BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic: ' Ajax mijn grootste club tot nu toe '

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 15:11   quote  deeplink  
In zijn eerste interview sinds zijn transfer naar Ajax heeft Marko Pantelic gezegd dat Ajax de tot dusver grootste club uit zijn loopbaan is

In BILD-Am-Sonntag laat Pantelic ook weten waarom het zo lang heeft geduurd totdat hij een nieuwe club had: "Veel topclubs waren in mij geïnteresseerd, maar ik heb lang op AS Roma gewacht. Volgens de spelersmakelaar van Dejan Stankovic, de boezemvriend van Pantelic, zou de club worden overgenomen en zouden de nieuwe eigenaars hem graag willen hebben. Het duurde echter te lang en uiteindelijk had ik genoeg van het wachten. Precies op dat moment belde Martin Jol, die me ook al naar HSV had willen halen."

In BILD sluit Pantelic niet uit dat hij langer bij Ajax wil blijven. Onlangs tekende hij een één jarig contract met een netto salaris van bijna één miljoen. "Misschien bereiken we dit jaar nog een overeenstemming over een verlenging. Ajax is de grootste club waarvoor ik tot dusverre heb gespeeld."

Bron
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/83895_pantelic-ajax-mijn-grootste-club-tot-nu-toe
Yordee1
 Yordee1 - zondag 06 september 2009 - 15:19   quote  deeplink  
Klopt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2009 - 15:24   quote  deeplink  
klopt, en omdat het het einde van zijn carriere is zal hij vast gaan tegenvallen... maarja zijn contract was toch ontbonden en dus transfervrij...
gunmaster
 gunmaster - zondag 06 september 2009 - 15:30   quote  deeplink  
dat zullen we nog wel zien, zijn contract was niet ontbonden maar afgelopen.(hij wilde zelf niet verlengen) Pantelic stond in de belangstelling van veel engelse en italiaanse clubs maar koos toch voor ajax.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 15:30 schreef gunmaster het volgende:
dat zullen we nog wel zien, zijn contract was niet ontbonden maar afgelopen.(hij wilde zelf niet verlengen) Pantelic stond in de belangstelling van veel engelse en italiaanse clubs maar koos toch voor ajax.
ja hij wist dat hij niet speelminuten kon krijgen bij engelse en italiaanse degradatiekandidaten
Juantinho
 Juantinho - zondag 06 september 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 15:32 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja hij wist dat hij niet speelminuten kon krijgen bij engelse en italiaanse degradatiekandidaten
patrick even normaal doen, ok
Ten eerste lees wat hij zei, TOPclubs dus niet komen met degradatieclubs, AS roma als degradatiekandidaat zien.
ten tweede is hij nog lang niet aan het eind,
ten derde had hij onenigheid met zijn coach daardoor speelde hij niet en wilde weg, in overleg moch hij tranfservrij weg.
Ik proef toch jaloezie hier, ben je bang dat Ajax gaat draaien na al die jaren?

Gewoon constructief praten anders naar je eigen forum, kan je lekker met PSV mocro ouwehoeren..
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 15:24 schreef patrickpsv15 het volgende:
klopt, en omdat het het einde van zijn carriere is zal hij vast gaan tegenvallen... maarja zijn contract was toch ontbonden en dus transfervrij...
Waarom kun je niet normaal doen

Nogmaals hij was niet ontbonden hij wou niet verlengen Herta wou hem graag behouden
en als je bijna 31 ben Ben je dan op je einde van je carriere???maakt niet uit wie er had gekomen je had bij alle namen gezegd hij zou wel tegenvallen ik ga je steeds minder serieus nemen.

