BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg mist treffen met Japan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 04 september 2009 - 15:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Stekelenburg mist treffen met Japan (ELF Voetbal)

bram
 bram - vrijdag 04 september 2009 - 15:15   quote  deeplink  
dat watje zal eens niks hebben
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 04 september 2009 - 15:20   quote  deeplink  
dus zaterdag wordt de nul gehouden
PETER111
 PETER111 - vrijdag 04 september 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Ik snap serieus niet waarom Vermeer er niet bij zit. Volgens mij zijn Vorm en Velthuizen op dit moment de reservekeepers. Vermeer is absoluut niet minder dan die 2. Naar mijn mening zelfs beter. Zet Vermeer bij Utrecht of Vitesse neer en hij staat in de basis.
Thomas
 Thomas - vrijdag 04 september 2009 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 15:56 schreef PETER111 het volgende:
Ik snap serieus niet waarom Vermeer er niet bij zit. Volgens mij zijn Vorm en Velthuizen op dit moment de reservekeepers. Vermeer is absoluut niet minder dan die 2. Naar mijn mening zelfs beter. Zet Vermeer bij Utrecht of Vitesse neer en hij staat in de basis.
Vermeer keept niet wekelijks bij zijn club, Vorm en Velthuizen wel. En aangezien Vermeer geen vaste waarde is/was in het Nederlands elftal, snap ik wel dat de bondscoach voor een keeper kiest met wekelijkse speeltijd op het hoogste niveau bij zijn club.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 04 september 2009 - 16:16   quote  deeplink  
eindelijk kans om eens een fatsoenlijke keeper in de goal te zien....jammer dat Kenneth niet geselecteerd is....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 04 september 2009 - 16:16   quote  deeplink  
zou toch niet zo zijn dat ie de eerstkomende weken er helemaal uitligt he....lijkt me verukkelijk om Kenneth weer in het ajax shirt te zien...
Thomas
 Thomas - vrijdag 04 september 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 16:16 schreef Patrick Buisman het volgende:
zou toch niet zo zijn dat ie de eerstkomende weken er helemaal uitligt he....lijkt me verukkelijk om Kenneth weer in het ajax shirt te zien...
Artikel meldt dat hij er waarschijnlijk woensdag weer bij is, dus verheug je je er niet teveel op ;)
bram
 bram - vrijdag 04 september 2009 - 17:12   quote  deeplink  
van dijk in oranje
Krunk
 Krunk - vrijdag 04 september 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 15:56 schreef PETER111 het volgende:
Ik snap serieus niet waarom Vermeer er niet bij zit. Volgens mij zijn Vorm en Velthuizen op dit moment de reservekeepers. Vermeer is absoluut niet minder dan die 2. Naar mijn mening zelfs beter. Zet Vermeer bij Utrecht of Vitesse neer en hij staat in de basis.
als je in ajax2 speelt word je sowieso niet geselecteerd
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 17:34 schreef Krunk het volgende:

[..]

als je in ajax2 speelt word je sowieso niet geselecteerd
al is Ajax2 een hoger niveau dan Feyenoord maarjah dat terzijde
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 04 september 2009 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 16:17 schreef Thomas het volgende:

[..]

Artikel meldt dat hij er waarschijnlijk woensdag weer bij is, dus verheug je je er niet teveel op ;)
hmmmm....waardeloos....
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 18:32 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

hmmmm....waardeloos....
he patrick, lijkt me wel dat je vind dat iedere selectiespeler van ajax fit moet blijven toch, of gun je spelers van je eigen clubbie soms een blessure, lijkt me niet toch.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 05 september 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

