BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: N'kufo heeft zijn tijd gehad

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
16mcoach
 16mcoach - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:20   quote  deeplink  
Wij vinden dat het tijd wordt voor een andere spits.
Hij heeft veel betekent voor FC Twente, maar nu niet meer.
Hij komt niet meer mee.
Wint geen enkel duel meer.
Kan geen bal bij zich houden.
HIj maakt het de andere spelers lastig door telkens over het hele veld te zwerven.
Hiervan is de Trainer ook schuld.
Hij wordt nooit gewisseld.
Hij laat reserves warm lopen tot ze een ons wegen
en komen er dan misschien 5 minuten in.
Zo ga je niet met elkaar om.
Dat we de champions leage niet hebben gehaald komt ook door de trainer,
Er kwam te veel druk achter omdat N kufo achterin weer behoorlijk in de weg liep.
En zo was de druk voor weg.(heel eenvoudig toch)
En zou het niet bevordelijke zijn als je een aanvoerder kiest,die ook nederlandstalig is?(is voor mclaren wel makkelijk) Maar in het veld daar moet het gebeuren.

Afzender een trouwe Twentefan die het beste voor Twente wil maar het onheil over twente ziet dalen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Boudewijn --
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:15   quote  deeplink  
kwatsch
catweazle
 catweazle - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Dit klinkt meer als een Ajacied, die zijn ook altijd zo negatief. Jongen geniet nou maar van dat het een tijdje lekker gaat, want dat hebben we een tijd lang niet kunnen doen. En om hier over te oordelen moet je echt dagelijks met zo'n groep werken, dan kun je bovenstaande uitspraken doen.
Je bent nu echt gewoon alleen maar aan het zeiken en dat kunnen ze bij onze amsterdamse vrienden ook erg goed, dus ik wens je een jaarkaast van ajax toe!
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 21 augustus 2009 - 15:45   quote  deeplink  
jij kunt misschien beter stoppen met voetbal kijken want je lult poep. Kufo is mischien niet meer zo goed in balaaname en duels winnen. maar hij staat altijd op de goede plek en schiet er elk jaar rond de 20 in. dat maakt hem belangrijk voor het team. en dat je zon laffe uitschakeling de trainer durft te verwijten kun je beter direct voor ajax worden want ze hadden sporting lissabon onder controle en speelde een prima wedstrijd en dan kun je in de laatste minuut er uitvliegen met heel veel pech.
brodie
 brodie - vrijdag 21 augustus 2009 - 16:59   quote  deeplink  
ben het eens met 16m coach langzaam wisselen ,begrijp Maclearen ook niet als iemand totaal geen bal raakt moet je hem wisselen zonder aanziens de persoon,
de helft van het stadion denkt er net zo over.
Akram
 Akram - vrijdag 21 augustus 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Ik ben het geheel eens met 16mcoach. Kufo wat ons (ja er zijn er meer die het zien) betreft zwaar over de top. Traag, geen diepgang meer en hetgeen wat die dan wel zou moeten doen (aannemen en kaatsen) is onder de maat. Ook Mclaren treft hier en daar wel blaam. In een uitwedstrijd waar je met 10 man komt te spelen (Lissabon), en je dus weet dat je in de verdrukking komt maar dat juist countermogelijkheden zich zullen voordoen, zorg je dat je voorin een rappe spits heb in de omschakeling. Dat Kufo er af en toe ook nog eens wat inlegt is niet zo raar. Van een spits uit de top vijf eredivisie zijn 15- 20 doelpunten echt niet subliem. In de nederlandse competitie mag je dat minimaal verwachten. De kansen worden overigens ook helemaal nooit meer door hem zelf gecreeerd, dat doen anderen. Het enige wat hij nog af en toe doet is het laatste tikkie geven. Maar voor de rest is het wel zo'n beetje gebeurd.
Pathmos
 Pathmos - vrijdag 21 augustus 2009 - 20:58   quote  deeplink  
