BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax geintereseert in Hassli

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Hier kun je alles kwijt over de spit hassli die bij ajax in de belangstelling staat het is een lange spits van 191 volgens mij of hebben jullie liever eric hoseklepp
simon171
 simon171 - woensdag 26 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
Weer een koop zieke actie wanneer eens iets zinnigs.
Ajax4live
 Ajax4live - woensdag 26 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
kan je er niet tegen simon wij geven wel om onze club
simon171
 simon171 - woensdag 26 augustus 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Ik kan er wel tegen maar het is al een paar jaar jammer zo.
We praten in al die forums over ik weet niet hoeveel aankopen geef eens onze eigen jeugd een kans ze gaan ze verhuren en daar hebben wij volgend jaar weer de lasten van met die salarissen terwijl die bij de jeugd al vast staat.
Waarom kon het een aantal jaren geleden wel en nu niet is Bodul te zwak en al die andere jongens sorry ik heb ze zien spelen en daar is niets mis mee ik zie jammer genoeg nu spelers dat ik denk weg ermee en ja mijn hele leven geef ik om deze club.
Ajax4live
 Ajax4live - woensdag 26 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Dan spijt het me als ik je beledigd hebt ik wil alleen duidelijk maken dat deze jongen zelf heeft gezegd graag naar ajax te willen, we zitten nu in de tijd dat Ajax meestal zelf naar een speler moet om te vragen of hij naar Ajax wilt of niet deze jongen is duidelijk en heeft een zwak voor Ajax, je versterkt Ajax op vele fronten
simon171
 simon171 - woensdag 26 augustus 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Ja daar heb ik alle begrip voor maar als ik dat lees bij Elia en dan kan ik nog tien of twintig spelers noemen ze wilden allemaal graag naar Ajax maar als ze er zitten dan trekken sommige spelers meteen aan de noodrem en kunnen niets meer.
Nee de enige spelers die echt om Ajax geven die leidt je zelf op van af de jeugd en ik weet heus wel dat je het daar alleen niet mee red maar ook de scouts en dat heb je waarschijnlijk ook wel gelezen die slapen.
freakie
 freakie - woensdag 26 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
oo ja en je haalt zomaar een speler die de 1ste kans bij ajax de bal erin schiet en er dan een hele hoop maakt.. niet he? nou das wat ajax wil hebben als versterking..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax geintereseert in Hassli









0.0061750