BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax is nu denk ik compleet !!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Prins K
 Prins K - dinsdag 01 september 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Ik denk met deze aankopen dat ajax evenwichtig is !
mede doordat we nu een spits en een heel bewegenlijk mannetje hebben voor op het middenveld zal de verdediging meer ontlast worden .
ik denk dat het middenveld te makkelijk overlopen werd en daardoor onze verdedigers zo kwetsbaar lijken .

Graag jullie mening (Hou het netjes he haha)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 01 september 2009 - 20:06   quote  deeplink  
hoi Prins, persoonlijk had ik graag een extra centrale verdediger gezien....eentje die op basis van capaciteiten de verdediging neerzet, beschikt over een goede pass van achteruit en verdedigend simpelweg een "moordenaar" is...(dit uiteraard in de figuurlijke zin van het woord)
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 20:10   quote  deeplink  
een type Chivu was nog top geweest, maar ben content.
padvr
 padvr - dinsdag 01 september 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Ik zou gewoon met Oleguer gaan spelen centraal. Die jongen is beter dan Wielaart en kan dan in de winterstop verkocht worden.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 01 september 2009 - 20:11   quote  deeplink  
ja dat zou idd ook mijn voorkeur hebben afgezien van dat verkopen in de winsterstop....kan me niet voorstellen dat op basis van wat ik herb gezien het echt zo is dat Wielaert een betere CV is dan Oleguer...
Prins K
 Prins K - dinsdag 01 september 2009 - 20:12   quote  deeplink  
okee in die mening kan ik mij vinden , maar ik volgde het duitse voetbal een beetje en zie Atouba als hij fit is ook stevig erin kunnen gaan . vergeet niet die jongen is 10maand eruit geweest he ! en heb pantelic ook mooie dingen zien doen .

en inderdaad met jullie eens olegeur beter als wielaart

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door Prins K --
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Als er niemand is gehaald( horen we snel), moeten we het met de verdedigers doen die we hebben. Op zich moet dat lukken. Zie ook liever Olequer....
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:04 schreef Prins K het volgende:
Ik denk met deze aankopen dat ajax evenwichtig is !
mede doordat we nu een spits en een heel bewegenlijk mannetje hebben voor op het middenveld zal de verdediging meer ontlast worden .
ik denk dat het middenveld te makkelijk overlopen werd en daardoor onze verdedigers zo kwetsbaar lijken .

Graag jullie mening (Hou het netjes he haha)
probleem is de aanval.
die is zwak. hierdoor komen andere spelers in de problemen terecht.
sulejmani en suarez zijn zwak met het meeverdedigen, en lopen niet eens fatsoenlijk mee.
aanwijzingen van collega's op het middenveld worden niet opgevolgd.
en ook druk zetten op de man niet.
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:10 schreef padvr het volgende:
Ik zou gewoon met Oleguer gaan spelen centraal. Die jongen is beter dan Wielaart en kan dan in de winterstop verkocht worden.
waarom verkopen? vind hem 10x beter dan de overige spelers in die linie.
hij heeft gewoon wat klunsen om zich heen lopen, en tja.... dan kan zelfs vd sar die ballen er niet uithouden
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:19 schreef Krunk het volgende:

[..]

probleem is de aanval.
die is zwak. hierdoor komen andere spelers in de problemen terecht.
sulejmani en suarez zijn zwak met het meeverdedigen, en lopen niet eens fatsoenlijk mee.
aanwijzingen van collega's op het middenveld worden niet opgevolgd.
en ook druk zetten op de man niet.
ik denk met pantelic en die andere dat we dat wel hebben opgelost he?als je meer druk voorin hebt speel je minder op je eigen 16 cq helft....
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 20:22   quote  deeplink  
ja ben ik het mee eens.
maar jij ook met mijn bevindingen?
of heb je nog een opmerking daarop
Fuchsman
 Fuchsman - dinsdag 01 september 2009 - 20:22   quote  deeplink  
ik vind dat er een goeie verdediger aangetrokken moest worden. De huidige aankopen zijn trouwens in orde. Kortom voorin is echt van europeese top, dit geldt ook voor het middenveld, alleen achterin is het ehm... kan beter. We zullen zien wat onze jongens er van gaan maken.
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - dinsdag 01 september 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Krunk.. denk je echt dat onze aanvalslinie zwak met suarez, pantelic en sulejmani?
Als Miralem in vorm komt en pantelic is wat we ervan verwacht kan niemand ons stoppen. Weet iemand hoe het zit met eduardo ?
Een talent voor de toekomst wordt gezegd maar als je deze jongen maar voor 1 jaar huurt moet er toch een optie tot koop bedongen zijn ?
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:23 schreef ajax Jood 5. het volgende:
Krunk.. denk je echt dat onze aanvalslinie zwak met suarez, pantelic en sulejmani?
Als Miralem in vorm komt en pantelic is wat we ervan verwacht kan niemand ons stoppen. Weet iemand hoe het zit met eduardo ?
Een talent voor de toekomst wordt gezegd maar als je deze jongen maar voor 1 jaar huurt moet er toch een optie tot koop bedongen zijn ?
zal eens goed gaan lezen als ik jou was:

probleem is de aanval.
die is zwak. hierdoor komen andere spelers in de problemen terecht.
sulejmani en suarez zijn zwak met het meeverdedigen, en lopen niet eens fatsoenlijk mee.
aanwijzingen van collega's op het middenveld worden niet opgevolgd.
en ook druk zetten op de man niet.

door hun verdedigende taken te laten ontvallen, komt het middenveld onder druk te staan, wat resulteert op onjuist positiespel wanneer je defensief moet omschakelen
simon171
 simon171 - dinsdag 01 september 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Ja maar wat ik nou nog niet snap we hebben de hele tijd lopen zeiken over nieuwe versterkingen en dan zijn ze er en gaan ze naar jong Ajax.
We wilden toch versterking in het eerste hoe lang moeten we nu wachten.
En waarom moest Bodul weg omdat er versterking is gekomen voor jong Ajax hij scoorde toch ook leuk en hij was ouder kijk maar wat er in het progamma van VI werd gezegt hij had door kunnen schuiven .
Heeft iemand hier antwoord op.
Op pantelic na dan he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door simon171 --
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - dinsdag 01 september 2009 - 20:29   quote  deeplink  
wie op het middenveld geeft er aanwijzingen dan aan de aanval?
De zeeuw is net nieuw, enoh spreekt geen nederlands en in ismael zie ik ook niet echt een speler die de voorhoede aanwijzingen geeft.
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:27 schreef simon171 het volgende:
Ja maar wat ik nou nog niet snap we hebben de hele tijd lopen zeiken over nieuwe versterkingen en dan zijn ze er en gaan ze naar jong Ajax.
We wilden toch versterking in het eerste hoe lang moeten we nu wachten.
En waarom moest Bodul weg omdat er versterking is gekomen voor jong Ajax hij scoorde toch ook leuk en hij was ouder kijk maar wat er in het progamma van VI werd gezegt hij had door kunnen schuiven .
Heeft iemand hier antwoord op.
Op pantelic na dan he.
Opbouw van ritme en conditioneel vooruit te laten gaan --> Jong Ajax.
Wennen aan spel van Ajax, huisstijl, strategie, besprekingen, omschakelingen etc... --> Jong Ajax.

Bodul verdrinkt in het 1e. Sparta is prima.
De spelers uit Brazilie komen met enkele maanden bij het 1e.
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:29 schreef ajax Jood 5. het volgende:
wie op het middenveld geeft er aanwijzingen dan aan de aanval?
De zeeuw is net nieuw, enoh spreekt geen nederlands en in ismael zie ik ook niet echt een speler die de voorhoede aanwijzingen geeft.
regelmatig urby, zie maar tegen heracles.
of anders de zeeuw die vaak een handje afwimpelt.
maar de spitsen verzieken gewoon om echt even intensief mee te lopen.
druk te zetten, positioneel tegenstanders vast te zetten.

