BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alves morgen gepresenteerd?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Op radio 1 is gemeld dat alves morgen wordt gepresenteerd..
Als dat waar is hoe zou ajax spelen? ik denk 4-4-2 is wel logisch eigenlijk..
En wat voor een rol zou alves krijgen. Ik ben van mening dat er maar 1 speler een vrije rol moet hebben in een team.. dus alves zou een rol moeten krijgen als spits dus in de 16 blijven en niet anders want die rol zou een spits moeten hebben volgens jol.
martymcfly
 martymcfly - zondag 23 augustus 2009 - 21:50   quote  deeplink  
ik heb nog helemaal niks gehoord op radio 1 waar en wanneer hebben je dat gehoord ook nog niemand anders maakt er melding van
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Nee wacht ik zou link neerzette waar dat ook gezegt wordt wordt bij ajax 1 gezegt..
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 23 augustus 2009 - 21:54   quote  deeplink  
ik heb ook radio 1 geluisterd en hoorde niks over alves
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Nee ik zie dat onze martymcfly ook al gereageert heeft.. maar die jongens reageerde 40 min geleden..
robs
 robs - zondag 23 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
ik heb er niks van gehoord of gelezen
mocht dit waar zijn: dit zou geweldig zijn
alves scoort erop los en kan goed vrije trappen nemen
tegen heracles scoorde hij er met heerenveen 2 jaar terug 7 in 1 wedstrijd!
liefst ook honda en een centrumverdediger erbij
als die laatste niet komt en honda en alves wel, worden we op zeker kampioen
met dit team:

stekelenburg

van der wiel-alderweireld-vertonghen-atouba

de zeeuw-enoh

suarez-aisatti of de jong-sulejmani

alves

rommedahl en zeegelaar nog in te brengen bij thuiswedstrijden
cvitanich en emanuelson achter de hand
en al je jonkies nog

