BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez weg en Honda en Alves naar Ajax?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 19 augustus 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Hoe zouden jullie hier tegenover staan? Suarez vertrekt voor 25 miljoen, en Ajax haalt Honda en Alves.
oostzaanse ajaxied
 oostzaanse ajaxied - woensdag 19 augustus 2009 - 12:04   quote  deeplink  
nooit! je moet je beste speler niet wegdoen!
Robin
 Robin - woensdag 19 augustus 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Ik zeg nee. Buiten dat, dit topic slaat helemaal nergens op, want Suárez heeft aangegeven minimaal nog 2 seizoenen bij Ajax te willen blijven. We willen Suárez én Honda + Alves ;)
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 12:07   quote  deeplink  
hohooo xD wat dacht je van suarez niet verkopen en van het eigen geld honda kopen en een verdediger? Want er gaan al weer spelers weg want jol wil selectie verdunnen..
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 19 augustus 2009 - 12:13   quote  deeplink  
Dat verkopen moet dan wel snel gebeuren, want anders is er geen tijd meer om Honda of Alves te kopen. En PSV kennende stelen ze hem dan weer op het laatste moment weg.
Hopen dat Martina naar Bari kan. Maar welke club wil Oleguer, Sno, Kennedy en Lindgren?
Robin
 Robin - woensdag 19 augustus 2009 - 12:24   quote  deeplink  
Martina naar Bari, Espanyol is geïnteresseerd in Oleguer, Sno staat/stond in belangstelling van Hertha BSC, zo niet, dan kunnen we Sno en Lindgren misschien betrekken in een deal met VVV? Want ik had gelezen dat FC Twente zich ook in de strijd om Honda wilde mengen en daarbij Hersi en Denneboom wilde betrekken? Jol heeft trouwens aangegeven Kennedy te willen behouden omdat hij tevreden is over de Zweed.
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 12:27   quote  deeplink  
Ik heb géén bron, maar ik hoorde gisterenavond tijdens een zakelijk gesprek in Eindhoven (!) iemand - naar eigen oordeel - een goede kennis van Jan Reker zeggen dat die Jan Reker morgen (vandaag dus) een tweede (!) onderhoud met de zaakwaarnemer van Honda heeft om zijn overgang naar PSV snel af te ronden... Ik heb eerlijk gezegd geen enkele aanleiding om daaraan te twijfelen, gezien enerzijds de betrouwbaarheid van degene die ik ken in Eindhoven en anderzijds de gebruikelijke "snelheid" van handelen van de directie van Ajax de laatste jaren. Ik vrees dat wij achter het net zullen vissen ten aanzien van het aantrekken van Honda!
alibabba
 alibabba - woensdag 19 augustus 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Ik ben blij dat jol heeft aangegeven om kennedy te behouden!die gast kan echt wel voetballen!als je goed met hem omgaat,kan AJAX enorm veel plezier aan hem beleven!
marius
 marius - woensdag 19 augustus 2009 - 12:43   quote  deeplink  
psv hebbe die lui wel eens 8 miljoen voor hem? en dat moet je dat er ook nog voor over hebben. laten ze inderdaat martina, Oleguer verkopen en dan honda kopen.
ik zie liever ook alex van chelsea komen die gaat daar dit zeizoen toch op een zeispoor belanden. het loon kunne ze vast wel betalen want luqui is weg en die verdiende 3 miljoen per jaar onbegrijpelijk zeg
robs
 robs - woensdag 19 augustus 2009 - 12:43   quote  deeplink  
suarez levert sowieso 45 miljoen op

honda sowieso halen
en een goeie verdediger

steek

wiel-AANKOOP-alderweireld-atouba

gabri/rommedahl-zeeuw-enoh-honda

suarez-sulejmani (alves)

