BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - zondag 23 augustus 2009 - 16:28   quote  deeplink  
Verloren tegen PSV, nu schandelijk 0-0 tegen Sparta. Wat nu?
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
We missen constaniteit dat we az en psv meestal wel hebben en twente dat ze elke wedstrijd is minimaal een 6.5 spelen en dat heeft ajax niet ajax IS GEEN TEAM maar dat heeft jaren nodig maar dan moet je niet elk jaar een nieuwe trainer halen en dit is gewoon weer kut
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Rust bewaren. Tegen psv niet slecht gespeeld, al was het natuurlijk ook niet super. Tegen psv hadden we minimaal recht op 1 punt.

En deze wedstrijd tegen sparta is echt ongelooflijk, zoveel kansen, al waren het niet 100 % kansen. Maar dan nog, een x moet die bal er toch wel in gaan zou je zeggen, maar vandaag niet :/
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 16:32   quote  deeplink  
TIP: geef nog 1 x je begroting uit voor goede spelers waarvan je weet meerwaarde en dan met dat team bouwen en de slechte verkopen ook al levert het niet zoveel geld op en dan een keer echte spelers en geen kennydys of snotjes en mijn voorspeling kwam uit die rommedahl speelt nou gewoon slecht
Gruber
 Gruber - zondag 23 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
als de sodemieter een spits halen. Type gudjohnson/Janko of desnoods Vennegoor.
ajax.site.co.nl
 ajax.site.co.nl - zondag 23 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Er hangt te veel af van Suarez, afstandschoten bij medespelers waren het enige gevaar.

Ik zeg Suarez verkopen voor heel veel euro's en ervaren heren halen.
Wat mij overigens opviel is dat er wat meer gevaar kwam uit hoekschoppen, maar het tempo ligt veel te laag. Hier moet Jol echt aan werken. Aannemen, en wegspelen, tik tik, Ajax loopt te veel met de bal met als lichtend voorbeeld Suarez
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Tja, je kunt wel spelers de schuld gaan geven van ajax. En rommedahl was vandaag niet echt goed, maar in de voorbereiding misschien wel de beste man aan de kant van ajax. Bovendien heeft hij 't in de 1e 2 wedstrijden van 't seizoen wel goed gedaan.

Ajax kan op dit moment niks. Hoe zuur 't ook is. We moeten wachten totdat er clubs zijn die gaan bieden op spelers van ajax in de laatste week van de transfermarkt en hopen dat er hier en daar nog wat spelers weg gaan, zodat ajax wellicht nog 1 aanwinst kan halen.

Balen dit.
Caspar
 Caspar - zondag 23 augustus 2009 - 16:36   quote  deeplink  
Lijkt me weer duidelijk dat Ajax na Klaas Jan geen echte nummer 9 meer heeft gehad...
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 16:34 schreef ajax.site.co.nl het volgende:
Er hangt te veel af van Suarez, afstandschoten bij medespelers waren het enige gevaar.

Ik zeg Suarez verkopen voor heel veel euro's en ervaren heren halen.
Wat mij overigens opviel is dat er wat meer gevaar kwam uit hoekschoppen, maar het tempo ligt veel te laag. Hier moet Jol echt aan werken. Aannemen, en wegspelen, tik tik, Ajax loopt te veel met de bal met als lichtend voorbeeld Suarez
Tempo lag in de 1e helft veel te laag. In de 2de helft lag 't tempo te hoog wat resulteerde in paniekvoetbal. Te snel iets willen forceren, omdat het nog maar 0-0 staat. Daar heeft dit team van ajax wel een handje van. Zodra 't ff niet lukt, dan gaan ze forceren. Blijf nou eens in jezelf geloven dat die goal komt en bouw 't spel wat rustiger op, vooral in de 2de helft dan.
Per4manc
 Per4manc - zondag 23 augustus 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Hoezo wat nu?! Je kunt niet alle wedstrijden winnen. Het seizoen is nog lang.
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 16:38   quote  deeplink  
AJAX MAAKT GROEIT NIET WANT ELK JAAR ROEPEN WE WORDEN KAMPIOEN OP DE OPEN DAG MAAR OOK ELKE KEER MET ANDER TRAINER EN FEYENOORD 1-0
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 16:39   quote  deeplink  
AJAX IS NIET OP ELKAAR INGESPEELD ALS SUAREZ VRIJE TRAP WIL NEMEN NEEMT DE ZEEUW HEM SNEL
Gruber
 Gruber - zondag 23 augustus 2009 - 16:40   quote  deeplink  
niet alle wedstrijden winnen. 4 gespeeld en 2x niet gewonnen. psv kan gebeuren maar als je mee wilt doen voor de titel mag je Sparta thuis nooit gelijkspelen. En waarom idd cvitanich erin. scoort toch tegen dit soort ploegen juist wel vaak.
ldito
 ldito - zondag 23 augustus 2009 - 16:46   quote  deeplink  
az psv gaan nu al afstand nemen.geen speler of trainer die zich druk maakt tijdens de wedstrijd.ik durf te stellen dat dit de doodsteek is voor dit seizoen.
ajax.site.co.nl
 ajax.site.co.nl - zondag 23 augustus 2009 - 16:49   quote  deeplink  
Ajax moet niet elk jaar roepen om voor de titel te gaan, dit legt alleen maar druk op en zorgt voor torenhoge verwachtingen. Jol moet de tijd krijgen om een ingespeeld team te vormen zonder 1 exceptionele voetballer waar alles vanaf hangt. Ervaren spelers afwisselen met jonge honden, op dit moment zie je vooral jonge enthousiaste spelers, grillig en niet constant. De oudere spelers bij Ajax zoals Rommedahl horen eigenlijk niet bij Ajax te spelen, maar ja bij gebrek aan beter...
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 16:50   quote  deeplink  
HELEMAAL MEE EENS
Caspar
 Caspar - zondag 23 augustus 2009 - 16:55   quote  deeplink  
Kampioen wordt je door te winnen van de kleintjes...
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 17:05   quote  deeplink  
er moet nu versterking komen of we kunnen het wel schudden wat een bar slechte wetstrijd psv wint twente ook kakies staan voor az wint ook en wij zakken weg om dat wij van onze suarez afhankelijk zijn er was geen scherpte kijk na Sulejmani nee ik vind hem ook nog niet waart wat hij gekost heefd deze kans had er ook in gemoeten echt zwaar slecht we zijn afhankelijk van suarex dat mag echt niet maar het is wel zo hij heeft pech van daag en hij wil wel maar hij moet alles aleen doen die paniek ballen van de zeeuw bv echt ook zo iets nee ik hou op sorry we moeten nu alle koppen bij elkaar gaaan doen middenveld versterken en de aanval nu!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?









0.0072319