kufo is out...je hebt naar mijn mening goede jonge spitsen op de bank..al je als twente zijnde wat wilt...langzaam afbouwen met kufo en vooruitkijken.......
dit is mijn 1ste plaatsing ooit....kan niet wachten tot perez aan bod komt...die valt pas tegen
16mcoach
 16mcoach - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Het hele vak waar ik zit denkt er precies zo over helaas heb je nog enkelen in vak P(zie ik aan de spandoeken) die het voetbal niet helemaal begrijpen. Je hoeft echt niet heel veel verstand van voetbal te hebbben om dit te zien.
Harryhooligan
 Harryhooligan - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:35   quote  deeplink  
Helemaal met Pathmos eens. Kufo heeft zijn beste tijd gehad. Langzaam de jongere talenten brengen. Zelfde geldt voor Perez. Straalt geen gemotiveerde indruk uit. Vujicevic viel toch best leuk in tegen Qarabach en we hebben Akram ook nog voor die positie. Ben ik ook wel benieuwd na. (Dit is trouwens ook mijn eerste reaktie op een forum Pathmos)
16mcoach
 16mcoach - zaterdag 22 augustus 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Hebben jullie je wel eens afgevraagd waarom Perez zo ongemotiveerd is?
Dit is ook van de laatste weken, Hij weet van tevoren al dat hij gewisseld wordt.
Allemaal het gevolg van zie bovenstaand verhaal.
Het mag niet maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Pathmos
 Pathmos - zaterdag 22 augustus 2009 - 11:34   quote  deeplink  
dat perez gewisseld word elke keer zegt toch al genoeg naar ik meen...juist hij..met zijn ervaring en voetbalintelligentie moet een team als Twente dat beetje extra's geven..op deze manier speel je gewoon met 10 man elke wedstrijd..er zit meer in dit twente zonder perez dan met ..
16mcoach
 16mcoach - zaterdag 22 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Je bedoelt denk ik negen man want ik tel N'Kufo ook niet mee.
Toch nog wel knap hoe ze dan spelen.
Pathmos
 Pathmos - zaterdag 22 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
9 man dus..kun je nagaan waar je staat als onze fc het met 11 gaat doen
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 augustus 2009 - 20:27   quote  deeplink  
elk team heeft een routinier,boegbeeld nodig een man waar je tegenop kijkt en bij Twente is dat nKufo , ja hij wordt wat ouder maar je zal zien dat hij nog van enorme waarde is tussen de jonkies Ruiz en Skoch en een betere spits heb je niet zomaar klaar staan. Trots zijn op Blaise dus!
16mcoach
 16mcoach - zondag 23 augustus 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Ieder mag zijn eigen mening hebben.
Maar je moet wel de feiten onder ogen zien Nkufo WAS van grote waarde maar is dit echt niet meer.
Volg hem 1 keer een gehele wedstrijd,
en je zal tot de conclusie komen dat hij niet meer mee komt aan het huidige FC Twente
Pathmos
 Pathmos - zondag 23 augustus 2009 - 21:55   quote  deeplink  
je moet een nieuwe spits ook niet zo maar brengen...maar ik zie allerlei wissels...perez...jansen.waarom nooit een keer kufo eruit...waar heb je de jong voor gehaald..kufo loopt gewoon door zijn matige snelheid van nu anderen in de weg..hij vertraagd het spel waar mogelijk......niet bewust.maar hij kan dit niveau niet meer aan...
16mcoach
 16mcoach - maandag 24 augustus 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Ben het helemaal met Pathmos eens.
Hij verdiend het niet om zomaar aan de kant gezet te worden.
MAAR WISSEL HEM EENS EEN KEER
Vennegoor
 Vennegoor - maandag 24 augustus 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Met pijn in het hart heb ik helaas dezelfde mening,het is gewoon op en we zullen echt meer gaan scoren met een frisse spits,ik hoor op dit moment veel geruchten dat Lange jan deze week gaat tekenen voor één jaar met een optie voor nog een jaar.