PATRICK noem ons ajacieden niet meer arrogant
want dat is hypocriet jij valt ons steeds aan met onwaarheden tot nu toe reageerde wel nog heel normaal tegen jou.maar jij kan kennelijk niet normaal tegen ons doen omdat we voor AJax zijn jij geeft het woord arrgantie een verkeerde naam want heb nog nooit op een forum iemand zo arrogant zien doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door AFCajax --
jaja
 jaja - zondag 06 september 2009 - 15:51   quote  deeplink  
kijk eerst naar ooiers leeftijd voor je begint te zeiken.
gewoon een goeie zet van Ajax. nog even afwachten natuurlijk maar ik heb er wel weer vertrouwen in. en nog ff patrick. die zal wel graag op een forum van psv WILLEN praten, maar die zijn er haast niet. ook word er heel weinig op voetbalsites gereageerd door psv-ers. de echte fans komen van Amsterdam en omstreken. ***
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 15:58   quote  deeplink  
Tsja partickpsv.. Hij had hem zelf ontbonde door onenigheid over geld wat hij zou krijgen.. En deed het niet verkeert.. t is niet de topspits maar wel een goede.. Als je je wil praten zeg dan de dingen goed wat jij zegt is dus totaal niet waar en dus moet je dan hier geen dinge gaan zegge..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 september 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 15:24 schreef patrickpsv15 het volgende:
klopt, en omdat het het einde van zijn carriere is zal hij vast gaan tegenvallen... maarja zijn contract was toch ontbonden en dus transfervrij...
jaloerse geit...

1. hij is 30 dus kan nog makkelijk mee..
2. zijn contract was niet ontbonden hij heeft zijn contract niet verlengt..
3. hij verdiend 1 mil per jaar iets wat ze betalen waarschijnlijk van de verhuur van Luque
4. AS Roma degredatie ?

Venngoor is volgens mij even oud en PSV wou die ook hebben ? terwijl die inderdaad is afgeschreven.. HullCity ? ga ff naar je eigen PISVEE forum ofzow

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door nummer10 --
freakie
 freakie - maandag 07 september 2009 - 15:51   quote  deeplink  
ja zit wat in nummer10.. haha:P
AFCajax
 AFCajax - maandag 07 september 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 15:32 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja hij wist dat hij niet speelminuten kon krijgen bij engelse en italiaanse degradatiekandidaten
dus koevermans is ook op zijn einde van zijn carriere?????
als je nog 4 a 5 jaar te gaan heb in je voetballoopbaan met al je ervaring dan ben je aan het
einde van je carriere???ik heb je nog geen een keer een inhoudelijke interresante reactie zien plaatsen met waarheden.en dan noem je ons arrogant??
nummer10
 nummer10 - maandag 07 september 2009 - 16:50   quote  deeplink  
jap en Gattuso en vNistelrooy zijn ook afgeschreven of niet patrickpsv en zijn er nog erg veel toppers die OUDER ZIJN DAN 30 !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door Thomas --
Thomas
 Thomas - maandag 07 september 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Herinneren wij ons Zinedine Zidane nog toevallig? Ook zo'n topper op late leeftijd :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door Thomas --
AFCajax
 AFCajax - maandag 07 september 2009 - 16:58   quote  deeplink  
Ach jah mensen als Pantelic bij Psv had getekent.
Dan waren de meningen van Patrick weer heel anders.
Zo gaat dat altijd he
jef24
 jef24 - maandag 07 september 2009 - 23:17   quote  deeplink  
vindt het een goede zet. kan rommedahl eruit. en hoop dat cvitanich regelmatig speelt en mickey gaat knallen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 september 2009 - 08:40   quote  deeplink  
voorin gewoon sulejmani pantelic suarez (pantelic krijgt Sulejmani wel weer op het oude niveau aangezien pantelic een soort vader figuur wou zijn)
chico2009
 chico2009 - dinsdag 08 september 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Laten we maar eerst afwachten hoe pantelic gaat spelen,ik heb wel vertrouwe in hem,ma voetbal is een gekke wereld dus het word gewoon even afwachte.
freakie
 freakie - dinsdag 08 september 2009 - 12:39   quote  deeplink  
ja is wel heel slim van je maar dat weet iedereen denk ik wel!! Alleen er over prate en discuseren is dit topic voor!
schelehond
 schelehond - woensdag 09 september 2009 - 14:10   quote  deeplink  
Grootste club ??
Kom tie bij de amateurs vandaan dan ????
freakie
 freakie - woensdag 09 september 2009 - 14:36   quote  deeplink  
nou moet je bij google pantelic intype krijg je wiki en is niet moeilijk toch? Kijk opzich heb je gelijk als dit t feyenoord forum is.... Miss zit je wel verkeert....
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2009 - 15:23   quote  deeplink  
en schelehond doet weer zijn naam eer aan !!!

