BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: COLUMN Headliner.nl - VOETBAL IS VAN ONS

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 26 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Oké, oké. Ik ging inderdaad een column maken. We gaan kijken wat de reacties zijn, en misschien krijgt het dan een vervolg!

VOETBAL IS VAN ONS

Afgelopen zondag zat ik zoals half Nederland, voetbal te kijken. Want het blijft zo´n mooie sport. Elke week weer de hoop dat je club het beter doet. Het gefluit als je gelijk speelt tegen een club uit Rotterdam. En het gefeest als je na jaren eindelijk weer een team hebt waarvoor je na het stadion komt. Ik zelf kom graag na het stadion, maar ook thuis kan ik me heerlijk vermaken. Want wie word er nou niet vrolijk, van het commentaar van Humberto en Jan. ´Nee Jan, je gaat me niet vertellen dat Rutjes die bal op zijn slof moest nemen. ´Humberto, jij zal nooit een goede trainer worden´ En dan het moment dat Humberto, met een stralende glimlach op het beeldscherm vertelt, dat we na de zevende reclame, nog een wedstrijd voorgeschoteld krijgen.

Hij geniet er van, nutteloze discussies voeren met Jan, de kijker zal wel weer smullen. Waar vind je anders twee kale mensen, met de vrolijkheid van Emile Ratelband? Nergens! Jammer dat Nederland niet storm loopt voor deze TV, want het is toch de leukste TV die er is? Althans, dat zal Chris Woerts gedacht hebben. Het marketingwonder, die bij Feyenoord meer slechte deals heeft afgesloten, dan Emile Ratelband vrouwen. Verdraaid, heb ik het weer over Emile Ratelband! Maar ik kan het ook niet laten, deze man is net zo mediageil als Claudia Schumacher, het verbaast me dan ook niet, dat ze vrienden zijn, net zo min, als dat Emile na zeven kinderen, en vier vrouwen, tot de conclusie is genomen, dat de wereld niet zo positief is, als wat hij verkondigt, in zijn boeken.

Afijn, zondag werd het een dag uit duizenden. Twee nieuwe records in de Eredivisie! Jan Peter Bakenende wou al juichend van blijdschap reageren op dit heuglijke nieuws, totdat hij werd tegengehouden door Wilders, over de grote liters water die de allochtonen dit jaar hadden gebruikt. ´Nee Jan Peter, je bent knettergek als je niet ziet dat deze groep, tot het uitvoerputje van Europa behoort, ik wil dringend rapporten van het onverschillige gedrag, wat ze ons nu weer geflikt hebben! We geven ze alles, en dan gaan ze zo om met water!´ Daar zal El Ahmadi wel aan gedacht hebben tijdens Feyenoord - Roda JC. Zijn beste wedstrijd van het seizoen, speelde Karim, in de brandende hitte, zonder eten en drinken in z´n maag. Als ik Feyenoord was, zou ik de ramadan bij hem met vier weken verlengen!

Maar om even terug te komen, op de records, kan ik uw melden dat het ook niet gauw verbetert gaat worden! Ajax, kreeg het voor elkaar om in eigen huis, tegen Sparta, met 41 doelkansen, geen doelpunt te maken. Marco van Basten lacht in zijn vuistje. Feyenoord, kreeg het voor elkaar om vier wedstrijden achter elkaar de nul te houden! Hoe het is gelukt, is me nog steeds een raadsel, maar misschien kan Gerard Cox, toch een keer proberen, de weg naar het Van Zandvlietplein vinden. Dat waren de records in de Eredivisie, maar ook Neerlands grootste voetbalmagazine, kreeg het voor elkaar om een record te breken. Nico Dijkshoorn uitte in de VI, voor de vijfde keer (zelf geteld, betrouwbaarder kan niet) zijn onvrede over het gedrag van Ruud Gullit. Of Nico dat zelf vind, dat weet ik niet. Nico is er namelijk goed in om, zijn grote baas Johan Derksen na te praten. Want wat is er nou leuker, dan een compliment van Johan? Maar toch blijf ik Nico´s stukjes lezen, omdat ze toch bepaalde aantrekkingskracht hebben. Ik weet niet of Chris van Nijnatten daar ooit van gehoord heeft. Zelf denk dat m´n overbuurvrouw, die nog wel eens, kledingstukken gelegen op de meest ´fabelachtige´ plaatsen van het lichaam, uit wil trekken, het beter kan. Maakt mij niks uit hoor, dat ´losse´ gedoe, al gaat ´bloemetjes water geven´ in de tuin, me toch wat ver(Laura als je dit leest, ik had het niet over jou).

