BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax snakt naar voetbal in de championsleague

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:19   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als het lukt, vooralsnog betwijffel ik of ze in dit geval ver kunnen komen, niet dat ik Jol geen goede trainer vind, allesbehalve dat, echter er is momenteel niet voldoende geld voor versterkingen, gearriveerde spelers zijn peperduur, de huidige groep laat te snel steken vallen en is echt veel te afhankelijk van één man en dat is Suarez.
Dus het blijft in deze een visieuze cirkel.
Ajax ontbeert een voetballende en scorende centrumspits, Berg zou een goede Ajax speler zijn geweest, helaas echter naar de concurentie verdwenen, Alves lijkt me meer een ééndagsvlieg.Achterin moet er ook nog een heel sterke man bij één soort Chivu, Honda op het midden zou ook niet misstaan, temeer gezien het feit dat hij een regelmatig scorende middenvelder is, die je vermoedelijk ook in de spits kan zetten, als de situatie daarom vraagt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door Wim --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:09   quote  deeplink  
gister weinig gemerkt van het weinig scoren en ze werkte goed als team ! Atouba was eerste helft Drama.. heeft op zijn donder gehad van jol in de rust en de 2de helft deed hij het uitstekend.. was ook nog maar zijn 2de wedstrijd.. en oh wat zijn Enoh en Dezeeuw belangrijk op het middenveld !
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:17   quote  deeplink  
Naar het CL geld zeker maar qua team denk ik nog net iets te hoog. Hoop dat ze goede keuzen gaan maken in de laatste 10 dagen. We zijn te afhankelijk van suarez. Zat gisteren avond nog geen hatrick geen hatrick. gewoon telefoon fax en de rest uitzetten anders ben je hem ook nog kwijt. En hem heb je zeker nodig in de cl.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:21   quote  deeplink  
Atouba kwam wel sterk terug maar wat maakt die man een rare indruk lijkt wel of alles 1 seconde langzamer gaat bij hem. en kwa conditie ook zeker niet top. Maar daar kan gewerkt aan worden.
Jacco
 Jacco - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Ik vond Atouba in de 2e helft echt sterk spelen! In de 1e helft was hij te veel bezig zich te bewijzen voor het publiek, wat goed bedoelt was maar er niet helemaal uit kwam. Maar in 1 op 1 situaties stond was hij sterk en goed.
timmy v
 timmy v - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:32   quote  deeplink  
tweede helft wel, zeker geen gekke dingen meer, hoop dat ie dat zo blijft doen. gewoon verdedigen en niks meer. laat aldi maar doorschuiven en opbouwen net als vroeger die kan de lange passes geven alles was erg onder de indruk van hem.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:35   quote  deeplink  
inderdaad jacco dat bedoel ik ook..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:09 schreef nummer10 het volgende:
gister weinig gemerkt van het weinig scoren en ze werkte goed als team ! Atouba was eerste helft Drama.. heeft op zijn donder gehad van jol in de rust en de 2de helft deed hij het uitstekend.. was ook nog maar zijn 2de wedstrijd.. en oh wat zijn Enoh en Dezeeuw belangrijk op het middenveld !
suarez is toch geen echte centrumspits, en hij maakt er echt niet elke week 4 hoor.
Versace1
 Versace1 - vrijdag 21 augustus 2009 - 19:03   quote  deeplink  
atouba moet nog de tijd krijgen het blijft moeilijk oordelen na 2 wedstrijden we moeten afwachten
bla bla bla
 bla bla bla - vrijdag 21 augustus 2009 - 19:30   quote  deeplink  
http://voetbalzone.nl/doc.asp?guid=5760
het is een aparte speler maar hij kan leuke acties maken
freakie
 freakie - zaterdag 22 augustus 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Leuke video zoiets zou je dus nu ook van hem kunnen verwachten.. nu niet maar over een aantal wedstrijden wel..
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 13:00   quote  deeplink  
en waarom willen we dat zien, diep op eigen helft een compleet nutteloze en heel erg risicovolle actie maken, hoop dat Jol hem dat soort dingen wel uit zijn hoofd praat.
freakie
 freakie - zaterdag 22 augustus 2009 - 19:06   quote  deeplink  
waarom niet? als hij aan de zijkant die dinge doet(niet in de verdediging maar in de aanval) dan is dat spr..
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 01:17   quote  deeplink  
ja maar daarom zeg ik niet op zo'n plek het is gewoon niet nodig..
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 01:54   quote  deeplink  
ja ik begrijp je ja..
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 12:40   quote  deeplink  
Grappig om voor de 100ste keer te zien dat hiro degene die eentopic start zelf nergens meer op reageerd.
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 14:24   quote  deeplink  
Ja vindt ik ook.. gelijk hoor je niks meer.. erg raar vindt het ook erg vervelend..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax snakt naar voetbal in de championsleague









0.0097010