BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voor altijd internationaal top

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MELVIN OLEANA
 MELVIN OLEANA - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:39   quote  deeplink  
ajax is de mooiste club in de wereld,de uitstraling is werelds,alleen had iedereen gedacht dat het na het super voetbal van 1994-1995 wel in europa zou blijven schitteren.de top spelers gingen weg,en ajax had geen goede respons,behalve wat redelijke voetballers kopen,daar moet verandering inkomen.rik van den boog en bestuur moeten alleen absolute top talenten halen naar amsterdam,net zoals barcelona messi haalde.ajax heeft een streepje voor ,want vele voetballers zijn na ajax zeer rijk geworden en goed gaan presteren,het kost veel om die jonge talenten te halen,maar je moet nu halen,suarez,alderweireld,en vertonghen worden super goed bij ajax,ze gaan championsleuage spelen voor ajax,en er wordt succes behaald,gaan eind volgend seizoen zeker weg voor zon 50 miljoen samen.dat geld is er nog niet, maar ajax moet gewoon dan maar iets rood staan,want vandaag!moet de nieuwe generatie worden gekocht!!!!!!!!!
stefan1991
 stefan1991 - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:46   quote  deeplink  
tjaa... de scouting van ajax is helemaal niets meer!
Ze kunnen beter alle scouts ontslaan en allemaal nieuwe aannemen want dit lijdt tot helemaal niets! waar komen ze steeds mee? juist spelers die al gescout zijn door subtoppers.. laat ze dan voor hun scouten en ze verhuren aan subtoppers dat ze daar kunnen groeien naar het ajax-niveau.. dan ben je 10x zo goedkoop uit, maar nee ajax heeft genoeg geld dus kopen ze alles van subtoppers.. en dan nu ineens is er geen geld meer voor aankopen omdat we een te grote selectie hebben met hoge salarisspelers die het hele seizoen op de bank zitten.
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 16:25   quote  deeplink  
van der zee is op de achtergrond wel bezig met alle spelers waar jullie geruchten van lezen!
nummer10
 nummer10 - maandag 31 augustus 2009 - 16:44   quote  deeplink  
stefan dat kan je DIT bestuur niet kwalijk nemen die zijn de rotzooi aan het opruimen nu.. als dat 1 maal gebeurt is kan er gebouwt worden..
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 16:25 schreef Krunk het volgende:
van der zee is op de achtergrond wel bezig met alle spelers waar jullie geruchten van lezen!
hoe goed is van der Zee dan, ik zou het persoonlijk niet weten..
Wouter Edam
 Wouter Edam - maandag 31 augustus 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Van de Zee in de Sloot denk? :)
simon171
 simon171 - maandag 31 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Heel goed Stefan jij heb je ogen open ,dit is wat ik ook al een paar keer heb geroepen.
Ze betalen nu al zoveel salaris dat ze straks nog het potje voor aankopen moeten aanbreken voor salaris .
Het is toch tegek voor woorden als ik lees dat sommige subtoppers goei spelers kopen van rond de 21 jaar sie de sterren van de hemelspelen en maar een drol kosten.
Waarom vinden die scouts van ons niet zulke spelers.
Nee wij gaan onze jeugd verhuren en als ze dan terug komen moeten ze wennen en als ze gewend zijn na 1 seizoen worden ze verkocht aan een top club.
En wat hebben we dan???
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2009 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 18:29 schreef simon171 het volgende:
Heel goed Stefan jij heb je ogen open ,dit is wat ik ook al een paar keer heb geroepen.
Ze betalen nu al zoveel salaris dat ze straks nog het potje voor aankopen moeten aanbreken voor salaris .
Het is toch tegek voor woorden als ik lees dat sommige subtoppers goei spelers kopen van rond de 21 jaar sie de sterren van de hemelspelen en maar een drol kosten.
Waarom vinden die scouts van ons niet zulke spelers.
Nee wij gaan onze jeugd verhuren en als ze dan terug komen moeten ze wennen en als ze gewend zijn na 1 seizoen worden ze verkocht aan een top club.
En wat hebben we dan???
noem eens 1 voorbeeld met een speler in de situatie die jij schetst, van een jeugd speler die verhuurd word, dan terugkomt en een jaar later aan een topclub word verkocht, ik kan namelijk geen voorbeelden verzinnen, maar jij kan dat vast wel, ik ben benieuwd..
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 18:08 schreef remco k het volgende:

[..]

