BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuw centrum-duo!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
alibabba
 alibabba - donderdag 20 augustus 2009 - 00:24   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat AJAX in de verdediging met een nieuw centrum-duo moet beginnen!Ik denk dat een hoop problemen kunnen worden verholpen als AJAX start met V.D.WIEL en VERTONGHEN als centrum-verdedigers!V.D.WIEL als pure mandekker en VERTONGHEN die zorgt voor de opbouw!
Heico
 Heico - donderdag 20 augustus 2009 - 01:04   quote  deeplink  
ik zie dat niet zo zitten, vd wiel heeft zich bewezen als rechtsback, nog niet als centrum verdediger. en bovendien mag van mijn part alderweireld daar wel biljven staan. maar wie moet er naast hem komen te staan, dat is de grote vraag.
alibabba
 alibabba - donderdag 20 augustus 2009 - 01:11   quote  deeplink  
Ik vind V.D.WIEL als rechtsback nou niet zo'n sterke indruk maken,door het feit dat ie zich met 2 taken moet bezighouden!ik denk dat ie heel sterk is in het uitschakelen van een tegenstander!bovendien is ie als centrum-verdediger nog maar zeldzaam gebruikt!
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 09:09   quote  deeplink  
van der wiel vindt ik wel erg goed in verdedigende taken.. en hij is snel.. Ja t zou een idee kunnen zijn.. en vertonghen is al helemaal niet gek maar denk dat op t middeveld hij toch beter tot zijn recht komt.. Jou idee is niet gek maar zou niet gaan gebeuren denk ik.. bij PES zou ik gaan spelen met 3 verdedigers en 5 middevelders en 2 aanvallers en dan de verdedigers spelers erin doen die snel zijn.. e op het middeveld ben je dominant dat lijkt mij nou iets voor ajax..
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 09:40   quote  deeplink  
vertonghen is te traag.. en vdwiel moet je houden voor zijn aanvallende impulsen.. en nie lullig bedoeld maar Alderweireld heeft meer fouten gemaakt dan wieleart.. maar tjah tis maar net wat je wil zien.. er moet gewoon naast wieleart een beer van een vent staan (zoals Douglas bij twente)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 20 augustus 2009 - 10:10   quote  deeplink  
een centraal verdedigingsduo dient complementair te zijn aan elkaar volgens mij...helaas zijn (afgezien van het verbaal aansturen van de laatste linie) de overige capaciteiten van Wielaert mij noch niet geheel duidelijk geworden....natuurlijk is Alderweireld iemand die zich daar goed manifesteerd echter wel heel erg jong....eigenlijk zie ik graag silva op rechts back, Vertonghen op links back, maar vrees dat we een medogeloze nieuwe centrale verdediger nodig hebben...
John2
 John2 - donderdag 20 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
freakie, we hebben afgelopen zondag kunnen zien hoe "goed" vd Wiel is !! Die Hongaarse PSV'er, heeft de wedstrijd van zijn leven kunnen spelen. vd Wiel dekt op 10 a 15 bmeter !!! Verkopen!!
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 18:23   quote  deeplink  
Ja maar hijk heeft toch ook erg goede dingen laten zien(niet bij psv maar tegen andere clubs..) Klopt wel dat van der wiel tegen psv zeker niet een goede wedstrijd speelde..
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 10:49 schreef John2 het volgende:
freakie, we hebben afgelopen zondag kunnen zien hoe "goed" vd Wiel is !! Die Hongaarse PSV'er, heeft de wedstrijd van zijn leven kunnen spelen. vd Wiel dekt op 10 a 15 bmeter !!! Verkopen!!
niet vergeten dat hij nog jong is en veel moet leren, momenteel wel de beste rechtsback van nederland, zou zich alleen, zeker tegen een ploeg als psv eerst moeten richten op zijn verdedigende taken..
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Toch wel iets wat jij toch goed heb gezien want vertonghen speelde goed vooral naa voren..
Victor
 Victor - donderdag 20 augustus 2009 - 23:22   quote  deeplink  
Ik vind Vertonghen en Alderwereld centraal helemaal niet verkeerd. Van der Wiel is een topper in wording, en zo nu en dan laat hij zijn kwaliteiten duidelijk zien. Het punt is dat hij ietwat jong is, waardoor hij nog weleens wisselvallend kan presteren. Daarbij wil ik wel vermelden dat ik hem juist voor zijn leeftijd eigenlijk opvallend constant vindt presteren.
Ik zie persoonlijk Oleguer graag nog wel een kans krijgen.

Atouba is vanavond wakker geschud, toch vond ik hem (gelukkig) in de 2e helft weer vrij makkelijk en op constante wijze duels winnen.

