BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gudjohnsen naar ajax?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxfan123456789
 ajaxfan123456789 - zaterdag 22 augustus 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Ajax ziet in Eidur Gudjohnsen de nieuwe versterking voor de spitspositie. De Ijslander kwam dit seizoen weinig aan spelen toe in Spanje en is daarom opzoek naar een nieuwe club. Barcelona is het bereid mee te werken aan een transfer van de dertigjarige centrumaanvaller, maar vraagt nog wel een transfersom.

Ajax informeerde enkele weken terug al informeel bij Barcelona en zaakwaarnemer André Gieling over een mogelijke overgang, gesprekken daarover zijn nu in een serieuzer stadium aanbeland. Gieling is geen onbekende van Ajax. Hij speelde ooit in de Ajaxjeugd, toen een doorbraak uitbleef werd hij zaakwaarnemer.

Gudjohnsen moet in Jols ogen het nieuwe aanspeelpunt worden voorin. Eerder vervulde de blonde aanvaller die rol al bij Bolton Wanderers en Chelsea. Mocht Ajax er niet in slagen Gudjohnsen te contracteren dan blijft Jan Vennegoor of Hesselink het alternatief.
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 22 augustus 2009 - 15:19   quote  deeplink  
BRon????
bla bla bla
 bla bla bla - zaterdag 22 augustus 2009 - 15:48   quote  deeplink  
Zal een redelijk goede aankoop zijn maar kan alleen wanneer suarez vertrekt en ik zal zo iemand graag samen met suarez in een team zien maar het zal wel niet meer zijn dan een gerucht
Spren
 Spren - zaterdag 22 augustus 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Inderdaad benieuwd naar de bron. Kan een leuk duo worden.
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 16:57   quote  deeplink  
http://www2.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=86844&abbr=voetbalprimeur
Nerveus
 Nerveus - zaterdag 22 augustus 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Als alle spelers die zijn genoemd de laatste maanden echt waren gekomen, was Ajax een kandidaat voor de CL finale.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 22 augustus 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Ik zou er niet opwachten als ik jullie was. Voor wat het waard is: "But one more stint in the Premier League looks due before he returns to Holland to pay back the loyalty and dedication that he himself believes the Eindhoven club showed him during a difficult spell between 1994 and 1997."

bron: http://www.goal.com/en/news/184/player-profile/2009/07/01/1357615/goalcom-profile-eidur-gudjohnsen
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
ach we zien wel wat er komt, kan me er niet heel druk om maken..
martymcfly
 martymcfly - zondag 23 augustus 2009 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 - 19:41 schreef PSVMocro het volgende:
Ik zou er niet opwachten als ik jullie was. Voor wat het waard is: "But one more stint in the Premier League looks due before he returns to Holland to pay back the loyalty and dedication that he himself believes the Eindhoven club showed him during a difficult spell between 1994 and 1997."

bron: http://www.goal.com/en/news/184/player-profile/2009/07/01/1357615/goalcom-profile-eidur-gudjohnsen
dit stuk is van 1 juli zijn inmiddels bijna 8 weken verder en er is nog steeds nog gebeurt met hem qua transfers richting premier league dus vindt de kans dat hij nu komt wel groter. zo mooi zijn als hij komt maar goed moeten inderdaad maar even afwachten nog 8 dagen te gaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gudjohnsen naar ajax?









0.0106899