BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX moet op zoek naar een echte nummer 10!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 augustus 2009 - 00:48   quote  deeplink  
Ajax is nog zoekende naar versterking!
Ik denk dat ajax enorme behoefte heeft aan een speler die achter de spits fungeert als een rustgever!
In mijn ogen is dat essentieel voor dit ajax! Een voetballer die het inzicht en het vermogen heeft om tussen de linies datgene te doen wat we nu absoluut missen!
Inzicht, iemand die vrij komt van zijn tegenstander door een loopactie, op het juiste moment positie kan kiezen en in balbezit het vermogen heeft om de juiste pass te versturen!
Op dit moment staat daar siem de jong, maar ik vind hem ongeschikt voor die positie!
Jullie mening
Stip007
 Stip007 - zaterdag 29 augustus 2009 - 00:54   quote  deeplink  
Ja, zeker, maar een veelscorende spits als soort targetman is ook handig, als je dan suarez en die nummer 10 er om heen laat zwerven, heb je dreiging, een aanspeelpunt en veel goals. Maar wie moet die positie invullen? Ik hoop op een groot talent(Buonanotte, Borges, Honda)
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 29 augustus 2009 - 01:09   quote  deeplink  
Wat een kut topic er is een naam voor dit topic en dat is HONDA
simon171
 simon171 - zaterdag 29 augustus 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Die speler die we zoeken is onbetaalbaar.
Die moet je zoeken en opleiden binnen onze eigengelederen.
In ene is die er echt houd moet.
Ons club wordt ook met dit team eerste en ik denk dat we in europa ook ver komen.
freakie
 freakie - zaterdag 29 augustus 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Tsja dan denkt onze jol er toch anders over want hij zei er moeten nog wel aankopen gedaan worden nou hij heft niet niet gekregen wat hij wou toch? en denk jij met de jeugd zo ver te komen nee he? bodul wordt vast een goede speler maar die staat er niet gelijk.. moet eerst iemand komen die er gelijk staat 2 jaar en kan je bodul langzaam inbrengen..
Versace1
 Versace1 - zaterdag 29 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
bodul is er nog niet klaar voor en cvitanich wordt waarschijnlijk toch verhuurd dus ajax zou nu wel voor een spits moeten gaan
remco k
 remco k - zaterdag 29 augustus 2009 - 12:17   quote  deeplink  
Denk dat ajax bodul gewoon langzaam moet gaan brengen in de komende maanden, misschien is dat wel het plan van Jol, en moet daarom cvitanich weg.

Denk trouwen on-topic dat De Jong hele goed kan worden, de laatste westrijden goed gespeeld en word door suarez alleen maar beter, hij is nog jong en kan echt wel wat, schat hem ook hoger in dan aissatti, die ik trouwens ook wel hoog inschat..
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 29 augustus 2009 - 12:19   quote  deeplink  
JA HEB LIEVER HONDA
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 29 augustus 2009 - 12:19   quote  deeplink  
Houd je kop met je Honda Bas!
Hij blijft nu toch al bij VVV dit half jaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - zaterdag 29 augustus 2009 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 12:19 schreef Bas12345 het volgende:
JA HEB LIEVER HONDA
en gelukkig heb jij daar helemaal niks over te zeggen, heb jij natte dromen over honda ofzo, ga lekker in ene hoekje zitten janken dat ie niet komt, en als je zo'n fan van hem bent, ga dan lekker vvv supporter worden, dan hebben wij iig geen last meer van je, opzouten es een keer met dat honda gezemel van je!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 29 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