he patrick, lijkt me wel dat je vind dat iedere selectiespeler van ajax fit moet blijven toch, of gun je spelers van je eigen clubbie soms een blessure, lijkt me niet toch.
mag algemeen bekend zijn dat ik absoluut geen fan ben van Stekelenburg...ik heb ook al diverse keren uiteen gezet waarom, dus verbaasd me een beetje dat iemand die op zoveel berichtjes leest als jij niet weet dat Stekelenburg van mij net zo makkelijk weg mag bij Ajax....
simon171
 simon171 - zondag 06 september 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Zou mooi zijn Vermeer weer in het doel sorry maar ik vindt hem beter,vorm vondt ik niet goed en Velthuizen ook niet.
Maar ze zijn zeker bang dat er weer teveel van ons clubbie in de basis staan van nederland.
remco k
 remco k - zondag 06 september 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 22:07 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

mag algemeen bekend zijn dat ik absoluut geen fan ben van Stekelenburg...ik heb ook al diverse keren uiteen gezet waarom, dus verbaasd me een beetje dat iemand die op zoveel berichtjes leest als jij niet weet dat Stekelenburg van mij net zo makkelijk weg mag bij Ajax....
dat weet ik ook wel, alleen gun je een ajax speler, welke ajax speler dan ook gewoon geen blessureleed, lijkt me logisch toch.
remco k
 remco k - zondag 06 september 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 10:12 schreef simon171 het volgende:
Zou mooi zijn Vermeer weer in het doel sorry maar ik vindt hem beter,vorm vondt ik niet goed en Velthuizen ook niet.
Maar ze zijn zeker bang dat er weer teveel van ons clubbie in de basis staan van nederland.
ik denk dat zeker Velthuizen in potentie beter is dan Steek en Vermeer. Veel meer personaliteit. en leg even uit waarom je gister Vorm en Velthuizen niet goed vond als je wil??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2009 - 14:45   quote  deeplink  
hoelang is stekelenburg geblesseerd?
simon171
 simon171 - zondag 06 september 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel, alleen gun je een ajax speler, welke ajax speler dan ook gewoon geen blessureleed, lijkt me logisch toch.
Ben ik met je eens maar ik heb hem natuurlijk vorig seizoen zien keepen en ik denk niet dat je om hem heen kon en kan eigenlijk.
Je zou hem net als spelers speeltijd moeten geven om tegroeien.
remco k
 remco k - zondag 06 september 2009 - 18:30   quote  deeplink  
hikj is al uoitgegroeid en is nog steeds klein hoor..
Juantinho
 Juantinho - zondag 06 september 2009 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 14:45 schreef patrickpsv15 het volgende:
hoelang is stekelenburg geblesseerd?
waarschijnlijk staathij woensdag weer in de basis
Juantinho
 Juantinho - zondag 06 september 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel, alleen gun je een ajax speler, welke ajax speler dan ook gewoon geen blessureleed, lijkt me logisch toch.
100% mee eens
Ik ben ook absoluut geen fan van de Steek maar een ajacied kan je geen blessure wensen.
Jelle
 Jelle - zondag 06 september 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 17:44 schreef AFCajax het volgende:

[..]

al is Ajax2 een hoger niveau dan Feyenoord maarjah dat terzijde
Ik heb nu een paar reacties van jou gezien en terwijl je beweert dat je eerlijk bent en niet arrogant, is dit de aller domste reactie die ik tot nu toe op deze forums heb gelezen. btw goed dat stekelenburg niet speelt, in het nederlands elftal issie vaak drama. Geen enkele keeper heeft op dit moment de potentie om in de voetsporen te treden van de legendarische Edwin v.d Sar.
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Jelle hij reageerd normaal gesproken wel goed van wat ik gelezen heb.. Alleen die reactie kan je beter niet op reageren.. al vindt ik dat beeld wel logisch als je vorig seizoen feyenoord ziet..
Jelle
 Jelle - zondag 06 september 2009 - 19:58   quote  deeplink  
ik heb nu een paar discussie's met deze gozer gehad en telkens prijst hij ajax de hemel in en noemt rotterdammers gefrustreerd. en dan komt het verhaal dat amsterdammers het hart op de tong hebben bla bla dus ik vind het niet hele intelligente dingen die hij zegt. en ja Feyenoord was vorig seizoen niet goed maar om ze dan te vergelijken met ajax 2...
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Nee dat kan inderdaad niet nee vindt ik ook..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 17:44 schreef AFCajax het volgende:

