BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AZ loot Arsenal in Champions League

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 27 augustus 2009 - 19:02
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

AZ loot Arsenal in Champions League (Sport1.nl)

Thomas
 Thomas - donderdag 27 augustus 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:

AZ heeft in Monaco redelijk geloot voor het hoofdtoernooi van de Champions League. De sterkste opponent van de Alkmaarders in Groep H is Arsenal. Verder treft de Nederlandse landskampioen het Griekse Olympiakos Piraeus en de Belgische kampioen Standard Luik. De eerste speelronde is op 15 en 16 september.

De nummers één en twee aan het einde van groepsfase plaatsen zich voor de achtste finale van de Champions League. De club die derde eindigt overwintert in de Europa League en de hekkensluiter na zes groepsduels is klaar in Europa.
finsend
 finsend - vrijdag 28 augustus 2009 - 12:53   quote  deeplink  
az kan als 2e van de groep door.
daar zijn wel kansen voor.
Arsenal is een paar maten te groot maar olympiakos is te doen en standard luik is al helemaal te doen
Gerardus
 Gerardus - maandag 31 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Is Arsenal een paar maten te groot? Ik zou het tandem Mounier, Dembele toch echt niet willen ruilen met het van Arsenal en Lens is een echte ruwe diamant die kan uitgroeien tot een topper. Verder hebben ze bij AZ een uitstekend middenveld waar je niet zomaar door heen loopt met spelers als Schaars en Mendes. AZ is verdedigend het meest kwetsbaar maar dat geld ook voor een ploeg als Arsenal.
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 02 september 2009 - 11:16   quote  deeplink  
Ja arsenal is een paar maten te groot ja, ik denk dat als AZ dembele en Mounier zouden kunnen ruilen tegen twee aanvallers van arsenal dat ze er zo voor zouden tekenen, of wil jij beweren dat zij net zo goed zijn als walcott, van Persie of Arsjavin. Bovendien zou een Fabregas een mendes wel aankunnen denk ik.
Maar goed ik hoop met je mee dat ze een goed resultaat neerzetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AZ loot Arsenal in Champions League









0.0045669