ja schelehond Ajax is GROOT.. voor buitenstaanders is niet te begrijpen wat Ajax inhoud helaas..
freakie
 freakie - woensdag 09 september 2009 - 15:25   quote  deeplink  
hahaha nummer10 ga er niet zo op in.. zet een wikipedia adress neer ofzo.. want hij vraagt of hij bij de amateurs vandaag komt dus wikipedia is heel makkelijk toch?
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 09 september 2009 - 20:24   quote  deeplink  
en jullie maar denken dat het lek nu boven is,,,,,,,,,,,wat een arogantie zonder suarez is ajax gewoon een club voor de plaatsen 6-10

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door Boudewijn --
freakie
 freakie - woensdag 09 september 2009 - 22:47   quote  deeplink  
oo ja en hoe denken jullie erover dan? is jullie lek wel boven? nee he? hier is niks gezegt over dat het lek boven is.. alleen dat pantelic dit zijn grootste club vind waar hij heeft gespeelt.. Wat zou feyenoord zijn zonder de guzman? en wat zou psv zijn zonder afellay? wat zou vvv zijn zonder honda.. Maar in het buitenland is de naam ajax groter dan psv en feyenoord..
simon171
 simon171 - woensdag 09 september 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 20:24 schreef rene rotterdam het volgende:
en jullie maar denken dat het lek nu boven is,,,,,,,,,,,wat een arogantie zonder suarez is ajakes gewoon een club voor de plaatsen 6-10
Die arogantie hebben jullie nog steeds rond lopen.
En dat zijn de spelers die Verbeek hebben weggejaagd omdat ze te hard moesten werken zielig hoor.
Maar we zouden het over pantelic hebben en ik denk dat we allemaal moeten afwachten wat die gaat brengen en dat telt en dat zie je bij veel clubs voor iedere speler elke wedstrijd weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2009 door simon171 --
JOOD
 JOOD - woensdag 09 september 2009 - 23:41   quote  deeplink  
Sjongejonge iedereen weet toch dat Ajax gewoon de grootste nederlandse club is... of je nou voor feyenoord, psv of fc knudde bent iedereen weet dat. Jammer dat er mensen zijn die hun jaloezie gaan verkondigen op een Ajax forum :S en het is eigelijk nog erger dat er Ajacieden zijn die daar dan weer serieus antwoord op gaan geven haha

Ajax is de grootste club van Nederland en zal dat ook altijd blijven en daar doe je niks aan.

