BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord heeft het, Ajax niet....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
wel een fan
 wel een fan - woensdag 26 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
De Nederlandse top-3 kan financieel niet tippen aan de meeste clubs uit de grote competities Engeland, Spanje, Duitsland en Italie. Dat hoeft nog niet direct een probleem te zijn met het aantrekken van talentvolle voetballers, dan gaat het om kunde in het bestuur, een leiding met ervaring in de voetbalwereld en bovendien een groot netwerk.

Feyenoord heeft met Leo Beenhakker deze ervaring in huis, Beenhakker trekt de club nu met zijn sympathie, netwerk en ervaring. Beenhakker is in staat betaalbare voetballers aan Feyenoord te binden die een enorm potentieel hebben.
Ajax ontbeert het aan zo'n charismatische bestuurlijke leider. Van de Boog is een man uit het bedrijfsleven en een totale onbekende in de voetbalwereld, zonder netwerk, zonder uitstraling. Het is nogal geen verschil of Beenhakker bij je komt praten of Rik van de Boog. Dat is ongetwijfeld mede de reden dat Ajax deze zomer al diverse spelers niet aan zich weet te binden..
Beenhakker heeft zich meermalen bij Ajax bewezen (Maxwell, Ibrahimovic, Chivu), Feyenoord wacht hetzelfde...

En Ajax, ja Ajax heeft de charismatische Rik van de Boog als Algemeen Directeur.... Helaas....
martymcfly
 martymcfly - woensdag 26 augustus 2009 - 11:20   quote  deeplink  
en je gaat maar door met de meest onzinning topics te plaatsen en te zeiken over v/d boog heb je iets persoonlijks tegen die man ofzo. Trouwens beenhakker is ook niet overal met open armen ontvangen want die is in zijn carriere ook menigmaal weggestuurd of weggegaan met ruzie
PaulAFCA
 PaulAFCA - woensdag 26 augustus 2009 - 11:29   quote  deeplink  
En denk jij echt dat Feyenoord nu spelers van het kaliber Ibrahimovic, Chivu en Maxwell in huis heeft gehaald? 'Feyenoord wacht hetzelfde'. Haha, ze kunnen niet eens didulica kopen voor 250.000, ze hebben voor iedereen geldschieters nodig en moeten betalingsregelingen treffen voor de salarissen van spelers. Van den Boog is algemeen directeur en geen adviseur die de hele dag naar spelers zoekt! Als Beenhakker dat ook was, zou je recht van spreken hebben, maar Beenhakker is enkel adviseur voor Feyenoord.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2009 - 11:35   quote  deeplink  
totaal onbekende in de voetbalwereld.. gast hij heeft bij jong ajax gevoetbalt.. en de reden waarom ze geen spelers weten aan te trekken ? het zijn allemaal geruchten gast.. 1 serieus bericht was voor dezeeuw en die is er toch ? je lult echt zo krom kerel.. wat heeft feynoord gehaald dan wat hebben hun aanzich weten te binden ? cisse ? die rechtsback van NEC ? en hoe kom je er toch bij dat beenhakker jongens als maxwell ibra en chivu hier heen heeft gehaald ? dat was de hand van Co en Chivu zelfs nog onder wouters !! leer de geschiedenis en dan praten we verder..

In 2000 werd Beenhakker technisch directeur van Ajax. Hij ontsloeg daar in 2001 Co Adriaanse en stelde Ronald Koeman en Ruud Krol aan als zijn opvolgers...

