BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX wordt ingehaald

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 16:47   quote  deeplink  
JE hebt het niet zo snel in de gaten en je hebt het ook liever niet maar de andere clubs halen ajax in op bijna elk gebied zoals bestuur financien organisatie team en dit kan grote gevolgen hebben misschien wel dat we over 10 a 15 jaar middemoter zijn
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Ja, sluiten deze topic aub.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 23 augustus 2009 - 16:56   quote  deeplink  
Over 10 a 15 jaar? Volgens mij wordt dit het zesde (!!!!) jaar op rij dat we geen kampioen worden... Dan ben je echt geen top meer hoor
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Waarom raakt toch iedereen in paniek man? Ik heb zo'n hekel aan die ajax supporters die hun ploegje helemaal zwart maken nadat ze een x puntverlies lijden, waar het natuurlijk een overwinning had moeten zijn. RUSTIG BLIJVEN MENSEN! Eerst maar eens afwachten wat er nog gebeurd t/m 1 september. En voor de mensen die zeggen dat ajax nu al geen kampioen meer wordt, ga fietsen of zo... we zijn 4 wedstrijden onderweg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 augustus 2009 - 17:00   quote  deeplink  
zo gek is het nu ook weer niet,als we een echte killer in ons midden hebben, een type Huntelaar. Ajax speelt al jaren te doorzichtig en zonder echte passie.
1)In het bestuur zitten geen hoogvliegers maar dat was bekend.
2)Organisatie is bestuur, of hoe moet ik dit zien, maar goed luister nog maar eens naar onze Johan.
3)De financien zijn geslonken door bestaande en voorgaande bestuur en trainers
ER MOET TOCH GEKOCHT WORDEN JONGENS, huidige kwaliteit is gemiddeld op een enkeling na.
Gruber
 Gruber - zondag 23 augustus 2009 - 17:02   quote  deeplink  
hoezo sluiten? Wil je het niet onder ogen komen Daan? Zit ergens wel kern van waarheid in natuurlijk. Twente en Az zijn Ajax en Feyenoord toch al redelijk genaderd. Er is geen rust en aankoopbeleid wat echt nergens op slaat. Pure kapitaalvernietiging Micky/Cvitanich/sila/wielaert/ en ga zo maar even door. Komt geen einde aan de ellende. Spits + centrale verd. halen. Je kan vermaelen wel verkopen, maar komt dus geen vervanger voor in de plaats, (of atouba moet zijn vervanger zijn? ) houdt dus in dat je team verzwakt ten opzichte van vorig jaar.
Gruber
 Gruber - zondag 23 augustus 2009 - 17:04   quote  deeplink  
ben blij dat Daan na 5 jaar nog steeds zo optimistisch is. Sparta thuis gelijk kan natuurlijk best een keer gebeuren...
manuel23048
 manuel23048 - zondag 23 augustus 2009 - 17:05   quote  deeplink  
Lekker positief allemaal zeg!!!!! Als er vanmiddag 3 0f 4 ingaan is iedereen weer positief en zijn we de Kampioenen!! Het komt heus wel goed jammer op naar de volgende wedstrijd. Het enigste wat ik niet begrijp wat moet er bij DARIO door hem heen gaan als je zelf in een wedstrijd geen beroep doet op je "reserve spits"!!
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 17:10   quote  deeplink  
AJAX verkoopt de verkeerde spelers wie heb je liever cvitanich of ruiz van twente en dat zijn goede aankopen en ik weet niet precies maar niet zo duur
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 17:02 schreef Gruber het volgende:
hoezo sluiten? Wil je het niet onder ogen komen Daan? Zit ergens wel kern van waarheid in natuurlijk. Twente en Az zijn Ajax en Feyenoord toch al redelijk genaderd. Er is geen rust en aankoopbeleid wat echt nergens op slaat. Pure kapitaalvernietiging Micky/Cvitanich/sila/wielaert/ en ga zo maar even door. Komt geen einde aan de ellende. Spits + centrale verd. halen. Je kan vermaelen wel verkopen, maar komt dus geen vervanger voor in de plaats, (of atouba moet zijn vervanger zijn? ) houdt dus in dat je team verzwakt ten opzichte van vorig jaar.
