BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX heeft oogje manuel da costa

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 20 augustus 2009 - 10:32   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Da_Costa_gevolgd_door_Ajax.html

zeg maar wat vinden er van
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 10:37   quote  deeplink  
goeie optie..
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Lengte 191 cm
Gewicht 86 kg
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 20 augustus 2009 - 10:44   quote  deeplink  
weinig wedstrijden afgelopen 2 seizoenen...italie blijkbaar niet helemaal passende bij zijn capaciteiten...
loz
 loz - donderdag 20 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Oprotten met die kneus

Kan he-le-maal niks!!
Werd dolgedraaid door de hunter
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 11:06   quote  deeplink  
neee man we moeten chivu terug halen of toch een andere beter kopen we nu een echte aan winst die wat toe voegd die de ploeg op sleep touw neemt als het tegen zit die op kan ruimen als het nodig is en die niet staat te slapen
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 11:10   quote  deeplink  
wie denken jullie dat ajax moet kopen dan
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 11:14   quote  deeplink  
ik denk zo i zo HONDA deze jongen is echt een aanwinst voor ajax
dan voor in alves als we er uit komen en anders een ander en achterin
mmm ja chivu blijf ik bij jol moet hem gewoon effe bel net als dat hij de andere ouwe ajax spelers heeft opgebelt voor een eventuele terug keer voor jol willen veel spelers door het vuur duus maby chivu ook wel
ook alves zou martin jol erg zien zitten hij mag hem erg zeggen ze en voor hem zou die wel willen werken
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 11:15   quote  deeplink  
opsteling
stekelenburg
van de wiel---Alderweireld--aan koop-- Atouba
Aissati--Enoh--de Zeeuw--honda
Suarez--Sulejmani voor in kan ook Suarez--alves
eigenlijk met deze jongens kan je dan alle kanten op dan zijn we niet meer te berekenen hoe we gaan spelen net als in 1995 daar moet wij weer voor gaan
John2
 John2 - donderdag 20 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Wat een gebazel
Heico
 Heico - donderdag 20 augustus 2009 - 12:02   quote  deeplink  
ex-psv? nee ik hoef m niet, we moeten een keer ophouden die ex-kneuzen naar ajax te halen.....
PS25
 PS25 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er nu echt waar is van alle geruchten. Diverse namen zijn deze transferperiode al voorbijgekomen, waarvan er uiteindelijk slecht 1 is gekomen (de zeeuw). Atouba was voor mij een verrassing, die naam hoorde je niet als gerucht.

Deze namen zijn voorbijgekomen: (ik vergeet er misschien nog wel een paar)

Seedorf Vennegoor O H
lugano Da Costa
dervitte Bouhlarouz
v/d Vaart Janker
Honda (Elm)?
Alves Matthijssen
Chivu Defour
Obradovic

Ik hoop dat Ajax nog met een welkome versterking op de proppen komt (centrale verdediger)
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 12:11   quote  deeplink  
halen honda en alves en als het kan chivu of een andere boom van een verdedeger wat denken jullie
wie moet er dan gehaald woorden deze psv zo i zo niet maar wie dan wel
ik blijf er bij laat martin jol chivu op bel of Grygera of alebij of haal een echte andere goei verdedeger een echte die we nodig hebben
en dan op het middenveld honda er bij en voor in alves nou dan woord het echt pas knallen
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:11   quote  deeplink  
loz waar basseer je dat op ?
robs
 robs - donderdag 20 augustus 2009 - 12:26   quote  deeplink  
honda halen
alves halen
centrumverdeiger halen

