BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bestuurlijk falen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
wel een fan
 wel een fan - dinsdag 25 augustus 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Het bestuur van Ajax onder leiding van de heer Van den Boog faalt. Hoe is het anders mogelijk dat er 1 week voor het sluiten van de transferdeadline nog geen enkele overbodige speler (en dat zijn er nogal wat: Ogararu, Silva, Oleguer, Anita, Sarpong, Sno, Lindgren, Bakircioglu en Martina) is verhuurd of verkocht aan een andere club, zodat Martin Jol ruimte heeft voor het oprecht versterken van de selectie.

Het is triest dat het merendeel van deze spelers veelal voor veel geld zijn aangekocht en nog geen enkele wedstrijd een Ajax-waardig niveau hebben geataleerd. Falen van de voorgaande technici bij Ajax wat het aantrekken van deze spelers betreft, maar ook het huidige bestuur faalt bij het slijten van deze spelers.

Zeer problematisch, de huidige selectie bevat kwaliteit, maar is in de breedte kwalitatief veel te beperkt voor het strijden om de landstitel. Het gros van deze spelers blijft dus gewoon opnieuw een jaar, waardoor ruimte in de financien ontbreekt om echt versterkingen aan te schaffen.

WEER een verloren jaar!!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
je hebt wel veel verstand of niet ? weet jij wat er intern aan de gang is ? Overbodige spelers zet jij Anita en een aantal uit eigen jeugd ? en er staan er 2 die zijn aangetrokken door de vorige trainer die toen tijdelijk ook TD was.. toen vdboog er nog nie eens was ? na dat vdboog is gekomen zijn zaken veranderd.. nu met Martin Jol erbij is het helemaal Compleet.. en die jongens zitten gewoon simpel weg liever op de bank bij Ajax voor meer loon dan andere clubs die ze wel willen aantrekken.. kijk alleen al naar Lindgren die zegt gewoon simpel weg ik blijf want heb een contract en wil me bewijzen terwijl we weten dat hij te kort komt maar het feit dat hij een contract heeft.. en het oude bestuur heb je volledig gelijk in was kloten maar om dit bestuur de schuld te geven van 10 jaar fouten mensen aan het roer vind ik te ver gaan..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 25 augustus 2009 - 15:55   quote  deeplink  
en ik altijd maar denken dat een trainer voor de korte termijn is en een technisch directeur (of in ieder geval iemand met de taken uit dat pakket) verantwoordelijk voor de lange termijn....wat ik nu zie zijn rokende puinhopen met spelers die inderdaad een ajaxonwaardigheid hebben waar je u tegen zegt...hier op de bank/tribune zitten met een waanzinnig salaris....voor veel andere teams blijkbaar ook geen versterking zijn (anders waren ze vast al weg) en ook geen enkele inspanning doen om hier weg te komen aangezien hier hun finacniele bedje wordt gespreid...Vind dit overigens dus geen aanklacht tegen de spelers (want het kaliber dat hierboven wordt geschetst is allang blij met dit belachelijke salaris) maar eerder van de bestuurlijk verantwoordelijke...
wel een fan
 wel een fan - dinsdag 25 augustus 2009 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:
je hebt wel veel verstand of niet ? weet jij wat er intern aan de gang is ? Overbodige spelers zet jij Anita en een aantal uit eigen jeugd ? en er staan er 2 die zijn aangetrokken door de vorige trainer die toen tijdelijk ook TD was.. toen vdboog er nog nie eens was ? na dat vdboog is gekomen zijn zaken veranderd.. nu met Martin Jol erbij is het helemaal Compleet.. en die jongens zitten gewoon simpel weg liever op de bank bij Ajax voor meer loon dan andere clubs die ze wel willen aantrekken.. kijk alleen al naar Lindgren die zegt gewoon simpel weg ik blijf want heb een contract en wil me bewijzen terwijl we weten dat hij te kort komt maar het feit dat hij een contract heeft.. en het oude bestuur heb je volledig gelijk in was kloten maar om dit bestuur de schuld te geven van 10 jaar fouten mensen aan het roer vind ik te ver gaan..
Oleguer en Sno zijn wel degelijk aangetrokken in de tijd van Van den Boog. Ik wil alleen aangeven dat het bestuur onder leiding van diezelfde Van den Boog al zeker 1 maand weet met welke spelers Jol ECHT verder wil. In 1 maand zou je als capabel bestuurder van Ajax meer moeten kunnen bereiken dan enkel de verhuur van Lucque. Van den Boog blijkt daar tot op heden in te falen.

