BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente Nr 2 Dit Jaar ???

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Re-Done
 Re-Done - woensdag 19 augustus 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Hallo aan een ieder ,

Dankzij de goede resultaten van vorige jaar wordt Fc Twente een stuk hoger ingeschat door vriend en "vijand" van de club.
Hierdoor zullen de meeste clubs ook anders tegen Fc Twente gaan voetballen is mijn mening.
De "grote" clubs (Namen van clubs die vroeger standaard op 1 , 2 en 3 stonden) zullen tegen dit toen nog streekclubje een stuk voorzichtiger gaan voetballen.
De visie van McClaren is bij de eerste vijf , die van menig Twente-hart dragend voetbal-liefhebber plaats 1 of 2.
Mijn idee is dat Twente dit jaar weer netjes in de top 3 mee draait met op plaats 1 waarschijnlijk PSV met Rutten , Fc Twente op de 2de plaats en AZ dit jaar derdes.
Dit zijn naar mijn mening voornamelijk de clubs die op het moment behoorlijk aanvallend/vooruit spelen waardoor ze op de eerste drie plekken terecht komen.
Wat is jullie mening hierover en wat is jullie Top 3 voor dit seizoen?

Met vriendelijke groet ,

Re-Done.
Twente-Fan en Liefhebber van aanvallend voetbal.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Re-Done --
jaja
 jaja - woensdag 19 augustus 2009 - 14:48   quote  deeplink  
maar we schatten onzelf niet te hoog in hoor. als we bij de eerste 5 zitten zijn we tevreden. dat is wat menig tot bijna elke trukker antwoordde... weet je plekkie maar weer ajax en psv zijn degene die de eerste 2 plaatsen bezet houden. zoals het hoord, begin er weer schoongenoeg van te krijgen. met jullie grootheidswaanzin, eerst nog sympathy. maar nu zit het echt in je bol...
Kris
 Kris - woensdag 19 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
En waarom hoort Ajax of PSV plek 1 en 2? Het gaat om de beste resultaten en we gaan wel zien wie het is eind van het seizoen. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren moet elke club in Nederland horen dat Ajax, PSV pf Feyenoord een topclub is en al jaaaaaaaaaaaaaaaaren moet elke club horen dat zij bovenaan komen te staan, niet erg hoor, dat hoort bij sport, maar waarom mogen wij het dan niet een keertje roepen? Wij hebben wel meer reden dan Ajax, PSV of Feyenoord om het te roepen, gezien afgelopen jaar.
jaja
 jaja - woensdag 19 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
1 keer... dat overkomt heereveen ook wel eens of wilem II. maar die blijven reeel. het jaar daarvoor was het ook ajax en psv. en dat jaar daarvoor en daarvoor. dat geeft ons het recht het te zeggen. omdat wij al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de top meegaan.
twentechamps
 twentechamps - woensdag 19 augustus 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 19:08 schreef jaja het volgende:
1 keer... dat overkomt heereveen ook wel eens of wilem II. maar die blijven reeel. het jaar daarvoor was het ook ajax en psv. en dat jaar daarvoor en daarvoor. dat geeft ons het recht het te zeggen. omdat wij al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met de top meegaan.
twente heeft vorig jaar het mooiste voetbal gespeeld en dat jaar ervoor de play offs gewonnen dus wat je zegt klopt niet. maar het is gewoon als twente 4e wordt ben ik niet ontevreden. maar ik denk dat ze wel kunnen meespelen om de titel.!
legrande
 legrande - woensdag 19 augustus 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Vergeet feyenoord niet he. Die gaan meespelen let maar op
twentechamps
 twentechamps - woensdag 19 augustus 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:47 schreef legrande het volgende:
Vergeet feyenoord niet he. Die gaan meespelen let maar op
liever feyenoord dan psv of ajax
jaja
 jaja - donderdag 20 augustus 2009 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:06 schreef twentechamps het volgende:

[..]

twente heeft vorig jaar het mooiste voetbal gespeeld en dat jaar ervoor de play offs gewonnen dus wat je zegt klopt niet. maar het is gewoon als twente 4e wordt ben ik niet ontevreden. maar ik denk dat ze wel kunnen meespelen om de titel.!
dan zijn ze toch alleen vorig jaar als 2de geeindigd. klopt dus precies wat ik zeg. ik heb het niet over mooi voetbal gehad. az werd kampioen met een paar goeie wedstrijden en de rest was bagger. dat hier gezegd word dat jullie wel weer 2de worden of de titel pakken. groningen en hereveen hebben ook wel eens zo'n opleving, gaat wel weer over.
brodie
 brodie - vrijdag 21 augustus 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:47 schreef legrande het volgende:
Vergeet feyenoord niet he. Die gaan meespelen let maar op
met de winterstop meld ik mij weer kan het dan beter beoordelen,hoe ver jullie staan
twentechamps
 twentechamps - zaterdag 22 augustus 2009 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:50 schreef jaja het volgende:

[..]

dan zijn ze toch alleen vorig jaar als 2de geeindigd. klopt dus precies wat ik zeg. ik heb het niet over mooi voetbal gehad. az werd kampioen met een paar goeie wedstrijden en de rest was bagger. dat hier gezegd word dat jullie wel weer 2de worden of de titel pakken. groningen en hereveen hebben ook wel eens zo'n opleving, gaat wel weer over.
officieel stelt na het winnen van de play offs de 2e plek... en ik ben het niet eens wanneer er gezegd wordt dat het een opleving is van 5 jaar
jaja
 jaja - zaterdag 22 augustus 2009 - 08:43   quote  deeplink  
officieel blijf je dan derde, alleen krijg je voorronde champions league omdat je de play off wint. heeft niks met de 2de plaats te maken.
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 februari 2013 - 20:02   quote  deeplink  
Denk t niet...ghehehehehe
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 20:24   quote  deeplink  
HHHEEEEE???? Een topic van 2009?Had zekers iemand heimwee naar die tijd..
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 februari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 20:24 schreef Aartus het volgende:
HHHEEEEE???? Een topic van 2009?Had zekers iemand heimwee naar die tijd..
hahahaha
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Met Arnoutovich en Nkufo en Elia word t weer een mooi seizoen..
van geil
 van geil - dinsdag 26 februari 2013 - 16:09   quote  deeplink  
6de plaats lijkt me reeel.
jonass
 jonass - dinsdag 05 maart 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 16:09 schreef van geil het volgende:
6de plaats lijkt me reeel.
:-)
Aartus
 Aartus - dinsdag 05 maart 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Alweer dit oude topic van stal????Gelukkig zijn er dingen die nooit veranderen haha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente Nr 2 Dit Jaar ???









0.0125021