Na 2 wedstrijden stonden wij bovenaan en denk je dan dat er supporters zijn van Psv en AZ die op hun eigen forum zo tekeer gaan als wij? Als er 1 x niet gewonnen wordt, raken wij ajacieden gelijk in paniek. Ik snap ook wel dat er iets moet gebeuren bij ajax, maar wij weten allemaal donders goed dat dit op dit moment niet kan. Ajax zal eerst moeten verkopen om te kunnen kopen. Onze begroting is gewoon omlaag gegaan in de afgelopen jaren door slechte resultaten en wanbeleid. En hier ondervind Jol nu de erfenis van. Te hoge salarissen die ervoor zorgen dat ajax op dit moment geen spelers kan aantrekken. Is dit Jols fout? Is dit v/d Boogs fout? Nee eerder van 't vorige bestuur wat er zat en van vorige trainers die aan kapitaalvernietiging deden, om een klein voorbeeldje te geven: Sulejmani voor 16,25 miljoen halen. Jol gaat wat dat betreft veel verstandiger om met zijn geld. Ook wel mede omdat ajax bijna niks te besteden heeft! AZ vroeg 10/12 miljoen voor de zeeuw en ajax heeft 'em uiteindelijk gehaald voor iets meer dan 6 miljoen euro, dus dat vind ik geen kapitaalvernietiging. Ik denk dat we eerst maar eens moeten afwachten tot 1 september. Je kunt nu beter slecht presteren in 't begin van 't seizoen, dan gaat 't bestuur misschien nog twijfelen om misschien WEL versterkingen te halen voor 't einde van de transfermarkt.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 17:15   quote  deeplink  
jack de financien zijn helemaal niet geslonken.
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
ik zeg een ding versterking halen en snel kijk na vvv die honda scoort weer dat hebben wij nodig eentje die de wetstrijd kan beslissen dat is honda en jol zij het ook tegen rkc duurden het ook te lang voor dat we tot scooren kwamen nu van daag helemaal niet dus we hebben hem echt wel nodig maar van de boog zij net dat hij honda te duur vind dus dat kunnen we ook wel vergeten ondanks dat hij ziet dat je eigenlijk wel zo jongen mist op het middenveld en we missen een echt centrum spits een lange en dat is alves halen doe iets want als je tegen de kleine clubs al punten laat leggen dat beloofd wat als je kampioen wil woorden moet je deze ploegen op rollen het is de tweede keer in de historie van sparta een punt te pakken bij ons sdat is echt voor hun knap maar voor ons na 41 doel pogingen echt zwaar zwaar slecht van de boog als je nu niet wakker woord dan weet ik het ook niet meer koop nu HONDA EN ALVES DEZE MAAKEN WEL EEN VERSCHIL echt deze of andere toppers
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
en daan de begronting is helemaal niet omlaag gegaan, gewoon nog steeds hetzelfde en de grootste van nederland
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 17:17 schreef remco k het volgende:
en daan de begronting is helemaal niet omlaag gegaan, gewoon nog steeds hetzelfde en de grootste van nederland
Hoe verklaar je 't dan dat ajax vorig seizoen voor 30 miljoen inkopen heeft gedaan onder van basten en op dit moment nog maar 6,5 miljoen en we zitten nu blijkbaar al krap bij kas.
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
daan je hebt gelijk van basten hebt er een pest benden van gemaakt want 16,25 mil voor sulejmani dat is die op dit moment zeker niet waard maby de helft en ja de prijs voor de zeeuw is super netjes gedaan en ja beter nu nog foutjes en die nu nog versterking voor halen dan dat het te laad is jol zij het net zelf we moeten een lange centrum spits hebben ALVES en ik denk toch ja sorry neem die HONDA hij gaat het echt maken jol doe je best we zien er na uit als er versterking komt het liefst deze teww gasten wel nu
boobooflr
 boobooflr - zondag 23 augustus 2009 - 17:25   quote  deeplink  
helemaal niets in amsterdam !!!!!!!!!!!!!!
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 17:45   quote  deeplink  
TWENTE- speelt soms niet goed wint wel
AZ- heeft goed tactiek en wint van kleine ploegen
FEY: begint te herleven
AJAX: kan winnen van real madrid en verliezen omniworld En heeft geen constaniteit
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 17:20 schreef Daan het volgende:

[..]

Hoe verklaar je 't dan dat ajax vorig seizoen voor 30 miljoen inkopen heeft gedaan onder van basten en op dit moment nog maar 6,5 miljoen en we zitten nu blijkbaar al krap bij kas.
ajax heeft het geld wel, positief banksaldo van 86 miljoen euro, alleen wil ajax pas weer vol gaan kopen, als er weer CL gespeeld word, dat is een vaste bron van vaste inkomsten dat hebben ze al eerder aangegeven.
Daan
 Daan - zondag 23 augustus 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

ajax heeft het geld wel, positief banksaldo van 86 miljoen euro, alleen wil ajax pas weer vol gaan kopen, als er weer CL gespeeld word, dat is een vaste bron van vaste inkomsten dat hebben ze al eerder aangegeven.
Ik denk dat dit niet echt 't geval is. Ik snap wel dat ajax na al die jaren nu dit jaar zich uiterst voorzichtig voordoet op de transfermarkt, om zo miskopen tegen te gaan en kapitaalvernietiging tegen te gaan, maar als ajax echt 't geld heeft voor versterkingen, dan waren ze er allang geweest denk ik. Ajax gaat 't met dit team lastig krijgen om kampioen te worden. Ik denk dat we nog een spits en een verdediger moeten hebben.
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 18:06   quote  deeplink  
we lopen alweet 3 punten achter op fc twente de nr 1 en truewens die kakies staan alweer 3-o voor en ze hebben nog geen een tegen doelpunt gehad dit jaar wat we ook zeggen of doen alles blijkt wel weer dat wij kwalitijd te weinig hebben en te veel niks nutten die geld kosten we moeten versterking halen ja maar nee zeggen ze kan niet dus we hebben pech dit jaar kampioen nou dat moeten we voor lopig maar effe uit stellen we moeten echt veel beter kunnen spelen als we donderdag 5-0 winnen en nu kunnen we er nog niet eens 1 scooren tegen sparta na 41 kansen nog niet een drama is het er moet wat gebeuren dat wten we allemaal en snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 17:52 schreef Daan het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet echt 't geval is. Ik snap wel dat ajax na al die jaren nu dit jaar zich uiterst voorzichtig voordoet op de transfermarkt, om zo miskopen tegen te gaan en kapitaalvernietiging tegen te gaan, maar als ajax echt 't geld heeft voor versterkingen, dan waren ze er allang geweest denk ik. Ajax gaat 't met dit team lastig krijgen om kampioen te worden. Ik denk dat we nog een spits en een verdediger moeten hebben.
Ajax heeft een positief saldo van 86 miljoen euro, dat is een gegeven, of denk je dat ajax daarover liegt.

Ajax is beursgenoteerd en dus verplicht ieder jaar de cijfers bekend te maken, dat is geen mening maar een feit.
timmy v
 timmy v - zondag 23 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Zeker een feit en een hele dikke ook. Maar is nog niks aan de hand. Honda en alves klaar ben je.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
denk niet dat honda gaat komen.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 23 augustus 2009 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft een positief saldo van 86 miljoen euro, dat is een gegeven, of denk je dat ajax daarover liegt.

