeuren over talenten want je moet het nu bekijken en pioriteiten stelle
Ik weet niet wie je bent,maar je hebt werkelijk helemaal GEEN VERSTAND van voetbal!op zo'n ONZIN zit werkelijk niemand te wachten en IK AL HELEMAAL NIET!KAPPEN HIERMEE!
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 19 augustus 2009 - 00:09   quote  deeplink  
Mag jij vinden maar is mijn mening heb meer vertand van als jij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Bas12345 --
timmy v
 timmy v - woensdag 19 augustus 2009 - 08:55   quote  deeplink  
Mee eens dat we opnieuw moeten beginnen, maar ze hebben genoeg goede spelers dat er een aantal weg moeten en vehuurd moeten worden ja, dat heeft iedere club. Maar ze moeten vooruit blijven kijken als ze geld in het laatje willen hebben is er maar een oplossing CL spelen volgend jaar. Dus kampioen of 2e worden. En als ze denken met honda en alves dat te kunnen bereiken moeten ze daar niet over zeuren. Ze zijn het bijna verplicht aan de supporters prijzen weer omhoog allemaal prima maar willen we wel wat zien dit jaar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 augustus 2009 - 09:03   quote  deeplink  
bas geloof je nu werkelijk dat Jol niet weet wie meerwaardes zijn ? die man heeft zoveel ervaring.. ik baal ook een beetje van mensen op forums dat ze denken het beter te weten dan Jol..
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 00:09 schreef Bas12345 het volgende:
ja sorry maar was gewoon effe boos en toen ging ik dit maken srry
Ben je gek ofzo je gaat toch geen excuses maken als je hier een mening over hebt, als mensen het niet met je eens zijn moeten ze hun eigen mening geven, het is toch te gek voor woorden dat jij je excuses aan gaat bieden voor je eigen mening.

Dat mensen zo reageren op jou zegt meer over hun onkunde dan ioover jou mening, trek je er niks van aan het zijn gewoon een stelletje stumpers.
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:
bas geloof je nu werkelijk dat Jol niet weet wie meerwaardes zijn ? die man heeft zoveel ervaring.. ik baal ook een beetje van mensen op forums dat ze denken het beter te weten dan Jol..
he betwetertje, volgens mij is een forum toch om je mening te geven op bepaaldde zaken, als jij het altijd met Jol eens bent blijf je hier toch lekker weg, of probeer je armen er nog wat verder in te drukken, niks anders bij jou altijd maar zeiken op anderen, maar inhoudelijk heb het achtereind van een varken nog meer verstand van voetbal, als je het er niet mee eens bent dat mensen hier tpoics openen dan rot je toch lekker een eind op..
Robin
 Robin - woensdag 19 augustus 2009 - 10:25   quote  deeplink  
Bas, het slaat nergens op wat je gedaan hebt. Als je een poging waagt, ga dan even goed nadenken. Martin Jol heeft aangegeven eerst de selectie te willen uitdunnen voor er versterkingen kunnen komen, zoals Honda en Alves. Ik probeer nu wel serieus een poging te wagen hoe ik over de huidige selectie van Ajax denk. Dit is absoluut niet bedoeld om het beter te weten dan Martin Jol, want ik heb heel veel vertrouwen in Jol. Nogmaals, dit is dus puur MIJN mening:

Keepers
1. Maarten Stekelenburg: 1ste keeper
12. Kenneth Vermeer: 2de keeper
41. Jeroen Verhoeven: 3de keeper

Verdedigers

2. Gregory van der Wiel: Behouden
3. Oleguer Presas Renom: Behouden (tenzij er een goed bod op hem uitgebracht wordt)
5. Jan Vertonghen: Behouden
7. Thimothée Atouba: Behouden
15. Bruno Silva Barone: Behouden
17. Rob Wielaert: Behouden
19. Toby Alderweireld: Behouden
30. George Ogararu: Verkopen

Middenvelders
6. Rasmus Lindgren: Behouden (tenzij er een goed bod op hem uitgebracht wordt of betrekken bij een transfer)
8. Urby Emanuelson: Behouden
11. Ismaïl Aissati: Behouden
18. Gabri: Behouden (tenzij er een goed bod op hem uitgebracht wordt)
21. Eyong Enoh: Behouden
22. Siem De Jong: Behouden
23. Vurnon Anita: Verhuren/Verkopen
24. Jan-Arie Van der Heijden: Verhuren
25. Evander Sno: Verkopen
26. Jeffrey Sarpong: Verkopen
27. Daley Blind: Verhuren
40. Demy de Zeeuw: Behouden

