BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie zij jij als ideale versterking? geef je mening

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Wie worden de aankopen nog
Bas12345
 Bas12345 - zondag 23 augustus 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Hier gewoon zeggen wie op welke plaats een versterking dus je mag
1 verdedeger
1 middevelder
1 aanvaller
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 20:43   quote  deeplink  
1 verdediger dat weet ik niet denk transfervrij en lang en sterk..
1 aanvaller denk ik alves.. lang en sterk..
1middevelder denk dat honda geweldig zou zijn nog maar denk dat je het met siem de jong ook zou kunnen berijken.. niet de behendigheid maar het scoren van afstand en goede passes geven..
tugo
 tugo - zondag 23 augustus 2009 - 20:46   quote  deeplink  
douglas en alves
alibabba
 alibabba - zondag 23 augustus 2009 - 21:02   quote  deeplink  
Rustpunt achter spits is wat AJAX nodig heeft!dat is alles!die hadden we in naam van PEREZ!die hebben we laten gaan!BLUNDER 1e KLAS,MAAR DAAR IS AJAX KAMPIOEN IN!WANBELEID VAN 1E ORDE!
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 21:05   quote  deeplink  
Leuk die caps lock zeg.....
alibabba
 alibabba - zondag 23 augustus 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Wat bedoel je freakie?ik probeer alleen wat DUIDELIJK te maken!binnen AJAX is er niemand die wat ziet!DAT BLIJKT WEL!
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 21:20   quote  deeplink  
sjonge jnge jij denkr ookdat je alles ben.. de caps lock hoeft niet aan hoor om het duidelijk te maken..
alibabba
 alibabba - zondag 23 augustus 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Ik ben NIKS!ajax op dit moment ook niet!en daar gaat het om!
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 21:30   quote  deeplink  
goed dat je het zegt mar je bent wel wat.. een onrust zaaier.. we scoren niet voor de rest was het niet verkeert.. al helemaal niet na een wedstrijd tegen bratislava dat ook wel vermoeiend is..

alleen ajax scoorde van die 41 kansen er geen 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door freakie --
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 21:41   quote  deeplink  
ALVES die moet komen en honda ja ook tuurlijk maar ik hoor net hier bij ons dat morgen de onderhandelingen met de kakies en honda gaan beginnen er is een jappaner rijke jonge wil dus 10 mil geven zodat die kakies hem kunnen kopen in verband met dat ono gevoetbalt heefd ook bij die kakies vroeger en dat wil hij in stand houden tussen jap en die kakies we zullen zien of ons ajax op tijd is om die honda binnen te halen of dat maby dus echt honda dus na die kakerlakken gaat ze zeggen dat het bijna rond is jammer hij had bij ons ajax moeten spelen en jol wil ALVES dus dat beloofd veel goeds
alibabba
 alibabba - zondag 23 augustus 2009 - 21:41   quote  deeplink  
ik zie dat AJAX geen progressie boekt en dat baart me zorgen!dat is alles!ik ben een echte ajacied en wil dat AJAX weer AJAX word!vermoeiend?schei uit!dat is het niet!absoluut niet!voetballend schiet ajax enorm te kort!
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 21:55   quote  deeplink  
we hebben meer kracht op het middenveld nodig ja nou dan moeten we nu echt die HONDA kopen voor dat die kakies er mee van door gaan ze hebben al gepraat morgen gaan ze verder morgen maken ze maby wel de deal met honda en de 0-10 de kakerlakken als hun die honda wel weten binnen te halen waar zijn wij dan mee bezig!!!!!!!!!!!!
OKE ALVES daar zijn we mee bezig dat is mooi maar we hebben ook honda nodig voor meer dreiging en scoorend vermogen als die kakerlakken hem kopen nou dan gaat die mario het nog flikken ook om kampioen te woorden ze staan boven aan hebben nul nul tegen doelpunten nul en wij wij staan te slapen op deze manier als hun die honda kopen of eigenlijk krijgen dat is echt niet goed nieuws AJAX ALARM WE MOETEN WAKKER WORDEN KOOP HONDA EN ALVES NUUUUUUUUU!!!! deze hebben wij nodig nuu
robs
 robs - zondag 23 augustus 2009 - 21:59   quote  deeplink  
Honda sowieso halen, steengoed en brengt meer op dan hij kost, aan merchendising en doorverkoop
Alves absoluut doen als ie haalbaar is
En als er nog geld is graag Henrique als centrumverdediger
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 22:07   quote  deeplink  
als we op tijd zijn van de boog regel het anders van avond nog voor dat die kakerlakken er mee vandoor gaan en ALVES OOK NU KOPEN ook super goed en dan nog einde van de transfermarkt als slagroom toetje Henrique dan zijn we er wel klaar voor van de booog schiet op die kakerlakken mogen niet met onze vis honda er van door gaaan dus schiet op!!!!!!
Boss
 Boss - zondag 23 augustus 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Alves, bojan,Douglas,ik, honda,wie niet?
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:25 schreef alibabba het volgende:
Ik ben NIKS!ajax op dit moment ook niet!en daar gaat het om!
ga dan lekker een andere club supporten, zoals je hiert tekeer gaat helpt ook helemaal niemand!!!!
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:00   quote  deeplink  
waarom halen we messi en ronaldo niet op dat kunnen we makkelijk betalen......................... jezus wat zijn jullie vermoeiend zeg, als je in 1 topic nou gewoon 1 keer aangeven dat je ze graag ziet komen zien we het ook wel hoor, ook dan is het wel duidelijk.
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
Jaaaa remco goed idee messie HALEN!! En HENRY HALEN!!! AJAX KAMPIOEN!!!!!! MATERAZZI EN GATUSSO(SORRY ALS IK VERKEERT SCHRIJF) OOK HALEN!! LEKERE STERKE SPELERS!!! AJAXXX!!!