Co heeft Ibra en maxwell erbij gehaald en Wouters Chivu.. 3 topspelers wat doet Leo ? ontslaat co.. jaja goeie AD kerel
freakie
 freakie - woensdag 26 augustus 2009 - 11:40   quote  deeplink  
zijn wel meer serieuze berichten maar inderdaad niet alles is even concreet.. alves en honda zijn heel concreet geweest.. voor de rest kan ik me geen spelers herinderen..
freakie
 freakie - woensdag 26 augustus 2009 - 11:41   quote  deeplink  
oo elia(uiteindelijk te veel geld voor zoon speler..)
wel een fan
 wel een fan - woensdag 26 augustus 2009 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 11:20 schreef martymcfly het volgende:
en je gaat maar door met de meest onzinning topics te plaatsen en te zeiken over v/d boog heb je iets persoonlijks tegen die man ofzo. Trouwens beenhakker is ook niet overal met open armen ontvangen want die is in zijn carriere ook menigmaal weggestuurd of weggegaan met ruzie
Op een forum hoor je ieders mening te accepteren, het doel van een forum is discussieren over onderwerpen. Ik stel deze onderwerpen aan de orde, omdat er dingen binnen Ajax niet soepel functioneren. Ik ben een Ajax-fan en wil graag weer op het Leidseplein een echte prijs in ontvangst nemen. Jij vindt het schijnbaar loze onderwerpen, dan reageer je toch niet? Negeren lijkt me dan het beste, toch? Maar het valt me op dat jij totaal niet goed leest wat ik schrijf. Je reageert constant met kreten die totaal niet over mijn geschreven onderwerp gaan. Lees goed, voorzie je zelf van goede informatie en beargumenteer.

Dank!
Jacco
 Jacco - woensdag 26 augustus 2009 - 12:11   quote  deeplink  
De enige reden waarvoor Beenhakker ooit nog bij Ajax in de buurt mocht komen is dat zijn opvolger als trainer bij Ajax (van Gaal) het nogal goed heeft gedaan. Anders was iedereen nog lang vergeten hoe hij Ajax in de steek heeft gelaten.

Verder vind ik het ook totaal niet aan de orde om Van den Boog te bekritiseren op het feit dat alle 'potentiële aankopen' die op dit forum voorbij komen niet nu bij ajax spelen.
Ten eerste zijn ze voor minimaal 75 % niet waar, en ten tweede hebben wij geen idee wat Ajax intern van plan is met het geld. Mischien willen ze de Arena wel uitbreiden voor het mogelijke WK dat in Nederland gehouden zou worden, of is er iets heel anders aan de gang.

Van den Boog runt het bedrijf Ajax. En ja, Ajax heeft inkomsten/uitgaven en is dus in principe een bedrijf. Daar gaat het geld veel meer kanten op dan alleen naar de spelers die op het veld staan, en daar gaat hij over. Dus geloof mij, Van den Boog is echt niet expres goede spelers niet aan het kopen omdat hij (zogenaamd) geen voetbal kennis heeft.
Er zijn andere kosten aan de hand waar wij totaal geen weet van hebben, en Van den Boog wel.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2009 - 13:44   quote  deeplink  
inderdaad jacco
always Ajax
 always Ajax - woensdag 26 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Tja als je nu alle berichten hoort van zo bijna alle nederlandse clubs die spelers aan het vastleggen zijn dan vind ik het waardeloos dat ik niets hoor of zie van ons geliefde Ajax.

