BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Ajax huurt Kerlon

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 01 september 2009 - 10:56
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax huurt Kerlon (Officiële Ajax Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Kerlon naar ajax
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 september 2009 - 14:08   quote  deeplink  
OFFICIEEL: Ajax huurt Kerlon

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Internazionale over de huur van Kerlon Mauro Souza. De aanvallende middenvelder tekent in Amsterdam een huurcontract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot 30 juni 2010. Er is voor Ajax tevens een optie tot koop in de overeenkomst opgenomen.
Kerlon werd geboren op 27 januari 1988 in Ipatinga, Brazilië. De Braziliaan staat bij Internazionale onder contract en speelde daarvoor voor het Braziliaanse Cruzeiro EC en het Italiaanse Chievo Verona. De 21-jarige middenvelder doorliep alle jeugdselecties van Brazilië.

,,Ik ben blij met zijn komst'', vertelt Martin Jol over zijn nieuwste aanwinst. ,,Hij heeft laten zien dat hij fantastisch kan voetballen, maar we weten ook dat hij veel blessureleed heeft gehad. Kerlon begint daarom bij Jong Ajax. Het is een mooie gelegenheid om een talent als hij onder deze voorwaarden aan ons te kunnen binden. Ik hoop dat hij een lange periode fit blijft en veel wedstrijden kan spelen. Ik heb er vertrouwen in dat hij daarna van grote waarde kan zijn voor het eerste elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door Boudewijn --
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 15:33   quote  deeplink  
we hebben er veel nieuwe spelers bij:)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 september 2009 - 16:40   quote  deeplink  
173567_kerlon%20shirt%20bewerkt_600x338.jpg

Kerlon glimlacht van oor tot oor bij de overhandiging van het Ajax-shirt. ,,Heel gelukkig ben ik, zegt de Braziliaan. ,,Het is voor mij een droom die uitkomt. Ik hoop hier zo goed mogelijk mijn werk te kunnen doen. De kersverse nummer 39 in de Ajax-selectie is voor een seizoen gehuurd van Internazionale, met een optie tot koop.
Spelen in het Ajax-shirt is voor Kerlon een droom die uitkomt. ,,Ik volg de club al sinds mijn jonge jaren. Grote spelers in de voetbalwereld komen hier vandaan en ik ben daarom heel blij dat ik deel mag uitmaken van de Ajax-selectie. Ajax heeft een rijke historie en ooit hoop ik ook geschiedenis te kunnen schrijven bij Ajax.

De Braziliaan heeft maandag al kennis kunnen maken met Martin Jol. ,,Ja, de trainer heb ik al ontmoet, beaamt hij. Van afstand heeft Kerlon het elftal gevolgd. ,,Ik heb veel vertrouwen in het team. Ik denk dat we kampioen van Nederland kunnen worden en dat we lang kunnen meedraaien in de Europa League. Het is belangrijk is dat ik mijn steentje kan bijdragen.

De favoriete positie van Kerlon is op het middenveld. ,,Ik speel het liefst aanvallend, zegt hij. ,,Maar of het nu links of rechts op het middenveld is, maakt mij niet uit. Zolang ik maar kan spelen.

Hij omschrijft zichzelf als een felle speler. ,,Ik hou van dribbelen, aanvallers bedienen, goede voorzetten geven. En ik hou ervan om veel te bewegen in het zestienmetergebied, zegt hij enthousiast.

De 21-jarige Kerlon staat wereldwijd bekend om de zeehondendribbel. Terwijl hij de bal koppend hooghoudt, loopt hij ogenschijnlijk simpel over het veld. De voetbaltruc leverde hem de bijnaam Foquinho op. ,,Ik wil de wereld veroveren met mijn manier van spelen, acties en mooie doelpunten. Niet vanwege de trucjes op het veld. Maar lachend vervolgt hij: ,,Als de mogelijkheid zich voordoet dan doe ik het.