[..]

al is Ajax2 een hoger niveau dan Feyenoord maarjah dat terzijde
:) we zitten in de NL beker
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 22:07 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

mag algemeen bekend zijn dat ik absoluut geen fan ben van Stekelenburg...ik heb ook al diverse keren uiteen gezet waarom, dus verbaasd me een beetje dat iemand die op zoveel berichtjes leest als jij niet weet dat Stekelenburg van mij net zo makkelijk weg mag bij Ajax....
of een blessure mag oplopen
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel, alleen gun je een ajax speler, welke ajax speler dan ook gewoon geen blessureleed, lijkt me logisch toch.
als je 100% ajacied bent niet nee
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 19 september 2009 - 20:36   quote  deeplink  
geloof gewoon niet in Maarten....en dat is volgens mij niet verboden....vind het voor hem vervelend als ie een blessure heeft, maar zal er vanuit voetbaltechnisch standpunt geen traan om laten...
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2009 - 20:49   quote  deeplink  
dat je geen fan bent van een speler uit de selectie ok, maar het een goede zaak vinden dat een basisspeler een blessure heeft dan ben je in mijn ogen gewoon geen echte supporter.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 22 september 2009 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 20:49 schreef remco k het volgende:
dat je geen fan bent van een speler uit de selectie ok, maar het een goede zaak vinden dat een basisspeler een blessure heeft dan ben je in mijn ogen gewoon geen echte supporter.
volgens mij staat nergens dat het een goede zaak is...vind het overigens wel een goede zaak als Maarten zo snel mogelijk vertrekt...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
ik ook hoor als ik eerlijk ben.. hij staat zovaak verkeert opgesteld !!! zoveel ervaring en dan nog de fouten maken van de Dtjes.. mijn oom is een Maarten fan integenstelling van mijzelf en zelfs hij ziet het eindelijk in !
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 22 september 2009 - 11:39   quote  deeplink  
pfff.....nou beter laat dan nooit, want vind persoonlijk dat ie bij met name spelhervattingen erg vaak de verkeerde keuze maakt...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2009 - 13:03   quote  deeplink  
en van de week bij VVV dat spel ophoud vanaf min 5 kwam het spel niet tengoede.. heb me er dood aan geergerd... en inplaats van gewoon de bal aan de verdediging tegeven schoot hij ver uit met als gevolg bal verlies..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door nummer10 --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 22 september 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 - 13:03 schreef nummer10 het volgende:
en van de week bij VVV dat spel ophoud vanaf min 5 kwam het spel niet tengoede.. heb me er dood aan geergerd... en inplaats van gewoon de bal aan de verdediging tegeven schoot hij ver uit met als gevolg bal verlies..
dat bedoel ik dan ook...en de situatie dat als de bal snel gespeeld dient te worden hij dat juist niet doet en als rust aan de bal gewenst is doet ie dat snel....uittrappen zijn ook matig net als hoge ballen binnen de 5....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2009 - 14:26   quote  deeplink  
inderdaad.. iedereen zegt dat Vermeer zwak is in de lucht (weinig ervaring) hebben ze gelijk in maar daarin tegen Steek is niks beter in de lucht en die is wel degelijk ervaren. en inderdaad dat vertragen van het spel terwijl ajax juist beter is in snelspel..
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 - 14:26 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad.. iedereen zegt dat Vermeer zwak is in de lucht (weinig ervaring) hebben ze gelijk in maar daarin tegen Steek is niks beter in de lucht en die is wel degelijk ervaren. en inderdaad dat vertragen van het spel terwijl ajax juist beter is in snelspel..
