BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Alves niet naar Ajax maar naar Qatar'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 27 augustus 2009 - 10:10   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84868 dus dat is bijna rond en als ik ajax was zou ik niet zo veel neerlegggen voor een spits
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
en al helemaal niet voor een bankzitter... Olequer en bakjechoco gaan denk ik weg dus geld is er straks wel.. let maar op in het weekend hebben we een nieuwe spits denk namelijk dat ze allang bezig zijn..
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 27 augustus 2009 - 11:06   quote  deeplink  
ik heb liever honda die kun je nu halen en volgende keer is het te alat denk ik
en waarom betalen ze niet eers 5 miljoen en de rest met een maandelijks afbetaling
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 11:26   quote  deeplink  
jullie met je honda.. het is toch wel gebleken dat een spits harder nodig is.. 103 kansen en zoweinig scoren.. daarbij honda laat ook teveel steken vallen vooral verdedigend is hij zeer zwak iets wat Aissati word verweten.. en Aissati kan nog erg veel leren.. en beschikt tevens over een fantastisch spel inzicht denk nog wel beter als honda
simon171
 simon171 - donderdag 27 augustus 2009 - 12:07   quote  deeplink  
Waarom Honda je hebt al een redelijk goed middenveld en als daar een spits bij komt dan gaat de rest van zelf (misschien is Bodul ook nog wel een optie scoort e°in het tweede ook aan delopende band)maar a.u.b. geen bank zitter meer er staat al genoeg op de bank.
PS25
 PS25 - donderdag 27 augustus 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Ik zou het wel prettig vinden wanneer Alves naar Qatar vertrekt, ben namelijk bang dat het geen goede zet zou zijn van Ajax om hem aan te trekken. Ziet hij de Nederlandse competetie nog wel zitten? Is hij niet na een jaar weer vertrokken? Daar komt bij dat 2 minder productieve jaren heeft gedraaid. Ik vermoed dat er nog wel een meer passende keuze is voor Ajax. Ik acht ook het aantrekken van een spits en eventueel een centrale verdediger noodzakelijker dan het aantrekken van Honda.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 11:06 schreef Bas12345 het volgende:
ik heb liever honda die kun je nu halen en volgende keer is het te alat denk ik
en waarom betalen ze niet eers 5 miljoen en de rest met een maandelijks afbetaling
geen 9 miljoen voor een spits die in nederland al bewezen heeft er met gemak 30 in te schieten, maar wel 10 miljoen voor een middenvelder waarvan je maar moet afwachten of ie zo goed blijft met betere spelers om hem heen. hhhhhhhmmmmmmmmmm, ik snap de logica niet helemaal, en nu een keer niet aankomen met handig voor merchandise enz, want dat snap ik zelf ook wel, gewoon even uitleggen waarom honda en geen alves.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 27 augustus 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

geen 9 miljoen voor een spits die in nederland al bewezen heeft er met gemak 30 in te schieten, maar wel 10 miljoen voor een middenvelder waarvan je maar moet afwachten of ie zo goed blijft met betere spelers om hem heen. hhhhhhhmmmmmmmmmm, ik snap de logica niet helemaal, en nu een keer niet aankomen met handig voor merchandise enz, want dat snap ik zelf ook wel, gewoon even uitleggen waarom honda en geen alves.
Ik gun Ajax Alves wel. Daar niet van...maar ik kan ook genoeg redenen bedenken waarom een club voor de bedragen die jij noemt wel voor Honda, maar niet voor Alves kiest...

Honda is pas 23, terwijl Alves over een paar maanden 29 is. De restwaarde zou een reden kunnen zijn. In de toekomst zullen clubs vanwege een matige seizoen bij Middlesborough huiverig zijn om veel voor Alves te betalen. Hij heeft destijds inderdaad meer dan 30 goals gemaakt voor Heerenveen, maar heeft dat daarvoor in de Zweedse, Braziliaanse en daarna in de Engelse competitie nooit gedaan. Je hebt dus geen garantie dat hij er weer 30 zal maken. Sulejmani laat ook zien dat succes bij Heerenveen niet gelijk staat aan succes bij Ajax. Daarbij lijkt Honda mentaal volwassen, een jongen die weet wat hij wil. Hij laat zich niet gek maken door zaakwaarnemers of wie dan ook. Hij volgt zijn eigen plan en dat spreekt wel voor die jongen. Hij zal niet opeens onvindbaar ergens een transfer proberen af te dwingen of buiten de club om met clubs praten, etc. Daarnaast zullen de salariseisen van iemand die van de Premier League komt groter zijn, dan van een speler die een VVV-salaris krijgt.

Laat ik duidelijk zijn. Ik vind 10 miljoen voor Honda een belachelijk hoog bedrag. Sommige doen net alsof het de nieuwe Zidane is. Maar 9 voor Alves? Volgens mij haal je daar alleen maar een hoop problemen mee in huis.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Suarez heeft bij de overgang van groningen naar ajax ook niet echt netjes gehandeld en ook daar heb je gewoon geen last van, dus dat je problemen zult krijgen met hem, ik weet niet hoor bij middelsbrough en heerenveen heeft hij niet voor problemen gezorgd, enkel tijdens die transfer heeft hij problemen veroorzaakt.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 27 augustus 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat je op zeker problemen met hem zal krijgen. Ik zeg alleen dat je er een risico mee loopt. Dat van Suarez was niet netjes, maar toch van een andere orde. Hij was niet opeens onvindbaar en er zaten ook geen louche zaakwaarnemers die overal voor hem gingen onderhandelen. Bovendien moet je ook bij Suarez maar afwachten hoe hij zal reageren als op het laatste moment Barcelona voor hem aanklopt. Gedrag in het verleden zegt niet alles, maar het spreekt in ieder geval niet in het voordeel van een speler.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 20:26   quote  deeplink  
daar hb je wel gelijk in, toch zie ik hem wel graag komen, als hij maar een schim is van wat hij bij hveen was, dan zal hij heel veel scoren, aangezien ajax echt onnoemelijk veel kansen kan creeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Alves niet naar Ajax maar naar Qatar'









0.0070819