Ajax is beursgenoteerd en dus verplicht ieder jaar de cijfers bekend te maken, dat is geen mening maar een feit.
je schijnt veel van de financiele zaken af te weten.Echter in het jaarverslag van 2008 staat bij het eigen vermogen een bedrag van 65.442.000 euro. Klein verschil kun jij mij dit uitleggen?
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 23 augustus 2009 - 20:18   quote  deeplink  
hmmm.....ik maak me vooral zorgen omdat de lijn van de afgelopen jaren eigenlijk weer lijkt te worden doorgestrokken...daarmee doel ik op het puntverlies leiden tegen relatief kleine clubs....kan iemand me uitleggen waar dat aan zal liggen??
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 20:34   quote  deeplink  
voetballer.. wat maakt dat dan uit? want dan heeft ajax nog veel geld dacht ik?
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Patrick denk niet aan het spel en nu ook niet aan het verdedigen maar het niet effectief zijn bij het scoren als je ziet hoe de guzman vrij gemakkelijk op doel schiet en ze beheerst schiet.. of hoe koevermans een wedstrijd toch kan beslissen met niet al te veel kansen.. ajax is een heel goed team denk dat alves al wonderen zou doen.. en een verdediger die lengte heeft..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 23 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 20:34 schreef freakie het volgende:
voetballer.. wat maakt dat dan uit? want dan heeft ajax nog veel geld dacht ik?
ze hebben heel veel geld. Alleen is het feit dat er elk jaar geld bij moet.Hoe groot dit bedrag is ligt aan de verkochte spelers. De goede spelers worden verkocht voor veel geld,er komt alleen middelmaat voor terug. Suarez nu uitgezonderd. Aan elk jaar interen komt een keer een eind.
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
ajax moet nu wakker worden honda kan je nu nog halen als het morgen rond komt met die kakerlakken dan is het te laad dan zeggen we ja jammer hadden we maar sneller gereageerd ach zo gaat het altijd nee nu niet koop hem nu hij wil na ajax haal hem dan voor dat die kakkerlakken dus echt met honda er van door gaan zo het er nu al bijna voor 99 procent zeker dat hij na die kakerlakken gaat ze krijgen 10 mil van een jap om honda na hun toe te halen waar blijfd die jap die dat voor ons ajax doet kom op ajax koop honda vanavond nog vooor dat het te laad is en koop ALVES en een super verdedeger maar HONDA EN ALVES ZIJN HET BELANGRIJKST halen nuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 23 augustus 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Wees realistisch we zijn een middenmoter al jaren. Deze selectie heeft geen kwaliteit genoeg om kampioen te worden. Op Suarez na is in de eredivisie op elke positie een betere speler te vinden. We moeten Jol de tijd geven maar verwacht geen wonderen. Vanmiddag was geen incident maar slecht een vervolg van een slecht inkoopbeleid van de afgelopen jaren. Daarnaast is de directie zwak en heeft geen visie, want wat van bovenaf wordt gemanaged zie je direct terug op het veld. Geen inzet, geen kwaliteit en besluitloosheid. Geeft Jol de tijd want hij moet de puinhopen van Jaake, Van Basten en van de Boog opruimen!
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 22:54   quote  deeplink  
daar heb je gelijk in maar koop dan wel deze week honda voor dat het echt te laad is en koop alves daar zijn ze mee bezig ik snap het niet als die kakerlakken er dalijk in slagen om die honda in te lijfen en wij niet nou dan kan van de boog ook nog maar eens achter zijn ooren krabe hij moet nu alves en honda kopen hij zij wie van de boog ja er is genoeg vraag voor de spelers die w weg willen hebben dus zeur niet zit niet maar handel voor dat die kakerlakken morgen de hantekening van honda krijgen door een gift van een japie ik hoop dat het onzin is maar het ziet er na uit van niet helaas van de boog koop dus honda en alves nu van daag voor het te laad is als dat al niet is honda heeft zich duidelijk bewezen ajax koop hem nu!!!
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 23 augustus 2009 - 23:29   quote  deeplink  
By the way, helaas zijn we de laatste jaren ingehaald door PSV, Twente, AZ. Het is heel erg te triest voor woorden. Metname Twente en AZ worden geleid door een professioneel stabiel management met bewezen kwaliteiten in de sport of voetballerij. Gezien de samenstelling van onze directie en het slechte steeds falende scoutingsapparaat vrees ik het ergste voor de komende jaren. MARTIN RED ONZE CLUB, jij bent de enige met verstand in de leiding om dit te doen!!!!!!!!!!!!
jaja
 jaja - maandag 24 augustus 2009 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 20:41 schreef freakie het volgende:
Patrick denk niet aan het spel en nu ook niet aan het verdedigen maar het niet effectief zijn bij het scoren als je ziet hoe de guzman vrij gemakkelijk op doel schiet en ze beheerst schiet.. of hoe koevermans een wedstrijd toch kan beslissen met niet al te veel kansen.. ajax is een heel goed team denk dat alves al wonderen zou doen.. en een verdediger die lengte heeft..
de guzman is voor een prikkie te halen uit rotterdam.
jaja
 jaja - maandag 24 augustus 2009 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 23:29 schreef Paul van Dijk het volgende:
By the way, helaas zijn we de laatste jaren ingehaald door PSV, Twente, AZ. Het is heel erg te triest voor woorden. Metname Twente en AZ worden geleid door een professioneel stabiel management met bewezen kwaliteiten in de sport of voetballerij. Gezien de samenstelling van onze directie en het slechte steeds falende scoutingsapparaat vrees ik het ergste voor de komende jaren. MARTIN RED ONZE CLUB, jij bent de enige met verstand in de leiding om dit te doen!!!!!!!!!!!!
ja en groningen,heereveen en nac hadden dat ook, is alleen maar tijdelijk. net als dat wij er wel weer bovenop komen. ***
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:11   quote  deeplink  
Guzman had ik inderdaad ook nog niet aan gedacht zou zeker welkom zijn, misschien wel met zo goed als Honda in potentie en hoeft lang niet zoveel te kosten..
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 00:13   quote  deeplink  
Zou ook niet verkeert zijn..