het vertragen van het spel was zondag onderdeel van Jol zijn strategie, hij wou met heel weinig moeite winnen.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie Steek ook liever niet op goal, maar al vind ik ook Vermeer niet de goede keeper voor dit ajax, als ik keepers als Vorm en Vldhuizen zie dan zijn die stappen verder dan onze 2 keepers.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 23 september 2009 - 07:51   quote  deeplink  
ik geloof dat iedere trainer met zo winig mogelijk inspanning wil winnen....persoonlijk geloof ik niet dat de manier van keepen van Maarten gebasseerd is op wat Jol wel of niet wil....ik heb Maarten exact dezelfde dingen namelijk vorig jaar zien doen....als ie echt zo goed was geweest was ook niet bijna 100% van de nederlandse voetballiefhebbers een voorstander van de terugkeer van Edwin in het Nederlands elftal....al met al best een aardige doelman maar niet eentje die Ajax verder helpt...(en vele andere clubs ook niet want er is nooit echt concrete interesse voor hem geweest van een Europese grootmacht...)
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 september 2009 - 08:19   quote  deeplink  
klopt als een Bus.. even over gisteren jong ajax.. nu weet iedereen waarom Olequer er nie meer bij zit.. hoe hij dembele liet lopen tering ! en was Vermeer nu zo slecht in de lucht ? heeft een aantal dingen gedaan wat ik Steek gewoon NIET zie doen.. Keepte gewoon een goeie wedstrijd en ging tijd rekken waar nodig en door voetballen waar nodig.. dus Maarten kan jenog wat van Leren !
freakie
 freakie - woensdag 23 september 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Nou nummer10 hij was bij jong ajax zeker niet veilig en hij durft bij hoge ballen niet egt uit te komen.. Dat doet steek veel meer.. zegt niks over keepers kwaliteit maar wat ik wel vond is dat als az gistere meer druk zette en feller was op de bal dan had vermeer 2 a 3 blunders gemaakt.. want hij liet zovaak de bal van zijn hand afrollen.. niks tegen vermeer.. maar vindt steek beter.. maar als er een andere keeper komt dan graag want steek heeft niet wat extra's.. maar geen issakson of van dijk type....
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2009 - 08:19 schreef nummer10 het volgende:
klopt als een Bus.. even over gisteren jong ajax.. nu weet iedereen waarom Olequer er nie meer bij zit.. hoe hij dembele liet lopen tering ! en was Vermeer nu zo slecht in de lucht ? heeft een aantal dingen gedaan wat ik Steek gewoon NIET zie doen.. Keepte gewoon een goeie wedstrijd en ging tijd rekken waar nodig en door voetballen waar nodig.. dus Maarten kan jenog wat van Leren !
Wat lul je nou weer, Olequer speelde gister juist een hele goede wedstrijd en Dembele was helemaal zijn man niet, en ja hij liep een keer verkeerd maar dat doet ferdinand en cannavaro ook wel eens, jonge jonge zeg wat ben je dom!!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 23 september 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2009 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat lul je nou weer, Olequer speelde gister juist een hele goede wedstrijd en Dembele was helemaal zijn man niet, en ja hij liep een keer verkeerd maar dat doet ferdinand en cannavaro ook wel eens, jonge jonge zeg wat ben je dom!!
probeer nou eens een beetje aardig te doen tegen elkaar....(jaja nu ik mij niet maar kan irriteren aan degene die volgens mij vet gebant is) is respect en fatsoenlijke communicatie mijn stokpaardje....
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2009 - 21:22 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

