BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat moet PSV met groteprobleemkleuter Lazoviç????

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fr emiel
 fr emiel - dinsdag 25 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
Verkopen of verbannen, maar aangezien meneertje een contract van psv heeft gekregen tot 2012 is contract ontbinden geen optie.
Wat moet psv met deze galbak????
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 25 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Je hebt net op sportweek dat gezever van Ton Boot gelezen zeker. Alsof hij ook maar 1 seconde met Lazo heeft gepraat of op de Herdgang is gaan rondlopen om zijn mening ergens op te baseren. Het is weer eens rustig bij PSV en het begint weer ergens op te lijken in Eindhoven en gelijk moet er weer onrust veroorzaakt worden. Onzin topic wat helemaal uit het niets komt. Als hij zich onder Rutten zou misdragen, dan zou ik het nog snappen...maar dit slaat nergens op.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:20   quote  deeplink  
onzin topic en ze willen alleen maar wat herrie schoppen bij psv
BrianPSV
 BrianPSV - dinsdag 25 augustus 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Lazovic moet bij PSV blijven. Hij doet het de laatste weken goed op de rechtsbuiten positie.
Je kunt ook zien dat Manolev mede door zijn balkankameraad lazovic zich goed heeft weten aan te passen. En als lazovic dadelijk weer aan het scoren gaat heb je echt profijt van hem.
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 26 augustus 2009 - 11:58   quote  deeplink  
Dat wilde ik ook maar zeggen, ik vind juist dat hij de laatste tijd enorm vooruit gaat en mentaliteit toont. Hij is misschien af en toe iets te fanatiek maar goed, hij wil gewoon graag belangrijk zijn voor het team.
Op het moment heb ik weinig op hem aan te merken
bla bla bla
 bla bla bla - woensdag 26 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
zijn gedrag blijft raar en het is gewoon een beetje een raar kereltje maar voetballen kan die en dat is toch het belangrijkste
michelpsv4-ever
 michelpsv4-ever - donderdag 27 augustus 2009 - 11:16   quote  deeplink  
ben het helemaal met brian eens er wordt te veel verwacht van lazovic hij is nou eenmaal een gefrustreerd iemand hij wil ht ook alleen maar goed doen en vind dat hij zeker tot zn recht komt op de rechtsbuiten positie hoeft van mij niet eens persee te scoren hij doet ht daar goed.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 27 augustus 2009 - 13:32   quote  deeplink  
De voetballend gek Danko is een voorbeeldige speler dit jaar
schelehond
 schelehond - donderdag 27 augustus 2009 - 15:11   quote  deeplink  
Toch ben ik blij dat hij bij jullie zit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat moet PSV met groteprobleemkleuter Lazoviç????









0.0099639