BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitfluiten van eigen spelers

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Arenaboys
 Arenaboys - maandag 24 augustus 2009 - 06:38   quote  deeplink  
Waar ik niet goed van word is het uitfluiten van eigen spelers. Het begon al na een minuut of 15 tegen RKC wat notabene de eerste thuiswedstrijd van het seizoen was. Ook gisteren was het weer flink raak. Ga achter AJAX staan of blijf thuis!!!
reminho
 reminho - maandag 24 augustus 2009 - 07:46   quote  deeplink  
Ben het helemaal met je eens.
Steun je club,met uitfluiten wordt het er vaak niet beter op.
yngwie
 yngwie - maandag 24 augustus 2009 - 08:43   quote  deeplink  
klopt, ik heb in op diverse plaatsen in het stadion gezeten, maar overal wordt er negatief gereageerd als het even niet meezit.Als we willen dat Ajax kampioen wordt, hebben ze onze steun hard nodig!
Jodin
 Jodin - maandag 24 augustus 2009 - 09:44   quote  deeplink  
Iedereen is teleurgesteld en gedesillusioneerd maar wat een kutsupporters ... ga lekker achter je tv zitten fluiten ... ergens in vak 116 werd na de wedstrijd Van der Wiel nog flink ff uitgekafferd door 2 van die idioten ... maar moet je ze horen als ze winnen ... het publiek moet de 12e speler zijn ... AJAX forever!!!
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2009 - 18:16   quote  deeplink  
een kutpubliek is het geworden, zeker de laatste jaren, e is weer een nieuwe ligting supporters en die hebben inderdaad blijkbaar een nieuwe hobby.

Neem eens een voorbeeld aan F'noord na jaren van alleen maar tegenslagen:) staan hun wel gwoon achter hun club, zo hoort het en niet anders.
AjaxB
 AjaxB - maandag 24 augustus 2009 - 22:39   quote  deeplink  
Helemaal mee eens,Ajax heeft maar weinig ECHTE supporters ze zijn allemaal zo verwend en oppervlakkig,gek wordt je er van!!
Wordt tijd voor wat verandering en ze gewoon goed steunen want die jongens voelen dat allemaal aan en dat heeft allemaal weer effect op hun speel gedrag.
Vak 410 zorgt pas voor sfeer daar kunnen die andere soort van supporters nog wel een vb aan nemen:D
Jacco
 Jacco - maandag 24 augustus 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Ik zit in 404 en ik word helemaal gek van alle negatieveling om mij heen. Sfeer maken zoals Vak 410 is niet voor mij weggelegd (alle respect voor die gasten btw!) maar ik ben de laatste die je zult horen fluiten. Ik had er zo de hoop in dat al die glory hunters dit seizoen bij AZ zouden zitten, maar helaas......
robs
 robs - maandag 24 augustus 2009 - 23:06   quote  deeplink  
ja klopt het is heel triest, als je dan op studio sport s avonds die enorme aanmoedigingen hoort bij andere clubs, pfffff
Heico
 Heico - maandag 24 augustus 2009 - 23:11   quote  deeplink  
tsja, om even advocaat van de duivel te spelen, als je ziet hoe Urby E speelt de laatste tijd speelt ( en hoeveel euri hij daarvoor krijgt ) en Jan Modaal zit dat op de tribune te bekijken ( voor een aardig prijskaartje van een ticket ) kan ik mij heel goed voorstellen dat er ontevreden mensen zijn. vd wiel heeft t in ieder geval niet verdiend, maar zoals gezegd kan ik me het in het geval urby echt voorstellen.
bully
 bully - maandag 24 augustus 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 22:39 schreef AjaxB het volgende:
Helemaal mee eens,Ajax heeft maar weinig ECHTE supporters ze zijn allemaal zo verwend en oppervlakkig,gek wordt je er van!!
Wordt tijd voor wat verandering en ze gewoon goed steunen want die jongens voelen dat allemaal aan en dat heeft allemaal weer effect op hun speel gedrag.
Vak 410 zorgt pas voor sfeer daar kunnen die andere soort van supporters nog wel een vb aan nemen:D
je vergeet dat de fluiters wel meer lawaai maken maar zeker niet in de meerderheid zijn.
ik heb ze in vak 407 ook gehoord maar was maar kleine groep.
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 23:11 schreef Heico het volgende:
tsja, om even advocaat van de duivel te spelen, als je ziet hoe Urby E speelt de laatste tijd speelt ( en hoeveel euri hij daarvoor krijgt ) en Jan Modaal zit dat op de tribune te bekijken ( voor een aardig prijskaartje van een ticket ) kan ik mij heel goed voorstellen dat er ontevreden mensen zijn. vd wiel heeft t in ieder geval niet verdiend, maar zoals gezegd kan ik me het in het geval urby echt voorstellen.
de competitie is gvd net begonnen hoe kan iemand nu al aangeven hoe we er voorstaan er zit net een nieuwe trainer en nieuw bestuur.

Hoe is het in godsnaam mogelijk om het zinkende ajax van de laatste 1n 5 wedstrijden weer op de rit hebben.

De mensen die daar lopen te fluiten hebben geen verstand van voetbal , en dragen ajax geen warm hart toe, zo simpel is het, en dan nog iets als het je allemaal niet bevalt ga dan lekker niet naar de wedstrijd toe..
El Pistolero
 El Pistolero - woensdag 26 augustus 2009 - 16:43   quote  deeplink  
Geef geen aandacht aan die paar mongolen. Er was in vak 112 nog maar 4 man publiek toen VdW voorbij kwam. Werd netjes geklapt en hij bedankte. Het is niet enkel kommer en kwel. Met 50.000 lieden en een hoop dagjesmensen is er altijd wel een procent of 2/3 die moet fluiten. Dat is al jaren en dit kan je vaak ook in andere stadions horen. Op een of andere manier is er bij Ajax altijd heel veel aandacht voor, ook in de media. Zal wel door de mooie akoestiek komen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitfluiten van eigen spelers









0.0076069