geld uitgeven en kampioen worden + CL in 2010/2011
met wat we hebben en onze talenten gaan we dan nog mooie jaren tegemoet
suarez gaat een keer weg, zou mooi zijn als je honda en alves al voor 5 jaar kan binden nu
bij doorverkoop leveren die ook weer wat op
hoewel alves al wat op leeftijd is
maar die is voor de korte termijn goud waard denk ik
vrije trappen, aanspeelpunt, goals die hij gegarandeerd maakt...
ik zeg net als Maurice de Hond: DOEN
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 13:35   quote  deeplink  
je hebt gelijk ik of eigenlijk wij woorden er allmaal zat van elke keer die nepe geruchten als je die geruchten moet geloven dan was honda allang binnen hadden we al een echte verdedeger en nu komen ze weer met alves nou nou ik weet het niet meer ik weet wel dat de tijd gaat dringen en hoe dan ook we moeten echt een super verdedeger halen en ook eigenlijk HONDA iedereen roept het koop hem dan bezuinig niet op de verkeerde dingen koop zo i zo een top verdedeger voor dat we te laad zijn en zit niet te slapen en koop die HONDA gewoon jol zij zelf een eredievisie speler is niet meer dan 8 mil waard en dat vragen ze nu aan ajax en ajax zegt we hebben geen geld wat is dit doe niet dom koop hem vooor dat psv er weer is mee vandoor gaat we hebben echt wel genoeg geld waar is dat geld van hunt en vermaelen gebleven????????we zouden bijna moeten gaan protensteere bij de arena bij het trainigsveld dat we echt deze spelers nodog hebben om eindelijk die 3ster te pakken om kampioen te woorden moeten we echt sterker in de verdedeging woorden en ook op het middenveld die naam weten we allemaal al dat is honda en voor in vooor in alves naast suarez midenveld
Aissati--Enoh--de Zeeuw--honda
voor in Suarez--Sulejmani voor in kan ook Suarez--alves
verdedeging van de wiel---Alderweireld--aan koop-- Atouba
loz
 loz - donderdag 20 augustus 2009 - 14:26   quote  deeplink  
Niemand van naam komt.
De buitenlandse magie is over voor AJAX.
Opleiden en slim inkopen.... maar de scouting van AJAX is net zo goed als die van de Volewijckers.

Ben blij dat ik de mooie jaren heb meegemaakt in de Meer... Nu is het vooral gezellig zuipen in het honk en hopen op betere tijden.
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 14:51   quote  deeplink  
KAN ER NIKS TEGEN HET BESTUUR GEDAAN WOORDEN DAN ze hebben zelf vorig jaar gezegt nog we gaan ook luisteren na de supporters nou kom op dan het bestuur moet niet lullen nu en wij moeten niet zielig gaan doen want ajax kan zeker wel weer terug komen bij de top aleen is daar mentalietijd voor nodig geduld kijk wat van gaal neer had gezet hier bij ons dat kan weer er moeten aleen een paar dingen veranderen de aankoop als we spelers verkopen is dat goed maar dat moeten we net als in 1995 daar ook weer super sterren voor terug kunnen kopen waardoor wij blijven groeien na de top net als in de tijd van van gaal kijk wat hij bij az nu weer heefd neer gezet ja dat kan bij ons ook aleeen nog tien keer beter het bestuur moet nu wakker woorden en de spelers kopen die we echt nodig hebben de halfies deruit en voor uit op na het kampioen schap dat gaat zeker lukken als wij voor de transferstopt nog 3 spelers binnen halen kom aan we moeten niet te vreden zijn met dit kom op we moeten gaan zeuren klagen net zo lang tot dat ze zeggen oke we kopen nu HONDA EN ALVES EN EEN TOP VERDEDEGER KOM OP LAAT ZIEN WAT WE WILLEN DAT IS KAMPIOEN WOORDEN PRIJZEN PAKKEN JA dan moeten wij echt spandoeken maken kom op dat we niet te vreden zijn metr dit voetbal kop op man wij hooren elke ploeg van het veld weg te tikken ze hooren in de kleed kamer voor dat ze het veld op komen moeten wij die wetstrijd al gewonnen hebben zo ging het wel de tegen stander stond vroeger met beeven de knieen kwamen ze het veld op hoeveel gaan we nu weer verliezen dat gezicht moeten wij AJAX weer terug krijgen en dat kan ik geloof er in martin jol ook hij wilt maar als het bestuur maar loopt te zeuren om geld gaat het niet lukken wij moeten op staan kom op laad het bestuur wakker woorden kijk na madrid koopt eerst kaka en ronaldo overdreven duur maar dat is wat anders en daarna gaan ze de bezem er door halen ja zo hoort het niet andersom net als bij ons AJAX ik vind dat wij als supporters hier wat tegen moeten doen wie is het eens kom op geef de club AJAX WEER ZIJN GEZICHT TERUG koop deze drie spelers voor dat het te laad is en ga daar na een grote schoonmaak houden wie doet er mee koop HONDA 2ALVES 3 CHIVU OF EEN ANDERE ECHTE TOP VERDEDEGER KOM OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 15:30   quote  deeplink  
opsteling
stekelenburg
van de wiel---Alderweireld--aan koop-- Atouba
Aissati--Enoh--de Zeeuw--honda
Suarez--Sulejmani voor in kan ook Suarez--alves
eigenlijk met deze jongens kan je dan alle kanten op dan zijn we niet meer te berekenen hoe we gaan spelen net als in 1995 daar moet wij weer voor gaan
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Zoals Jol al zei
Eerst de selectie inkrimpen Er gaan spelers weg en er worden spelers verhuurt
Daarna pas aankopen..maar wat zou het geweldig zijn als we Honda,Alves + verdediger
kunnen halen.Als we Honda kopen dan is het minder pijnlijk dat we van psv hebben verloren want dat zou een grotere winst zijn.Als Honda niet naar de concurrenten gaat
maar bij Ajax!!!!!

