BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda naar feyenoord

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 22 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/113389/Investeerder_wil_Honda_naar_Feyenoord_halen.html ik denk dat dit echt gaat gebeuren en dat is jammer voor ajax maar heeft ajax geen investeerders
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Dit is uitgesloten,want honda WIL NIET naar feyenoord!
Per4manc
 Per4manc - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Feyenoord heeft veel investeerders behalve wanneer het daadwerkelijk op betalen aankomt zijn ze ineens onbereikbaar. Gaat niet gebeuren dus.
bazel
 bazel - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:23   quote  deeplink  
van de boog woord wakker koop honda als die kakies hem al bijna op een onmogenlijke manier weten aan te trekken dan is dat voor ons een kleinig heid laad de zak of emmers rond gaan zondag om geld op te halen net zoals ze in barcalona doen als ze dat nodig hebben en dat is al een paar keren gebeurd zelfs dat ze dooor heel barcelona geld ginnnen op halen wie deed dat de suporters om dat ze nieuwe spelers wouden nou als wij dat ook doen en er zou 1 mil op gehaald woorden en er staan nog een paar inversteerders op die ajax ook terug willen brengen na de top en die inversteerders geef je dan wat bv gratis mee na een paar buitenlandse trips en we kunnen als club toch nog wel iets verzinnen om aan geld te komen wat hebben we zeker nodig 1 veel geld ideen ofterwel inversteerders van de boog je moet nu echt wat gaan doen schiet op als onze top suarez een wetsrijd geschorst is of wat anders dan kunnen wij het wel schuden en jol zegt het weer de verdedeging is te zwak we hebben minimaal in top verdedeger nodig en in middenvelder er bij en dat is honda deze jongen is op elke plek gevaarlijk kijk dan na dat doelpunt van afgelopen zondag echt niet normaal gewoon deze is zeker een aanwinst voor ons ajax en als slagroom hebben we ijgenlijk nog een goede aanvaler nodig eigenlijk alves als kan en anders hebben we altijd nog bodul achter de hand van onze kweek maar een top verdedeger is echt dringend nodig dat schreeuwd heel ajax en honda ook kom op met die inversteerders verzin iets voor ajax om snel aan dat geld te komen voor dat de transfer markt sluit honda wil na ajax wie nou niet trouwens ja toch dus verzin niets met ze alle jol wil het ook maar zit vast aan van de boog dus moeten we wel wat verzinnen
sese
 sese - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:29   quote  deeplink  
ik denk het niet hoor ik denk hij gaat naar psv laten ze 8 miljoen voor hem betalen vindt ik net als nordin ambrabat hij zou goed zijn voor psv als ze hem kunnen binnen halen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda naar feyenoord









0.0071101