Reden om te stellen dat de selectie van Ajax onvoldoende kwaliteit heeft voor een landstitel in de eredivisie. Door het niet kwijtraken van overbodige spelers, komt de selectie ook DIT jaar WEER niet op een Ajax-waardig niveau....

Triest......
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 25 augustus 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Ik heb me ook wel eens afgevraagd hoe Danny Blind zich nu moet voelen. Veel van de 'overbodige' spelers zijn gekocht tijdens zijn functie als Technisch directeur.
Hij was verantwoordelijk voor de lange termijn, maar nu lijkt het erop dat de spelers na 1 jaar alweer kunnen/mogen vertrekken. Degene die deze jongens nu afserveerd (Jol) daar moet nu Danny mee samenwerken. Danny moet het zich toch wel aantrekken als Jol in de media verkondigd dat er spelers gekocht moeten worden omdat er niet genoeg kwaliteit rondloopt. Inderdaad capitaalsvernietiging, dus ook wanbeleid.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 16:20   quote  deeplink  
vdboog kwam pas later in het seizoen hoor.. dus vraag me af hoe je erbij komt dat vdboog er toen al was.. ajax was toen de tijd nog druk zoekende naar een juiste TD en dat werd tijdelijk vervuld door DB en MVB
PS25
 PS25 - dinsdag 25 augustus 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Wel een fan,

Ik snap niet dat je nu al spreekt van een verloren jaar. Het seizoen is 4 wedstrijden oud. Daar komt bij dat er 2 zware uitwedstrijden zijn geweest. 3 Punten meenemen uit Groningen is gewoon goed. Bij PSV uit worden er maar incidenteel punten gepakt. Sparta thuis is gewoonweg ongelukkig. 1 x per jaar heb je zo'n wedstrijd er tussen zitten waarin het lijkt alsof de bal er niet in mag. In mijn optiek zijn er dus maar 2 punten echt verloren. Ook ben ik blij dat er geen paniekaankopen worden gedaan. In mijn ogen is er dus wel degelijk beleid, alleen kost het veranderen (puinruimen) tijd. We weten trouwens ook niet de werkelijke reden waarom er nog geen spelers zijn verkocht of verhuurd. Ik denk dat er bij Ajax meer poppetjes op de juiste plaats zitten als voorheen. Ben dan ook content met het aanstellen van Blind (zeker in zijn nieuwe rol), Jol en Van den Boog.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe je niet tot een Ajax-waardig niveau komt door het niet kwijtraken van overbodige spelers.
waalkanter
 waalkanter - dinsdag 25 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Onder de tijd van Blind zijn alleen Olegeur en Sno aangetrokken Cvitanich was daarvoor al aangetrokken door Marca van Basten en de rest van de spelers al door Henk ten Cate en Adrie Koster of zelfs nog eerder. En wat nummer 10 al zegt Van Der Boog heeft helemaal niks met die transfers te maken.

Het is ook zo dat er als er een andere trainer komt er altijd spelers weg gaan of niet goed genoeg bevonden worden doordat elke trainer een andere smaak kwa speler heeft of anders wil spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door waalkanter --
Chukkie
 Chukkie - dinsdag 25 augustus 2009 - 17:27   quote  deeplink  
@ wel een fan...

Dus jij bent wel een fan? Heel vreemd dat je niet weet hoe je de naam van spelers moet spellen en ook heel vreemd dat je niet weet dat V.D. boog geen voorzitter is maar Algemeen Directeur...

Dan even inhoudelijk, heb je wel een gehoord van krediet-crisis? Is het je opgevallen dat er nouwelijks transfers plaats vinden onder de kategorie spelers die Ajax kwijt wil?