Tuurlijk ze zullen best wel iéts aan het doen zijn maar ik vind het angstvallig stil hoor ..........
Om de paar minuten op zoek naar berichten over Ajax van Hebben ze een leuke speler.
Ik blijf hoop houden ..........
fredje
 fredje - woensdag 26 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Het is ff gedaan met ajax.
Het kon niet erger.
leuke linksback trouwens.
Ik denk een leuk duel met wijnaldum
bazel
 bazel - woensdag 26 augustus 2009 - 20:31   quote  deeplink  
ik zie uit na versterking als ze maandag nou melden dat ajax rond is met honda bv en alves en nog een verdedeger dan is dat geweldig maar tot nu toe ziet dat er niet na uit helaas van de boog doe je best we hebben echt versterking nodig je laatste dagen voor de sluiting ik zie uit na maandag om het goede nieuws te hooren ajax koopt drie spelers op de valreep honda en alves of die noor en chivu komt terug bv het is tot nu toe hoop tot maandag van de boog doe je best en stel ons vak 410 niet telur!!!!!! koop echt versterking en rot op met die halfies nep paniek aankoop zoals sno enz koop versterking doe je best groet vak 410
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 22:49   quote  deeplink  
je snapt gewoon niet dat er geen 3 spelers gehaald kunnen worden, oostindisch doof noemen ze dat ook wel geloof ik:)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 26 augustus 2009 - 22:56   quote  deeplink  
haalbaarheid van 3 spelers lijkt minimaal...lees net dat olequer is verkocht voor 1,2 miljoen, Sarpong in de belangstelling staat van Volendam maar dat zijn toch niet de budgetvergrotende transacties...denk dat we blij mogen zijn als Ajax er in slaat nog 1 knappe aankoop te doen waarbij ik dan hoop op Honda...weet nog niet of zijn voetbaltechnische capaciteiten voldoende zijn maar vermoed wel dat er voor Ajax met merchandising in Japan een aardig centje te verdienen valt...wellicht dat we daarmee in de winterstop kunnen proberen te selectie een verdere kwaliteitsimpuls te geven...
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
sarpong naar volendam.

sarpong is in mijn beleving 1 van de grootste talenten die er bij ajax loopt, maar heeft gewoon geen kans gekregen in de voorbereiding, volendam is wel heel matig clubje, zie hem eerder bij roda of nac spelen als hij verhuurd word.
bully
 bully - woensdag 26 augustus 2009 - 23:20   quote  deeplink  
feyenoord heefd het en ajax niet.
volgens mij bedoel je daar een torenhoge schuld mee.
want het andere vind ik nou niet echt zo belangrijk.
ik sta niet te wachten op beenhakker.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 augustus 2009 - 23:26   quote  deeplink  
Ik ben het helamaal met je eens, goed topic.... want wordt er nog iets fatsoenlijks gekocht na de Zeeuw ? Kijk Feijenoord PSV en FC Twente dan wordt het tjd voor Ajax voor minimaal 2 grote aankopen anders worden we echt geen kampioen. Jol is goed maar hij kan niet toveren!!!!!!!! PRAATJES VULLEN GEEN GAATJES! Moeten we nu weer zonder schaal afgaan ????
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 00:07   quote  deeplink  
remco snap t wel.. volendam is een matig clubje dat zeker maar het gaat er om dat hij aan speeltijd toekomt(basisspeler is eigenlijk..) Dus eigenlijk wel goede zet want je weet dat hij daar als hij goed speeld eigenlijk wel altijd een basisplek heeft.. dus prima gedaan vindt ik..
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 08:10   quote  deeplink  
nou patrick denk wel dat olequer een groot verdiener is en dat hij daarom weg moet om geld virj te krijgen voor een salaris van een andere speler..
Versace1
 Versace1 - donderdag 27 augustus 2009 - 08:39   quote  deeplink  
Ajax zal het nooit redden om nog 3 spelers te halen voor maandag avond eerst moeten er nog een paar weg en dan maar hopen dat ze genoeg geld hebben het is afwachten waar ajax voor gaat de geruchten gaan voor een spits maar de verdediging is de zwakste plek in het team dus ben benieuwd
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 09:46   quote  deeplink  
1 tegen doelpunt als je PSV niet mee rekend.. en bij PSV weten we wie er de fouten maakte.. 2 van STEEK uit vrijetrappen.. 1 grotefout van wieleart die er nie meer instaat.. dus hoezo slecht ? valt best mee.. denk dat Vertonghen en alderweireld een prima koppel is achterin
Afcabz
 Afcabz - donderdag 27 augustus 2009 - 11:25   quote  deeplink  
Feyenoord heeft niks ,ja een torenhoge schuld en wat bejaarde spelers die op een regenachtige middag per ongeluk nog een paar inkoppen ,wat een bagger topic dit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord heeft het, Ajax niet....









0.0063009