BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta 23 augustus 2009

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 19:54   quote  deeplink  
Na een enerverende week met een jammerlijk verlies bij Psv ondanks het redelijke spel en de op 20 minuten na zeer goede wedstrijd van gister tegen Slovan Bratislava wacht ons aanstaande zondag de thuiswedstrijd tegen Sparta.

Wat kunnen we verwachten en wat zal de uitslag worden, bespreek het hier.

Ik denk dat Ajax op dezelfde wijze zal spelen als gisteravond, al zal Sparta wel sterker zijn dan Bratislava.

Ben heel benieuwd naar de opstelling, zeker omdat het gister vanaf het middenveld naar voren toe zeer goed stond en ook bewoog, de enige speler die niet goed speelde was Sulejmani, zullen Urby en Wielaert weer gewoon spelen, ik hoop van niet, zeker Urby mag van mij gewoon op de bank plaatsnemen, dat geeft veel meer vertrouwen bij balverlies aangezien hij altijd zijn man laat lopen.
Tevens hoop ik dat de Jong speelt, hij was gister redelijk goed en ik heb het gevoel dat hij nog veel beter kan en dat hij alleen wat vertrouwen nodig heeft.

Ondanks dat Ajax een zware week achter de rug heeft zo vroeg in het sezoen verwacht ik een vrij simpele overwinning van 3-0.

Ik hoop trouwens dat zodra ajax op 2-0 staat Suarez word gewisseld, als hij weer zo zal spelen zal het steeds moeilijker worden een heel hoog bod te weigeren, ik ben wel van mening dat ajax dat een paar dagen voor het sluiten van de transferdeadline niet mer kan maken tegenover haar supporters
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:52   quote  deeplink  
denk gezien sparta en bratislava toch groot verschil zit dan maar 8 keer suarez en 2 keer rommedhalxD nee denk 2 keer suarez en dan 1 keer sulejmani die ons zou gaan verrassen deze wedstrijd dat denk ik.. Denk dat jol t zelfde gaat spelen inderdaad..
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 21 augustus 2009 - 21:59   quote  deeplink  
7-0 suarez na twee doelpunten wisselen dan suljemani die de bal mee naar huis mag nemen 3 keer scoort hij
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:36   quote  deeplink  
en dan zeiden jullie over bratislava dat ik te optimistisch was??
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
`Ja wou nog zegge dat je goed voorspeld had remco!:P dacht egt dat kan nooit maar ja je had eigenlijk zo gek nog niet voorspeld.:P
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:39   quote  deeplink  
inzicht he, hahahaha
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:42   quote  deeplink  
hahaha:P ja zekers:P lol nee denk ook niet dat dit een zelfde soort wedstrijd wordt als tegen bratislava maar als suarez weer zo goed is dan kan je verwachten dat sparta meer gaat aanvallen en het weer feest kan worden maar 3-0 is toch niet zo optimistisch?:P
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:48   quote  deeplink  
nee ik bedoelde bij bratislava, toen zeiden heel veel mesne dat ik te optimistisch was, terwijl ik hier al weer mensen zie denken dat we er al helemaal zijn met 7-0.

Grappig om te lezen:

Afgelopen zondag was iedereen hier depressief en in paniek dat we voor 20 miljoen aan nieuwe spelers moeten kopen, anders zou het nooit wat worden. Al die mensen zie je hier nu niet meer, en alle mensen die gewoon rustig bleven schrijven nog steeds, raar ook om te zien dat er mensen zijn die denken dat je niet bij psv uit mag verliezen, gebeurde in 95 ook een keer, dus zo erg is dat helemaal niet.
Ajax is aan het bouwen, dat merk en zie je echt goed nu, we komen er wel weer bovenop, ik heb veel vertrouwen in Jol, maar ook heel veel vertrouwen in Blind.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:51   quote  deeplink  
Ja inderdaad remco.. maar vindt nog steeds dat ajax een sterke lange spits moet hebben.. en een sterke lange verdediger en denk dat die transfer vrij gaan komen.. en honda is ook goed om te hebben en dat is dan een goede aankoop..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:58   quote  deeplink  
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, Jol zal komende week wel met 1 of 2 namen komen waarvan we denken, oja die waren er ook nog, net als met Atouba.

