BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Saurez verkopen!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax.site.co.nl
 ajax.site.co.nl - zondag 23 augustus 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Hallo Allemaal,

Ik ben van mening dat Ajax er verstandig aan doet om Saurez te verkopen.
En wel om de volgende redenen:

+ Saurez is fenomenaal, maar speelt onberekenbaar en wisselt geweldige wedstrijden af met zwakke wedstrijden.
Een matige Suarez is gelijk een matig Ajax.
+ Tegenstanders van Ajax zijn gefocust op Suarez en in zijn eentje kan hij niet altijd potten breken.
+ De ploeg is te afhankelijk van Luis en mist bij eventuele afwezigheid van Suarez iedere vorm van creativiteit.
+ Bij verkoop van Ajax die minimaal weg mag bij 40 miljoen of meer kan de ploeg versterkt worden met ervaren krachten. Op de lange termijn lijkt me dit zeer wenselijk.
+ Een miljoeneninjectie door de verkoop van Suarez zorgt ervoor dat er meer salaris betaald kan worden aan topspelers als bijv. Alves.
reminho
 reminho - zondag 23 augustus 2009 - 15:38   quote  deeplink  
Ik zeg suarez dit seizoen niet verkopen,hij is op het moment een garantie voor doelpunten,en bij een verkoop is het maar afwachten of je een doelpuntenmaker binnenhaald,dus ik zeg niet doen!!!
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 16:52   quote  deeplink  
er moet zo i zo wat gebeuren als we 41 kansen missen nee dit is wel triest ze zetten onze suarez vast met twee man en wij kunnen gelijk niet meer scooren echt balen punten laten lichen er moet echt snel versterking komen heel snel anders kan het seizoen nog erg lang gaan duuren vorige week was het echt zwaar baalen en nu nog erger in de ranglijst lopen we gelijk weer punten achter echt zwaar slecht deze wetstrijd echt slecht zelfs jol zegt het net we moeten versterking halen en wel snel
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Leuk dat eerste punt van jou ajax.site.co.nl!! want hoe kan het als suarez minder speeld dat ajax dan ook minder is? dat komt door andere spelers en omdat er geen andere speler is in de spits en suarez het zelf beter kan doen.. 2e [unt is ook waar maar slaat op die uitleg die ik gaf.. Als je goed kijkt ligt er niks aan suarez maar ligt het aan de kwalitiet van spelers erom heen die erg wisselvallig spelen.. suarez is nog steeds goed maar als je geen andere dreigende spelers heb dan zet je ajax makkelijk vast denk ik.. als je een honda of een ander soort goede aanvallende middevelder zou hebben die kan scoren van ver zou je ook nog eens kansen kunnen creeeren buiten de 16 waardoor suarez meer vrijheid krijgt..
Yordee1
 Yordee1 - zondag 23 augustus 2009 - 19:00   quote  deeplink  
@ Bazel

Zo i zo? WTF! HAHAHAHAHAHA

sowieso kneus
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 19:19   quote  deeplink  
sowieso kneus
ja ben blij dat jij het wel goed schrijft ja we zijn niet alle maal zo goed als jou toch het gaat hier om ajax en geen schrijf fouten ja en nog een slime op merking een ajax suporters moeten me kaar steunen inplaats van afzeiken als wij al geen team zijn hoe moet dat dan in het veld ach ja je kan zien waar jij mee bezig ben n iet met ajax neee ik wel jij hebt het te druk met meester spelen meester mag ik na de wc hahahahahaha die is leuk en verder ja je had gelijk verkeerd geschreeven
en iets ander die kakies staan boven aan dat is toch niet normaal we moeten uit kijken die woorden nog kampioen als zo dooor gaat of fc twente en nog iets anders als wij HONDA halen ja dan komt er meer dreiging en nog een spits er bij het liefst ALVES deze kan echt weer een topper woorden als van de boog martin jol deze spelers nou geeft en hij geeft hem tijd en vertrouwen ja dan komt het zeker goed of twee andere toppers maar alles wijst er op dat HONDA een echt ajax speler kan woorden scoort veel en is bijna bij elk doelpunt betrokken echt een gevaar dus ga praten over die 8 mil er kan heus nog wel wat van af en alves ja als je al die zwake schakels weg doe dan kan je alves zijn salares makelijk betalen ik zeg luister na jol koop nu haal nu versterking als het aan mij lig dan zeg ik koop voor meer dreiging op het middenveld HONDA en voor in naast suarez ALVES HIJ IS LANG EN SUPER GOED deze moet weer in zijn ritme komen en dan is hij niet meer te houden en verder ja ik baal super maar ik kijk uit na de nieuwe aankoop die er nog bij komen we gaan het zien jol gaat het zeker maken
Yordee1
 Yordee1 - zondag 23 augustus 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Fuck, serieus. Schrijf dat hele verhaal even opnieuw, maar dan met interpunctie! Ik kom niet eens door je tweede zin heen. Zo kan je blind berichten blijven tikken op een forum, maar als niemand ze kan lezen is het alleen tijdsverspilling.
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 19:34   quote  deeplink  
je ka het wel maar wil je het wel ach ik zij net dat je moet kappen met dat gezeik op ajax suporters inplaats dat je je druk maak om ajax maak je je druk om spel fouten zielig hooor echt triest je kan beter je druk maken om dat slechte spel van ons ajax van vanmidag!!!!!!!! ik wil maar 1 ding dat is met ons ajax terug na de top ik weet niet wat jij wil of ben je stiekem een kakkerlak
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 19:48   quote  deeplink  
ik vind het ook allemaal wel best, maar probeer wel een beetje normaal te typen, spelfouten intersseerd me niks, maar een beetje normaal mag best.

verder heb je wel gelijk dat we elkaar niet moeten gaan lopen afzeiken.
janzen
 janzen - zondag 23 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
het spelwas niet slecht vanmiddag, jongens we missen een tweede spits een linksback.
Thats it.
Ik zou bodul erbij halen Dario verkopen Suarez verkopen en daar nog een lange spits mee halen
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
waarom willen mensen in godsnaam suarez verkopen, als je daar maar 1 goede spits van kan halen zit je toch nog steeds met hetzelfde probleem, plus het feit dat ajax niet iemand kan kopen van het niveau suarez, die spelers zijn gewoon te duur..
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
jol heeft aangegeven dat gudjonsen of hoe je die naam dan ook schrijft niet gaat komen.. en dat ze met alves bezig zijn..
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
we zullen zien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Saurez verkopen!









0.0071320