Ik denk aan Lange jan of De jong

Kufo toch bedankt wij zullen je ook over twintig jaar nog herinneren maar op dit moment doe je alleen maar afbreuk aan je status
wout85
 wout85 - maandag 24 augustus 2009 - 23:28   quote  deeplink  
toch alweer 3 goals in 4 wedstrijden. hij oogt nooit zo snel, maar hij doet waar hij goed in is. een begaafd technicus zal hij nooit worden, maar hij zorgt wel voor de meeste vrije trappen op een goede positie, en is verdedigend veel sterker als in zijn eerste jaren. hij werkt in zijn 1tje alle corners weg. en hij heeft status in nederland, zijn gestalte laat bij de tegenstander wel een indruk achter. en hij is niet voor nix de spits bij het nationale elftal. 1 van de belangrijkste spelers, op en naast het veld!
twentechamps
 twentechamps - dinsdag 25 augustus 2009 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 23:28 schreef wout85 het volgende:
toch alweer 3 goals in 4 wedstrijden. hij oogt nooit zo snel, maar hij doet waar hij goed in is. een begaafd technicus zal hij nooit worden, maar hij zorgt wel voor de meeste vrije trappen op een goede positie, en is verdedigend veel sterker als in zijn eerste jaren. hij werkt in zijn 1tje alle corners weg. en hij heeft status in nederland, zijn gestalte laat bij de tegenstander wel een indruk achter. en hij is niet voor nix de spits bij het nationale elftal. 1 van de belangrijkste spelers, op en naast het veld!
hulde
buffel
 buffel - dinsdag 25 augustus 2009 - 14:19   quote  deeplink  
jongens ik denk dat feyenoord wint
k weet nie waarom
we hebben het altijd lastig in de kuip. en als je feyenoord de laatste tijd ziet spelen is dat ook niet zo slecht
tomasson gaat scoren en feyenoord wint met 1-0
brodie
 brodie - dinsdag 25 augustus 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 14:19 schreef buffel het volgende:
jongens ik denk dat feyenoord wint
k weet nie waarom
we hebben het altijd lastig in de kuip. en als je feyenoord de laatste tijd ziet spelen is dat ook niet zo slecht
tomasson gaat scoren en feyenoord wint met 1-0
zal best, maar maak fijenoord nou niet groter dan ze zijn,we zien het zondag
---fct---
 ---fct--- - woensdag 26 augustus 2009 - 14:47   quote  deeplink  
jullie zijn alemaal echt dom tegenwoordig maakt leeftijd weinig uit en zeur nou nie zo over kufo want die man verdient een standbeeld maarja jullie zijn van die mooiweersuporterrs van de 2de ring die net een jaarkaart hebben en als het slechter gaat zie je jullie ook nie en ook nie bij uitwetsrtijden opkk met je domme gezeur king kufo for ever
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 26 augustus 2009 - 21:42   quote  deeplink  
ik wens jullie al veel succes voor zondag maar ik hoop zelf op een 1-0 overwining voor feyenoord
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 22:36   quote  deeplink  
ik ben een ajacied en ik vind dat jullie het beste beleid hebben en over nkufo is wel goede spits en begint nu te verslechteren maar twente is nu de jong aan het opstomen en jullie kopen goed in. En ajax niet want ajax doet altijd dan kunnen ze een jong talent bijvoorveeld nu de jong en dan is die over een paar goed en dan komt ajax aan en die betaalt er dan 8 miljoen voor en dat is slecht bij ajax we hebben nooit zelf talenten die we kopen
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 28 augustus 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:36 schreef Bas12345 het volgende:
en dat is slecht bij ajax we hebben nooit zelf talenten die we kopen
Snap deze zin niet echt.
Als je de talenten wel hebt hoef je ze toch ook niet te kopen?
En heeft ajax de afgelopen niet genoeg topspelers uit de jeugd afgeleverd??

Maar goed, Nkufo is echt een hele gevaarlijke speler die nog steeds scoort, ik zou hem misschien af en toe wisselen als het niet gaat, maar ik vind niet dat je hem nu al kan afschrijven. Hopelijk blijft hij in de basis want ik vind hem een leuke speler om te zien voetballen.
ink
 ink - zondag 30 augustus 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Het is nu (tijdens de wedstrijd Feyenoord) toch wel echt heeeeel erg duidelijk, gooi die vent eruit. Hij is veeel te traag
Pathmos
 Pathmos - zondag 30 augustus 2009 - 16:49   quote  deeplink  
fey - twe...0-1...slot v/d wedstrijd.2 keer 'n kufo met tijd en ruimte...wat doet die ermee...NIKS..zegt genoeg.
Martinus
 Martinus - zondag 30 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Dear Mr. McClaren