honda en alves kopen?
ik zeg: doen!
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 21:58   quote  deeplink  
bij ajax1 zie ik dat dat werd gesugereert maar een broer van mij had het er ook over..
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 23 augustus 2009 - 21:59   quote  deeplink  
gesuggeert? dat is wat anders dan gepresteerd!
robs
 robs - zondag 23 augustus 2009 - 22:01   quote  deeplink  
Honda op plek Aisatti natuurlijk in mijn opstelling...
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:02   quote  deeplink  
Ja das waar maar is ook niet vandaag.. dat hij gepresenteerd zou worden toch?
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Maar vroeg me ook al met dit topic of jullie daar wat van hadden gehoort vondt het opmerkelijk dat mensen dat toch zegge.. er hoeft natuurlijk maar 1 iemand iets te zegge en het gaat de wereld rond maar t zou me niks verbazen als alves gepresenteerd wordt..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 23 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Als Alves komt denk ik dat Suarez weg gaat.
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:06   quote  deeplink  
haha nee denk ik niet lieve voetballer.. want anders zou jol ook niet zo reageren op de naam alves..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 23 augustus 2009 - 22:13   quote  deeplink  
geloof ik pas als het 31- 8 geweest is ;-)
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:18   quote  deeplink  
dat is waar voetballer.. maar verkoop suarez heeft niks te maken met aankoop op alves alnders zou jol zegge dat ajax niet bezig is met alves maar dat er geen geld is en hij pas zou komen als suarez weg is..
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 23 augustus 2009 - 22:27   quote  deeplink  
we zullen zien morgen maar ik geloof er geen bal van
Caspar
 Caspar - zondag 23 augustus 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Kleuter, wil je ophouden met deze onzin? Je maakt jezelf nogal belachelijk...
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:31   quote  deeplink  
K geloof wel dat het een grote kans is dat ie komt .. want is ook zo bij de zeeuw gegaan hij was ineens van ajax..
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Caspar zeg niet dat hij komt he? ik heb vraag teken bij mijn topic staan?? of nie?
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:33   quote  deeplink  
En het is geen onzin want er is wel degelijk interesse..
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 22:44   quote  deeplink  
als alves komt zal super zijn voor naast suarez samen twee spitsen en dan nog die honda er bij halen ja dan komt het helemaal goed die kakerlakken lachen nu wel maar hun nu en wij straks einde van het seizoen als we teminsten wel honda er nog bij halen voor dat hij na die karelakken gaat dat mag echt niet gebeuren alles behalve dat neee niet na psv en die kakerlakken ook niet hij moet na ons komen ze zeggen dat er morgen een jap in de kuip komt om 10 mil te geven om honda na die kakerlakken toe te halen dus niet na ajax niet na psv maar na de 0-10 nee dat moeten we tegen houden van de boog doe iets koop honda vanavond anders nu haal hem na ajax laad hem niet na die kakerlakken gaan niet na die mario met zijn ploeg anders is het echt uit kijken geblazen dit jaar voor de kakies ze staan boven aan hebben nul tegen doelpunten echt niet normaal we moeten ze stoppen en wel snel ajax van de boog koop nu HONDA EN ALVES EN MAAK ONS HET AJAX PUBLIEK WEER BLIJ NA VANMIDAG asjebliefd koop ze nuu alebij honda en alves kom na ons ajax amsterdam
Caspar
 Caspar - zondag 23 augustus 2009 - 22:46   quote  deeplink  
Ik ontken niet dat er interesse is, dat is er wel degelijk. Maar zo van ja ik hoorde via mn broer of op radio 1, dat zijn nou niet echt betrouwbare bronnen. Als je een beter verhaal had gehad, had ik het misschien nog wel geloofd, het zou kunnen dat hij komt, maar er is al door Ajax aangeven dat een aanval met bijv. Suljemani, Suarez en Alves financieel niet haalbaar is vanwege het ontbreken van deelnamen aan de CL. Maar ja, we zullen zien... Misschien komt ie, zou iig erg mooi zijn!
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:53   quote  deeplink  
Heey bazel ik snap wel wat er nu bij jou in je hooft omgaat maar ik zou zegge neem een slaappilletje miss kan je dan morge wel beter nadenken.. want ajax speeld niet slecht.. ze scoren alleen niet als suarez niet de 1ste maakt.. want daarna is het voetballen altijd een stuk makkelijker.. plus dat je blijft hameren op dat feyenoord anders honda haalt.. tsja pech als het zo moet dan is het zo..... maar investeerders kan je niks aan doen das nou eenmaal zo en kan er niet mee zitte..
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 23 augustus 2009 - 22:54   quote  deeplink  
Wees realistisch we zijn een middenmoter al jaren. Deze selectie heeft geen kwaliteit genoeg om kampioen te worden. Op Suarez na is in de eredivisie op elke positie een betere speler te vinden. We moeten Jol de tijd geven maar verwacht geen wonderen. Vanmiddag was geen incident maar slecht een vervolg van een slecht inkoopbeleid van de afgelopen jaren. Daarnaast is de directie zwak en heeft geen visie, want wat van bovenaf wordt gemanaged zie je direct terug op het veld. Geen inzet, geen kwaliteit en besluitloosheid. Geeft Jol de tijd want hij moet de puinhopen van Jaake, Van Basten en van de Boog opruimen! Dus haal Alves, Honda en een twee goede verdedigers!!!!
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Nee want op ajax1 wordt/werd dat ook gezegt door aantal mensen... Maar wat jij zegt is niet waar want waarom zegt jol dan dat ze met alves bezig zijn? anders als het niet haalbaar is dan zou ajax niet met hem gaan beginnen..
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 23:00   quote  deeplink  
Paul van dijk das ook niet realistisch.. want twente heeft niet op elke positie een betere speler lopen dan ajax.. az heeft dat ook niet en psv ook niet zo moet je het bekijken.. als je de hele eredivisie vergelijkt met ajax is het nooit eerlijk.. weet namelijk zeker als ik zeg in de spaanse is op elke positie wel een betere speler te vinden dan dat barcalona heeft.. maar toch worden ze eerste?
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 23:00   quote  deeplink  
ik hoop het zo dat deze erbij komt dan scooren we zeker wel makelijker en ja sorry ik hoop oook op honda ook lijkt dat na die kakerlakken te gaan helaas maar we kijken vooruit jol zal nog wel een paar goede aankopen weten die echt bepalend kunnen zijn voor ons super ajax
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Denk dat honda niet zou gaan naar feyenoord heb namelijk tijd terug begrijpen dat hij niet weg zou gaan of het moest ajax of psv zijn.. az was ook al uitgesloten..
bazel
 bazel - zondag 23 augustus 2009 - 23:08   quote  deeplink  
ik hoop dat je gelijk hebt we wachten af
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Ja inderdaad maar als feyenoord hem een contract bied voor 3 mil per jaar dan gaatt hij wel natuurlijk.. naar feyenoord..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door freakie --
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 23 augustus 2009 - 23:42   quote  deeplink  
freakie, ik zei in de eredivisie dus niet twente alleen, maar goed Twente heeft een betere centrale verdediger (Douglas), een betere rechterspits en een middenveld dat in evenwicht is. Qua spits zijn we licht in het voordeel en op de overige posities maakt het niet veel uit. Ajax heeft 13 middenvelders maar geen een die een doelpunt kan maken maar ook geen die kan verdedigen. Ik heb sinds 1986 een seizoenskaart maar qua voetballende vermogen is dit een armoedige selectie samengesteld door foute trainers uit het verlenden
bla bla bla
 bla bla bla - zondag 23 augustus 2009 - 23:48   quote  deeplink  
ik moet wel zeggen dat de zeeuw wel degelijk verdedigende kwaliteiten heeft
martymcfly
 martymcfly - zondag 23 augustus 2009 - 23:48   quote  deeplink  
nou nou niet zo pessimistisch paul enoh kan goed verdedigen de zeeuw kan goed verdedigen scorend vermogen is minder maar daarom hebben we nog een goede spits nodig dan vindt ik het verder een goede ploeg
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 23:56   quote  deeplink  
Paul nee dat weet ik maar te vergelijking is dus totaal niet te vergelijken doe dat eens met barca? kan je dat? want dan kom je er achter hoe verkeerd jou vergelijking is.. Want in spanje lopen ook op elke positie betere spelers dan die barca in hun selectie hebben.. maar als jij zegt dat het middeveld niet in evenwicht is dat is waar maar daar moet altijd op getraint worden.. En op het middeveld niet verdedigen? denk eigenlijk dat je t niet helemaal goed heb daarin dat kunnen ze juist wel alleen als je geen goede aanvallende middevelder heb dan valt het verdedigende aspect erg op..