Buiten deze argumenten hebben we ook te maken met de spelers zelf. Je zegt het al, het zijn spelers die veelal zijn aangetrokken onder leiding van anderen. Die spelers staan dus onder contract en als die spelers aangeven niet weg te willen om wat voor reden ook, daan houdt het op voor Ajax....

Wel een fan.... maar ook erg kortzichtig.... Geef mensen eens serieus de tijd en verwacht geen wonderen in een tijdsbestek waarin dat niet mogelijk is!
Romma
 Romma - dinsdag 25 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Het wanbeleid van ajax maakt me zorgen! Om te beginnen hadden we enorm veel interesse voor elia waar ik niks van begrijp. Die jongen kan best een aardig balletje trappen maar totaal geen 8 mil waard en ben blij dat hij naar hamburger is gegaan.We hebben al genoeg spelers op de linkerflank en elia is niet zo speciaal dat hij van toegvoegde waarde kan zijn! Waar ik niks van begrijp is dat ze niet eens geprobeerd hebben BERG te kopen! die man zou echt een versterking zijn geweest voor ajax en tevens een investering!(en daar gaat het uiteindelijk ook om). Maja... geen berg! Waar ik totaal niks van begrijp is dat ze vervolgens voor 3e keeper verhoeven kopen! Totaal geen ajax uitstraling en geen investering voor de toekomst! Vervolgens koopt ajax De Zeeuw voor 6,5 mil! Verdedigende middenvelders zat! Vertongen, Anita, Eno, Donald, Lindgren enz.! Daarbij zal de zeeuw geen investering zijn want verkopen doe je hem niet over 3 a 4 jaar dus geld weggegooit! Alleen maar meer spelers op de loonlijst zonder nog maar 1dwaas verkocht te hebben. We missen scorend vermogen op het middeveld en zien dat honda de ideale kandidaat is maar NEE... Mijn cluppiej vind hem te duur:S Echt ongelovelijk! Honda is 23, is de beste middevelder van nederland, wil graag naar ajax, zal zeker 20 doelpunten maken, is zeker een investering(merchandising, doorverkoop minimaal het dubbele!) en toch vind ajax dat te veel geld. AJAX WORDT NOU IS WAKKER!!! Verkoop zoveel mogelijk spelers zonder ajax uitstraling(cvitanich, lindgren, silva, ogararu, kennedy, rommedeal, wielaert, sno, maritina, oleguer) en begin NU met het kopen van HONDA!!! Over 3 jaar 25 miljoen voor hem vangen en in die 3 jaar een welkome versterking en garantie van doelpunten! DENK NA en ga niet alleen pokeren: 'we hebben geen geld'of 'hij is te duur' Sodemiter op! Een seizoenskaart van ajax is ook duur maar die worden ook allen verkocht terwijl het niet eens als investering gezien kan worden met deze waardeloze selectie! We zijn TE LAAT voor Marcus Berg maar maak het dan wel goed met HONDA EN ALVES!!!! Honda voor de doelpunten van de middevelders en Alves het schietkanon nr 9. Volgend jaar is Suarez weg... Zorg er niet voor dat ook AJAX weg is! HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!! Als ik het geld had had ik hem voor ajax gehaald, ik zou elke stuiver er voor over hebben. Regel het anders met alle supporters die een gift kunnen geven en HAAL HONDA, De investering voor de toekomst en STOP dit wanbeleid!!!!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 16:18 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik heb me ook wel eens afgevraagd hoe Danny Blind zich nu moet voelen. Veel van de 'overbodige' spelers zijn gekocht tijdens zijn functie als Technisch directeur.
Hij was verantwoordelijk voor de lange termijn, maar nu lijkt het erop dat de spelers na 1 jaar alweer kunnen/mogen vertrekken. Degene die deze jongens nu afserveerd (Jol) daar moet nu Danny mee samenwerken. Danny moet het zich toch wel aantrekken als Jol in de media verkondigd dat er spelers gekocht moeten worden omdat er niet genoeg kwaliteit rondloopt. Inderdaad capitaalsvernietiging, dus ook wanbeleid.
je zegt veel spelers?? noem er eens 4 dan die aangetrokken zijn door blind, nou dat kun je niet he, als ik het goed heb zat blind er net toen wielaert werd aangetrokken.