Wake Up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He had his time
twentechamps
 twentechamps - zondag 30 augustus 2009 - 18:18   quote  deeplink  
houd je bek gewoon
16mcoach
 16mcoach - zondag 30 augustus 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Nu hebben wij N,Kufo gezien? (Het is toch echt een afgang voor die man) Als hier een andere spits had gestaan hadden wij gewonnen.
diep triest.
Hopelijk heeft Mclaren het van boven af beter kunnen zien.
Toen hij eindelijk eens begreep waar hij naar toe moest. Schaam je trainer.
klaassie
 klaassie - zondag 30 augustus 2009 - 18:44   quote  deeplink  
Ja word tijd dat die N.kufu vaker word gewisseld,geef de jeugd nu eindelijk eens een kans,wij Fct hebben die genoeg.
Zou hij het in zijn contract hebben staan dat hij niet gewisseld mag worden.
16mcoach
 16mcoach - zondag 30 augustus 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Nu dat zou best wel eens kunnen anders heb ik er ook geen verklaring voor waarom hij niet gewisseld wordt.
Dan moeten ze het contract maar per direct open breken(ha ha) voor een nul uren contract
bjorn
 bjorn - maandag 31 augustus 2009 - 12:48   quote  deeplink  
jullie hebben geen betere spits dan n,kufo op dit moment dus wat zeuren jullie.
ink
 ink - vrijdag 04 september 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Waarom ziet (bijna) iedereen behalve McClaren dat Nkufo zijn beste tijd heeft gehad. Ben benieuwd wie er tegen Utrecht in het veld staat.
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 04 september 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Ik hoop Nkufo
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 04 september 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 18:19 schreef 16mcoach het volgende:
Nu hebben wij N,Kufo gezien? (Het is toch echt een afgang voor die man) Als hier een andere spits had gestaan hadden wij gewonnen.
diep triest.
Hopelijk heeft Mclaren het van boven af beter kunnen zien.
Toen hij eindelijk eens begreep waar hij naar toe moest. Schaam je trainer.
jij bent echt een zielige supporter. je stond ook op n'Kufo te zeiken waneer n'Kufo wel het beslissende doelpunt maakt waardoor dit jaar al 2 wedstrijden zijn gewonnen. dan geef je een andere reden. hij zal misschien niet meer de beste spits zijn maar dan moet je wel een beter alternatief hebben. op dit moment is dat NOG niet. ik denk dat mcClaren jonge spitsen zal brenegen wanneer ze daar klaar voor zijn.
harryepscheuten
 harryepscheuten - vrijdag 04 september 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Het wordt tijd voor een andere spits.
Jaren veel plezier van gehad maar nu is het mooi geweest.
16mcoach
 16mcoach - vrijdag 04 september 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 18:22 schreef twentechamps het volgende:

[..]

jij bent echt een zielige supporter. je stond ook op n'Kufo te zeiken waneer n'Kufo wel het beslissende doelpunt maakt waardoor dit jaar al 2 wedstrijden zijn gewonnen. dan geef je een andere reden. hij zal misschien niet meer de beste spits zijn maar dan moet je wel een beter alternatief hebben. op dit moment is dat NOG niet. ik denk dat mcClaren jonge spitsen zal brenegen wanneer ze daar klaar voor zijn.
Dat waren prachtige goals Moet doelpunt van het jaar worden ben wel positief hoor.
dennie
 dennie - zaterdag 05 september 2009 - 15:31   quote  deeplink  
kufo heeft er gewoon weer 3 inliggen hoor..
twentechamps
 twentechamps - zaterdag 05 september 2009 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 20:02 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

Dat waren prachtige goals Moet doelpunt van het jaar worden ben wel positief hoor.
ga jij maar lekker zielig lopen doen over mooie goals. daar haal je geen punten mee. andere spitsen zullen niet dat gevoel hebben als kufo om te weten waar ze moeten staan om die goals te maken. laat mc Claren zijn gang gaan hij heeft de beste prestaties gehaald ooit voor fc twente
AFCajax
 AFCajax - woensdag 09 september 2009 - 03:44   quote  deeplink  
echt ongelofelijk dat zelfs eigen supporters
spelers zo snel afschrijven kan me ogen niet geloven
twentechamps
 twentechamps - woensdag 09 september 2009 - 13:53   quote  deeplink  
16mcoach is denk ik niet een echte supporter van twente
AFCajax
 AFCajax - woensdag 09 september 2009 - 18:01   quote  deeplink  
jullie moeten trots op hem zijn
ook dat hij al die jaren is gebleven hij is erg belangrijk
voor het Team.niet alleen maar om zijn goals.
Maar tegenwoordig worden mensen snel afgekraakt of afgeschreven
waar ze een minuut eerder voor juigte waar halen ze het lef vandaan
worden sommige twente supporters nou net zo verwend als tie van Real
Dat jullie zelfs nu NKufo gaan afschrijven...vergeet nooit van welke positie
jullie vandaan komen en wees blij met hoe het nu goed gaat
maar word niet te verwend wees een vent en sta achter je club
Twente sup.
 Twente sup. - woensdag 09 september 2009 - 19:02   quote  deeplink  
hallo.......hij is al van af het begin een diesel maar je weet wat ze over diesels zeggen, éénmaal op gang.......N kufo stopt ook maar nu nog niet.
niet afschrijven maar blijven steunen,hij heeft alleen even een baaldag(en).
ennuh....laat je niet opnaaien maar kreëer je eigen mening.
AFCajax
 AFCajax - woensdag 09 september 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 19:02 schreef Twente sup. het volgende:
hallo.......hij is al van af het begin een diesel maar je weet wat ze over diesels zeggen, éénmaal op gang.......N kufo stopt ook maar nu nog niet.
niet afschrijven maar blijven steunen,hij heeft alleen even een baaldag(en).
ennuh....laat je niet opnaaien maar kreëer je eigen mening.
het is juist mijn mening
dat ik bij veel supporters over heel de wereld zie
hoe snel spelers worden afgeschreven of afgekraakt
we leven tegenwoordig in een snelheidsCultuur mensen
willen te snel resultaat zien en als het ze ff niet bevalt
dan kraken ze alles af vind dat vreemd
TukkerFC
 TukkerFC - vrijdag 11 september 2009 - 09:00   quote  deeplink  
Nu lees ik dit hier en ik snap er niets van!