hoe goed is van der Zee dan, ik zou het persoonlijk niet weten..
ik ken hem niet persoonlijk, maar zijn netwerk is echt groot.
en voornamelijk bij het checken van de vooraankopen!
al neemt ajax de bevindingen niet altijd even goed over, maar zijn screening is goud waard.
dat kun je aannemen van mij
FB
 FB - maandag 31 augustus 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Inderdaad, alle miljoenen die over zijn in een potje stoppen Eerst de jeugdopleiding helemaal top maken, en met het overgebleven geld talenten halen met een bepaalde risicofactor dat ze mislukken.
Ook zal er heel veel moeten gebeuren met de scouting, moeten er veel beter boven op zitten en weten wat voor spelers er rond lopen.
Ajax moet gewoon net als vroeger hele goede talenten moeten voortbrengen, waar ze veel geld mee kunnen verdienen.
Haal maar talent binnen ipv spelers die al iets verder zijn in hun carriere en bij Ajax een nieuwe kans zoeken. HEREN DIT WERKT NIET.
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 19:47 schreef FB het volgende:
Inderdaad, alle miljoenen die over zijn in een potje stoppen Eerst de jeugdopleiding helemaal top maken, en met het overgebleven geld talenten halen met een bepaalde risicofactor dat ze mislukken.
Ook zal er heel veel moeten gebeuren met de scouting, moeten er veel beter boven op zitten en weten wat voor spelers er rond lopen.
Ajax moet gewoon net als vroeger hele goede talenten moeten voortbrengen, waar ze veel geld mee kunnen verdienen.
Haal maar talent binnen ipv spelers die al iets verder zijn in hun carriere en bij Ajax een nieuwe kans zoeken. HEREN DIT WERKT NIET.
probleem is dat het advies van de scouting niet word overgenomen door de Technisch Directeur!
FB
 FB - maandag 31 augustus 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Als dit waar is, dan zullen eerst zulke dingen moeten veranderen voordat je andere dingen kan ondernemen.
Alles hangt en staat bij een organisatie, dus ga eerst daar geld in investeren voordat je het geld op het veld zet.
Een goede bestuurder is meer geld waard dan welke speler dan ook!
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
Gaat ajax nog op zoek naar een nieuwe TD aangezien v/d Boog deze taken op zich heeft genomen.
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Nee vd Boog zijn positie is omontstreden. De perfecte man op zijn plek. Hij komt af en toe wazig over, maar ik weet dat hij precies alles verwoord zonder iets prijs te geven. Ben tevreden over hem, vooral nu je ook merkt dat transfers niet uitlekken.

@FB Daarom hebben er 2 x wisselingen plaatsgevonden op de Toekomst. De rapportages van de scouting zijn zowat niet serieus genomen. Dat was al toen Ten Cate er was. Met van der Zee nu als hoofd gaat het beter.
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2009 - 21:50   quote  deeplink  
hoop het dan maar, alleen de toekomst kan dat uitwijzen..
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 23:14   quote  deeplink  
:) heb een beetje vertrouwen in mijn post
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 01 september 2009 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 23:14 schreef Krunk het volgende:
:) heb een beetje vertrouwen in mijn post
dat zou wel het allerberoerdste zijn dat iemand kan doen....heb namelijk de afgelopen maanden werkelijk niet 1 berichtje gezien dat uiteindelijk het vertrouwen waard bleek te zijn....(oww sorry...of het moet die ene speculatieve zijn over de keeper...)
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 15:50   quote  deeplink  
alsnog meer posts die enige inhoud en waarheidsgehalte hebben.
ga toch dozen inpakken ofzo man.
dan reageer en lees je toch niet op mijn post
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 13:34 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

dat zou wel het allerberoerdste zijn dat iemand kan doen....heb namelijk de afgelopen maanden werkelijk niet 1 berichtje gezien dat uiteindelijk het vertrouwen waard bleek te zijn....(oww sorry...of het moet die ene speculatieve zijn over de keeper...)
toch beter beetje opletten dan, krunk zat aardig goed over v/d zee, hij heeft vandaag goed werk geleverd.
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

toch beter beetje opletten dan, krunk zat aardig goed over v/d zee, hij heeft vandaag goed werk geleverd.
tnx. hij kan er gewoon niet tegen dat ik regelmatig in de ArenA ben, en gewoon wat belangrijke mensen bij de club ken.
dat is zijn probleem.