Geef het bestuur toch gvd eens een kans man stelletje kutsupporters, niks anders dan zeiken..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

je zegt veel spelers?? noem er eens 4 dan die aangetrokken zijn door blind, nou dat kun je niet he, als ik het goed heb zat blind er net toen wielaert werd aangetrokken.

Geef het bestuur toch gvd eens een kans man stelletje kutsupporters, niks anders dan zeiken..
hohohohoho......wat een taalgebruik zeg...............
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:45   quote  deeplink  
Van sommige mensen hierboven snap ik werkelijk niets. Jullie denken dat je spelers zomaar verkoopt. Heeft Ajax een bod gehad dan op bovengenoemde spelers? Nee, maar niemand wil ze hebben. Dus kom je er niet vanaf en dus kun je geen spelers kopen. Het voorgaande bestuur heeft ze vette salarissen gegeven en nu vinden ze het prima op de bank.
Waarom staart iedereen zich zo blind op Honda. Heb er hetzelfde gevoel bij als bij Sulejmani. Nu ff goed, maar niet aangetoond constant te zijn. Ja ... in de Jupiler-leage. Als Honda tot de winterstop zo doorgaat is'ie misschien geld waard. Maar nu is het een te risico-volle investering. Misschien moeten die "supporters" hierboven, die nu alweer lopen te zeuren, eens wakker worden.
martymcfly
 martymcfly - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:59   quote  deeplink  
ZUCHT maar dan ook echt een hele, hele ,hele, hele, hele, hele, hele diepe ZUCHT moet ik laten van dit soort topics. Donder toch op met je geziek want dat is het enige wat je hier mee bereikt dat er een verziekte sfeer ontstaat
Ronald1958
 Ronald1958 - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:14   quote  deeplink  
helemaal mee eens,iedere LEEK ziet zelfs dat er behalve Suarez niemand scoort en mi moet AJAX spelers vastleggen en durf tonen: Honda en Alves
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:41 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

hohohohoho......wat een taalgebruik zeg...............
het maakt me gewoon erg kwaad als ik mensen nu al het complete bestuur trainers end zie afkraken alsof deze mensen verantwoordelijk zijn voor het wanbelied van de laatste jaren, een fasoenlijke supporter weet zelf ook dat dit natuurlijk nergens op slaat.

Dat is waarom ik op deze manier reageer.

Als de Jong die eerste bal meteen had gemaakt loopt ajax over sparta heen, het heeft toch niks met slecht beleid te maken, dat de keeper van sparta de wedstrijd van zijn leven speelde ajax 2 x paal lat raakt en in totaal 41 keer op goal schiet, iedereen weet dat normaal gesproken er altijd wel een paar ballen ingaan.