Aanvallers

10. Miralem Sulejmani: Behouden
16. Luis Suarez: Behouden
20. Dario Cvitanich: Behouden
28. Dennis Rommedahl: Behouden
29. Mitchell Donald: Behouden
32. Albert Luque Martos: Verhuurd aan Malága
33. Javier Martina: Verhuren/Verkopen
34. Kennedy Bakircioglu: Behouden (tenzij er een goed bod op hem uitgebracht wordt)
39. Darko Bodul: Verhuren

Totaal: 32 spelers

Als alle spelers waarvan ik zei Verhuren/Verkopen, daadwerkelijk zouden vertrekken, hou je de volgende selectie over:

Keepers (3)
1. Maarten Stekelenburg: 1ste keeper
12. Kenneth Vermeer: 2de keeper
41. Jeroen Verhoeven: 3de keeper

Verdedigers (7+1)

2. Gregory van der Wiel
3. Oleguer Presas Renom
5. Jan Vertonghen
7. Thimothée Atouba
15. Bruno Silva Barone
17. Rob Wielaert
19. Toby Alderweireld
+ 1 centrale verdediger aantrekken.

Middenvelders (7+1)
6. Rasmus Lindgren
8. Urby Emanuelson
11. Ismaïl Aissati
18. Gabri
21. Eyong Enoh
22. Siem De Jong
40. Demy de Zeeuw
+ Keisuke Honda

Aanvallers (6+1)

10. Miralem Sulejmani
16. Luis Suarez
20. Dario Cvitanich
28. Dennis Rommedahl
29. Mitchell Donald
34. Kennedy Bakircioglu
+ Afonso Alves

Totaal: 26 spelers
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
die van bas is ook nog eens raar.. want steek is geen meerwaarden goede keeper maar als hij meerwaarden was had hij ook zowiezo 1 goal weg gewerkt voor ajax.. en hoe kun je nou van atouba zegge dat hij weg moet of in iedergeval al twijfelen.... Nu al hij deed het de eerste 20 a 30 min goed dus denkt dat vermoeidheid ook meespeeld.. Daarbij rommedahl speelde inderdaad een aantal wedstijden goed maar hij deed het tegen psv ook goed..Hij werd buitenspel afgefloten dacht ik..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door freakie --
PS25
 PS25 - woensdag 19 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Robin,

Op zich ben ik het met je eens over de spelers die je zou willen verhuren of verkopen. Ik denk alleen dat er nog een paar namen bij moeten. Wanneer er namelijk nog een aantal aankopen bij komen om de selectie van een verdere kwaliteitsinjectie te voorzien, wordt de selectie opnieuw te groot. Volgens mij wil Jol met een selectie werken van 24 waaronder 4 talenten. Ik zou in dat geval jouw rijtje spelers aanvullen met:

Kennedy
Lindgren
emanuelson
gabri (goede speler, helaas erg vaak geblesseerd)
Siem de Jong (verhuren, want er zit wel potentie in die jongen.
jaja
 jaja - woensdag 19 augustus 2009 - 10:59   quote  deeplink  
ja precies. weg met die lindgren. de hele voorbereiding als hij er in stond zorgde hij voor de beste kansen, alleen voor de tegenpartij...
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Jaq 24 spelers is eigenlijk ook een normaal aantal.. en een lkkr team om overzicht mee te houden dat is bij ajax ook het probleem.. er zijn eigenlijk te veel spelers op het zelfde wel niet nivo..
Robin
 Robin - woensdag 19 augustus 2009 - 11:17   quote  deeplink  
PS25,
Ik ben het alleen met Emanuelson niet eens. Verder heb je gelijk, die namen had ik er eerst ook bij staan, maar ik wist niet 1, 2, 3 wie daar voor in de plaats moesten komen. Ik snap niet waarom iedereen zo over Emanuelson doet. Een harde werker, helaas krijgt hij nooit de kans om zich te focussen op een plaats. Ik denk dat Emanuelson een prima speler is aan de linkerkant van het middenveld. Snel, behendig, goede techniek en een goed schot (goal PSV - Ajax)
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 augustus 2009 - 11:35   quote  deeplink  
zo denk ik ook Robin.. alleen sommige hebben een anti ema bril op en letten alleen op de slechte dingen dingen die suarez ook wel eens fout doet...
Robin
 Robin - woensdag 19 augustus 2009 - 11:38   quote  deeplink  
@ nummer10: Inderdaad. Maarja, Jol is nog steeds tevreden over Emanuelson dus niets aan de hand.
'Espanyol heeft interesse in Oleguer' (Ajax1.nl)
Dat zou mooi zijn als die voor een paar miljoen vertrekt.
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Ja zeker robin.. als oleguer vertrekt dan zou je dat geld kunnen besteden aan nieuwe speler..
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 10:47 schreef freakie het volgende:
die van bas is ook nog eens raar.. want steek is geen meerwaarden goede keeper maar als hij meerwaarden was had hij ook zowiezo 1 goal weg gewerkt voor ajax.. en hoe kun je nou van atouba zegge dat hij weg moet of in iedergeval al twijfelen.... Nu al hij deed het de eerste 20 a 30 min goed dus denkt dat vermoeidheid ook meespeeld.. Daarbij rommedahl speelde inderdaad een aantal wedstijden goed maar hij deed het tegen psv ook goed..Hij werd buitenspel afgefloten dacht ik..
Volgens mij post jij hier een beetje raar.