ben blij dat het bestuur gewoon gerichte spelers heeft gehaald.
en geen wanhoops pogingen heeft afgeleverd.
we mogen blij zijn dat er weinig info is uitgelekt.behalve bij insiders dan;)
en verder hebben we weinig geld uitgegeven, en dat is erg fijn.
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 20:51   quote  deeplink  
Krunk.. je zit wel goed maar het punt dat je telkens zegt dat je belangrijke mensen kent bij ajax is om van te walgen.. En hij heeft ook een punt want steek weet niet wat er bij ajax allemaal speeld.. en die andere mensen die jij allemaal kent in ajax tsja die vertellen je ook niet alles dat kan niet.. En dan reageer je op iedereen of jij de man ben.. hoeft niet hoor gewoon reageren kan ook.. Ik weet dat je t niet leuk vindt dat ik dit zeg maar geef mijn mening.. Maar als je gelijk heb geef ik je ook gelijk en over dit punt had je gelijk.. alleen telkens wijzen op mensen die jij wel niet allemaal kent zegt niet dat jij zoveel voetbal kennis heb en ook dat jij dan bij ado heb gespeelt zegt niet dat je voetbal kennis heb..
bully
 bully - zondag 06 september 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 17:39 schreef MELVIN OLEANA het volgende:
ajax is de mooiste club in de wereld,de uitstraling is werelds,alleen had iedereen gedacht dat het na het super voetbal van 1994-1995 wel in europa zou blijven schitteren.de top spelers gingen weg,en ajax had geen goede respons,behalve wat redelijke voetballers kopen,daar moet verandering inkomen.rik van den boog en bestuur moeten alleen absolute top talenten halen naar amsterdam,net zoals barcelona messi haalde.ajax heeft een streepje voor ,want vele voetballers zijn na ajax zeer rijk geworden en goed gaan presteren,het kost veel om die jonge talenten te halen,maar je moet nu halen,suarez,alderweireld,en vertonghen worden super goed bij ajax,ze gaan championsleuage spelen voor ajax,en er wordt succes behaald,gaan eind volgend seizoen zeker weg voor zon 50 miljoen samen.dat geld is er nog niet, maar ajax moet gewoon dan maar iets rood staan,want vandaag!moet de nieuwe generatie worden gekocht!!!!!!!!!
als ajax dat wat jij zegt zou doen rood gaan staan.
en het mislukt zijn vaak de mensen die schreeuwen om risico ook degeen die schreeuwen om het vertrek van het bestuur.
wees blij dat we een gezonde club hebben en nog lang niet zover zijn afgezakt als feyenoord.
gewoon achter je club gaan staan en hopen op genoeg talent wat doorbreekt.
want ajax gaat nu wel bekend staan om zijn velen aankopen maar minder om de opleiding van talenten.
de tijden zijn verandert maar dat hoeft nog niet te zeggen dat we maar een koop club moeten worden net als die buitenlandse topclubs.
want dat verliezen wij op de lange termijn.
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 21:02   quote  deeplink  
@freakie
trainers zoals adriaanse hebben voetbalkennis
wij hebben meningen onze eigen oog op voetbal en zolang je buitenspelval niet hoeft uit te leggen aan mensen heeft iedereen dezelfde kennis andere meningen zijn soms overdreven bijvb feyenoord forum zie ik altijd maar gefrustreerde teksten en gescheld die kijken alleen maar naar hun eigen club.maar om nou altijd over voetbalverstand en voetbalkennis te praten tjsah als ik met iemand in het cafe over voetbal praat met een biertje en als tie dan zeg je hebt geen voetbalverstand enz dan neemt tie het voetbal en zichzelf te serieus je moet gewoon lkker slapouwelullen over voetbal en die voetbalkennis ect is bullshit alleen trainers moeten er een diploma voor halen die hebben kennis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door AFCajax --
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Klopt AFCajax..
bully
 bully - zondag 06 september 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 21:02 schreef AFCajax het volgende:
@freakie
trainers zoals adriaanse hebben voetbalkennis
wij hebben meningen onze eigen oog op voetbal en zolang je buitenspelval niet hoeft uit te leggen aan mensen heeft iedereen dezelfde kennis andere meningen zijn soms overdreven bijvb feyenoord forum zie ik altijd maar gefrustreerde teksten en gescheld die kijken alleen maar naar hun eigen club.maar om nou altijd over voetbalverstand en voetbalkennis te praten tjsah als ik met iemand in het cafe over voetbal praat met een biertje en als tie dan zeg je hebt geen voetbalverstand enz dan neemt tie het voetbal en zichzelf te serieus je moet gewoon lkker slapouwelullen over voetbal en die voetbalkennis ect is bullshit alleen trainers moeten er een diploma voor halen die hebben kennis
helemaal mee eens
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 20:51 schreef freakie het volgende:
Krunk.. je zit wel goed maar het punt dat je telkens zegt dat je belangrijke mensen kent bij ajax is om van te walgen.. En hij heeft ook een punt want steek weet niet wat er bij ajax allemaal speeld.. en die andere mensen die jij allemaal kent in ajax tsja die vertellen je ook niet alles dat kan niet.. En dan reageer je op iedereen of jij de man ben.. hoeft niet hoor gewoon reageren kan ook.. Ik weet dat je t niet leuk vindt dat ik dit zeg maar geef mijn mening.. Maar als je gelijk heb geef ik je ook gelijk en over dit punt had je gelijk.. alleen telkens wijzen op mensen die jij wel niet allemaal kent zegt niet dat jij zoveel voetbal kennis heb en ook dat jij dan bij ado heb gespeelt zegt niet dat je voetbal kennis heb..
:)snap je wel.
maar het is wel belangrijk dat ik een punt heb gemaakt.
dat mag ook zeker worden gezegd.
waarom ik af en toe refereer is om bepaalde dingen aan te halen, en eventueel te bekrachtigen.
indien ik iets van een ander hoor, dan zet ik er geen referentie bij, snap ie?