ajax speelt 1 zo'n wedstrijd en het bestuur, Jol en Blind krijgen meteen onder uit de zak.
Mensen die zo reageren zijn het gewoon niet waard ajax supporter te zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:24   quote  deeplink  
tegen slovan gingen de kansen er toch wel in, ajax was gewoon uitgeput.
bovendien is psv vaker kampioen geworden met wedstrijden zoals ajax sparta ertussen
en psv verspeelde ook punten tegen vvv en de volgende wedstrijd gaan de kansen er wel in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:59 schreef martymcfly het volgende:
ZUCHT maar dan ook echt een hele, hele ,hele, hele, hele, hele, hele diepe ZUCHT moet ik laten van dit soort topics. Donder toch op met je geziek want dat is het enige wat je hier mee bereikt dat er een verziekte sfeer ontstaat
ik zucht gezellig met je mee, wat een stelletje zeikers hier of niet??
amf
 amf - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:27   quote  deeplink  
VAN DEN BOOG MOET GEWOON OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!! GEEN GELD,GEEN SPELERS,GEEN OVERBODIGE SPELERS WEG,HET VERHOGEN VAN DE PRIJS VOOR EEN SEIZOENSKAART,VERHUREN VAN SEIZOENSKAART,EN NOG GEEN 1 SPELER GEHAALD WANT DAT WAS ZIJN VOORGANGER!! HIJ MOET ZEKER MET 2 OF LIEFST 3 GPOEIE NAMEN KOMEN MAAR T LIEFST WEG OPROTTEN IK BEN SUPORTER IN HARD EN NIEREN ALTIJD KAMEN SPELERS GOED OF SLECHT DAR KIJK IK NIE NAAR MAAR BESTUURLIJK IS ER VEEL MIS ER MOET EEN MAN VERSTAND VAN VOETBAL EN STERK AANKOOP BELEID KOMEN!! VAK 410 DOE JE BEST EN ZORG DAT IE WEG GAAT MET FONTEIN WAS T OOK GELUKT DUS DIT IS EEN MAKKIE EN VOOR DIE GENE DIE ZEG DAT IK EEN KUT SUPORTER BEN T ZIJ ZO MAAR IK BEN TROUW 23JAAR SUPORTER VAN AJAX!!! EN ZAL T BLIJVEN OOK !!!!
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:24 schreef patrickpsv15 het volgende:
tegen slovan gingen de kansen er toch wel in, ajax was gewoon uitgeput.
bovendien is psv vaker kampioen geworden met wedstrijden zoals ajax sparta ertussen
en psv verspeelde ook punten tegen vvv en de volgende wedstrijd gaan de kansen er wel in
je bent nie echt uitgeput als je 41 keer op goal schiet toch, gewoon heel veelpech dat de bal er niet in wil.
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:27 schreef amf het volgende:
VAN DEN BOOG MOET GEWOON OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!! GEEN GELD,GEEN SPELERS,GEEN OVERBODIGE SPELERS WEG,HET VERHOGEN VAN DE PRIJS VOOR EEN SEIZOENSKAART,VERHUREN VAN SEIZOENSKAART,EN NOG GEEN 1 SPELER GEHAALD WANT DAT WAS ZIJN VOORGANGER!! HIJ MOET ZEKER MET 2 OF LIEFST 3 GPOEIE NAMEN KOMEN MAAR T LIEFST WEG OPROTTEN IK BEN SUPORTER IN HARD EN NIEREN ALTIJD KAMEN SPELERS GOED OF SLECHT DAR KIJK IK NIE NAAR MAAR BESTUURLIJK IS ER VEEL MIS ER MOET EEN MAN VERSTAND VAN VOETBAL EN STERK AANKOOP BELEID KOMEN!! VAK 410 DOE JE BEST EN ZORG DAT IE WEG GAAT MET FONTEIN WAS T OOK GELUKT DUS DIT IS EEN MAKKIE EN VOOR DIE GENE DIE ZEG DAT IK EEN KUT SUPORTER BEN T ZIJ ZO MAAR IK BEN TROUW 23JAAR SUPORTER VAN AJAX!!! EN ZAL T BLIJVEN OOK !!!!
capslock aan misschien, Als je schreeuwt maakt dat het niet meer waar hoor
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:29 schreef remco k het volgende:

[..]

je bent nie echt uitgeput als je 41 keer op goal schiet toch, gewoon heel veelpech dat de bal er niet in wil.
jawel suarez was uiteraard nog een beetje moe van de wedstrijd tegen slovan en als je dan 41x onder zo'n grote druk (ajax supporters fluiten als je de bal over schiet zie emanuelson) moet schieten dan valt dat heel zwaar
wel een fan
 wel een fan - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 17:27 schreef Chukkie het volgende:
@ wel een fan...

Dus jij bent wel een fan? Heel vreemd dat je niet weet hoe je de naam van spelers moet spellen en ook heel vreemd dat je niet weet dat V.D. boog geen voorzitter is maar Algemeen Directeur...

Dan even inhoudelijk, heb je wel een gehoord van krediet-crisis? Is het je opgevallen dat er nouwelijks transfers plaats vinden onder de kategorie spelers die Ajax kwijt wil?

Buiten deze argumenten hebben we ook te maken met de spelers zelf. Je zegt het al, het zijn spelers die veelal zijn aangetrokken onder leiding van anderen. Die spelers staan dus onder contract en als die spelers aangeven niet weg te willen om wat voor reden ook, daan houdt het op voor Ajax....