Die jonge geeft zijn mening over Stekelenburg, waar volgens mij in heel nederland de meningen over hem verdeel zijn, en een goede keeper zijn heeft niks te maken met 1 westrijd dus wat je zegt dat hij dan 1 goal had moeten wegwerken slaat helemaal nergens op.
Over Atouba geeft hij aan dat hij hem niet goed vond spelen, wat gewoon een mening is die ook hier meer mensen delen, dat ging ook niet over hem in het algemeen maar over die wedstrijd.

Wel grappig om te zien dat a een verloren uitwedstrijd tegen psv( die je gewoon kan verliezen en dat is ook geen schande) bij de helft van de mensen de paniek toeslaat, mensen maak je toch niet druk, ajax is op de goede weg, en in iedere weg zitten wel een paar hobbels, dus ja we zullen nog weleens vaker op ons bek gaan.

Laten we gewoon rustig blijven en we zien wel hoe het gaat.
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 11:17 schreef Robin het volgende:
PS25,
Ik ben het alleen met Emanuelson niet eens. Verder heb je gelijk, die namen had ik er eerst ook bij staan, maar ik wist niet 1, 2, 3 wie daar voor in de plaats moesten komen. Ik snap niet waarom iedereen zo over Emanuelson doet. Een harde werker, helaas krijgt hij nooit de kans om zich te focussen op een plaats. Ik denk dat Emanuelson een prima speler is aan de linkerkant van het middenveld. Snel, behendig, goede techniek en een goed schot (goal PSV - Ajax)
alleen vergeet je dat hij onhandig is zonder bal, hij loopt mensen in de weg en voert gewoon nooit zijn verdedigende taken uit, 6 keer kon manolev zondag gewoon ongehinderd opkomen omdat Urby er op een drafje achteraan liep, 2 keer wed daaruit gescoord, dat zijn dus 2 tegengoals tegen psv uit die rechtstreeks te wijten zijn aan Urby.

Als middenvelder moet je ook terug verdedigen en niet alleen vooruit, matige speler die maar heel gewoontjes is op het veld, misschien verkopen aan vitesse ofzo voor 1,5 a 2 miljoen.
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 19 augustus 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Maat atuoba heeft geen conditie FREAKIE kijk maar naar fm 09 en pes 09 en al die spellen hij is snel moe en dat is klote waardoor hij slechter gaat spelen omdat die geen conditie heeft
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 17:30 schreef Bas12345 het volgende:
Maat atuoba heeft geen conditie FREAKIE kijk maar naar fm 09 en pes 09 en al die spellen hij is snel moe en dat is klote waardoor hij slechter gaat spelen omdat die geen conditie heeft
valt best mee op pes heeft hij stamina in de 80 maar hij is snel moe omdat je hem als opkomende back hebt staan en waarschijnlijk mee gaat met de corners
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
tsja bas geen conditie in pes of fifa dat zegt natuurlijk niks want aan conditie kan je werken.. Maar 80 stamina bij pes is inderdaad eigenlijk veel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet opnieuw beginnen









0.0090420