hahaha had ik zin in:P
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:09   quote  deeplink  
hier wordt je toch moe van geef de selectie GVD eens een kans met deze trainer.
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 00:11   quote  deeplink  
hahahahaha:P:P
bully
 bully - maandag 24 augustus 2009 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:30 schreef freakie het volgende:
goed dat je het zegt mar je bent wel wat.. een onrust zaaier.. we scoren niet voor de rest was het niet verkeert.. al helemaal niet na een wedstrijd tegen bratislava dat ook wel vermoeiend is..

alleen ajax scoorde van die 41 kansen er geen 1
dan heb je de wedstrijd zeker niet gezien?
want was een drama.
vooral de eerste helft waar je alleen verkeerde passes zag.
een de zeeuw die ik nog nooit zo slecht heb zien spelen.
was echt een zomeravond potje.
maar wat ik hier lees dat ajax geen progressie maakt ben ik het ook niet mee eens.
als je zo slecht speeld en dan nog zoveel kansen afdwingt en er geeneen weg geefd doe je het niet slecht.
vorig seisoen verloren we dit soort wedstrijden.
maar dat er wat meer scorings vermogen bij moet komen ben ik nu ook achter.
op dit moment kan er maar 1 speler scoren en als die het een keer af laat weten is er niemand die het kan overnemen.
persoonlijk lijkt mij een spits en een scorende middenvelder wel nodig.
E-J
 E-J - maandag 24 augustus 2009 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 00:03 schreef freakie het volgende:
Jaaaa remco goed idee messie HALEN!! En HENRY HALEN!!! AJAX KAMPIOEN!!!!!! MATERAZZI EN GATUSSO(SORRY ALS IK VERKEERT SCHRIJF) OOK HALEN!! LEKERE STERKE SPELERS!!! AJAXXX!!!