Het leuke van een column is ook, dat je over iedereen en alles een mening kan geven, zolang het jezelf, en in Nico´s geval, je baas niet beschadigt. Ik zeg dan ook niks verkeerds over Boudewijn, want ik vind dit een fantastische site, hulde! Zo, hielenlikken is ook een vak! Hans Kraay Junior is daar trouwens meester in. Hij vind het werkelijk waar heerlijk om te zeggen wat mensen denken. Voetbal International, kwam dan ook als geroepen. Hij wist echter niet dat Johan daar zat, die alles door heeft. En hem nog wel eens, met een stevige oneliner uit de roze wolk wil verdrijven. Als René er dan nog een historische grap van maakt, die meer kijkers trekt op Youtube, dan de tongzoen van Yolanthe, dan komt Hans Kraay, weer even terug op aarde. Is wel een leuk programma trouwens, Voetbal International. Beter dan het troosteloze gedoe, bij de NOS. ´En Ronald, wat vond je van PSV gisteren?´ ´Jaaaaa, fantastisch, Affelay deed het goed, Simons deed het goed, het elftal draaide lekker!´ ´En Hugo, is je nog wat opgevallen?´ ´Ja, hoe haalt Mario het in z´n hoofd, om Landzaat op de tribune te zetten? Een speler bij uitstek!´ Verder vervolg is niet meer nodig. Het hele voetbalwereldje, draait eigenlijk om eer, en gevoel. Hoe kan je anders zoveel geld betalen, voor voetbal? Als ze winnen, dan word je toch niet rijk ofzo? Dat zijn dingen waar ik me vaak over beraadt, maar het antwoord is niet te vinden. Voetbal is iets anders! Voetbal is gevoel! Voetbal is van ons!

Achmed Majid,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door FeyenoordRandwijk --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 26 augustus 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Reacties zijn welkom:D:D
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 26 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
Ik heb hem even aangepast, want hij was volgens mij ook onleesbaar.
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 21:34   quote  deeplink  
ey komtwelgoedschatje deze topics heeft geen zin want niemand leest die hele tekst ik ook niet
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 26 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Tsss, zijn jullie nou Godenzonen? Op het Feyenoord-Forum, hebben ze er wel puf voor!
alibabba
 alibabba - woensdag 26 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:10 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Tsss, zijn jullie nou Godenzonen? Op het Feyenoord-Forum, hebben ze er wel puf voor!
Met jou komt het nooit goed, schatje!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 26 augustus 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Met jou komt het nooit goed, schatje!
Oke
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 23:01   quote  deeplink  
keep up the good work en laat je niet uit het veld slaan door een paar gasten
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 26 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
REACTIES OP COLUMN GRAAG
bully
 bully - woensdag 26 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
eindelijk eens een leuke colum hier.
ga zo door.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 26 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 23:07 schreef bully het volgende:
eindelijk eens een leuke colum hier.
ga zo door.
Zo kan het ook!

Bedankt!
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 00:09   quote  deeplink  
Ja heb nou geen pit om te lezen maar je moet je niet laten stangen door die eerste 2 gasten gaat t morge wel ff lezen!:P
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 27 augustus 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 00:09 schreef freakie het volgende:
Ja heb nou geen pit om te lezen maar je moet je niet laten stangen door die eerste 2 gasten gaat t morge wel ff lezen!:P
Snel dan, omdat jij het bent!
Afcabz
 Afcabz - donderdag 27 augustus 2009 - 11:19   quote  deeplink  
leuk gedaan en breed genomen zodat er meerdere supporters kunnen meeliften
wel iets inkorten next time
wacht op volgend deel ;)
:thumbs up gast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door Afcabz --
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 11:24   quote  deeplink  
eerlijke mening ? leuk geprobeert en dat bedoel ik niet slecht.. ik neem aan dat dit je eerste column is en misschien komt het ook omdat de Titel niet echt aansluit bij de tekst.. maaaaaar ik ben benieuwd hoe je volgende stuk is ik lees hem in iedergeval wel want opzich is het geen slecht stuk.. en zoals bully en remco zeggen die andere 2 gasten sporen niet.. en er komen zo nog wel meer om je stukje aftekraken omdat ze zelf niet goed over de nederlandse taal beschikken..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 27 augustus 2009 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 11:24 schreef nummer10 het volgende:
eerlijke mening ? leuk geprobeert en dat bedoel ik niet slecht.. ik neem aan dat dit je eerste column is en misschien komt het ook omdat de Titel niet echt aansluit bij de tekst.. maaaaaar ik ben benieuwd hoe je volgende stuk is ik lees hem in iedergeval wel want opzich is het geen slecht stuk.. en zoals bully en remco zeggen die andere 2 gasten sporen niet.. en er komen zo nog wel meer om je stukje aftekraken omdat ze zelf niet goed over de nederlandse taal beschikken..
Een mening die tegen de menigte ingaat, zoals een ander forumlid al tegen mij zei, zal ik zeker proberen toe te passen. Dit is natuurlijk, een column die er makkelijk ingaat, ja dat begrijp ik.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 27 augustus 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 11:19 schreef Afcabz het volgende:
leuk gedaan en breed genomen zodat er meerdere supporters kunnen meeliften
wel iets inkorten next time
wacht op volgend deel ;)
:thumbs up gast
Hij was idd iets te lang ja.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 12:06   quote  deeplink  
ik bedoelde of je een eerlijke mening van mij wou :D
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 27 augustus 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 12:06 schreef nummer10 het volgende:
ik bedoelde of je een eerlijke mening van mij wou :D
Ja graag?
Thomas
 Thomas - donderdag 27 augustus 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 12:52 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Ja graag?
Lees wat er na zijn vraag over eerlijkheid staat ;)
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 23:09 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Zo kan het ook!

Bedankt!
he volgens mij was ik de eerste met een positief berich naar jou gericht:):)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 27 augustus 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

he volgens mij was ik de eerste met een positief berich naar jou gericht:):)
Eey ja!

Ere wie ere toekomt!

Ik zal dit niet vergeten...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: COLUMN Headliner.nl - VOETBAL IS VAN ONS









0.0111119