bank: vermeer, silva, aisatti, gabri/rommedahl, emanuelson, vertonghen, de jong

tribune: lindgren (altijd handig), wielaert of oleguer

de rest verkopen of verhuren
robs
 robs - woensdag 19 augustus 2009 - 12:44   quote  deeplink  
suarez niet verkopen
martymcfly
 martymcfly - woensdag 19 augustus 2009 - 13:02   quote  deeplink  
gefelicteerd je hebt met stip het stomste idee van de eeuw gepresenteerd waarvoor applaus.
oleguer naar espanyol lees ik dan martina naar bari
en dan honda en een verdediger halen, dervite misschien
robs
 robs - woensdag 19 augustus 2009 - 13:07   quote  deeplink  
ogararu naar club brugge, het schiet al op

suarez nooit verkopen inderdaad
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 19 augustus 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Dank je martymcfly. Suarez kan zoveel dingen zeggen. Net als Babel, Sneijder en Huntelaar enzovoorts die allemaal zeiden dat ze kampioen wilden worden met Ajax voordat ze weg zouden gaan. Als Suarez vertrekt, verliezen we natuurlijk een dragende speler, maar krijgen we er daar 2 voor terug. En Honda en Alves doen echt niet voor Suarez onder hoor.
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 19 augustus 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:43 schreef marius het volgende:

ik zie liever ook alex van chelsea komen die gaat daar dit zeizoen toch op een zeispoor belanden. het loon kunne ze vast wel betalen want luqui is weg en die verdiende 3 miljoen per jaar onbegrijpelijk zeg
Ik geloof dat Alex ook naar Real madrid kon voor 21 miljoen maar dat hebben ze afgewezen.
Hebben jullie zoveel geld over dan???
robs
 robs - woensdag 19 augustus 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Nee dan is Alex echt te duur
Pioet
 Pioet - woensdag 19 augustus 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Nooid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suarez is het gezicht van ajax als we die verkopen is de aanval echt weg en de punten ook
honda is lang niet zo goed.
alves wel maar die zou samen met suarez moeten spelen.
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Maar alves heb je pas als hij de eerste wedstrijd heeft gespeeld bij de club..
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Al zouden mensen het willen, suarez zal niet verkocht worden, ook niet bij een bod boven de 25 miljoen, in de tijden dat dit wel gebeurde zaten er andere mensen aan het roer dit kun je dus ook niet vergelijken..
robs
 robs - woensdag 19 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Jezus Pioet schrijf je nooit nou met een d ?
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 08:58   quote  deeplink  
hahahah jaa xDxD wat erg kan ook geen type fout zijn want de d en de t zitte ver genoeg van elkaar..
robs
 robs - donderdag 20 augustus 2009 - 13:49   quote  deeplink  
haha, nou ja hij is ajacied dus onze vriend en de boodschap aan ajax is helder, vanavond eerste stap richting plaatsing EL en dan het geld van de Hunter en Vermaelen uitgeven aan HONDA, ALVES en een VERDEDIGER, zodat Wielaert weg kan
patrick barendse
 patrick barendse - donderdag 20 augustus 2009 - 18:18   quote  deeplink  
gewoon een goede verdediger kopen.(als het kan uit de jeugd)
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:49 schreef robs het volgende:
haha, nou ja hij is ajacied dus onze vriend en de boodschap aan ajax is helder, vanavond eerste stap richting plaatsing EL en dan het geld van de Hunter en Vermaelen uitgeven aan HONDA, ALVES en een VERDEDIGER, zodat Wielaert weg kan
er is helemaal geen geld van hunter dat kunnen we krijgen bij goede prestaties van madrid, ook al is hij nu weg, en vermaelen word in termijnen betaalt, dus ook daar is geen geld van.
robs
 robs - donderdag 20 augustus 2009 - 19:47   quote  deeplink  
man geld zat, halen die handel
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:04   quote  deeplink  
waar is dat geld dan, leg me dat eens uit, ajax kan gewoon geen tot weinig geld uitgeven, dat is een feit en aangezien ajax ook nog eens beursgenoteerd is ook gewoon voor iedereen te zien.
robs
 robs - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
john de mol, liggende gelden, er is geld van vernaelen, geld tegoed van de hunter, plus je mag best even rood staan voor zulke gasten...
robs
 robs - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
ome john heeft miljarden
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:16   quote  deeplink  
jonge jonge jonge.. miss slim om dan toch andere clubs te kiezen.. want ajax heeft niks van huntelaar.. sulejmani en aisattie hebben genoeg gekost.. en dan ook nog dat geld van vermaelen waarschijnlijk niet helemaal binnen is.. want werd in termijnen betaald.. En er is helemaal geen liggende gelden bij ajax.. Als ajax rood staat dan gaat ajax ook al de kant op als psv en feyenoord want rood staan kost je ook nog eens geld. dus gewoon niet rood staan goede oplossing?
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 21:43 schreef robs het volgende:
john de mol, liggende gelden, er is geld van vernaelen, geld tegoed van de hunter, plus je mag best even rood staan voor zulke gasten...
even rood staan?? John de Mol?? en liggende gelden?? Serieuze vraag aan jou dan:OP WELKE PLANEET LEEF JIJ.