hierdoor krijgt een CV van ajax gewoon 3 man tegenover zich.
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Ze staan er snel genoeg. Ze moeten nog ff wennen en dat doen ze bij Jong Ajax...
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 20:35   quote  deeplink  
zie hierboven
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - dinsdag 01 september 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat emanuelson weer een prima wedstrijd speelde tegen heracles.
Hij speelde weer op zijn ´oude´ plekkie linksachter.
Wat vinden jullie moeten we urby als linksachter gebruiken en dus atouba op de bank zetten of toch op het middenveld zetten?
Heico
 Heico - dinsdag 01 september 2009 - 20:37   quote  deeplink  
ik denk dat we tekort gaan komen want we hadden er een verdediger bij moeten hebben.
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:22 schreef Krunk het volgende:
ja ben ik het mee eens.
maar jij ook met mijn bevindingen?
of heb je nog een opmerking daarop
nou,aanvallend zijn we nu veel sterker geworden,daar ben ik tenminste zeker van.daardoor zal een tegenstander minder snel met opkomende backs vooruit durven lopen,waardoor ajax weer dat dwingende spel zal vertonen...met andere woorden:de middenvelders hebben dan voldoende adem om de boel op te vangen...waardoor meeverdedigen van een bv suarez echt niet meer nodig is (of pantelic)omdat ze die niet achter durven te laten(backs van de tegenstander).
verdediging is niet sterk vind ik.er word niet kort genoeg op de man gedekt(vertonghen is te traag daarvoor),alderweireld vind ik wel heel sterk en snel genoeg,vdwiel die is rechtsback en daar moet ie maar eens blijven staan voortaan,omdat zijn aanwezigheid met pantelic en suarez niet echt nodig is meer.hij laat ook teveel steken vallen vind ik.wielaert kan dat ook niet belopen overal.dan laat die de man weer lopen,dan die weer en hij maar schreeuwen en rennen....atouba komt eraan,die was en is nog niet fit genoeg(lang eruit geweest).
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:36 schreef ajax Jood 5. het volgende:
Ik moet zeggen dat emanuelson weer een prima wedstrijd speelde tegen heracles.
Hij speelde weer op zijn ´oude´ plekkie linksachter.
Wat vinden jullie moeten we urby als linksachter gebruiken en dus atouba op de bank zetten of toch op het middenveld zetten?
urby heeft aangegeven dat ie op het middenveld wil spelen....
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 20:51   quote  deeplink  
De beste op die positie speelt. Gaat niet om de naam of persoon. Denk dat we Gabri ook kunnen gebruiken als aanjager op middenveld. Hoe meer druk op middenvelders tegenstander, hoe minder druk op verdediging van ons.... Er moeten spelers sneuvelen.
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 01 september 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:51 schreef Boss het volgende:
De beste op die positie speelt. Gaat niet om de naam of persoon. Denk dat we Gabri ook kunnen gebruiken als aanjager op middenveld. Hoe meer druk op middenvelders tegenstander, hoe minder druk op verdediging van ons.... Er moeten spelers sneuvelen.
Prachtig middenveld kan je nu maken, veel keus en kwaliteit, zeker als gabri er weer bij is, daardoor wordt verdediging ontlast en zal je zien dat de grote noodzaak om een verdediger te kopen er niet is. Ik denk dat onze achilleshiel Stekelenburg is, ik ben geen fan van hem maar dat is maar mijn mening en ik ben een leek net als jullie.

Ik denk doordat het middenveld versterkt is, je meer kan afwisselen in de verdediging. Geef de jonkies wat rust zodat ze niet de continue de verantwoording hoeven te dragen waardoor er minder fouten in hun spel komt.
Ik ben content en blij....
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:45 schreef bahbah het volgende:

[..]

urby heeft aangegeven dat ie op het middenveld wil spelen....
maar daar is ie niet goed genoeg.
sandman
 sandman - dinsdag 01 september 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Ajax heeft zich deze zomer versterkt met drie nieuwe aanwinsten voor dit seizoen. Ondanks de blije gezichten bij de clubleiding en Martin Jol zelf, wil de club nog een ultieme poging wagen om een verdediger binnen te halen.

Volgens diverse Kroatische bronnen zou dit een Kroaat moeten gaan worden, wiens naam nog onbekend is. Wel zouden de onderhandelingen momenteel op een 'alarmfase' staan. De deadline van de transfermarkt is momenteel al bereikt, waar het op 18.00 uur de tijd had om nog een speler aan te kunnen trekken.

De Amsterdammers zouden zijn naam bij de KNVB hebben ingediend, waardoor de hoofdstedelingen alsnog kunnen beschikken over de verdediger. Wat de leeftijd en naam van de Kroatische speler moet zijn, is vooralsnog onbekend.