probeer nou eens een beetje aardig te doen tegen elkaar....(jaja nu ik mij niet maar kan irriteren aan degene die volgens mij vet gebant is) is respect en fatsoenlijke communicatie mijn stokpaardje....
nee hoor hij is helemaal niet geband, hij was het gewoon ff zat om net gasten als jij te discussieren, dus hij kapte er even mee. En ik ben tegen iedereen normaal en aardig alleen zijn er hier sommige mensen die constant roepen dat een ander geen verstand van voetbal heeft, maar als je dan een inhoudelijke discussie wil voeren dan houden ze zich meteen weer stil, nogal vervelend en dan lok je op een gegeven moment wel reacties uit.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 24 september 2009 - 08:12   quote  deeplink  
oww dus nu neem jij even de honeurs waar?? valt het jou dan ook niet op dat er hier best normaal met elkaar gesproken wordt en dat jij de enige bent die termijn gebruikt als "wat lul jij nou weer"?? Lijkt me niet meer dan normaal om normaal taalgebruik te bezigen zelfs als je het niet helemaal met elkaar eens bent....(maar geband of niet...lekker rustig is het zeker)
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 september 2009 - 08:31   quote  deeplink  
beste Remco.. Olequer liet hem lopen.. hij is verdediger en Olequer Lette niet op.. makkelijk zat.. bij het AT zag je hem ook duidelijk falen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 september 2009 - 08:32   quote  deeplink  
over Vermeer.. Vermeer pakt meer hoge ballen dan een Steek met veel meer ervaring.. het meevoetballen is Vermeer ook beter in.. Steek is simpel weg gewoon een middelmatige Keeper Vermeer word een grotere.. tis toch nie voor niks dat bijna heel NL wil dat vdsar het WK gaat keepen ?
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 08:31 schreef nummer10 het volgende:
beste Remco.. Olequer liet hem lopen.. hij is verdediger en Olequer Lette niet op.. makkelijk zat.. bij het AT zag je hem ook duidelijk falen..
blind ben je meer niet!!, 1 fout maakte hij op een man die niet eens van hem was.
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 08:12 schreef Patrick Buisman het volgende:
oww dus nu neem jij even de honeurs waar?? valt het jou dan ook niet op dat er hier best normaal met elkaar gesproken wordt en dat jij de enige bent die termijn gebruikt als "wat lul jij nou weer"?? Lijkt me niet meer dan normaal om normaal taalgebruik te bezigen zelfs als je het niet helemaal met elkaar eens bent....(maar geband of niet...lekker rustig is het zeker)
wat lul jij nou weer, sinds wanneer is dat in deze moderne tijd grof taalgebruik dan, ik heb dingen van jou gezien die inmiddels verwijderd zijn die wel erger waren, maar wederom het enige waar jij mee bezig bent hier is provoceren, dus veel plezier daarmee, je zou eens moeten proberen inhoudelijk op een discussie te reageren en niet altijd op alles te lopen zeiken..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 24 september 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

wat lul jij nou weer, sinds wanneer is dat in deze moderne tijd grof taalgebruik dan, ik heb dingen van jou gezien die inmiddels verwijderd zijn die wel erger waren, maar wederom het enige waar jij mee bezig bent hier is provoceren, dus veel plezier daarmee, je zou eens moeten proberen inhoudelijk op een discussie te reageren en niet altijd op alles te lopen zeiken..
jeetje mina Remco toch....wat een taalgebruik zeg....mocht je nu ooit eens in staat blijken het op een fatsoenlijke manier aan te stippen zal ik je verzoek in overweging nemen...helaas heb je in al die tijd nog niets bijgeleerd...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 24 september 2009 - 19:59   quote  deeplink  
overigens heeft dit soort taalgebruik helemaal niets met welk tijdspad dan ook te maken...slechts met fatsoen....of jij moet die afspiegeling van de verpaupering zijn....

ik blijf persoonlijk liever bij het topic dan dat ik me inhoudelijk bemoei met of Olequer nou wel of niet bij die man had moeten ingrijpen...

Is overigens wel grappig te zien dat het hem volgens jou niet toe te rekenen is omdat het zijn man niet was....betekent dat dan dat ie er niets aan hoeft te doen of wat??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg mist treffen met Japan









0.0090348