Er is helemaal geen geld van Vermaelen, dat word in termijnen betaald.
Er is inderdaad geld tegoed voor Huntelaar, alleen moet Real dan nog wel gaan presteren, misschien dan gaan we over 2 of 3 jaar daar nog geld van krijgen, mits Real gaat presteren.
En dat van De Mol moet je me echt even uitleggen als je wil, denk je dat hij even een speler koopt voor ajax.
bully
 bully - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 21:43 schreef robs het volgende:
john de mol, liggende gelden, er is geld van vernaelen, geld tegoed van de hunter, plus je mag best even rood staan voor zulke gasten...
denk als ajax dat zou doen we in de zelfde situatie terecht komen waar feyenoord nu inzit.
wees blij dat ajax nog gezond is en laat dat niet verpesten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 augustus 2009 - 08:35   quote  deeplink  
Allemaal onzin, KOPEN EN SNEL!

Rijke investeerder wil Honda naar Feyenoord halen
Keishuke Honda vertrekt mogelijk naar Feyenoord. Johan Derksen zegt in het praatprogramma Voetbal International dat hij gebeld is door een rijke investeerder, die de Japanner wil financieren voor de Rotterdammers.

'Het gaat om een grote financierder', zegt Derksen. De naam van deze investeerde wilde de hoofdredacteur van Voetbal International nog niet kwijt. Volgende week verwacht Derksen meer duidelijkheid over Honda te kunnen geven.

WAKKER WORDEN VAN DEN BOOG, NIET OP JE NEST BLIJVEN STINKEN !!!!!!
timmy v
 timmy v - zaterdag 22 augustus 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Gaat niet gebeuren....

En let maar op ze zijn zo weer te laat
timmy v
 timmy v - zaterdag 22 augustus 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Denk dat ze dit keer echt voet bij stuk houden een mensen weg en dan nieuwe.
Ik had alleen wel cvitanich verkocht aan river plate, voor minimaal 5,5 miljoen.
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 22 augustus 2009 - 09:44   quote  deeplink  
ik schrok me de pestpleuris van die topictitel
wil je dit verdomme nooit weer zo neerzetten ja !
bambino
 bambino - zaterdag 22 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
je moet suarez niet verkopen ook doen clubs een mega aanbod ik zou niet weten wie het verschil zou moeten maken zonder suarez weet je kijk honda is een leuke speler maar of het voor ajax wat is weet ik niet ajax moet als eerste proberen om chivu en dan moet je proberen defour of boussafa halen dat zijn versterkingen
Versace1
 Versace1 - zaterdag 22 augustus 2009 - 11:37   quote  deeplink  
je kan honda ook in termijnen betalen dus waarom zou het niet kunnen ajax moet er gewoon voor zorge dat honda na ajax wil
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:56   quote  deeplink  
Ik kan me goed voorstellen dat ajax niet wil voldoen aan de vraagprijs van 10 miljoen voor Honda, en als ajax en jol hem echt willen hebben dan hadden ze hem al wel gehaald, en laten we nu niet gaan doen alsof ajax zonder honda verloren is want dat slaat natuurlijk nergens op, ik zie hem ook graag komen maar niet ten koste van alles.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez weg en Honda en Alves naar Ajax?









0.0102038