UPDATE: Igor Prahic moet de laatste aanwinst voor de ploeg van Martin Jol gaan worden. Mocht de speler niet haalbaar zijn, dan is ook nog Igor Biscan in beeld bij de Amsterdammers. De 31-jarige verdediger speelt momenteel voor Dynamo Zagreb, dat tevens de tegenstander van Ajax zal zijn in de aankomende duels in de UEFA Cup.
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Zou top zijn! Dan zijn we ECHT compleet!
alibabba
 alibabba - dinsdag 01 september 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 22:24 schreef sandman het volgende:
Ajax heeft zich deze zomer versterkt met drie nieuwe aanwinsten voor dit seizoen. Ondanks de blije gezichten bij de clubleiding en Martin Jol zelf, wil de club nog een ultieme poging wagen om een verdediger binnen te halen.

Volgens diverse Kroatische bronnen zou dit een Kroaat moeten gaan worden, wiens naam nog onbekend is. Wel zouden de onderhandelingen momenteel op een 'alarmfase' staan. De deadline van de transfermarkt is momenteel al bereikt, waar het op 18.00 uur de tijd had om nog een speler aan te kunnen trekken.

De Amsterdammers zouden zijn naam bij de KNVB hebben ingediend, waardoor de hoofdstedelingen alsnog kunnen beschikken over de verdediger. Wat de leeftijd en naam van de Kroatische speler moet zijn, is vooralsnog onbekend.

UPDATE: Igor Prahic moet de laatste aanwinst voor de ploeg van Martin Jol gaan worden. Mocht de speler niet haalbaar zijn, dan is ook nog Igor Biscan in beeld bij de Amsterdammers. De 31-jarige verdediger speelt momenteel voor Dynamo Zagreb, dat tevens de tegenstander van Ajax zal zijn in de aankomende duels in de UEFA Cup.
Waar haal je die informatie vandaan?
sandman
 sandman - dinsdag 01 september 2009 - 22:55   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/72606
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:45 schreef bahbah het volgende:

[..]

urby heeft aangegeven dat ie op het middenveld wil spelen....
Heb niet het idee dat het middenveld zijn sterkste positie is.
hij kan beter als linksbuiten of als linksback spelen. laatste heeft voorkeur.
remco k
 remco k - vrijdag 04 september 2009 - 19:53   quote  deeplink  
liever verhuren aan haarlem:)
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 september 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 19:53 schreef remco k het volgende:
liever verhuren aan haarlem:)
Hee, remco; niet zo negatief he..........hahaha
Heico
 Heico - vrijdag 04 september 2009 - 22:05   quote  deeplink  
leuke aanval, leuk middenveld
maar verdediging is niet geweldig.
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 22:05 schreef Heico het volgende:
leuke aanval, leuk middenveld
maar verdediging is niet geweldig.
Vd Wiel,Vertonghen,Aldeweireld,Autuba allemaal internationals
Wielaert,Oleguer,Silva die kunnen op nederlands niveau goed mee
En misschien komt kroatisch international Biscan ook nog
Ze Eduardo kan ook in de verdediging dus verdediging valt echt wel mee

En als de kwaliteits spelers als Sulejmani,Suarez,Pantelic,Aissati,Kerlon,Ze Eduardo
enz enz goed gaan lopen in het elftal dan draait de verdediging vanzelf ook goed mee
Jelle
 Jelle - vrijdag 04 september 2009 - 22:31   quote  deeplink  
ajax is zeker compleet, alleen moeten ze met v.d wiel, Alderweireld, (nieuwe verdediger), Vertonghen gaan spelen en met 2 spitsen. Wielaert vind ik persoonlijk van jupiler league niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door Jelle --
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 22:31 schreef Jelle het volgende:
ajax is zeker compleet, alleen moeten ze met v.d wiel, Alderweireld, (nieuwe verdediger), Vertonghen gaan spelen en met 2 spitsen. Wielaert vind ik persoonlijk van jupiler league niveau.
Wielaert Jupiler??het is geen lucius en hofland niveau
Wielaert is geen europees niveau maar in nederland maakt tie niet veel fouten
Bij Twente was hij de man in de verdediging bij Ajax maakt hij geen naam zoals Blind dat ooit deed maar hij maakt niet veel fouten hij is ervaren.dus om meteen jupiler niveau te zeggen slaat nergens op.