Feit is dat hij elk jaar rond de 20 goals scoort (en ... (indirecte) assists?)
Feit is dat hij elk jaar minder begint vanwege alle veranderingen voorin!
Feit is dat hij nog altijd balvast en belangrijk is, alleen hun moeten weer even hun draai vinden voorin!

Feit is ook (als jullie vaker interviews kijken!!) dat hij vaak aan het begin van het seizoen bij Munsterman verhaal houd dat het minder gaat voorin en dat Jopie hem dan even weer moet overtuigen!

Ik vraag me nu 2 dingen af, hoelang hebben de gemiddelde afkrakers hier een seizoenskaart en zijn jullie dezelfde supporters die beginnen met fluiten!! (iets wat vooral van de laatste tijd is, sinds de uitbouw!)
Vak107
 Vak107 - vrijdag 11 september 2009 - 09:02   quote  deeplink  
NKufo is een held, maar heeft zijn top inmiddels achter zich gelaten. Natuurlijk zal hij nog meer doelpunten maken, maar dat zou bijna iedere spits in dit team doen. Ik denk dat McLaren langzaam gaat kiezen voor een andere spits (Wellington, Osei of Parker). Je krijgt een lastige situatie als je dit niet geleidelijk doet. Hetzelfde geldt een beetje voor Perez, al was deze vorig jaar nog top. Misschien heeft hij gewoon een mindere periode. Perez heeft echter één probleem; Akram komt eraan. Ik heb hem zien spelen bij Jong Twente en dat zag er goed uit. Vooral het samenspel met Parker viel mij op. Ik denk dat we als team alleen nog maar verder kunnen groeien en samen met 4 andere teams gaan uitmaken wie er met de titel aan de haal gaat.
heroes of fct
 heroes of fct - vrijdag 11 september 2009 - 09:45   quote  deeplink  
N'kufo is onze king,
beetje sneu om deze topic te maken 16mcoach, mag dan wel je mening zijn maar dan nog kerel.

QUOTE VAN--> [[[[TukkerFC]]]]
-Feit is dat hij elk jaar rond de 20 goals scoort (en ... (indirecte) assists?)
-Feit is dat hij elk jaar minder begint vanwege alle veranderingen voorin!
-Feit is dat hij nog altijd balvast en belangrijk is, alleen hun moeten weer even hun draai vinden voorin!

Kijk eensch man. doe eens weggaan als je geen verstand hebt van voetbal.
of ben jij zo'n 2e rings kereltje die overal boe om roept????
en dan je je eigen publiek uit fluit als het even niet loopt?.

Mijn mening is je moet achter FCT staan als het slecht gaat of goed, je geeft je 100% voor je club of je doet het niet !!.

Mvg.
heroes of fct
 heroes of fct - vrijdag 11 september 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 20:02 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

Dat waren prachtige goals Moet doelpunt van het jaar worden ben wel positief hoor.
Steek die mooie doelpunte in dein arse..
Het gaat om de punten. Twente heeft een paar mindere wedstrijden gehad maar dat maakt me niks uit vanavond ben ik er gewoon weer bij met trots dat ik voor twente ben ;)

Volges mij heb jij dat gevoel niet??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: N'kufo heeft zijn tijd gehad









0.0072689