BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Wie wilt in-game voice chat nou letterlijk?

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Patricia van der Kli
 Patricia van der Kli - woensdag 26 augustus 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Al een paar jaar wordt er door de community geschreeuwd om een in-game voice chat op de PS3 en het lijkt erop dat het met de dag erger wordt. Op de GamesCom heeft Sony ons de nieuwe functies laten zien van firmware 3.0, een update waarmee we binnenkort prachtige themas op onze PS3 kunnen toveren en waarmee je rechtsboven kunt zien of je berichten hebt en hoeveel vrienden er online zijn. Maar is de community tevreden met deze functies? Wordt Sony bedankt voor deze prachtige update? Weliswaar zijn er mensen die tevreden zijn met deze update, helaas geldt dit niet voor iedereen, of zeg maar gerust voor de meesten. Bij het lezen van de reacties op diverse binnenlandse en buitenlandse websites bestaat 80% uit reacties waar wordt gevraagd om een in-game voice chat. Het is echt absurd hoeveel mensen erom vragen, maar wie zijn die mensen eigenlijk? Zijn het PS3 gamers? Zijn het 360 gamers? Of zijn het 360 gamers met een PS3?

Lees verder op PlayStation-Home.nl
The_keF
 The_keF - donderdag 27 augustus 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Misschien moet je jzelf afvragen of het wel belangrijk is welke mensen dit graag willen. Of dat het belangrijk is dat er zoveel belangstelling voor is. Ikzelf heb geen xbox. Maar broers van mij hebben er wel allemaal 1. Ondanks dat ik er nooit op speel heb ik spijt van mijn keuze om een ps3 aan te schaffen. Dit komt omdat ik grotendeels online speel en zie wat de 360 eigenlijk allemaal te bieden heeft op online gebied. Het PSN mist gewoon veel functies.. Wat je ziet is dat je bij de 360 gewoon heel makkelijk games kan organiseren.. bijvoorbeeld in GTA.. je kunt zo iemand joinen waar je een week geleden mee hebt gespeeld.. zonder dat je eerst degame op hoeft te starten en moet wachten op een invite.. en het ingame chat is gewoon perfect als je met een vriend ff wilt praten.. ook kun je dan zelf bepalen wie luisterd.. de 360 gaat namelijk zelfs een stap verder met een party systeem zodat je met 5 mensen tegelijk kan praten.. as je bekend bent met deze functies wil je ze graag ook op de ps3.. je raakt er gewoon snel aan gewend en het werkt veel beter dan het continu versturen van berichtjes..

Ik ben geen PS3 fanboy.. noch een xbot.. ik ben gewoon ee kritische klant.. en de klant heeft gewoon altijd gelijk.. waneer het grootste deel van de klanten vragen om een functie moet dat er gewoon komen.. ik zal vee aangenamer (online) kunnen gamen als er de functie was voor een CGVC
cbiss
 cbiss - donderdag 27 augustus 2009 - 21:47   quote  deeplink  
Ikzelf heb m'n 360 weggedaan omdat hy om de haverklap stuk was en mezelf een PS3 aangeschaft.
Grafish vind ik de PS3 beter en hij gaat niet zo vlug stuk als de 360. Maar op het online gedeelte faalt de PS3 fenomenaal.
Op m'n 360 speelden ik en m'n vrienden soms elk een ander spel maar konden we nog rustig zitten chatten. Zo word de avond ook beetje leuker dan om de haverklap je game te pauzeren om een dom berichtje te sturen op de PS3.
Sinds ik m'n Ps3 heb game ik ook veel minder, gewoon omdat ik niets kan vertellen tegen iemand uit m'n vriendenlijst. Zo word het verdomd saai...evenals home...
Laat die voice chat dringend komen aub!
The Hunter
 The Hunter - donderdag 27 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Het komt door EA jongens en niet door Sony.. kijk even in dit topic: http://forum.headliner.nl/topic-13458/
cbiss
 cbiss - vrijdag 28 augustus 2009 - 09:41   quote  deeplink  
Mail is vriendelijk verstuurd.
Hopen maar dat ze het begrijpen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Wie wilt in-game voice chat nou letterlijk?









0.0057249