hahaha had ik zin in:P
Volgens mij staat Cristiano Ronaldo ook te trappelen om naar Ajax te komen
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:27   quote  deeplink  
ja samen met ibrahimovic, die schijnt sneijder ook gebeld te hebben trouwens, bergkamp trekt zijn schoenen ook nog een jaartje aan en v/d sar komt ook voor de gezelligheid.
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Hahahaha in dan drogba niet een heel goede spits voor ons? sterk enzo.. tsja dan hebben we wel erg veel aanvallers.. nou ja maak niet uit anders maar paar op het middeveld neerzette xD
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Nee bully niet gezien nee wel geluisterd.. maar je zegt eigenlijk zelf ook al wat ik dan kan zegge als je zoveel kansen heb en je scoort er 1 dan hebben we het er niet mee over maar nu scoren we niet en wordt het 0-0 en klagen we allemaal.. T is inderdaad zo dat bij ajax er maar 1 speler is waar op gelet moet worden dus teams blijven als suarez niet de 1ste scoort makkelijk overeind..
ollie2
 ollie2 - maandag 24 augustus 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Wat een gezeur allemaal, 3 maanden geleden vrloren we kansloos met 4-0
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 12:20   quote  deeplink  
inderdaad ollie en nu kwam sparta er niet aan te pas alleen benutten we de kansen niet..
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 24 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
ik vind het toch lastig om voor 1 versterking te moeten kiezen want tegen goede teams krijgen we te veel goals tegen dus in dat opzicht hebben we een goede sterke verdediger nodig maar het is ook waar dat we geen 1 middenvelder hebben die doelpunten kan maken en we hebben geen goede 2de spits ik vind cvitanic niet goed genoeg als 2de spits.
Maar als ik dan toch iemand zal moeten kiezen dan zal ik toch voor alves gaan
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 24 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
dan hebben we een aanspeelpunt iemand met wat meer lengte in de selectie kan zoiezo geen kwaad
alibabba
 alibabba - maandag 24 augustus 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 12:20 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad ollie en nu kwam sparta er niet aan te pas alleen benutten we de kansen niet..
Sparta kwam er niet aan te pas,omdat ze een waardeloos elftal hebben!
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 14:16   quote  deeplink  
andere trainer!!!!!!!!!!!!!!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 24 augustus 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Jaake, Louis van Gaal en Ronald Koeman terug
JariStandbeeld
 JariStandbeeld - maandag 24 augustus 2009 - 14:40   quote  deeplink  
@remco k:
ga dan lekker een andere club supporten, zoals je hiert tekeer gaat helpt ook helemaal niemand!!!!
Dit geld ook voor jou vermoeide Remco!!!!!!!!!!!!!!
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 14:44   quote  deeplink  
van gaal is binnenkort beschikbaar
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 14:44   quote  deeplink  
louis is ook AD bij ons geweest en was ook geen succes.. en is vGaal nu zo goed ? ik zeg NEE.. AZ spelers gingen er achterstaan maar dat was niet te danken aan de trainer want die wou al opgeven.. bij Bayern kan vGaal ook niks brengen.. jaren 90 bij Ajax had hij te danken aan een wereld team het zelfde als bij Barca.. en Koeman terug sportdwaas ? alsjeblieft..

en bram ben je gek ? 1 reden waarom... de 3 spitsen die worden genoemt zijn van toegevoegdewaarde integenstelling tot Dario.. in het begin had ik er vertrouwen ni maar die jongen brengt helaas niks extras.. ik snap ook werkelijk niet waarom koevermans niet in de basis staat bij PSV wanneer die man speelt scoort hij vrijwel altijd.. mcarthy vond ik eind jaren 90 een super spits maar was altijd invaller.. 35 wedstrijden veel al als invaller en toch er 20 inschieten is niet niks.. Alves.. tjah iedereen kent het verhaal maar het blijft een topper !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 14:47   quote  deeplink  
bazel mag ik zo vrij zijn om naar je leeftijd te vragen ?
nummer10
 nummer10 - maandag 24 augustus 2009 - 14:57   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84681

dus geen nieuwe trainer bram gewoon een goeie spits.. het scorings percentage is gewoon te laag en daarom zoekt Ajax naar een goeie spits.. als al die kansen er nu toch al waren in gegaan.. desnoods de helft had je al 50 voor doelpunten gehad !!! na 4 wedstrijden !!! dus zo slecht doet ajax het niet !!
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84681

