BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV in Europa League tegen: FC Kopenhagen, Sparta Praag en CFR Cluj

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  LIVE loting Europa League
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 augustus 2009 - 14:28   quote  deeplink  
PSV in Europa League tegen: FC Kopenhagen, Sparta Praag en CFR Cluj

Groep K:

PSV (Nederland)
FC Kopenhagen (Denemarken)
Sparta Praag (Tsjechiƫ)
CFR Cluj (Roemeniƫ)

Kent iemand Cluj?
En wat denken jullie over de kansen voor PSV?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:02   quote  deeplink  
Ja, Cluj verraste vorig jaar geloof ik in de CL. Ze hadden een aardige spits rondlopen. Ik weet niet of hij er nog steeds is. Verder lijkt het me te doen, maar dan moet PSV beter spelen dan gisteravond...dat lijkt me duidelijk.
Thomas
 Thomas - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:10   quote  deeplink  
Er zijn kansen voor PSV in deze poule. Van de laatste weet ik alleen dat ze voor hun doen geen slechte resultaten haalden in de CL van afgelopen (of nog eerder?) jaar, maar ook geen hoogvlieger waar PSV zeer veel moeite mee zou moeten hebben. Praag is me te wisselvallig de afgelopen jaren, Kopenhagen altijd een stugge tegenstander.
Kakkie
 Kakkie - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:02   quote  deeplink  
1. PSV
2. FC Kopenhagen
3. CFR Cluj
4. Sparta Praag
Pwnr
 Pwnr - dinsdag 01 september 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Ik denk toch dat psv het hier wel mee moet redden. Dit soort clubs kun je in ieder geval beter treffen dan topclubs. Ik denk dat psv wel door gaat ;)
freakie
 freakie - donderdag 03 september 2009 - 11:52   quote  deeplink  
Ben benieuwt.. psv is goede ploeg.. maar moet wel spelen tegen een team dat niet de hele tijd verdedigd.. want dan is het tempo laag en ze hebben ook niet egt iemand die potten kan breken.. De resultaten bij de voorrondes waren ook niet egt overtuigendd.. maar desondanks moet psv wel eerste kunnen worden en door kunnen gaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV in Europa League tegen: FC Kopenhagen, Sparta Praag en CFR Cluj









0.0086989