BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AZ profiteert niet van schwalbe-straf Eduardo

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 01 september 2009 - 22:31
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

AZ profiteert niet van schwalbe-straf Eduardo (Sport1.nl)

tiaantje
 tiaantje - dinsdag 01 september 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Dit is een totaal oneerlijke straf. Buiten dat AZ niet profiteert van zijn afwezigheid, krijgen Olympiakos en Standard een voorkeursbehandeling. Natuurlijk heeft Arsenal een zeer brede selectie die makkelijk een vervanger kan plaatsen maar eerlijker zou zijn dat Eduardo voor 3 wedstrijden geschorst zou zijn. Zo heeft geen enkele ploeg extra baadt bij zijn straf!
Gerardus
 Gerardus - vrijdag 04 september 2009 - 14:24   quote  deeplink  
Maakt niets uit, AZ moet gewoon lekker het balletje rond laten gaan en met of zonder Eduardo acht ik AZ geheel niet kansloos tegen Arsenal omdat beide ploegen het accent op de aanval leggen en AZ vind ik persoonlijk de betere aanval heeft.
(grote namen zeggen niets)
tiaantje
 tiaantje - zaterdag 05 september 2009 - 01:52   quote  deeplink  
Ik hoop dat je gelijk hebt Gerardus. Ik ben het met je eens dat namen er niet toe doen wanneer je gewoon je eigen spel kunt spelen, maar onbewust zal het toch spelen bij de jongens tussen de oren en zullen ze opkijken tegen teams als Arsenal, maar ja je weet nooit wat voor krachten het losmaakt ;-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 05 september 2009 - 19:51   quote  deeplink  
ik hoop dat az doorgaat maar het maakt niet uit of eduardo erbij is arsenal zal toch winnen maar az maakt na arsenal de meeste kans om door te gaan
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 19:51 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik hoop dat az doorgaat maar het maakt niet uit of eduardo erbij is arsenal zal toch winnen maar az maakt na arsenal de meeste kans om door te gaan
maakt idd niet uit of tie speelt ze hebben genoeg goede spelers
Maar om vooral al te zeggen dat arsenal gaat winnen tsjah???
Az heeft een goed team arsenal is geen robot team die elke keer top kunnen presteren
Burnley wint thuis ook van Manchter united alles kan in het voebal
en vooral als je een sterke selectie heb zoals Az
Waarom zou Dembele of El Hamdoui niet kunnen scoren tegen Almunia????????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AZ profiteert niet van schwalbe-straf Eduardo









0.0077781