BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Werkwijze v Gaal niet geschikt voor sterspelers?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
voetbalissimpel
 voetbalissimpel - woensdag 02 september 2009 - 07:30   quote  deeplink  
Frank Ribery heeft zich geuit over Louis v Gaal , niet zo positief kunnen we wel stellen , naar mijn mening is Louis niet geschikt voor topclubs met reeds gearriveerde topspelers , bij Barca botste hij met Rivaldo (op dat moment een van de beste ter wereld) het Ned.Elftal kreeg hij ook niet aan t voetballen en nu dus bij Bayern de eerste haarscheurtjes , Louis moet werken met een jonge ploeg met jongetjes die ja,nee en amen zeggen en hem volgen , echter met ëchte grote jongens " kan hij niet zo goed werken omdat deze jongens zich niet als een soldaat meer laten drillen , deze jongens houden meer van people managers als Hiddink,Mourinho dat soort type's ik denk dan ook dat er nog grote problemen komen met spelers als Ribery,Toni dat
Capo
 Capo - woensdag 02 september 2009 - 10:08   quote  deeplink  
tuurlijk is zijn werkwijze geschikt, Ribery moet zich niet zo aanstellen. Frank is gewoon het verwende ventje van Bayern en kan er niet tegen dat Louis hem gewoon aanpakt net als de rest.
voetbalissimpel
 voetbalissimpel - woensdag 02 september 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Ik denk dat elk individu anders is , en t is nu eenmaal zo dat zulke spelers een beetje anders zijn en ook zo behandeld willen worden , iets wat bijv. Hiddink erg goed kan , Louis wilde dat als speler ook maar had de kwaliteiten niet en dat lijkt nog weleens zijn frustratie.

Ik vind WEL dat er regels moeten zijn en dat ALLE spelers zich daar aan moeten houden maar omgang met gearriveerde spelers is anders als met jongetjes van 18/22 of die nog niets gewonnen hebben en ik denk dat Louis daar een probleem mee heeft om daar balans in te krijgen , goede trainer maar misschien niet de juiste man bij deze groep zou kunnen................
dennie
 dennie - woensdag 02 september 2009 - 14:52   quote  deeplink  
Van Gaal is gewoon te rechtlijnig.. goed voor clubs als AZ maar niet bij vedettes als Ribery die pikken dat niet, jammer dat van Gaal dat niet aan zal passen zou em goed doen
FcT1990
 FcT1990 - woensdag 02 september 2009 - 15:38   quote  deeplink  
ribery is gwoon verwend..
Prins K
 Prins K - woensdag 02 september 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Ik vind deze stelling wel goed .
van Gaal zijn ego is te groot en dat botst met andere ego's
als hij zijn trots op zij zou zetten en die jongens een beetje respect geeft zullen ze hem ook respecteren en harder voor hem werken!!

bij AZ waren die broekies allemaal lief daarom kon van gaal daar wel de grote baas spelen
Gerardus
 Gerardus - woensdag 02 september 2009 - 21:34   quote  deeplink  
David's woorden op Hiddink destijds; 'Kontenkruiper', is niet van toepassing op van Gaal.
Hij behandeld iedereen gelijk in het teamproces en als de heertjes 'sterren' anders behandeld willen worden dan de rest dan heb je inderdaad aan van Gaal geen goede. Met het groepbesef smeden oogst je nu eenmaal het meeste succes daar kan niet een 'Ster' tegen op, zie wat er nu bij AZ staat ( een beter team dan Real Madrid) o ja?...let maar op in de CL wedstrijden tegen Arsenal.

Maar buiten dat, ik denk dat Ribery gewoon in Januari naar Madrid wil overstappen en gaat nu al moeilijk doen om zo alsnog dan onder zijn contract uit te komen. Want je kunt wel tegen iemand iets hebben maar omdat nu al in de pers te gooien vind ik eerlijk gezegd erg vreemd temeer dat Van Gaal het nog heeft opgenomen voor hem tegenover Beckenbauer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Gerardus --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Werkwijze v Gaal niet geschikt voor sterspelers?









0.0134379