Wel een fan.... maar ook erg kortzichtig.... Geef mensen eens serieus de tijd en verwacht geen wonderen in een tijdsbestek waarin dat niet mogelijk is!
Beetje vreemde overspannen reactie dit, of niet? Ik heb in de eerste plaats nergens gezegd dat Van de Boog voorzitter is! En jij hebt het over spelling, de spelersnamen spel ik uitstekend, jij schrijft daarentegen nauwelijks met ou, categorie met een k en dan schrijf je niet als daan....

Jij hebt het over serieus de tijd geven, in het voetbal moet je snel kunnen handelen en als algemeen directeur behoor je de capaciteiten en het netwerk te hebben om spelers snel kwijt te kunnen en jezelf te versterken. De krediet-crisis heeft daar niet veel mee te maken hoor.
Daarop zeg ik alleen maar, dat Ajax opnieuw een seizoen in gaat waarbij we WEER geen Ajax-waardige selectie hebben, dat is enkel realistisch Chukkie...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

het maakt me gewoon erg kwaad als ik mensen nu al het complete bestuur trainers end zie afkraken alsof deze mensen verantwoordelijk zijn voor het wanbelied van de laatste jaren, een fasoenlijke supporter weet zelf ook dat dit natuurlijk nergens op slaat.

Dat is waarom ik op deze manier reageer.

Als de Jong die eerste bal meteen had gemaakt loopt ajax over sparta heen, het heeft toch niks met slecht beleid te maken, dat de keeper van sparta de wedstrijd van zijn leven speelde ajax 2 x paal lat raakt en in totaal 41 keer op goal schiet, iedereen weet dat normaal gesproken er altijd wel een paar ballen ingaan.

ajax speelt 1 zo'n wedstrijd en het bestuur, Jol en Blind krijgen meteen onder uit de zak.
Mensen die zo reageren zijn het gewoon niet waard ajax supporter te zijn.
....ben het best met je eens hoor, maar zag helaas ook wel veel van het vorig seizoen terug....relatief kwaliteitsarme selectie als ik zo vrij mag zijn....ik snap simpelweg niet waarom jongens als Anita en De Jong erin staan....weet me nog maar al te goed te herinneren tegen welke kleine clubs we vorig jaar en het jaar daarvoor punten hebben verloren die ons een kampioenschap hebben gekost....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door Patrick Buisman --
wel een fan
 wel een fan - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:47 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

....ben het best met je eens hoor, maar zag helaas ook wel veel van het vorig seizoen terug....relatief kwaliteitsarme selectie als ik zo vrij mag zijn....ik snap simpelweg niet waarom jongens als Anita en De Jong erin staan....weet me nog maar al te goed te herinneren tegen welke kleine clubs we vorig jaar en het jaar daarvoor punten hebben verloren die ons een kampioenschap hebben gekost....
Dat is exact de reden van mijn kritiek... Anita, De Jong, Sarpong, ja het komt uit de jeugd, loopt al jaren een 'beetje' mee, maar het is niet dominant, fysiek niet sterk, en aan de bal niet slim genoeg... Dat zelfde geldt voor Lindgren, Ogararu, Bakircioglu, Oleguer, Sno en Martina. Echte topspelers die hebben dat venijn van Van der Vaart, Snijder, Bergkamp, dat is klasse en Ajax-waardig. Deze jongens doen absoluut hun best, evenals de complete lijst die weg mag, maar ze bezitten niet de echte klasse. Vandaar mijn kritiek op Van de Boog, hij moet de (financiele) ruimte scheppen voor Jol (die van mij groot vertrouwen geniet) om de selectie echt te versterken. Tot op heden faalt Van de Boog in het tactvol onderbrengen van deze spelers bij een andere club....

Van de Boog kent deze lijst al zeker 1 maand, enkel Luque heeft een andere club, waarbij Ajax ook nog is de helft van zijn exorbitante salaris doorbetaald... Tot op heden zie ik in de selectie en bestuurlijk weinig perspectief... Jol krijgt Ajax ongetwijfeld aan het voetballen, maar een top-selectie is nodig voor een nieuw kampioenschap en die TOP-selectie heeft Ajax helaas niet....
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

je zegt veel spelers?? noem er eens 4 dan die aangetrokken zijn door blind, nou dat kun je niet he, als ik het goed heb zat blind er net toen wielaert werd aangetrokken.

