BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Urby emanuelson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Urby en de rest
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Ik zit te kijken en ik vind urby maar een middelmatige speler ik vind hem geen linksbuiten en micchien een links midden maar ik vind dat urby alles kan maar niks goed kan dus eigenlijk heb je er niet zo veel aan is het niet beter dat we urby voor 3 a 4 miljoen verkopen geef je mening
alibabba
 alibabba - woensdag 26 augustus 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Ik weet ook niet wat er met hem aan de hand is! hij heeft het in zich om een hele goede voetballer te worden, maar op 1 of andere manier komt het er niet uit!
Het lijkt wel of ie nooit volwassen word!
Oceanu
 Oceanu - woensdag 26 augustus 2009 - 22:43   quote  deeplink  
Bas,

Koop effe een toetsenbord met punten en komma's. Op deze zitten ze niet zo te zien.
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Ja en hij weet zelf niet waar hij moet voetballen ik vind dat in ieder geval geen linksbuiten vorig jaar ergerde ik me er kapot aan als je dan de opstelling ziet en dan staat er urby linksbuiten en dan denk je zet Sulejmani er maar in.
Oceanu
 Oceanu - woensdag 26 augustus 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Hey, ik zie een punt. Goed zo ! Nu nog een paar komma's om een beetje rust in te bouwen in die lappen tekst.
alibabba
 alibabba - woensdag 26 augustus 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Een punt of komma......waar gaat het over?
Je kunt het toch lezen? Daar gaat het om!
Oceanu
 Oceanu - woensdag 26 augustus 2009 - 22:57   quote  deeplink  
Nou, dat valt dus tegen. Ellenlange zinnen over veelal onderwerpen die er niet toe doen of op 10 verschillende manieren besproken worden.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 26 augustus 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:57 schreef Oceanu het volgende:
Nou, dat valt dus tegen. Ellenlange zinnen over veelal onderwerpen die er niet toe doen of op 10 verschillende manieren besproken worden.
joh....laat je dit topic toch lekker aan je voorbij gaan....laat deze jongen zich lekker op zijn eigen manier en niveau proberen een onderwerp aan te snijden....voor hoogstaande literaire, taaltechnisch vrijwel foutloze en bovenal voorzien van de zo door jou gewenste leestekens verzoek ik je vriendelijk een ander topic te openen waar wij elkaar dan eens lekker taaltechnisch kunnen verbeteren....

Daar komt bij dat jij volgens mij nog niet in de positie verkeert om te beoordelen wat wel en wat niet tot de onderwerpen behoort dat hier wordt besproken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Patrick Buisman --
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:57 schreef Oceanu het volgende:
Nou, dat valt dus tegen. Ellenlange zinnen over veelal onderwerpen die er niet toe doen of op 10 verschillende manieren besproken worden.
In een zin schrijf je 10 toch als tien??
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
LEKKER BELANGRIJK,,,,, OEPS ALLEMAAL HOOFDLETTERS, NU KRIJG IK STRAF:):):):)
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
ga niet zeiken over taalgebruik het is vakantie
Oceanu
 Oceanu - woensdag 26 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Klinkt als een uitdaging ! Wat moet ik doen om wel in die positie te verkeren ?

Het enige wat ik wil zeggen, is dat ik het zwaar overdreven vind dat een speler als Honda op verschillende manieren besproken moet worden.

Maar goed, laten we over voetbal lullen
bully
 bully - woensdag 26 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:47 schreef Oceanu het volgende:
Hey, ik zie een punt. Goed zo ! Nu nog een paar komma's om een beetje rust in te bouwen in die lappen tekst.
volgens mij gaat het om de inhoud.
en is dit een forum om over voetbal te discuseren.
voor een foutloze tekst moet je denk op een ander forum zijn.
waar het over gramatica en taal gaat.
en volgens mij gaat dit topic over de kwaliteit van emanuelson.
persoonlijk heefd hij mij nog nooit kunnen overtuigen.
maar elke trainer steld hem weer op.
dus denk dat hij toch iets heefd wat ik niet zie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door bully --
Skippy de Ajacied
 Skippy de Ajacied - woensdag 26 augustus 2009 - 23:23   quote  deeplink  
Bas 12345 Ik ben het met je eens urby verkopen ruimte maken voor honda
Heico
 Heico - woensdag 26 augustus 2009 - 23:23   quote  deeplink  
het gaat dus over Urby, op de transferlijst! En wel snel a.u.b. Heb tegen psv letterlijk mijn longen er uit geschreeuwd richting hem. En dan is hij ook nog ontevreden dat hij niet speelde tegen Bratislava. Daarna afgelopen zondag tegen sparta doodleuk weer als een slappe krant voetballen. Wat mij betrefd is zijn krediet op. Deze speler hoort ( in ieder geval op dit moment ) niet in de basis van Ajax.