ik ken ook weer niet extreem veel mensen bij ajax hoor!
gewoon 2 spelers uit het 1e, en enkele mensen die gewoon in dienst zijn bij de club.
natuurlijk zegt het wel wat als je bij ADO in de BVO selectie hebt gezeten.
vergeet niet dat een contractspeler uit het 2e de KNVB cursus "spelreglementen" en voetbal statuur kent. anders kun je niet uitkomen.
je ervaring en kennis op het veld is een extra zelfs.
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 18:49   quote  deeplink  
Ja t zegt dat je de structuur kent maar veel meer dan ons hier op het forum weet je niet dat kan ook niet want trainer staat er bovenop de weet veel over de spelers.. Maaar oke zeker je punt maken heb je wel gedaan.. en patrick reageerde wel erg raar.. hoeft van mij nou ook weer niet zo praten over wat jij zegt kan ook..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 18:49 schreef freakie het volgende:
Ja t zegt dat je de structuur kent maar veel meer dan ons hier op het forum weet je niet dat kan ook niet want trainer staat er bovenop de weet veel over de spelers.. Maaar oke zeker je punt maken heb je wel gedaan.. en patrick reageerde wel erg raar.. hoeft van mij nou ook weer niet zo praten over wat jij zegt kan ook..
:)dat is toch weer wat extra expertise.
je leert by the way erg veel hoor in zo een selectie.
veel soorten traingen en opleidingen (cursussen) die je moet volgen gezien je als contractspeler bij een BVO (Betaald Voetbal Organisatie) zit.
gewoon sowieso leuk om te hebben mogen meemaken, en een eer om bij een profclub te hebben mogen spelen.

ik ga niet meer over patrick praten.
hij is een uitdaging uit de weg gelopen, dus neem hem niet meer serieus.
hij is altijd gewoon veels te vel, en daarnaast ook met 1richtingsverkeer bezig.

wij kunnen toch ook normaal praten met elkaar
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:05   quote  deeplink  
Ja klopt krunk.. je kan het niet eens zijn met elkaar maar wel normaal lezen naar posts.. das bij patrick nou net weer niet het geval..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:09   quote  deeplink  
ja maar goed. ieder in zijn waarde laten.
komt goed.
ik heb voldoende leuke reacties van mensen hier, en genoeg mensen die mij PM sturen voor extra info of expertise.

we hebben 1 doel, 1 taak en 1 missie:)
dat hoor ik dagelijks. hahah
en dat is de 3e ster niet behalen, ook geen kampioen worden, ook de beker niet winnen of in de UEFA iets laten zien.

nee dat er eindelijk een team staat die OVERTUIGEND spel laat zien, en op het veld afdwingt.
dat is belangrijker voor mij dan op doelsaldo kampioen worden.
want dan is het volgend jaar weer niks.
ik heb er alle vertrouwen in trouwens:)
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:13   quote  deeplink  
Nou kijk kampioen worden en ver komen in uefa league.. is altijd belangerijk..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:32   quote  deeplink  
zie hierboven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voor altijd internationaal top









0.0132920