Maar als je ff goed nadenkt is jou vergelijking met ajax en de hele eredivisie niet egt eerlijk.. als het voorbeeld barca van mij te moeilijk is, doe dan de vergelijking psv en de hele eredivisie, of twente en de hele eredivisie, of feyenoord en de hele eredivisie..
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 22:54 schreef Paul van Dijk het volgende:
Wees realistisch we zijn een middenmoter al jaren. Deze selectie heeft geen kwaliteit genoeg om kampioen te worden. Op Suarez na is in de eredivisie op elke positie een betere speler te vinden. We moeten Jol de tijd geven maar verwacht geen wonderen. Vanmiddag was geen incident maar slecht een vervolg van een slecht inkoopbeleid van de afgelopen jaren. Daarnaast is de directie zwak en heeft geen visie, want wat van bovenaf wordt gemanaged zie je direct terug op het veld. Geen inzet, geen kwaliteit en besluitloosheid. Geeft Jol de tijd want hij moet de puinhopen van Jaake, Van Basten en van de Boog opruimen! Dus haal Alves, Honda en een twee goede verdedigers!!!!
een middenmoter wordt niet 3 keer kampioen in 11 jaar, 7 keer 2e en een keer 3e.
Wij zijn de afgelopen 10 jaar de 2e club in Nederland. Dus doe een beetje normaal man.
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 23:42 schreef Paul van Dijk het volgende:
freakie, ik zei in de eredivisie dus niet twente alleen, maar goed Twente heeft een betere centrale verdediger (Douglas), een betere rechterspits en een middenveld dat in evenwicht is. Qua spits zijn we licht in het voordeel en op de overige posities maakt het niet veel uit. Ajax heeft 13 middenvelders maar geen een die een doelpunt kan maken maar ook geen die kan verdedigen. Ik heb sinds 1986 een seizoenskaart maar qua voetballende vermogen is dit een armoedige selectie samengesteld door foute trainers uit het verlenden
Enoh is heel erg goed, 1 van de beste verdedigende middenvelders van nederland zelfde geld voor de Zeeuw
freakie
 freakie - maandag 24 augustus 2009 - 00:05   quote  deeplink  
das ook nog eens zo..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alves morgen gepresenteerd?









0.0069479