en gelukkig heb jij daar helemaal niks over te zeggen, heb jij natte dromen over honda ofzo, ga lekker in ene hoekje zitten janken dat ie niet komt, en als je zo'n fan van hem bent, ga dan lekker vvv supporter worden, dan hebben wij iig geen last meer van je, opzouten es een keer met dat honda gezemel van je!!!
Helemaal mee eens! Ik weet niet hoor, maar ik geloof dat hij een stuk of 10 topics over Honda heeft geopend?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door Hasjkoph --
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 29 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Ja dat doet mijn broertje de hele tijd aanmaken en ben elf als eens gebannt weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat het wachtwoord niet de hele tijd komt als je gegevens invult
robs
 robs - zaterdag 29 augustus 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Honda zou een enorme versterking zijn, iedere Ajacied die echt verstand van voetbal heeft weet en ziet dat, een echte nummer 10, die scoort, passjes geeft, vrije trappen en corners perfect neemt en ook nog eens geld oplevert via merchendsing en doorverkocht kan worden aan de Europese top voor 20 miljoen want nu wilden ze hem niet omdat hij bij VVV speelde, als hij uitblinkt bij Ajax pakken ze hem wel over twee jaar. Hij maakt ons kampioen. Hopelijk komt hij alsnog...
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 augustus 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Honda zou inderdaad de speler kunnen zijn op die positie, waar ajax behoefte aan heeft!
Je weet echter nooit wat er met hem gebeurt als ie eenmaal bij ajax speelt!
Daar kom je alleen achter door hem te contracteren, maar dat gaat niet gebeuren, ben ik bang!
simon171
 simon171 - woensdag 02 september 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 10:57 schreef freakie het volgende:
Tsja dan denkt onze jol er toch anders over want hij zei er moeten nog wel aankopen gedaan worden nou hij heft niet niet gekregen wat hij wou toch? en denk jij met de jeugd zo ver te komen nee he? bodul wordt vast een goede speler maar die staat er niet gelijk.. moet eerst iemand komen die er gelijk staat 2 jaar en kan je bodul langzaam inbrengen..
Maar je zal toch raar staan te kijken als hij met rug nummer tien bij sparta er meer inschopt als in jong Ajax dit seizoen.Ik durf te zeggen dat ze die jongen ook een kans hadden moeten geven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 september 2009 - 23:26   quote  deeplink  
Honda komt met de winterstop als we een te grote achterstnd op AZ hebben opgelopen.
Ik vind het jammer dat Ajax geen Elm heeft aangekocht na Ibrahimovitch het grootste talent van Zweden. Jammer dat deze speler nu bij AZ rond loopt.
bully
 bully - woensdag 02 september 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Honda komt met de winterstop als we een te grote achterstnd op AZ hebben opgelopen.
Ik vind het jammer dat Ajax geen Elm heeft aangekocht na Ibrahimovitch het grootste talent van Zweden. Jammer dat deze speler nu bij AZ rond loopt.
denk dat de komst voor honda voor jou gewoon een droom blijft.
zolang ajax nog last heefd van hoge salarissen voor spelers die buiten de boot vallen zal er weinig worden aangekocht.
denk dat er in winterstop hooguit naar een verdediger zal worden uitgekeken.
maar persoonlijk denk ik dat de mogelijkheden van ajax op moment zijn uitgeput.
we hebben nu nog een gezonde club laten we dat blijven.
als het met teveel risico misloopt,gaan meeste ook gelijk teschreeuwen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 september 2009 - 23:36   quote  deeplink  
Zucht,het doet pijn... maar je hebt gelijk.
robs
 robs - woensdag 02 september 2009 - 23:47   quote  deeplink  
Honda is inderdaad de sleutel tot succes voor Ajax
Juantinho
 Juantinho - donderdag 03 september 2009 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 23:47 schreef robs het volgende:
Honda is inderdaad de sleutel tot succes voor Ajax
Kunnen we wachten met Honda en andere spelers tot het weer winterstop wordt. Het heeft geen zin want spelers met een contract kunnen niet meer worden aangetrokken. Straks loopt ons elftal als een tierelier met Kerlon en Pantelic, dan hoor je niemand meer over Honda

