BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Vennegoor afgeschreven of niet??????

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fr emiel
 fr emiel - maandag 24 augustus 2009 - 12:12   quote  deeplink  
afgeschreven.....

Die man is leuk voor een club als heereveen ofzo of groningen niet voor feyenoord psv of ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Thomas --
john doe
 john doe - maandag 24 augustus 2009 - 16:57   quote  deeplink  
prima spits maar psv heeft er al genoeg
sese
 sese - maandag 24 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
hij is wel een goei spits met ervaring zou goed zijn voor psv maar ze hebben genoeg vindt ik ze hebben reis nog vindt ik hij moet ook een kans krijgen want hij laat zien dat hij het heel goed kan
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - dinsdag 25 augustus 2009 - 09:18   quote  deeplink  
ik denk het wel een goede speler is voor psv, ik vind hem persoonlijk wel een goede speler, alleen je heb je met koevermans die dan helemaal niet meer aan spelen. dus ik zeg: als psv zijnde haal vennegoor en verkoop koevermans aan ajax en probeer nog wat geld voor koevermans te krijgen, lijkt mij toch het meest logisch?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 25 augustus 2009 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 09:18 schreef liefdevoorajax het volgende:
ik denk het wel een goede speler is voor psv, ik vind hem persoonlijk wel een goede speler, alleen je heb je met koevermans die dan helemaal niet meer aan spelen. dus ik zeg: als psv zijnde haal vennegoor en verkoop koevermans aan ajax en probeer nog wat geld voor koevermans te krijgen, lijkt mij toch het meest logisch?
ja maar vennegoor heeft waarschijnlijk hoger salaris en ik laat ajax liever 7 miljoen voor alves betalen en koevermans is heel belangrijk voor psv (zie zondag)
fr emiel
 fr emiel - dinsdag 25 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 09:18 schreef liefdevoorajax het volgende:
ik denk het wel een goede speler is voor psv, ik vind hem persoonlijk wel een goede speler, alleen je heb je met koevermans die dan helemaal niet meer aan spelen. dus ik zeg: als psv zijnde haal vennegoor en verkoop koevermans aan ajax en probeer nog wat geld voor koevermans te krijgen, lijkt mij toch het meest logisch?
Denk niet dat danny koevermans naar ajax zou willen....
Hij is en blijft toch een soort van rotterdammer. Maassluis.
And that's against the rules
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 31 augustus 2009 - 10:19   quote  deeplink  
vennegoor wil miss. naar psv, psv heeft al bij hem geinformeerd, maar is dat wel nodig? we hebben koevermans en toivonen al
http://www.sportweek.nl/voetbal/108863/PSV_informeert_bij_clubloze_Vennegoor_of_Hesselink
Thomas
 Thomas - maandag 31 augustus 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Ik zie het nut eerlijk gezegd niet. Als hij gehaald wordt, zal dat alleen maar zijn voor een rol als pinch-hitter. Met Koef en Toivonen heb je spitsen in huis die minimaal gelijkwaardig zijn aan Vennegoor, maar waar meer toekomst (vooral Toivonen) in zit. Daarnaast wisselt Rutten toch al met spitsen en 4 lijkt me opzich wel genoeg om mee vooruit te komen, in ieder geval dit seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5127
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Vennegoor afgeschreven of niet??????









0.0072820