Geef het bestuur toch gvd eens een kans man stelletje kutsupporters, niks anders dan zeiken..
Nou Remco, een beetje minder mag ook wel. Respecteer elkaars meningen. Dat is uiteindelijk de bedoeling van een forum. Allereerst wil ik wel even kwijt dat ik het niet zo netjes vind dat je mij onder de kutsupporters schaart. Ik heb al ruim 30 jaar een seizoenskaart van Ajax en ga trouw elke keer vanuit Eindhoven naar het stadion om naar mijn cluppie te kijken. Tot enkele jaren geleden ging ik ook nog trouw naar elke uitwedstrijd. Dus wat supporter betreft....
Dan heb ik even opgezocht welke spelers er vorig jaar gekocht zijn en meer als de twee die jij op hebt genoemd zijn onder Blind gehaald:
Robbie Wielaert (FC Twente)
Darío Cvitanich (Atlético Banfield)
Daylon Claasen (Ajax Cape Town)
Evander Sno (Celtic)
Eyong Enoh (Ajax Cape Town)
Ismaïl Aissati (PSV)
Kenneth Vermeer (Willem II, was verhuurd)
Miralem Sulejmani (sc Heerenveen)
Oleguer Presas Renom (FC Barcelona)
Als je mij eerlijke mening vraagt denk ik dat alleen Enoh en misschien Aissati het niveau van Ajax aan. De rest mogen ze wat mij betreft proberen te verkopen.
En als er dan spelers van ongeveer 17 miljoen worden gehaald en deze voorals nog niet voldoen denk ik dat het een wanbeleid en capitaalsvernietiging is.
Ik hoop dat je wat netter reageert op dit forum anders kun je misschien beter niet meer reageren.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Blind en van Basten deden net als Gullit en van Marwijk bij Feyenoord graag boodschappen. Dan krijg je dat. Gewoon tegen de trainer zeggen dit is je materiaal en 1x per jaar mag er echt iets goeds met groeipotentie worden gekocht zoals Huntelaar en Suarez. Suljemani had net een klein jaartje goed gepresteerd.
wel een fan
 wel een fan - dinsdag 25 augustus 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 20:29 schreef sportdwaas het volgende:
Blind en van Basten deden net als Gullit en van Marwijk bij Feyenoord graag boodschappen. Dan krijg je dat. Gewoon tegen de trainer zeggen dit is je materiaal en 1x per jaar mag er echt iets goeds met groeipotentie worden gekocht zoals Huntelaar en Suarez. Suljemani had net een klein jaartje goed gepresteerd.
Sulejmani komt er wel!
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 20:15 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Nou Remco, een beetje minder mag ook wel. Respecteer elkaars meningen. Dat is uiteindelijk de bedoeling van een forum. Allereerst wil ik wel even kwijt dat ik het niet zo netjes vind dat je mij onder de kutsupporters schaart. Ik heb al ruim 30 jaar een seizoenskaart van Ajax en ga trouw elke keer vanuit Eindhoven naar het stadion om naar mijn cluppie te kijken. Tot enkele jaren geleden ging ik ook nog trouw naar elke uitwedstrijd. Dus wat supporter betreft....
Dan heb ik even opgezocht welke spelers er vorig jaar gekocht zijn en meer als de twee die jij op hebt genoemd zijn onder Blind gehaald:
Robbie Wielaert (FC Twente)
Darío Cvitanich (Atlético Banfield)
Daylon Claasen (Ajax Cape Town)
Evander Sno (Celtic)
Eyong Enoh (Ajax Cape Town)
Ismaïl Aissati (PSV)
Kenneth Vermeer (Willem II, was verhuurd)
Miralem Sulejmani (sc Heerenveen)
Oleguer Presas Renom (FC Barcelona)
Als je mij eerlijke mening vraagt denk ik dat alleen Enoh en misschien Aissati het niveau van Ajax aan. De rest mogen ze wat mij betreft proberen te verkopen.
En als er dan spelers van ongeveer 17 miljoen worden gehaald en deze voorals nog niet voldoen denk ik dat het een wanbeleid en capitaalsvernietiging is.
Ik hoop dat je wat netter reageert op dit forum anders kun je misschien beter niet meer reageren.
Blind is pas in december januari aangesteld als TD en bijna alle spelers die jij noemt op Wielaert na zijn voor die tijd gehaald. daar zit je volgens mijj fout.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 18:04   quote  deeplink  
en 30 jaar ergens komen als supporter betekent nog niet dat je een goeie supporter bent, of wel soms.