Silva mag wat mij betreft meteen weg. Beter voor hem (speeltijd) , en beter voor Ajax (hij komt tekort). Van Wielaert weet ik niet zo goed wat ik moet denken. De enige reden waarom ik heb zou houden is omdat hij een coachend vermogen heeft, voetballend vind ik hem een B speler.. je moet je afvragen of dit een legitieme reden is om basis te spelen bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Victor --
alibabba
 alibabba - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:37   quote  deeplink  
Vertonghen als centrale verdediger deed het uitstekend!laten staan die gast!nu nog v.d.wiel als maat van vertonghen,kan silva rechtsback!in mijn ogen los je dan veel problemen op!
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 19:42   quote  deeplink  
deed het inderdaad uitstekend, je moet alleen niet vergeten dat ze ook niet veel onderdruk hebben gestaan, behalve de eertse 20 minuten, en toen wankelde het wel een paar keer. Wel gewon laten staat en vertrouwen laten winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Douglas kopen, in termijnen betalen bij Monsterman, daar was iets mee, doe maar niet want daar kan hij geen wijs uit.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 00:37 schreef alibabba het volgende:
Vertonghen als centrale verdediger deed het uitstekend!laten staan die gast!nu nog v.d.wiel als maat van vertonghen,kan silva rechtsback!in mijn ogen los je dan veel problemen op!
waarom v/d wiel in het centrum, het is aanvallend een goede en nuttige rechtsback maar verdedigend is hij veel te wisslevallig, neem bijvoorbeeld dsudzak, die heeft vd wiel de hele wedstrijd niet gezien.

Als je veel tegengoals en penaltys tegen wil krijgen, dan moet je vd wiel in het centrum zetten, gelukkig ziet Jol dit en zal hij dit ook niet gaan doen, vd Wiel is een goede rechtsback maar geen centrumverdediger, dat kan hij gewoonweg niet.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Jack huntelaar wat heb jij met kopen.. kopen kopen niks winnen kan ook niet he? laat jol het lkkr uitzoeken? is dat goed idee? ajax heeft helemaal niet zoveel geld denk dat honda er wel vanaf zou kunnen maar dan nog meer geld betalen? ajax heeft bij lange na geen 16 mil hoor..
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 augustus 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

waarom v/d wiel in het centrum, het is aanvallend een goede en nuttige rechtsback maar verdedigend is hij veel te wisslevallig, neem bijvoorbeeld dsudzak, die heeft vd wiel de hele wedstrijd niet gezien.

Als je veel tegengoals en penaltys tegen wil krijgen, dan moet je vd wiel in het centrum zetten, gelukkig ziet Jol dit en zal hij dit ook niet gaan doen, vd Wiel is een goede rechtsback maar geen centrumverdediger, dat kan hij gewoonweg niet.
V.D.Wiel is nu als rechtsback verdedigend inderdaad veel te wisselvallig!dit komt door het feit dat ie te vaak in aanvallende positie staat!hij moet zich nu bezighouden met verdedigen en aanvallen en dat is op dit moment te veel voor hem!laat hem eerst met 1 taak bezighouden,het verdedigen!in mijn ogen kan v.d.wiel dit uitstekend,want hij is sterk en snel!bovendien heeft ie passie en de echte wil om duels te winnen!kortom;v.d.wiel heeft alles om uit te groeien tot een degelijke centrum-verdediger!
Heico
 Heico - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Iedereen bij Ajax is wisselvallig behalve suarez, al had die ook niet zo'n best slot van de competitie vorig seizoen.
bazel
 bazel - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
van de boog woord wakker koop honda als die kakies hem al bijna op een onmogenlijke manier weten aan te trekken dan is dat voor ons een kleinig heid laad de zak of emmers rond gaan zondag om geld op te halen net zoals ze in barcalona doen als ze dat nodig hebben en dat is al een paar keren gebeurd zelfs dat ze dooor heel barcelona geld ginnnen op halen wie deed dat de suporters om dat ze nieuwe spelers wouden nou als wij dat ook doen en er zou 1 mil op gehaald woorden en er staan nog een paar inversteerders op die ajax ook terug willen brengen na de top en die inversteerders geef je dan wat bv gratis mee na een paar buitenlandse trips en we kunnen als club toch nog wel iets verzinnen om aan geld te komen wat hebben we zeker nodig 1 veel geld ideen ofterwel inversteerders van de boog je moet nu echt wat gaan doen schiet op als onze top suarez een wetsrijd geschorst is of wat anders dan kunnen wij het wel schuden en jol zegt het weer de verdedeging is te zwak we hebben minimaal in top verdedeger nodig en in middenvelder er bij en dat is honda deze jongen is op elke plek gevaarlijk kijk dan na dat doelpunt van afgelopen zondag echt niet normaal gewoon deze is zeker een aanwinst voor ons ajax en als slagroom hebben we ijgenlijk nog een goede aanvaler nodig eigenlijk alves als kan en anders hebben we altijd nog bodul achter de hand van onze kweek maar een top verdedeger is echt dringend nodig dat schreeuwd heel ajax en honda ook kom op met die inversteerders verzin iets voor ajax om snel aan dat geld te komen voor dat de transfer markt sluit honda wil na ajax wie nou niet trouwens ja toch dus verzin iets met ze alle jol wil het ook maar zit vast aan van de boog dus moeten we wel wat verzinnen
wij als suporters moeten nu ook iets verzinnen wat dan als onze top suarez geschorst is of iets anders wat dan dus we moeten wel zeker weten inversteeren in nieuwe spelers maar hoe verzin iets suporters
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Als Ajax en Jol Honda willen hebben dan komt hij wel, daar hoebven wij geen geld voor in te zamelen, en als je serieus denk dat ajax in elkaar stort zonder suarez dan heb je gewoon geen verstand van voetbal, zo simpel is dat, het elftal speelt ook niet eens helemaal in dienst van suarez, wat bij bijv vvv wel het geval is met honda.

Als ajax Honda echt wil hebben kopen ze hem wel, en anders hou ik gewoon vertrouwen in Jol, het komt wel goed..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuw centrum-duo!









0.0109519