(al zou ik hem graag erbij willen haha)
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 september 2009 - 12:22   quote  deeplink  
honda is veel te duur.. Kerlon is toch velemalen beter als Honda.. werd niet voor niks gezien als de 2de Messi en word ook niet voor niks wonderkind genoemd.. Honda is teveel opgehemelt door de Media.. de laatste wedstrijden is de beste man bijna onzichtbaar de hele wedstrijd en dan 1 a 2 leuke voorzetten en hij is weer de man.. nou als je maar 1 min over 90 min wat leuks doet (meeverdedigen kent hij niet en uit de rug laten lopen gaat ook te makkelijk bij hem) dan is hij absoluut geen 10 mil waard.. we hebben straks Aissati Dejong en Kerlon die op die possitie velemalen sterker zullen worden dan honda
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 september 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 23:07 schreef simon171 het volgende:

[..]

Maar je zal toch raar staan te kijken als hij met rug nummer tien bij sparta er meer inschopt als in jong Ajax dit seizoen.Ik durf te zeggen dat ze die jongen ook een kans hadden moeten geven.
hij krijgt zijn kans nog wel..
Wassenaar
 Wassenaar - donderdag 03 september 2009 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 10:34 schreef simon171 het volgende:
Die speler die we zoeken is onbetaalbaar.
Die moet je zoeken en opleiden binnen onze eigengelederen.
In ene is die er echt houd moet.
Ons club wordt ook met dit team eerste en ik denk dat we in europa ook ver komen.
Ja en als hij dan opgeleidt is Somon171 vertrekt hij.Het is tegenwoordig bijna zinloos spelers zelf op te leiden omdat je ze niet meer aan de club kan binden.
simon171
 simon171 - donderdag 03 september 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Ja en dat bedoel ik nu ze zoeken jonge spelers die al veel kwaliteiten hebben en dan gaan ze eerst bij jong Ajax ,dan een seizoen het eerste en dan als het net begint telopen ben je ze kwijt zonde he .
forzagroningen
 forzagroningen - donderdag 03 september 2009 - 14:03   quote  deeplink  
een nummer 10 zeg maar marnix kolder van veendam
simon171
 simon171 - donderdag 03 september 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 10:57 schreef freakie het volgende:
Tsja dan denkt onze jol er toch anders over want hij zei er moeten nog wel aankopen gedaan worden nou hij heft niet niet gekregen wat hij wou toch? en denk jij met de jeugd zo ver te komen nee he? bodul wordt vast een goede speler maar die staat er niet gelijk.. moet eerst iemand komen die er gelijk staat 2 jaar en kan je bodul langzaam inbrengen..
Zowel Kerlon als Eduardo eerst bij Jong Ajax (AjaxF-side.nl)Schieten we hier dan iets mee op .Deze jongens moet je dan ook pas over een jaar brengen.
Eigenlijk hebben we alleen pantelic als ervaring en voor de rest niks.
forzagroningen
 forzagroningen - donderdag 03 september 2009 - 14:12   quote  deeplink  
wat heb je daar nu aan
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 september 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Kerlon staat dit seizoen wel in het eerste let maar op.. hij moet alleen eerst wedstrijd fitraken in jong ajax (door oude blessures)
simon171
 simon171 - donderdag 03 september 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Ja maar wat ik bedoel tezeggen is je verhuurt Bodul die is 20 jaar ,kerlon is 21 en Eduardo is 18.
Bodul is top scorer van jong Ajax toch en die hoefde niet fit teworden hij wist het doel al tevinden en weet hoe Ajax het spelletje speelt toch .Heb je gezien hoe sterk Sparta is geworden voorin met denneboom en Bodul en waaronder de oud-Ajacieden Rydell Poepon en Donovan Slijngarden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door simon171 --
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2009 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 12:22 schreef nummer10 het volgende:
honda is veel te duur.. Kerlon is toch velemalen beter als Honda.. werd niet voor niks gezien als de 2de Messi en word ook niet voor niks wonderkind genoemd.. Honda is teveel opgehemelt door de Media.. de laatste wedstrijden is de beste man bijna onzichtbaar de hele wedstrijd en dan 1 a 2 leuke voorzetten en hij is weer de man.. nou als je maar 1 min over 90 min wat leuks doet (meeverdedigen kent hij niet en uit de rug laten lopen gaat ook te makkelijk bij hem) dan is hij absoluut geen 10 mil waard.. we hebben straks Aissati Dejong en Kerlon die op die possitie velemalen sterker zullen worden dan honda
2e ronaldinho niet de 2e messi, maar je hebt met je punt wel gelijk.
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 13:56 schreef simon171 het volgende:
Ja en dat bedoel ik nu ze zoeken jonge spelers die al veel kwaliteiten hebben en dan gaan ze eerst bij jong Ajax ,dan een seizoen het eerste en dan als het net begint telopen ben je ze kwijt zonde he .
dat lag ook altijd aan de club zelf, ajax kan een speler ook gewoon aan zijn contract houden, een speler tekent een contract met z'n volle verstand. alleen de afgelopen jaren heeft ajax vaker voor het geld gekozen, denk dat het nu wel afgelopen is.
riveco
 riveco - donderdag 03 september 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 14:32 schreef simon171 het volgende:
Ja maar wat ik bedoel tezeggen is je verhuurt Bodul die is 20 jaar ,kerlon is 21 en Eduardo is 18.
Bodul is top scorer van jong Ajax toch en die hoefde niet fit teworden hij wist het doel al tevinden en weet hoe Ajax het spelletje speelt toch .Heb je gezien hoe sterk Sparta is geworden voorin met denneboom en Bodul en waaronder de oud-Ajacieden Rydell Poepon en Donovan Slijngarden.
je bent zo negatief simon171, dat je niet eens ziet dat er een spits is gehaald en dat dus niks met de twee brazilianen te doen heeft. en Kerlon staat er binnen kort ook wel in, maar dat gezeur heeft totaal geen zin. wacht je beurt af en het komt allemaal be\st goed
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 12:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Ik weet niet hoor, maar ik geloof dat hij een stuk of 10 topics over Honda heeft geopend?
zou beter zijn ja.
heb totaal geen behoefte aan honda op het middenveld.
lopen al prima spelers rond.
bij ajax verzuipt honda op het middenveld. teveel concurrentie
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 23:07 schreef simon171 het volgende:

[..]

Maar je zal toch raar staan te kijken als hij met rug nummer tien bij sparta er meer inschopt als in jong Ajax dit seizoen.Ik durf te zeggen dat ze die jongen ook een kans hadden moeten geven.
nee dat is normaal.
eredivisie niveau en handelings snelheid liggen hoger dan Beloften competitie
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 12:22 schreef nummer10 het volgende:
honda is veel te duur.. Kerlon is toch velemalen beter als Honda.. werd niet voor niks gezien als de 2de Messi en word ook niet voor niks wonderkind genoemd.. Honda is teveel opgehemelt door de Media.. de laatste wedstrijden is de beste man bijna onzichtbaar de hele wedstrijd en dan 1 a 2 leuke voorzetten en hij is weer de man.. nou als je maar 1 min over 90 min wat leuks doet (meeverdedigen kent hij niet en uit de rug laten lopen gaat ook te makkelijk bij hem) dan is hij absoluut geen 10 mil waard.. we hebben straks Aissati Dejong en Kerlon die op die possitie velemalen sterker zullen worden dan honda
klopt.
alsof honda nou 100% is. doe f normaal jongen.
heb al vaak genoeg gezegd dat de media hem groot heeft gemaakt.
en verder is het gewoon een leuke speler, die zeker niet beter is dan een kerlon etc...
hij moet maar eerst op dat niveau terecht komen.

en dwazen die hem al vergelijken met van der Vaart : dream on!
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:34 schreef riveco het volgende:

[..]

je bent zo negatief simon171, dat je niet eens ziet dat er een spits is gehaald en dat dus niks met de twee brazilianen te doen heeft. en Kerlon staat er binnen kort ook wel in, maar dat gezeur heeft totaal geen zin. wacht je beurt af en het komt allemaal be\st goed
ja en bodul gaat echt veel scoren in de Europa Cup!
doe f normaal zeg.
laat die jongen niet verzuipen zoals tegen Vitesse! 4-1 ofzo
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 18:09   quote  deeplink  
op zoek naar een nummer 10?