Pantellic is een superaankoop, eindelijk een trainer die gerichte aankopen doet! Let op mijn woorden..
AFCajax
 AFCajax - donderdag 10 september 2009 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 20:24 schreef rene rotterdam het volgende:
en jullie maar denken dat het lek nu boven is,,,,,,,,,,,wat een arogantie zonder suarez is ajakes gewoon een club voor de plaatsen 6-10
welke lek??
iedereen zegt als jullie geen Suarez hebben Maar wij hebben wel Suarez
maar welke lek??
wij hebben niet netzoals Feyenoord de laatste 3 jaar 7de 6de en weer 7de geworden
wij zijn niet in 25jaar 3 keer kampioen geworden dus welke lek???
freakie
 freakie - donderdag 10 september 2009 - 07:50   quote  deeplink  
in 25 jaar toen waren er hier een hele boel niet geboren afc ajax.... miss moet je eens kijken naar de laatste 5.. dat is waar ajax nu nog steeds mee te maken heeft... En dat was niet goed genoeg maar feyenoord heeft het telkens nog slechter gedaan.. dus moete die suporters van feyenoord ff rustig doen want die degradeerde bijna en dit seizoen willen ze weer zegge dat ze kampioens kandidaat zijn... Vreselijk...
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 september 2009 - 08:57   quote  deeplink  
geen eens europees... dus shhhhhht feynoordertjes.. daarbij Ajax is ook ZONDER suarez goed genoeg.. klinkt heel stom maar dat Suarez zo kan spelen heeft ook met de mensen om zich heen te maken.. kijk naar de doelpunten in de EL.. kwamen allen van andere spelers die een prima assist gaven.. en ruimte voor hem creeerde..
Snakie
 Snakie - donderdag 10 september 2009 - 10:45   quote  deeplink  
Jammer dat er steeds nog mensen zijn die elkaars cluppie gaan zitten afzeiken.
Ik houdt van mooi voetbal, en of dat nu Ajax PSV of Feyenoord is (of een andere club), dat maakt mij niet zoveel uit.
Ik ben Ajaxied, maar als PSV of Feyenoord met mooi voetbal wint, dan vind ik dat jammer, maar wacht ik gewoon op sportieve wraak, en verder geen gezeik.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 september 2009 - 11:07   quote  deeplink  
dan ben je ook geen ajaCied dan ben je iemand die met elke club meeloopt als ze maar mooi voetballen... :) (nee het is geen aanval op jou je moet het namelijk zelf weten)
Snakie
 Snakie - donderdag 10 september 2009 - 12:44   quote  deeplink  
Wie ben jij die dat beslist?
Het gaat er mij om dat je eenieder in zijn waarde laat met zijn cluppie !!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 september 2009 - 13:52   quote  deeplink  
wie ik ben ? tjah wel een ECHTE ajacied met een seizoenskaart.. daarbij zeg je zelf als Feynoord mooi voetbalt en Ajax niet en feynoord wint dan van Ajax dat je dat niet erg vind want jij bent voor mooi voetbal.. (iets andere bewoording maar komt het wel op neer) nou dan ben je in mijn ogen gewoon geen echte supporter maar een succes supporter iets waar ajax al teveel van heeft lopen..
Snakie
 Snakie - donderdag 10 september 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Je denktt maar wat je wil, als je maar niet zo dom gaat liggen lullen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 september 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Pantelic kun je nog niet veel over zeggen, heeft zich niet bewezen en is oud dus niet doorverkoopbaar en alderweireld kun je beter verhuren want als je kampioen wilt worden moet je hem zeker niet in de basis zetten, dan zou ik voor ervaring kiezen centraal in de verdediging: wielaert/oleguer/atouba
AFCajax
 AFCajax - donderdag 10 september 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 16:16 schreef patrickpsv15 het volgende:
Pantelic kun je nog niet veel over zeggen, heeft zich niet bewezen en is oud dus niet doorverkoopbaar en alderweireld kun je beter verhuren want als je kampioen wilt worden moet je hem zeker niet in de basis zetten, dan zou ik voor ervaring kiezen centraal in de verdediging: wielaert/oleguer/atouba
Als het maar tegen Ajax is he