Is denk ik ook wel bij ajax in de pijlingen geweest.. maar feyenoord wil de guzman we; verkopen maar ze houden hem liever dit jaar dan hem te verkopen aan ajax..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door freakie --
Patrick078
 Patrick078 - maandag 24 augustus 2009 - 00:17   quote  deeplink  
Dream on! Doet ie nooit. Als ie weg gaat, gaat ie naar het buitenland.
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:19   quote  deeplink  
dan loopt hij volgend jaar gratis de deur uit..

Als ajax een hem voor 3/4 miljoen kan overnemen zullen de inversteerders van Feijenoord de club denk ik verplichten hem te verkopen.
2 verschrikkelijk mooie goals touwens
bully
 bully - maandag 24 augustus 2009 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 17:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
zo gek is het nu ook weer niet,als we een echte killer in ons midden hebben, een type Huntelaar. Ajax speelt al jaren te doorzichtig en zonder echte passie.
1)In het bestuur zitten geen hoogvliegers maar dat was bekend.
2)Organisatie is bestuur, of hoe moet ik dit zien, maar goed luister nog maar eens naar onze Johan.
3)De financien zijn geslonken door bestaande en voorgaande bestuur en trainers
ER MOET TOCH GEKOCHT WORDEN JONGENS, huidige kwaliteit is gemiddeld op een enkeling na.
1)In het bestuur zitten geen hoogvliegers maar dat was bekend.
dat weet jij dus al snel?
2)Organisatie is bestuur, of hoe moet ik dit zien, maar goed luister nog maar eens naar onze Johan.
denk dat jij zelf maar eens naar johan moet luisteren want dan weet jij ook dat hij jeugd wil en geen aankopen.
en steeds terug vallen op johan heefd een weinig zin want dat was degeen die mvb aanbeveelde maar weg liep bij eerste de beste tegenstand.
dat we nog wat nodig hebben is duidelijk.
maar er moet natuurlijk wel verantwoord met de uitgaven omgegaan worden.
en we moeten ook niet vergeten dat we dit soort wedstrijden vorig seisoen vaak verloren.
en als je zoveel kansen afdwingt zonder een klein beetje geluk krijg je dit.
en ook niet vergeten ajax heefd ook geeneen echte kans weg gegeven.
dus denk dat er wel degelijk verschil met de vorige seisoenen is.
en deze wedstrijd had weinig met kwaliteit temaken maar net iets teveel spelers lieten het een keer afweten.
een de zeeeuw en een suares hadden vandaag gewoon een keer een echte ofday.
en wel meer spelers.
en we zijn pas 4 wedstrijden bezig transfer markt is nog niet gesloten dus reden voor paniek zie ik nog niet.
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 11:31   quote  deeplink  
remco denk dat dat bedrag inderdaad erg mooi is en ook redelijk.. maar t probleem is dat feyenoord dat bedrag zou vragen aan benfica ik zeg maar een club.. maar als er een clubs zoals ajax komt dan zou het hoger ligge want ze maken ajax eigenlijk dubbel zo sterk met de guzman erbij.. das dus zowiezo zelfmoord..
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 11:41   quote  deeplink  
tjah maar hoevaak maakt hij ze zo ? nooit eigenlijk ? geef het de tijd jongens laat Jol zijn werk doen.. heb hem nog geen 1 keer iets verkeerds zien doen integenstelling van MvB
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Nummer10 heb niet gezegt dat jol weg moet toch? maar jol heeft zelf ook aangegeven dat er versterking moet komen.. dan is een scorende middevelder denk ik ook iets =wat moet of dan een scorende spits.. alves miss dus maar de guzman maakt ze niet vaak zo maar hij kan ze dus wel zo beheerst binnen legge en bij ajax krijg je zulke kansen ook en zie ze aisattie en de jong ze nog niet zo raken en denk met mij ook nog velen.. Wat remco al eerder zij als rkc 41 kansen heeft dan scoren ze er ook 1 dat is pech hebben voor ajax maar ook kwaliteit met afronden van de andere spelers buiten suarez om..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX wordt ingehaald









0.0086021