Kerlon en Aissati kunnen op 10
en Sulejmani als alternatief ook
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Kerlon nr 10!
Mickey is eigenlijk ook geen linksbuiten nee.
Maar zet hem maar achter de spitsen neer.

------------Steek

vd wiel oleguer vertonghen atouba

-----------de zeeuw

-----gabri kerlon sulejmani

-----------suarez

---------------pantelic

(niet direct gaan veroordelen, maar je hebt zo op elke linie wel stabiliteit)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Krunk --
alibabba
 alibabba - donderdag 03 september 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Ik vind het heel vreemd dat er al veel mensen een oordeel vellen over kerlon!
Hebben jullie die gozer al zien spelen in het ajax-shirt?
NEE, dus is het onmogelijk om hem nu al als de ideale nummer 10 te zien!
Eerst zien, dan oordelen!
robs
 robs - donderdag 03 september 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Ik hou het op Honda
alibabba
 alibabba - donderdag 03 september 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 21:12 schreef robs het volgende:
Ik hou het op Honda
Koop eerst een helm, haal knie-beschermers, en ga naar een
motorzaak! Koop daar je HONDA!toedeledokie
alibabba
 alibabba - donderdag 03 september 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 18:09 schreef AFCajax het volgende:
op zoek naar een nummer 10?

Kerlon en Aissati kunnen op 10
en Sulejmani als alternatief ook
Hoe weet je nou dat kerlon een echte nummer 10 is?
Hij heeft bij ajax daar nog helemaal niet gespeeld en dan is het onmogelijk
om te zeggen dat hij op 10 kan!
Aissati moet nog heel veel leren en is op dit moment nog niet rijp om
daar te spelen! Sulejmani is al helemaal geen optie op die plek, hij is
een speler voor aan de linkerkant!
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 21:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat kerlon een echte nummer 10 is?
Hij heeft bij ajax daar nog helemaal niet gespeeld en dan is het onmogelijk
om te zeggen dat hij op 10 kan!
Aissati moet nog heel veel leren en is op dit moment nog niet rijp om
daar te spelen! Sulejmani is al helemaal geen optie op die plek, hij is
een speler voor aan de linkerkant!
Kerlon is een nummer 10
doordat hij zich bewees als nummer 10 in Brazilie kreeg hij een contract bij Inter
Door blesure kwam hij daar niet veel te spelen.

Hij is een echte Nummer 10 bij Jong Brazilie ook
Hij is een van de grootste talenten in Brazilie en dat zegt genoeg.
Met hem hebben we de Juiste nummer 10 binnen
Aissati en Sulejmani kunnen daar ook spelen.

