BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / sc Heerenveen / topic: Sc Heerenveen en Trond Sollied uit elkaar

Headliner: sc Heerenveen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 31 augustus 2009 - 15:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

sc Heerenveen en Trond Sollied uit elkaar (Officiële SC Heerenveen Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 augustus 2009 - 16:00   quote  deeplink  
sc Heerenveen en Trond Sollied uit elkaar

sc Heerenveen en trainer Trond Sollied hebben tijdens een vandaag gehouden evaluatiegesprek besloten hun samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen. Beide partijen kwamen tot de conclusie dat de samenwerking momenteel niet datgene brengt at zij ervan verwacht hadden.

Trond Sollied vertrekt bij sc Heerenveen. De directie van Heerenveen betreurt de uitkomst maar acht deze ook onvermijdelijk. Zij wijt het uiteengaan aan cultuurverschillen tussen club en trainer.

De club is Trond Sollied veel dank verschuldigd voor wat hij heeft gedaan. Hij is en blijft de eerste trainer die in de geschiedenis van sc Heerenveen een prijs heeft behaald in de vorm van de KNVB beker.

In het kielzog van trainer Sollied vertrekt ook zijn assistent Chris van Puyvelde, die al jaren lang een vast duo met Sollied vormt. De andere assistent, Henk Herder, gaat een andere functie binnen de technische staf van sc Heerenveen bekleden.

De training van het eerste elftal wordt voorlopig waargenomen door hoofd Opleidingen Jan de Jonge en beloftentrainer Johnny Jansen. Het ligt in de bedoeling dat De Jonge als interim trainer zal fungeren.

Over de exacte invulling van de technische staf hoopt de directie van de club spoedig nadere mededelingen te kunnen doen. Wel staat vast dat senior coach Foppe de Haan beschikbaar is om de nieuwe technische staf terzijde te staan.
Thomas
 Thomas - maandag 31 augustus 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Ik zat zaterdag nog te denken: hoelang zou Sollied het nog uithouden in Heerenveen... De manier waarop hij op de bank zat, sprak al enigszins boekdelen...
klaasba
 klaasba - maandag 31 augustus 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Nu het bestuur nog onder curatele en het opgepotte geld voor de verandering eens gebruiken waar het voor is. nl. goede spelers.
Laat Riemer weer scouten, dan komen er echt goede spelers.
m-ennoo
 m-ennoo - maandag 31 augustus 2009 - 16:35   quote  deeplink  
wat zwak jong, sollied brengt hun de 1e prijs in hun bestaan, doet het even slecht en word gelijk ontslagen.
R()b
 R()b - maandag 31 augustus 2009 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 16:35 schreef m-ennoo het volgende:
wat zwak jong, sollied brengt hun de 1e prijs in hun bestaan, doet het even slecht en word gelijk ontslagen.
Ja echt sneu , en het was toch zo top coach.
Heerenveen met sterallures!!
Ontslaan hun coach na 4 á 5 wedstrijden. omg
coach ?
 coach ? - maandag 31 augustus 2009 - 19:36   quote  deeplink  
we moeten aansluiting bij de top krijgen waren de woorden van het bestuur Gert Jan eruit en een top trainer terug maar dan zal je toch ook eens in top spelers moeten investeren Sollied kan je dit alles niet kwalijk nemen maar de mensen die zonodig het geld oppotten, die zouden nou ook eens in de spiegel moeten kijken en ook hun verantwoording moeten nemen en als het over het niet passen in de cultuur van de club kunnen de bestuurders ook beter vertrekken.
RichardHV
 RichardHV - maandag 31 augustus 2009 - 23:23   quote  deeplink  
Tja, OK Sollied's wijze is niet de mijne, maar hij pakt er wel prijzen mee en daarvoor was hij naar Friesland gehaald toch ?? Ik denk dat hij best nog wel eens voor verassingen had kunnen zorgen als de spelers allemaal weer fit zijn. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Jammer maar begrijpelijk en hopelijk gaat t voetballend straks ook weer een stukje beter want dat was de laatste tijd toch wel erg triest om te zien
agneovo
 agneovo - dinsdag 01 september 2009 - 09:27   quote  deeplink  
zolang er geen creatieve spelers bij komen dan word het helemaal niks dit seizoen..
feyenoordq
 feyenoordq - dinsdag 01 september 2009 - 18:39   quote  deeplink  
geen type pranjic erbij wordt denk ik linkerrijtje proberen te halen vrees ik :S
R6
 R6 - woensdag 02 september 2009 - 13:16   quote  deeplink  
Heerenveen,schaam je diep.We hadden een toptrainer aan Sollied,alleen we hebben teweinig kwaliteit in het veld.Slecht bestuur als ze dat niet willen inzien.Gemiste kans
forzagroningen
 forzagroningen - donderdag 03 september 2009 - 14:11   quote  deeplink  
dit wou ik nog even zeggen heerenveen groningen 0 3
agneovo
 agneovo - donderdag 03 september 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 14:11 schreef forzagroningen het volgende:
dit wou ik nog even zeggen heerenveen groningen 0 3
haha het word eerder een bloedeloze 0 0..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: sc Heerenveen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / sc Heerenveen / topic: Sc Heerenveen en Trond Sollied uit elkaar









0.0251510