En wat ik niet begrijp van Luque
nu word tie weer verhuurt nou dat malaga slim hoeven ze niet heel zijn salaris te betalen.Dus Ajax betaald nu aan het salaris mee,ik hoor nu verhalen dat de salaris van Alves te hoog is..het had een stukje kunnen schelen als we de Salaris van Luqeu niet hoefde te betalen..niet alle clubs buiten nederland zijn rijk zie je maar
Malaga kan Luque zelfs niet gratis overnemen van Ajax omdat ze de salaris niet kunnen betalen..Ajax moet van deze fout leren!!

En ik hoor verhalen van Alves uit vorm..kijk dat hij in Engeland niet is geslaagd dat is me duidelijk..Maar in Nederland heeft hij bewezen ongelofelijk veel te kunnen scoren tegen Heracles bijvb 7keer..We spelen niet in Engeland maar in Nederland en in Nederland gaat tie gewoon weer veel scoren!

Maar Met Alves en Honda hebben we ongelofelijk veel Kwaliteit!!
Suarez,Sulejmani,Aissati,VDWiel,Honda,Alves allemaal KwaliteitsSpelers!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 15:36   quote  deeplink  
bladibladibla.. vorig jaar hadden we al het kampioenschaps elftal dat jaar ervoor ook.. kwaliteit genoeg het moet alleen een team worden.. en ik heb al meer team gezien tegen PSV alleen al dan vorig jaar het helejaar.. nu nog beter samen werken en je bent er al.. opzich weinig nieuws nodig
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 20 augustus 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:11 schreef bazel het volgende:
halen honda en alves en als het kan chivu of een andere boom van een verdedeger wat denken jullie
wie moet er dan gehaald woorden deze psv zo i zo niet maar wie dan wel
ik blijf er bij laat martin jol chivu op bel of Grygera of alebij of haal een echte andere goei verdedeger een echte die we nodig hebben
en dan op het middenveld honda er bij en voor in alves nou dan woord het echt pas knallen
hou toch op...allemaal wel leuke namen (Grygera en Chivu) hoor maar dezejongens spelen op een veel hoger niveau en staan in de belangstelling van erg grote clubs met meer financiele armslag....volstrekt onhaalbaar....en evn voor de duidelijkheid...volgens mij heeft Alves alleen bij Heerenveen veel doelpunten gemaakt....daarvoor en zeker daarna was het allemaal niet zo wild...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 20 augustus 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:30 schreef bazel het volgende:
opsteling
stekelenburg
van de wiel---Alderweireld--aan koop-- Atouba
Aissati--Enoh--de Zeeuw--honda
Suarez--Sulejmani voor in kan ook Suarez--alves
eigenlijk met deze jongens kan je dan alle kanten op dan zijn we niet meer te berekenen hoe we gaan spelen net als in 1995 daar moet wij weer voor gaan
1995 was juist vanuit een heel strakke dicipline waarbij iedereen wist wat te doen....spelopvatting was duidelijk voor werkelijk de hele wereld, voetbalbenadering en systeem ook....zal het niet gewoon te maken hebben met kwaliteit....waren toen juist helemaal niet onberekenbaar....
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2009 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:11 schreef bazel het volgende:
halen honda en alves en als het kan chivu of een andere boom van een verdedeger wat denken jullie
wie moet er dan gehaald woorden deze psv zo i zo niet maar wie dan wel
ik blijf er bij laat martin jol chivu op bel of Grygera of alebij of haal een echte andere goei verdedeger een echte die we nodig hebben
en dan op het middenveld honda er bij en voor in alves nou dan woord het echt pas knallen
waar denk ja dat ajax 25 miljoen weghaalt, en niet aankomen met op afbetaling, dan ben je met 10 jaar falliet mar dat snap je blijlkbaar niet helemaal.
loz
 loz - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:11 schreef nummer10 het volgende:
loz waar basseer je dat op ?
Je loopt net mee he, geloof ik?
Tegen AJAX 2 seizoenen terug werd ie weggespeeld.
In de CL bij psvaut werd ie weggespeeld...

DAAR basseer ik dat op

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX heeft oogje manuel da costa









0.0085718