En ik hoop echt dat ze Honda halen, ik weet dat het niet kan maar van mijn part ruilen ze hem met, Lindgren Sno, Kennedy, en mogen ze een paar spelers gratis lenen, Bodul, Blind, van der Heijden.
Heeft vvv meteen een selectie die waardig is om erin te kunnen blijven. oja geef Urby er ook maar bij.
bully
 bully - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:03   quote  deeplink  
denk dat vvv Lindgren Sno, Kennedy, graag zal willen hebben.
maar denk niet dat vvv aan hun looneisen kan voldoen.
dat is denk ook het grote probleem waarom die spelers nog steeds bij ajax zitten.
er zijn gewoon teweinig clubs die hun willen hebben en zelfde kan betalen wat ajax nu doet.
de optie lenen lijkt mij een beter idee van je.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:03   quote  deeplink  
hahaha ja je zit met gedachte op 1 lijn.. denk dat sno en kennedy zelf top spelers zullen kunnen zijn voor vvv.. Of inderdaad dat ze spelers gewoon kunne lenen(1 jaar) van ajax een aantal jaar lang.. soort samenwerking..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
zou wel niet gebeuren al zou dat voor beide clubs heel goed zijn..
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Heb zeker vertrouwen in jol want atouba doet het niet slecht is nog aan het wennen maar je ziet waarvoor hij gehaald is.. En dan die spelers die 2 spelers die gaan dus ook gehaald worden met een doel iets waar de speler ook goed in is dus kracht en lengte waarschijnlijk.. want tegen bratislava ging het goed dat zeker maar als bratislava meer ging aanvallen en meer vrijetrappen kreeg en corners dan had het denk ik heel anders afgelopen..
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
nee inderdaad want spelers ruilen komt ook erg weinig voor..:P
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 13:02   quote  deeplink  
wel jammer, maar ontopic, ik denk dat het een rustige wedstrijd wordt, er is al met veel krachten gesmeten de afgelopen week.
freakie
 freakie - zaterdag 22 augustus 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Ja denk ik ook maar aangezien de partij tegen bratislava ook niet vermoeiend wordt kan het ook zomaar zijn dat hij dan spelers nu wel nog conpleet gaat gebruiken en daarna andere spelers bijvoorbeeld donald enzo..
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 21:18   quote  deeplink  
is inderdaadook een mogelijkheid.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 12:38   quote  deeplink  
iemand al nieuws over de opstelling.
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Hoe zou de opstelling zijn?? met die spelers?
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 15:11   quote  deeplink  
ongelooflijk hoe slecht Urby toch weer speelt, lijkt gvd alsof hij op de training staat, wisselen en verkopen die gast
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Godverdomme wat triest 42 keer op goal schieten en geen goal.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 16:25   quote  deeplink  
en zo lopen we weer achter de feiten aan dit seizoen nu al weer 3 punten achter.
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Tja, ongelooflijk dat die bal er niet in gaat. Zo heb je ieder seizoen wel wedstrijden dat je niet tot scoren komt :/
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 17:27   quote  deeplink  
ja kan wel gebeuren, achtelijk dat nu de halve achterban alweer in paniek is, je hebt inderdaad altijd wle een paar van dat soort wedstrijden maar 40 keer is wel heel vaak missen
timmy v
 timmy v - zondag 23 augustus 2009 - 17:39   quote  deeplink  
kom er net vandaan gewoon KUT!!!! KOOP HONDA en en verder niks Cvitanich in de spits en suarez erachter klaar ben je. Aisatti maakt ook geen verschil Er staat niemand op.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
sorry maar de westridj van vandaag heeft niks te maken met dat iemand moet opstaan, niemand scoort vandaag dat was het probleem
timmy v
 timmy v - zondag 23 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
vertel mij maar wie anders dan suarez het moet doen. TEGEN SPARTA.
bla bla bla
 bla bla bla - zondag 23 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
siem de jong en sulejmani hadden vandaag ook 100% kansen en daar hadden er gewoon een paar van in gekund
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
inderdaad, als je normaal gesproken iemand van volendam 41 keer op goal laat schieten gaan er wel een paar in, die bal wou er vandaag gewoon niet in, jammer, opstaan en weer doorgaan..
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Tsja das inderdaad zo als sulejmani die bal op het laatst er in had geblazen was het ook goed............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta 23 augustus 2009









0.0089480