BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Douglas Alves en Honda .

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tugo
 tugo - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Houden Suarez.
en ben klaar
een paar speller verhuren of verkopen
finsend
 finsend - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
en jij denkt dat het allemaal zo makkelijk is?
bazel
 bazel - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:54   quote  deeplink  
als deze drie aangetrokken woorden dan ben je klaar dan gaan we zeker kampioenen woorden met douglas in de verdedeging er bij en honda op het midenveld en alves naast suarez dan zijn we zeker niet meer te stoppen op steling
doel stekelenburg
verdedeging van de wiel--Alderweireld--Douglas--Atouba
middenveld Aissati--Enoh--de Zeeuw--Honda
aanval Suares--alves of Suares--alves--Sulejmani
voorin zijn er heel veel dingen mogen met deze drie spelers voorin ik denk dat het met deze opsteling niet aleen op papier maar ook inpraktijk zeker de besten keuze is wat denken jullie
tugo
 tugo - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:57   quote  deeplink  
opsteling
Stekelenburg
Van der Wiel - Douglas - Alderweireld - Atouba
Sulejmani - De Zeeuw - Enoh - Honda
Suareaz - Alves

Houden
Aissati - De Jong - Emanuelson - Gabri - Rommedahl - Vermeer
Vertonghen - Verhoeven - Zeegelaar -

Verhuur
Anita - Blind - Bodul - Donald - Martina - Sarpong -Van der Heijden - Wielaert

Weg
Bakircioglu- Cvitanich - Lindgren - Oleguer - Silva - Sno
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 12:57   quote  deeplink  
waar haal je het geld vandaan dan, je snapt er echt helemaal niks van he, je bazelt maar een eind weg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 augustus 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Remco heeft gelijk dit gaat nergens over, ER IS GEEN GELD EN ER ZIJN GEEN ANDERE MOGELIJKHEDEN OM ZE WEL BINNEN TE KUNNEN HALEN.
Ik denk dat van den Boog niet de juiste kwaliteiten bezit om sponsors aan te spreken, spelers aanbieden etc., hij is gewoon niet kundig en doortastend genoeg.
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 22 augustus 2009 - 13:16   quote  deeplink  
jezus jack the huntelaar je snapt er ook echt helemaal maar dan ook echt helemaal niks van. DE sponsors en de spelers komen pas weer als we in de CL spelen en niet in de El snap dat dan idioot. Wordt zo moe van dat gepraat over dat al die mensen bij Ajax niks goed doen. je zopu ze moeten steunen en niet gaan zitten zakken en anders donder je maar op met je domme gezeik. Excuses voor mijn taalgebruik maar kan me echt kwaad maken over dit soort randdebielen
bazel
 bazel - zaterdag 22 augustus 2009 - 13:17   quote  deeplink  
als die kakkies al inversteerders hebben waarom wij dan niet
als er een mogelijk heid is om deze jongens aan te schaffen ja dan is het helemaal top hoe ja 1 door iversteerders 2 door spelers te verkopen en te verhuren
3 ideen hebben we nodig om geld binnen te halen voor de transfermakrkt sluit dus die ideen moeten we hebben morgen in het stadion nodig om te gaan praten voor de transfermarkt sluit en deze jongens binnen te halen
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 22 augustus 2009 - 13:20   quote  deeplink  
probleem bij investeerders is dat zij ook zeggenschap hebben over de desbetreffende speler, want ook eigenaar wat dus betekent dat als ze goed spelen dat ze dan weer sneller doorverkocht gaan worden en daar kan de club dan niks of nauwelijks iets tegen doen
bazel
 bazel - zaterdag 22 augustus 2009 - 14:41   quote  deeplink  
OKE BUITEN WEL OF NIET WE HEBBEN TOCH VERSTERKING NODIG OF NIET SOMS
IK DENK ZO I ZO IN DE VERDEGING EN HET middenveld met Honda en de aanval extra aanvulling of heb jij zoiets nee zoals nu woorden we wel kampioen we hebben echt geen versterking nodig ik denk dus van wel zeker hebben we versteking ondanks dat we donderdag super waaren zag je dat het de eerste helft ook anders had kunnen lopen we hebben deze versteking echt nodig
Dannyyy
 Dannyyy - zaterdag 22 augustus 2009 - 14:47   quote  deeplink  
Ik denk zelf dat als suarez verkocht zou worden, dat voor een enorm bedrag zal zijn. dan zou suarez makkelijk te vervangen zijn door al deze drie spelers te kopen, dus denk ik dat ajax daar zeker niet van achteruit zou gaan. als suarez niet wordt verkocht zou het fijn zijn als ajax een mischien 3 spelers verkoopt, en dan 1 van deze 3 spelers koopt. Mijn voorkeur is hierbij honda.
bazel
 bazel - zaterdag 22 augustus 2009 - 14:54   quote  deeplink  
mijn voorkeur ook HONDA HALEN en als kan dan een verdedegermaar het liefst HONDA
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 16:18   quote  deeplink  
we kunnen met deze selectie gewoon kampioen worden, maak het toch niet altijd erger dan het is, voor de Ed hebben we een prima selectie, en op vermaelen na dezelfde selctie als vorig seizoen kwartfinale uefacup, alle spelers zijn weer een stap verder, dus komt wel goed..
tugo
 tugo - zaterdag 22 augustus 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Gudjohnsen naar ajax? is ook goed voor alves
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 01:22   quote  deeplink  
hoezo goed voor Alves..
tugo
 tugo - zondag 23 augustus 2009 - 09:50   quote  deeplink  
In plaats van Alves is Gudjohnsen, Zal wel Maandag meer horen
Per4manc
 Per4manc - zondag 23 augustus 2009 - 10:11   quote  deeplink  
Douglas, Alves, Honda EN EEN IDIOOT DIE DE REKENING BETAALD.
Snap het nou: Het geld is op. Eerst moeten er een stuk of 5 spelers van de salarisbegroting af.
Versace1
 Versace1 - zondag 23 augustus 2009 - 11:16   quote  deeplink  
ajax zal jammer genoeg eerst wat spelers moete kwijt raken voordat ze 2 goeie spelers erbij kunnen halen zoals honda en een verdediger dat is alles wat je nodig heb geen alves die zorgt alleen maar voor problemen
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 12:36   quote  deeplink  
inderdaad, al weet ik niet of we problemen gaan krijgen met Alves, hij lag en bij Middelbrough en bij H'veen wel heel goed in de groep. En wat de transfer toendertijd betreft, Suarez heeft het toen vanuit Groningen ook totaal niet netjes gedaan, en tot nu toe hebben we daar nog geen problemen mee gehad.