PS: ik hoop niet dat er al te veel spelfouten in mijn tekst staan. :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Heico --
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 09:06   quote  deeplink  
1 ding, Urby gaat het maken.. misschien niet bij Ajax maar let maar op in het Buitenland mocht die verkocht worden..
carlo
 carlo - donderdag 27 augustus 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Ik denk dat Urby ergens anders (in het buitenland) vast wel beter uit de verf komt.
Dus is het misschien beter om hem te verkopen.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 27 augustus 2009 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 23:12 schreef Oceanu het volgende:
Klinkt als een uitdaging ! Wat moet ik doen om wel in die positie te verkeren ?

Het enige wat ik wil zeggen, is dat ik het zwaar overdreven vind dat een speler als Honda op verschillende manieren besproken moet worden.

Maar goed, laten we over voetbal lullen
......je zou eerst eens kunnen proberen inhoudelijk over voetbal te praten in plaats van iemand direct verbaal slachten omdat degene een topic opent dat jou niet helemaal bevalt....
toro...
 toro... - donderdag 27 augustus 2009 - 10:20   quote  deeplink  
Urby is een leuke voetballer,
een hele leuke voetballer voor NAC of NEC bijvoorbeeld.
je kan niet jarenlang als talent beschouwd blijven worden denk ik.
Urby doet het soms goed maar vaker komt hij net iets tekort.
Misschien als hij eens verhuurt word bij een iets mindere club dat hij daarna wel echt uit de verf komt.
riveco
 riveco - donderdag 27 augustus 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, met de mening dat hij niet in het elftal past.
Maar vreemd genoeg steld elke nieuwe trainer hem toch steeds weer op.
Maar ik zou het een uitkomst vinden als hij wordt verkocht, want positie houden doet hij ook nooit en zo moeten de andere spelers ook uit positie gaan lopen om het gat te dichten wat hij open laat.
Ook vind ik dat hij veel te veel voor balverlies zorgt.
Heico
 Heico - donderdag 27 augustus 2009 - 10:37   quote  deeplink  
Klopt heel vaak met dat balletje van de zijkant van z'n voet met de rug naar de speler waar de bal heen gaat, lichtelijk irritant.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
goh Riveco hoe zou dat komen ? denk toch wel degelijk dat veel mensen een Anti ema Bril op hebben of totaal geen verstand van voetbal hebben.. (wat ik wel vaker denk op dit forum)
Heico
 Heico - donderdag 27 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
nummer 10 wou jij zeggen dat hij goed speelt dan? Ik heb tegen psv bijna moeten huilen om zijn trieste spel( met name die zeer zwakke inspeel-bal over wel 10 hele meters die hij niet op plaats van bestemming kon krijgen ) , en tegen sparta was het ook weer eens een gigantische zwakke schakel. Ik wil niet perse zeggen dat ik anti U.E. ben maar zoals hij nou speelt en wat hij voor het seizoen heeft gezegd ( dat hij dragende speler wil worden ) en dat hij boos was dat hij tegen Bratislava niet speelde en daarna gewoon weer geen prestatie neerzetten tegen sparta is hij wat mij betreft zijn krediet verloren. Eind vorig seizoen speelde hij ook al zeer zwak. Het is niet erg dat hij een keer slecht speelt maar ik heb dit seizoen nog geen wedstrijd gezien waarin hij echt goed speelde. ( heb van de voorbereiding niks gezien maar dit telt ook niet ) je moet niet vergeten dat die jongens een gigantisch salaris krijgen en ik bv voor een gemiddeld salaris 10x keer zo hard moet werken en hij alleen zijn hobbhy hoeft uit te voeren. Dus is het logisch dat mensen commentaar gaan leveren.
thedon
 thedon - donderdag 27 augustus 2009 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:
goh Riveco hoe zou dat komen ? denk toch wel degelijk dat veel mensen een Anti ema Bril op hebben of totaal geen verstand van voetbal hebben.. (wat ik wel vaker denk op dit forum)
jij ook niet
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 15:42   quote  deeplink  
nee kerel heb er geen verstand van heb je compleet gelijk in.. train zelf alleen 4 keer in de week en heb 1 wedstrijd perweek
John2
 John2 - donderdag 27 augustus 2009 - 15:44   quote  deeplink  
Bas, 3 a 4 miljoen?? nulletje teveel??
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 09:06 schreef nummer10 het volgende:
1 ding, Urby gaat het maken.. misschien niet bij Ajax maar let maar op in het Buitenland mocht die verkocht worden..
wat gaat ie maken, want ik heb nog een oude tv die gemaakt moet worden:):)
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:
goh Riveco hoe zou dat komen ? denk toch wel degelijk dat veel mensen een Anti ema Bril op hebben of totaal geen verstand van voetbal hebben.. (wat ik wel vaker denk op dit forum)
Je bent de enige hier zowat op heel het forum, ligt het dan aan jou of aan ons???