Natuurlijk moeten ze het nog bewijzen bij Ajax das logisch
alibabba
 alibabba - donderdag 03 september 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Bij ajax zijn er andere dingen vereist om een echte nummer 10 te zijn!
Het kan best zijn dat je gelijk hebt, maar ik wil het eerst zien,
voordat ik oordeel! Aissati komt op dit moment tekort, afgaande op
de laatste wedstrijden, dat lijkt me meer dan duidelijk!
Sulejmani is daar door v.basten al uitgeprobeerd en zoals we allemaal
hebben kunnen zien was dat absoluut niet zijn positie!
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 22:06 schreef alibabba het volgende:
Bij ajax zijn er andere dingen vereist om een echte nummer 10 te zijn!
Het kan best zijn dat je gelijk hebt, maar ik wil het eerst zien,
voordat ik oordeel! Aissati komt op dit moment tekort, afgaande op
de laatste wedstrijden, dat lijkt me meer dan duidelijk!
Sulejmani is daar door v.basten al uitgeprobeerd en zoals we allemaal
hebben kunnen zien was dat absoluut niet zijn positie!
Aissati laatste wedstrijd heel goed...Ik zeg Sulejmani omdat als Kerlon of Aissati
gebleseerd is dan hebben we altijd nog iemand die daar kan spelen.Of zelfs Suarez achter Pantelic..En dingen verijst dat is netzoals de 4-3-3 is ook niet meer verijst
Kerlon zijn kwaliteiten liggen achter de spits op die positie is hij een van de grootste talenten dat is al een mooi verijste voor ajax om zo'n speler op nummer 10 te hebben,
en in een goed lopende elftal Kan Aissati daar ook heel behoorlijk op spelen
mensen herrinderen eerder zijn slechtere wedstrijden maar ik heb in het stadion al kunnen zien dat hij daar goed kan voetballen.alleen als het elftal niet altijd goed draait
dan kun je niet alles op hem gooie op die druk is hij nog te onervaren
maar dadelijk met Pantelic in de Spits Suarez en Sulejmani ernaast en het elftal draait goed met veel vertrouwen dan speelt aissati vanzelf ook goed mee of Kerlon
robs
 robs - donderdag 03 september 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Aissati laatste wedstrijd goed?????
Ik dacht het niet...
robs
 robs - donderdag 03 september 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Een echte Ajax nummer 10 is een man ie vrije trappen en corners feilloos trapt en van 16 naar 16 in de as het spel dicteert en ballen ophaalt en het spel verdeelt. Litmanen was zo iemand. De spelers die we nu hebben zijn te licht, zeker qua meeverdedigen en het telkens pendelen van 16 naar 16...
robs
 robs - donderdag 03 september 2009 - 23:03   quote  deeplink  
ie=die
Coz
 Coz - donderdag 03 september 2009 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 23:03 schreef robs het volgende:
Een echte Ajax nummer 10 is een man ie vrije trappen en corners feilloos trapt en van 16 naar 16 in de as het spel dicteert en ballen ophaalt en het spel verdeelt. Litmanen was zo iemand. De spelers die we nu hebben zijn te licht, zeker qua meeverdedigen en het telkens pendelen van 16 naar 16...
Perez was zo'n speler! Vind het nog steeds een goede speler.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 04 september 2009 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 23:03 schreef robs het volgende:
Een echte Ajax nummer 10 is een man ie vrije trappen en corners feilloos trapt en van 16 naar 16 in de as het spel dicteert en ballen ophaalt en het spel verdeelt. Litmanen was zo iemand. De spelers die we nu hebben zijn te licht, zeker qua meeverdedigen en het telkens pendelen van 16 naar 16...
Rob hierin heb je gelijk, alleen spelers als Limanen zijn zeer zeldzaam. Opleiden is de enige remedie. Heb je zo'n speler niet moet je, mijn inziens, een ander systeem spelen.
4 middenvelders, waarvan er 1 is die het verdedigende werk van de nr. 10 op zich neemt.
Bij Milaan doet Gatusso dat ook voor bv. een Seedorf. Of Kerlon dé nr. 10 is die Ajax zoekt is nog afwachten. Ik hoop dat ze met Kerlon een speler hebben die nu vanaf het middenveld kan scoren, want daar ontbrak het nogal aan. Refereerend aan Litmanen, hij was ook een veel scorende middenvelder. Toch heb ik ook nog steeds veel vertrouwen in Aissati.
Alleen met Aissati moet je echt met 4 middenvelders spelen. Laat hem zich maar concentreren op het spelverdelen. Ik heb er wel vertrouwen in dit jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX moet op zoek naar een echte nummer 10!









0.0096621