57c3a413-b1f8-4111-bddf-0a66dc2d3d8c_kerlon%20teken%20bewerkt.jpg
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 16:49   quote  deeplink  
mooie foto~s
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 19:03   quote  deeplink  
:)
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 19:04   quote  deeplink  
lekker bekkie trouwens, ik dacht altijd dat bij ajax alleen maar "mooie" voetballers speelden:)
reminho
 reminho - dinsdag 01 september 2009 - 21:01   quote  deeplink  
Deze jongen heeft ook een goeie vrije trap in de benen zeg.

http://www.youtube.com/watch?v=SN2UsRVspbw&feature=related
kerlon!!
 kerlon!! - dinsdag 01 september 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Kerlon is een hele goede speler hij heeft scorend vermogen en een goede trap. Ik hoop dat hij het dit jaar goed zal doen en dat hij veel gaat scoren samen met andere spelers o.a. SUAREZ.
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 21:11   quote  deeplink  
jol wil eerst dat ie veel speelt bij jong ajax,DAARNA kan ie van grote waarde zijn voor het eerste elftal.....!??
kerlon!!
 kerlon!! - dinsdag 01 september 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Wat is nu de BASIS bij ajax ?
freakie
 freakie - woensdag 02 september 2009 - 08:49   quote  deeplink  
Bahbah das inderdaad wat jol gezegt heeft.. denk ook wel dat hij veel gat spelen in de jeugd maar dat hij ook wel eens toegevoegd gaat worden in wedstrijden de laatste 10 min of 5 min..
freakie
 freakie - woensdag 02 september 2009 - 08:50   quote  deeplink  
Remco.. dat is dus nu niet meer zo.. allemaal lelijk die gehaald zijn..:P
hoffa83
 hoffa83 - zondag 06 september 2009 - 17:22   quote  deeplink  
het lijkt mij ook een goede aanwinst maar vind in een paar you tube beelden dat je er ook nog niet veel van kan zeggen tog?en denk dat die zulke acties neemt in een wedstrijd dat die gauw weer geblesseerd is.hoop van niet jood tot me dood
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 17:22 schreef hoffa83 het volgende:
het lijkt mij ook een goede aanwinst maar vind in een paar you tube beelden dat je er ook nog niet veel van kan zeggen tog?en denk dat die zulke acties neemt in een wedstrijd dat die gauw weer geblesseerd is.hoop van niet jood tot me dood
ze hebben hem natuurlijk niet gehaald voor die acties hij heeft bij
Cruzeiro en brazilie onder 17 en onder 20 bewezen bij de toptalenten van Brazilie te horen
ze word hij ook gezien in Brazilie.Inter kocht hem niet voor niets voor 8miljoen
dat tie bij Inter geblesseerd werd kon hij niks aan doen.wel een geluk achteraf gezien voor ajax ;-)
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:30   quote  deeplink  
:) goede speler voor de breedte. en langzaam gaan brengen na een tijdje.
gewenning van het ajax systeem aanleren
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 18:53   quote  deeplink  
Moet je inderdaad niet gelijk gaan brengen had gedacht dat kerlon nou wel ff gebracht ging worden maar niet dus maakt ook niet uit pantelic wel:P
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:55   quote  deeplink  
:)pantelic heeft meer noodzaak.
zie de zeeuw elke wedstrijd graag spelen
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:04   quote  deeplink  
haha jaa daar ben ik het zeker over eens de zeeuw is belangerijk in elke wedstrijd tot nu toe..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:05   quote  deeplink  
wacht maar in de UEFA:)
en vergeet niet dat Dario zich probeert te bewijzen nu.
hoe meer concurrentie, des te beter.