Ik heb je nu al een paar keer meer dan 5/6 punten genoemd over Urby waardoor hij gewoon maar een matige voetballer blijkt te zijn, ik heb jou al veel vaker gevraagd daar eens een keer inhoudelijk op te reageren, wat je telkens weer nalaat.

Aangezien je dit telkens uit de weg gaat ben ik van mening dat jij de discussie niet aandurft over Urby omdat je die gaat verliezen, en je zegt wel vaker wat over het feit, dat volgens jou hier veel mensen geen verstand van voetbal hebben, nou volgens mij ben je zelf degene die daar het voortouw in neemt, want er komt maar weinig zinnigs van je toetsenbord af.
KOM OP EN GA DIE DISCUSSIE EENS AAN!!?????!!!!?!?!!?!?!
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 15:42 schreef nummer10 het volgende:
nee kerel heb er geen verstand van heb je compleet gelijk in.. train zelf alleen 4 keer in de week en heb 1 wedstrijd perweek
Volgens mij schreef je mij ooit en keer dat op hoog niveau voetballen geen flikker uitmaakt, dus spreek jezelf niet tegen en geef gewoon eens een keer inhoudelijk aan wat je van Urby vind, maar dat kun je blijkbaar niet..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 27 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij schreef je mij ooit en keer dat op hoog niveau voetballen geen flikker uitmaakt, dus spreek jezelf niet tegen en geef gewoon eens een keer inhoudelijk aan wat je van Urby vind, maar dat kun je blijkbaar niet..
ik train ook 4x in de week en speel 1 wedstrijd.....maar wat zegt dat eigenlijk???
FC ijsselstein
 FC ijsselstein - donderdag 27 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
hehe ijndeleik een echde discussy zonder dad er op spelen fauden gelet worten.

En trouwens laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben over voetbal.
Niet telkens: Jij hebt geen verstand van voetbal..
okee, de een zal het beter weten dan de ander, daar is het dus ook een forum voor om over te discuseren.