Pantelic heeft zich al bewezen in zijn Carriere
ALdeweireld ontwikkeld zich stormachtig en speelt zeer goed
in de verdediging dus hoezo zo'n goede verdediger verhuren??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 september 2009 - 16:44   quote  deeplink  
alderweireld moet je jaartje verhuren hij is de zwakste pion van ajax dit seizoen maarja als jol hem in de basis zet (nog slechter dan oleguer en wielaert) dan is die ook niet goed wijs, wielaert en oleguer zorgen voor meer ervaring alderweirelt is niet ajaxbasiswaardig gewoon jaartje verhuren bij sparta of zo en dan kan die daar groeien en misschien kan hij volgend jaar dan op de ajax bank zitten of misschien zelfs in de basis
AFCajax
 AFCajax - donderdag 10 september 2009 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 16:44 schreef patrickpsv15 het volgende:
alderweireld moet je jaartje verhuren hij is de zwakste pion van ajax dit seizoen maarja als jol hem in de basis zet (nog slechter dan oleguer en wielaert) dan is die ook niet goed wijs, wielaert en oleguer zorgen voor meer ervaring alderweirelt is niet ajaxbasiswaardig gewoon jaartje verhuren bij sparta of zo en dan kan die daar groeien en misschien kan hij volgend jaar dan op de ajax bank zitten of misschien zelfs in de basis
Hij is juist een van de beste dit seizoen
jij herkent duidelijk geen talent.De jaren die hij op niveau
bij Jong Ajax speelde zie dat als verhuren,Dit seizoen breekt hij juist door
heel weinig fouten scoort ook werkt heel hart is gewoon een goede
verdediger.Ajaxonwaardig???en op de bank zitten??
jij hebt er echt geen verstand van
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 september 2009 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 16:48 schreef AFCajax het volgende:

[..]

Hij is juist een van de beste dit seizoen
jij herkent duidelijk geen talent.De jaren die hij op niveau
bij Jong Ajax speelde zie dat als verhuren,Dit seizoen breekt hij juist door
heel weinig fouten scoort ook werkt heel hart is gewoon een goede
verdediger.Ajaxonwaardig???en op de bank zitten??
jij hebt er echt geen verstand van
jawel jij kijkt door een ajaxbril en wil graag horen dat alle talenten van ajax geweldig zijn maar ik kijk uit een neutrale bril en zeg: alderweireld is matig en ajax onwaardig, van der wiel is een uitstekende rechtsback en gaat waarschijnlijk naar een betere club
AFCajax
 AFCajax - donderdag 10 september 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 17:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

jawel jij kijkt door een ajaxbril en wil graag horen dat alle talenten van ajax geweldig zijn maar ik kijk uit een neutrale bril en zeg: alderweireld is matig en ajax onwaardig, van der wiel is een uitstekende rechtsback en gaat waarschijnlijk naar een betere club
ow nu snap ik het je hebt wat tegen de Ajaxtalenten
Aldewereireld heeft in de voorbereiding en in het seizoen
nog geen slechte wedstrijd gespeeld.Het is een groot talent die
doorbreekt daarom staat hij er ook in he en heeft tie heel snel
een plaats in belgie verdient.als je dat ajaxonwaardig noemt tsjah???
freakie
 freakie - donderdag 10 september 2009 - 20:02   quote  deeplink  
HAHAHAHA van der wiel gaat weg.. jongejonge egt patrick oleguer en wielaert hebben het vaak geprobeert.. duidelijk geen suc6.. alderweireld en vertonghen hebben toch erg weinig doelpunten tegen gehad.. T kan altijd beter maar eigenlijk maar 1 tegen maar omdat je tegen psv speeld.. heb je kwa tegendoelpunten altijd wel meer.. als het twente-ajax.. had het ook zo geweest.. Maar wat vindt jij van ooijer dan? Goed speeld hij he?? nott AFSCHIETEN en VERBRANDEN
remco k
 remco k - donderdag 10 september 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 17:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

jawel jij kijkt door een ajaxbril en wil graag horen dat alle talenten van ajax geweldig zijn maar ik kijk uit een neutrale bril en zeg: alderweireld is matig en ajax onwaardig, van der wiel is een uitstekende rechtsback en gaat waarschijnlijk naar een betere club
jij kijkt nooit vanuit een objectief oogpunt, jij kijkt ddor een psv bril, en als ik jou reacties teruglees ook altijd negatief over ajax, van der wiel speelt net zoals bij jullie marcellis een aantal goede wedstrijden, beide zullen als ze zo doorgaan niet heel lang in nederland blijven en dus onhoudbaar zijn voor hun clubs,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic: ' Ajax mijn grootste club tot nu toe '









0.0108451