Maar Honda en een transfervrije verdediger zou den zeker welkom zijn, dan mag Urby van mij verkassen en kan Honda zijn plaats innemen.
tugo
 tugo - zondag 23 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Koop nou douglas honda en alves en een paar spelers verhuren
want je ziet het vandaag weer kan niet zo met alleen suarez
tugo
 tugo - zondag 23 augustus 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Denk dat er morgen wel een aankoop komt vaak maandag met de beurs
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
we moeten nu honda halen en alves
maar helaas heb ik vernomen dat de kakkerlaken geld krijgen zo 10 mil om die honda te kopen dat is niet goed nieuws en ze gaan morgen alles rond maken het is een of andere jap die wil dat de jap bij die kakerlakken voetballen om dat ono daar ook is door gebroken of zo iets ze zeggen dat ze het morgen maandag dus rond gaan maken dat is niet goed voor ons ajax wij hadden deze speler moeten kopen voor meer dreiging na vooren op het middenveld ach we zien het wel maby denk van de boog van nacht ik zal die honda toch maar wel kopen en alves ook je weet het nooit we wachten af ik zie uit na HONDA EN ALVES DEZE TWEE ZIJN ZEKER EEN VERSTERKING dat hebben we nu wel zekere nodig na zo verschrikelijke midag 0-0 tegen sparta
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:26   quote  deeplink  
bazel je blijft maar zeggen halen halen halen.. en honda die heeft geloof ik aangegeven niet maar feyenoord te willen.. k weet nit.. maar alleen psv en ajax waren een optie:P
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 23:56   quote  deeplink  
en v/d boog heeft vandaag wederom duidelijk gemaakt honda niet voor dat geld te willen halen. dus punt erachter en weer verder gaan.
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 00:01   quote  deeplink  
ja inderdaad andere speler met scorend vermogen op middeveld? of dan aanvaller en verdediger of bedoel meer alves(want daar isconcreet interesse in dus) en verdediger`?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Douglas Alves en Honda .









0.0093319