BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet van loonlijst om nieuws spelers te verwelkomen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Als dario oleqeur verkocht worden dan ruimte voor honda en spits
Bas12345
 Bas12345 - maandag 24 augustus 2009 - 23:17   quote  deeplink  
Ik heb vi gezien en mischien plaats voor honda alves en verdediger omdat er genoeg transfergeld is maar er niks meer bij kan bij salarissen dus zou ik ( cvitanich verkopen) ( lindgren ondanks hij niet wil aanbieden bij clubs ) en spelers zoals sno kennydy met een vrij transfer laten of er moeten geinteresserde clubs voor hun zijn en oleqeur verkopen
Boss
 Boss - maandag 24 augustus 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Sno,Lindgren,Kennedy,ogararu,olequer verkopen en talenten verhuren. Weer een paar
Miljoen over voor salaris
Boss
 Boss - maandag 24 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
Cvitanich zou ik ook verkopen. Krijg je nog wel 7 รก 8 miljoen voor
bully
 bully - maandag 24 augustus 2009 - 23:34   quote  deeplink  
je kan spelers wel transfer vrij laten vertrekken maar probleem is dat geeneen club hun hoge salaris wil of kan betalen.
dus die spelers denken op de bank bij ajax verdien ik meer.
carlo
 carlo - dinsdag 25 augustus 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Waarom doen we Emanuelsson niet weg.
Komt bij Ajax nu niet erg goed uit de verf.
Kan bij een andere club misschien meer bereiken en kan dan voor Ajax nog een leuk financieel voordeel opleveren.
Dat laatste kunnen we goed gebruiken om bv. Honda te halen
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - dinsdag 25 augustus 2009 - 09:32   quote  deeplink  
ik zou zeggen: oluguer,cvita,lindgren,kennedy,sno,martina,oguraru, en verhuren: blind,sarpong,anita, van der heijden. dan heb je al 11 spelers die weg zijn en dan zou je er 2 bij kunnen halen en dan heb je 21 man, maar zou dat niet iets te weinig zijn?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
en dat alles binnen 1 week ? lijkt me helaas erg sterk.. de verhuur wel maar de verkoop word wel een lastiger verhaal..

cvita gaat wel denk ik naar boca maar de rest kom je niet zo makkelijk vanaf vrees ik.. nog een kleine week de tijd maar ik vrees het ergste.. allhoewel ik zowieso wel denk dat er een aanvaller komt en dan in de winterstop de rest.. moet ook zeggen dat de rest wel goed zit alleen de kansen moeten benut worden dus een spits is wel op zijn plaats.. en daarbij shirtnummer 9 is nog steeds vrij.. dus er komt zeker nog wel iemand..
simon171
 simon171 - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:39   quote  deeplink  
Svitanic en Sno,Kennedy ook oguraru doe deze weg en laat Bodul spelen en koop Honda er zijn zoveel goede jonge spelers waar je uit kunt kiezen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:50   quote  deeplink  
CVITANICH
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 25 augustus 2009 - 14:34   quote  deeplink  
Kennedy, Sno, Ogararu, Anita, Martina, Sarpong, Emanuelson....
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
volgens mij ziet iedereen hier wel welke spelers kunnen/ moeten vertrekken bij ajax, alleen moeten die spelers wel weg willen, als die spelers liever hun contract uit willen dienen en lekker centen willen innen heeft ajax een probleem want kunnen ze niks halen.

Ajax zal deze spelers voor vrij weinig geld laten gaan maar het salaris zal voor veel clubs een probleem zijn.

Dus wij en ajax kan wel willen, maar dan moeten er eerst spelrs weg willen, best Ironisch of niet:)
carlo
 carlo - woensdag 26 augustus 2009 - 07:46   quote  deeplink  
Sno, Sarpong, Oleguer, Martina en Ogararu verkopen

Anita, Blind, Bodul en van der Heijden verhuren.

En maar hopen dat ze meewerken.
Versace1
 Versace1 - woensdag 26 augustus 2009 - 08:47   quote  deeplink  
wordt moeilijk voor ajax het is te hope dat ze minimaal 3 of 4 van die spelers kwijt raken want niet alle spelers willen weg
f-side
 f-side - woensdag 26 augustus 2009 - 08:52   quote  deeplink  
cvitanich.kennedy.ogararu.oleguer.lindgren.sarpong.verkopen

sno gratis weg doen

bodul.van der heijden.blind.anita.donald verhuren
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2009 - 09:14   quote  deeplink  
donald niet verhuren... kan makkelijk meekomen en ik zie nog wel speel minuten voor hem als dezeeuw of enog geblesseerd is.. de rest heb je gelijk in
wel een fan
 wel een fan - woensdag 26 augustus 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Ogararu, Oleguer, Anita, Sarpong, Sno, Lindgren, Bakircioglu en Martina mogen van mij worden verkocht. De spelers missen de echte klasse die een Ajax-speler nodig heeft.

Blind, Bodul en Van der Heijden kunnen worden verhuurd, zij hebben zeker perspectief!
wel een fan
 wel een fan - woensdag 26 augustus 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 09:14 schreef nummer10 het volgende:
donald niet verhuren... kan makkelijk meekomen en ik zie nog wel speel minuten voor hem als dezeeuw of enog geblesseerd is.. de rest heb je gelijk in
Donald mag van mij zeker blijven, technisch zeer begaafd en fysiek sterk. Dat wordt een grote voetballer!
simon171
 simon171 - woensdag 26 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Waarom Bodul verhuren als hij al mee gespeeld heeft bodul kan scoren waarom hem niet een paar wedstrijden mee laten doen.
Verdedigers en middenvelders genoeg maar een speler die scoort niet ja suarez maar dat kan ook klikken met bodul.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 09:59 schreef wel een fan het volgende:

[..]

Donald mag van mij zeker blijven, technisch zeer begaafd en fysiek sterk. Dat wordt een grote voetballer!
al uitgegroeid, volgens is ie 1,83m

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet van loonlijst om nieuws spelers te verwelkomen









0.0106329