zet Emanuelson in de spits naast kijken wat hij daar kan, naast cvitanich
Heico
 Heico - donderdag 27 augustus 2009 - 19:21   quote  deeplink  
nou is nummer 10 dus wel stil. ik had dus ook de hoop dat je nog even zou reageren op mijn redenering waarom ik heb ( iig op dit moment ) niet goed genoeg vind.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
vraag ik al tijden om bij hem, met meer discussies is dat het geval, altijd een reactie, roepen dat wij allemaal geen verstand hebben, maar nooit een discussie aangaan, ach ja zo zijn de zwakkere mensen onder ons nu eenmaal..
Heico
 Heico - donderdag 27 augustus 2009 - 20:31   quote  deeplink  
tsja ik merk het. ik heb het net ook even gekeken maar ik ga op deze wedstrijd niet veel nadruk leggen. dit omdat ajax voetbalde op de manier van joh we zijn toch al binnen maar leuk dat ze toch nog gewonnen hebben.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 21:05   quote  deeplink  
wedstrijd was gewoon een formaliteit, Jol doet er alles aan de selectie fit te houden, wat ons in de maanden maart april en mei weleens goed uit komen..
MELVIN OLEANA
 MELVIN OLEANA - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:10   quote  deeplink  
urby oet behandeld worden door een haptonoom,en speelt hij klasse!!!
bully
 bully - zaterdag 29 augustus 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 15:42 schreef nummer10 het volgende:
nee kerel heb er geen verstand van heb je compleet gelijk in.. train zelf alleen 4 keer in de week en heb 1 wedstrijd perweek
dus omdat jij vier keer per week traint en een wedstrijd speeld heb jij er verstand van?
ook ik heb dat gedaan in mijn jonge jaren.
wie heefd er nu echt verstand van voetbal?
wij denken allemaal dat wij dat hebben.
maar het is gewoon dat ieder zijn eigen mening erover heefd.
maar omdat je andermans mening niet respecteerd zeg je maar dat ze er geen verstand van hebben.
ps vind het wel vreemd dat jij met zoveel verstand van voetbal nog geen trainer van een profclub bent.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 10:36   quote  deeplink  
geef op deze vraag maar eens antwoord mensen: WAT IS VERSTAND VAN VOETBAL????
freakie
 freakie - zondag 30 augustus 2009 - 12:17   quote  deeplink  
tsja.. je heb verstand van voetbal als coach als je prijzen wint.. denk ik.. Maar wij als suporters hebben weinig zicht op welke spelers je in moet zette we zien alles op het veld gebeuren en jol ziet alles van zijn club.. ook buiten het veld.. Dus van suporters is het meningen en gevoel en bij trainers heb je verstand als je prijzen wint..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door freakie --
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 15:17   quote  deeplink  
er zijn maar 2 personen op deze wereld met verstand van voetbal, dat is altijd de winnende trainer en niet te vergeten onze held Cruiyff
freakie
 freakie - zondag 30 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
inderdaad...:P
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 19:03   quote  deeplink  
hij speelde vandaag een goede wedstrijd..
freakie
 freakie - zondag 30 augustus 2009 - 19:06   quote  deeplink  
Ja inderdaad nu volhouden..
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
misschien toch maar weer linksback ondanks dat hij heeft aangegeven hier liever niet te spelen..
freakie
 freakie - zondag 30 augustus 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Ja inderdaad toch andere rol heb je dan..
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 19:34   quote  deeplink  
En hier kunnen we weer verder over Urby, Rulezz hij opent dit topic zelf, en als er een week niet meer gereageerd is maken we weer een nieuw topic over exact hetzelfde, het gat mij niet om de hoeveelheid topics hiero, maar laten we het wel een beetje overzichtelijk houden, jij hebt mij ook niet gehoord toch, terwijl jij 534 topics hebt geopend de laatste tijd:)
Krunk
 Krunk - woensdag 16 september 2009 - 05:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 23:12 schreef bully het volgende:

[..]

volgens mij gaat het om de inhoud.
en is dit een forum om over voetbal te discuseren.
voor een foutloze tekst moet je denk op een ander forum zijn.
waar het over gramatica en taal gaat.
en volgens mij gaat dit topic over de kwaliteit van emanuelson.
persoonlijk heefd hij mij nog nooit kunnen overtuigen.
maar elke trainer steld hem weer op.
dus denk dat hij toch iets heefd wat ik niet zie.
1 daar is zeker een ander forum voor. waar ik bepaalde mensen wel vaker naar had verwezen
2 urby kan wel degelijk wat ja. alleen werd hij teveel geroteerd op plekken die hem niet aanstaan. en wil hij spelen op posities waar hij denkt te kunnen spelen.
een nuttige speler in dienst van het team.
Krunk
 Krunk - woensdag 16 september 2009 - 05:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 10:20 schreef toro... het volgende:
Urby is een leuke voetballer,
een hele leuke voetballer voor NAC of NEC bijvoorbeeld.
je kan niet jarenlang als talent beschouwd blijven worden denk ik.
Urby doet het soms goed maar vaker komt hij net iets tekort.
Misschien als hij eens verhuurt word bij een iets mindere club dat hij daarna wel echt uit de verf komt.
3/4 van de eredivisie word niet eens als talent beschouwd, maar als gemiddeld speler... en die zijn er ook nog!
Krunk
 Krunk - woensdag 16 september 2009 - 05:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:
goh Riveco hoe zou dat komen ? denk toch wel degelijk dat veel mensen een Anti ema Bril op hebben of totaal geen verstand van voetbal hebben.. (wat ik wel vaker denk op dit forum)
:)
freakie
 freakie - woensdag 16 september 2009 - 07:41   quote  deeplink  
krunk emanuelson weet eigenlijk niet zo goed wat hij wil... Hij is als vleugelverdediger nu beter gebleken als middevelder.. Maar hij wil middevelder zijn.. Hij speelt dus wel met frisse tegenzin.. Maar doet het toch uitstekent..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Urby emanuelson









0.0153858