en idd 2 spitsen kan en in de wedstrijd kunnen ze veel omwisselen met 4-3-3- en 4-4-2
met Kerlon,Ze Eduardo,Aissati,Sulejmani,Cvitanisch,Suarez,Zeegelaar,Pantelic heeft Ajax genoeg keus !!! sterke selectie!
r-jan
 r-jan - vrijdag 04 september 2009 - 23:50   quote  deeplink  
Ajax is pas compleet als we dit seizoen of een ander seizoen kampioen worden van de Eredivisie of niet?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 september 2009 - 12:18   quote  deeplink  
wieleart is zo slecht niet jongens... dat zien jullie graag dat weet ik.. maar ooit gezien hoevaak hij tegen over 2 man staat ? dat lag grotendeels aan het middenveld zoals Krunk dat al aangaf.. zelfde met Urby tegen heracles.. kwam ook op 1 moment tegen over 3 man..
Juantinho
 Juantinho - zondag 06 september 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:
wieleart is zo slecht niet jongens... dat zien jullie graag dat weet ik.. maar ooit gezien hoevaak hij tegen over 2 man staat ? dat lag grotendeels aan het middenveld zoals Krunk dat al aangaf.. zelfde met Urby tegen heracles.. kwam ook op 1 moment tegen over 3 man..
Kijk iemand die het begrijpt, Verdediging is niet zo zwak als het lijkt. Het middenveld wordt zo vaak overlopen nu met een betere balans en ook als Gabri terug is, weet ik bijna zeker dat spelers zoals Wielaart, Oleguer Ogararu en Silva niet zo slecht zijn zoals de meerderheid denkt dat ze zijn.
Begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het toppers zijn maar ook niet dat het natte kranten zijn.
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Nee niet slecht maar voegd ook niet veel toe.. T is daarom geen goede speler.. niet slecht maar ook niet goed.. Je heb spelers zoals douglas bij twente die wel iets toevoegen.. kom nou niet op meer namen maar zulke spelers in de verdediging heeft ajax niet.. ze zijn allemaal tsja redelijke verdedigers..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:36 schreef ajax Jood 5. het volgende:
Ik moet zeggen dat emanuelson weer een prima wedstrijd speelde tegen heracles.
Hij speelde weer op zijn ´oude´ plekkie linksachter.
Wat vinden jullie moeten we urby als linksachter gebruiken en dus atouba op de bank zetten of toch op het middenveld zetten?
ook nu weer goed gespeeld
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

maar daar is ie niet goed genoeg.
lv is het beste
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 19:38 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Kijk iemand die het begrijpt, Verdediging is niet zo zwak als het lijkt. Het middenveld wordt zo vaak overlopen nu met een betere balans en ook als Gabri terug is, weet ik bijna zeker dat spelers zoals Wielaart, Oleguer Ogararu en Silva niet zo slecht zijn zoals de meerderheid denkt dat ze zijn.
Begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het toppers zijn maar ook niet dat het natte kranten zijn.
dat gaf ik de gehele tijd al aan ja, zoals nummer 10 refereerde.
ben van mening dat de afgelopen weken hebben aangetoond dat de laatste linie goed op slot zit.
mede door ontlasting van de middenvelders.
en ook minder vaak balverlies bij de aanvallers.
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Denk dat emanuelson beter is inderdaad op lv heb k al eerder aangegeven geloof k.. maar is gevoel hij is snel en heeft wel aanvallende drang maar niet te veel.. als hij zich gaat bemoeien met de aanval vindt ik hem minder..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 18:52 schreef freakie het volgende:
Denk dat emanuelson beter is inderdaad op lv heb k al eerder aangegeven geloof k.. maar is gevoel hij is snel en heeft wel aanvallende drang maar niet te veel.. als hij zich gaat bemoeien met de aanval vindt ik hem minder..
klopt. daarom ook geen plek als LM geven.
LV is perfect. eigenlijk moeten atouba en urby het maar gaan uitzoeken.
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Urby doet het de laatste 2 wedstrijden inderdaad goed, dus gewoon als lv gebruiken en als hem dat niet bevalt, jammer dan want de rest staat nu gewoon heel goed dus niet meer veranderen.
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:01   quote  deeplink  
hij moet spelen in dienst van de club.
want als LM komt hij tekort.
indien hij geen waardige LV blijft, atouba erin
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:20   quote  deeplink  
Ja denk dat ook dat dat jol zijn idee is.. als emanuelson verzaakt dan atouba laten proberen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax is nu denk ik compleet !!









0.0127508