dus geen nieuwe trainer bram gewoon een goeie spits.. het scorings percentage is gewoon te laag en daarom zoekt Ajax naar een goeie spits.. als al die kansen er nu toch al waren in gegaan.. desnoods de helft had je al 50 voor doelpunten gehad !!! na 4 wedstrijden !!! dus zo slecht doet ajax het niet !!
hoeveel punten staan ze achter dan,het resultaat is niet best en daar gaan ze jol op afrekenen,bovendien krijgt ajax toch ook veel tegengoals,leg dat eens uit dan
J.D.
 J.D. - maandag 24 augustus 2009 - 15:05   quote  deeplink  
verdediger:niet nodig gewoon de goede neerzetten vd.wiel rechts alderweireld midden
vertongen midden silva links
en voorin moeten ze alves halen
alves spits suarez achter de spits rechtsbuiten rommedael en links buiten sulemani en laat mij ajb de aankopen doen want die koekenbakkers kunnen er niks van .gooi alsjeblieft die slechte overdatum verdedigers eruit. (oleguer,wielaert,atouba!de idioot)kennedy,sno,lindgren, en cvitanich kan je inruilen bij een club in zuid amerika voor een goede verdediger.
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 15:07   quote  deeplink  
Nee helemaal gelijk nummer10.. denk dat een spits erg toegevoegde waarde heeft.. Maar de ranglijst is beetje geflateerd(niet voor ajax maar voor twente) als je kijkt naar scoringspercentage dan want tegen rkc gingen ze er bij hun ook niet in dus denk dat bij twente tot nu toch eigenlijk t hoogste of eennaar hoogste moet staan..
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 15:11   quote  deeplink  
teveel tegen doelpunten? bram? 5 om precies te zijn kan wel ff uitlegge dat waren er van psv? 3? oke.. dus in 3 wedstrijd 2 tegen.. jol kan toch niet in 4 wedstrijd het team omtoveren in een fantasties spelende ploeg? De reslutaten zijn niet best dat is niet door tegen goals maar dat komt omdat ajax niet makkelijk scoord en niet een egte spits heeft..
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 15:13   quote  deeplink  
3 punten achter staan ze(niet zo heel veel toch?) en 5 tegen doelpunten waarvan 3 tegen psv.. zie jou probleem niet? met teveel tegen doelpunten en veel punten achter staan..
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 15:11 schreef freakie het volgende:
teveel tegen doelpunten? bram? 5 om precies te zijn kan wel ff uitlegge dat waren er van psv? 3? oke.. dus in 3 wedstrijd 2 tegen.. jol kan toch niet in 4 wedstrijd het team omtoveren in een fantasties spelende ploeg? De reslutaten zijn niet best dat is niet door tegen goals maar dat komt omdat ajax niet makkelijk scoord en niet een egte spits heeft..
ik denk wel dat jullie de ambitie om kampioen te worden moeten bijstellen,het verval wat er nu is gaat niet zo simpel omgezet worden in klinkende resultaten,denk maar alvast aan komend weekeinde
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 15:22   quote  deeplink  
hahahah sukkel zonder ook maar iets van ajax af te weten kom je hier lopen stangen!:P egt hoor als je serieus wil praten over ajax kom dan maar terug.. ag we hoeven in ieder geval niet onder toezicht aankopen te doen en een schuld weg te werken en dan met investeerders spelers te kopen.. maar kom maar terug als je iets van ajax afweet...
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Trouwens over van gaal uu die had ook 2 jaar nodig toch?..
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 15:24   quote  deeplink  
zie de ranglijst
Bertondebom
 Bertondebom - maandag 24 augustus 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Die spelfouten hier zijn niet normaal, wie schrijft er nu heeft met een d?
Honda Honderd % Halen. Alves en Koevermans zijn ook weer dan welkom.
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 15:30   quote  deeplink  
hahaha moet je zelf ook goed schrijven met je "weer"..
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Ja die heb ik al bekeken bram maar wat is daar dan mis aan? 3 punten achter 30 wedstrijden te gaan.. 90 punten als t goed is.. ajax had met de gemiste kansen op 12 punten moeten staan en 30 goals.. maar als je op feyenoord doelt, ja ze doen het erg goed maar ja als je nagaat dat feyenoord vorig jaar degradatie kandidaat was bijna dan had je deze wedstrijden die je nu heb gespeeld ook moeten kunnen winnen.. want zijn niet echte testen voor feyenoord geweest vindt je nie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door freakie --
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 15:34 schreef freakie het volgende:
Ja die heb ik al bekeken bram maar wat is daar dan mis aan? 3 punten achter 30 wedstrijden te gaan.. 90 punten als t goed is.. ajax had met de gemiste kansen op 12 punten moeten staan en 30 goals.. maar als je op feyenoord doelt, ja ze doen het erg goed maar ja als je nagaat dat feyenoord vorig jaar degradatie kandidaat was bijna dan had je deze wedstrijden die je nu heb gespeeld ook moeten kunnen winnen.. want zijn niet echte testen voor feyenoord geweest vindt je nie?
wij worden het nooit eens,ik ben inderdaad feyenoordsupporter,maar ook voetbal liefhebber en heb best wel sympathie voor ajax,alleen zoals het nu gaat bij jullie is jammer,zo stelt de enige echte klassieker weer geen reet voor en let op heracles as weekend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie zij jij als ideale versterking? geef je mening









0.0170319