zie maar hoe de feyenoorders en psv-ers op ons forum bivakkeren:)
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Ja jol doet het goed als cvitanisch of aisattie gaan verzaken dan beginnen ze niet in de basis..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:20   quote  deeplink  
zeer slim.
hij handeld goed.
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:22   quote  deeplink  
Ja had mijn bedenkingen maar hij zorg dat iedereen e helemaal voor gaat om de volgende week in de basis te komen dan is het ook optimaal gebruik maken van de zwakte van ajax(teveel mwa spelers)..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:23   quote  deeplink  
zei ik je vanaf het begin al;)
hij weet wat hij doet.
daarnaast dumpen we in december nog wat gasten
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Ja moet wel haha:P
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:25   quote  deeplink  
anders kost het alleen geld. zie liever silva, lindgren, wielaert etc vertrekken
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Ja denk ook dat dat de overbodige spelers zijn..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:28   quote  deeplink  
zeegelaar verhuren
blind verhuren
silva lindgren wielaert verkopen
vermeer verhuren
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:29   quote  deeplink  
ja prima ja..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:31   quote  deeplink  
goed plan, besparen we weer 3 miljoen per jaar.
en levert het weer een 5 miljoen op bij elkaar.
luque moeten we ook serieus vanaf.
weet niet waarom die dwazen zijn contract niet goed ontbinden!
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:46   quote  deeplink  
luque is toch al weg? cotract nog 1 jaar en is verhuurt zou wel bedrag t meest betaald worden daar malaga..
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 19:28 schreef Krunk het volgende:
zeegelaar verhuren
blind verhuren
silva lindgren wielaert verkopen
vermeer verhuren
denk niet dat ze Vermeer moeten verhuren, hij is wel een goede stand inn voor steek plus dat hij Steek heel scherp houd, jol heeft ook gezegd dat hij dicht tegen steek aanzit dus dat is wel goed voor de scherpte, al vermeer zou gaan dan is er minder druk op steek, ik houd wel van een beetje concurrentie, iedere positie gedekt met 2 vrijwel gelijkwaardige spelers is in mijn ogen nooit verkeerd
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 20:43   quote  deeplink  
jewel, dacht meer aan wat ritme opdoen in de eredivisie
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 21:21   quote  deeplink  
ja ok, maar dan is verhoeven 2e doelman, dat lijkt me niet echt een fijne gedachte. jammer dat het niet zo is als met v/d sar en grim, grim was toen al erg ervaren en had er weinig moeite mee sar voor zich te dulden, zo is de relatie steek met vermeer nou niet bepaald..
simon171
 simon171 - maandag 14 september 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Hebben we het hier over de keepers of kerlon
Of gaat kerlon op doel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door simon171 --
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2009 - 17:35   quote  deeplink  
moet je even het hele gesprek volgen, dan zie je hoe een gesprek kan ombuigen, dus niet zeuren.

Ps: je eigen post is ook niet echt on-topic:)
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 21:21 schreef remco k het volgende:
ja ok, maar dan is verhoeven 2e doelman, dat lijkt me niet echt een fijne gedachte. jammer dat het niet zo is als met v/d sar en grim, grim was toen al erg ervaren en had er weinig moeite mee sar voor zich te dulden, zo is de relatie steek met vermeer nou niet bepaald..
verhoeven is voor mij prima. voel me veilig als hij zelfs in de basis staat. en dat meen ik serieus. hij is een prima standin. goede keus van jol.
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 - 17:35 schreef remco k het volgende:
moet je even het hele gesprek volgen, dan zie je hoe een gesprek kan ombuigen, dus niet zeuren.

Ps: je eigen post is ook niet echt on-topic:)
dus dat. slaat nergens op:)
bart
 bart - dinsdag 15 september 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Leven die 2 nieuwe Brazilianen eigenlijk nog of zijn ze alweer weg?
Krunk
 Krunk - woensdag 16 september 2009 - 05:27   quote  deeplink  
jong ajax vanaf 22 september
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 - 22:28 schreef bart het volgende:
Leven die 2 nieuwe Brazilianen eigenlijk nog of zijn ze alweer weg?
ze worden eerst rustig aan klaargestoomd bij jong ajax, daarna pas zullen ze indien goed genoeg bij de selectie worden gehaald
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 21 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
ben benieuwd wat het wordt
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2009 - 18:53   quote  deeplink  
je bent niet de enige, omdat er voor het eerst sinds tijden weer talenten worden gehaald voordat ze zich echt hebbn bewezen, verwachten de mensen ook echt iets, op zich wel logisch alleen vind ik dat deze jongens wel de tijd moetn krijgen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Ajax huurt Kerlon









0.0102448