Het hele bestuur incl technische staf en voorzitter zit er in deze formatie amper een jaar, ze hebben veel tijd nodig om de rotzooi van daarvoor op te ruimen. zo werkt dat bij ieder bedrijf al schijnen mensen dat hier niet te snappen. er staan 26 spelers onder contract waar Jol iets meer dan een maand voor heeft gekregen om te kijken met wie hij wel verder wil, hij ongeveer 12 spelers uitzoeken die hij denkt niet te kunnen gebruiken, dat is relatief weinig tijd, en nu zullen alle mensen wel zeggen dat iedereen toch kan zien dat Sno niet goed genoeg is. maar het is niet zo eenvoudig om een selectie van 24 man samen te stellen uit een 36 spelers.

Dus het is heel normaal hoe het gaat en we zullen de resultaten van dit bstuur pas volgend jaar kunnen beoordelen, pas dan kan dit team naar hun hand staan en spelen zoals Jol dat wil..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 26 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 18:04 schreef remco k het volgende:
en 30 jaar ergens komen als supporter betekent nog niet dat je een goeie supporter bent, of wel soms.

????????
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 26 augustus 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 18:04 schreef remco k het volgende:

Het hele bestuur incl technische staf en voorzitter zit er in deze formatie amper een jaar, ze hebben veel tijd nodig om de rotzooi van daarvoor op te ruimen. zo werkt dat bij ieder bedrijf al schijnen mensen dat hier niet te snappen. er staan 26 spelers onder contract waar Jol iets meer dan een maand voor heeft gekregen om te kijken met wie hij wel verder wil, hij ongeveer 12 spelers uitzoeken die hij denkt niet te kunnen gebruiken, dat is relatief weinig tijd, en nu zullen alle mensen wel zeggen dat iedereen toch kan zien dat Sno niet goed genoeg is. maar het is niet zo eenvoudig om een selectie van 24 man samen te stellen uit een 36 spelers.

Dus het is heel normaal hoe het gaat en we zullen de resultaten van dit bstuur pas volgend jaar kunnen beoordelen, pas dan kan dit team naar hun hand staan en spelen zoals Jol dat wil..
Kijk als nu zo de eerste keer had gereageerd had. Dit is de bedoeling van een forum.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 26 augustus 2009 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind is pas in december januari aangesteld als TD en bijna alle spelers die jij noemt op Wielaert na zijn voor die tijd gehaald. daar zit je volgens mijj fout.
Dan heb ik me waarschijnlijk vergist. En dank dat je me daar op wijst.
ooteejoo
 ooteejoo - woensdag 26 augustus 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Wie een ajax supporter is staat onvoorwaardelijk achter ajax door dik en dun.nl
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 19:40 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Kijk als nu zo de eerste keer had gereageerd had. Dit is de bedoeling van een forum.
loop hier al wel een tijdje rond, en erger me gewoon aan mensen die hier gouw een keer wat posten zonder dat te onderbouwen, en aan mensen die volledig achter hun mening staan terwijl ze de feiten niet kennen, sorry als je ermee beledigt hebt was niet de bedoeling..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 26 augustus 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

loop hier al wel een tijdje rond, en erger me gewoon aan mensen die hier gouw een keer wat posten zonder dat te onderbouwen, en aan mensen die volledig achter hun mening staan terwijl ze de feiten niet kennen, sorry als je ermee beledigt hebt was niet de bedoeling..
Geaccepteerd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bestuurlijk falen









0.0134239