BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het uitfluiten van je eigen spelers....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Juantinho
 Juantinho - zondag 06 september 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Heren en eventueel dames een vraag..

Laatste wedstrijd in de Arena, Urby verliest de bal WEER en wordt vreselijk uitgefloten. Is dit nodig? Wordt hij of een andere speler er nou beter van?

Hoe erg het ook soms is. Ik ben van mening dat achter je club blijven staan niet betekent dat je, je eigen spelers uitfluit maar ,zoals vak 410 altijd doet, blijft zingen en aanmoedigen.

Kunnen we niet gewoon dit gefluit achterwege laten?
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 21:57   quote  deeplink  
deels eens deels niet eens

we staan altijd achter onze club ook in moeilijke tijden
Ajax is groter dan de speler Urby en als Urby een paar weken niet presteert dan hoort tie dat van ons.daar moeten ze tegen kunnen en laat het een aanleiding zijn om nog harder te knokken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door AFCajax --
Juantinho
 Juantinho - zondag 06 september 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Ok, dat hij/anderen ertegen moet kunnen, geef ik je gelijk.
Alleen vraag ik me af of ze daar wel tegen kunnen. Ik krijg het gevoel dat ze juist knikkende knietjes krijgen...
Mentaliteit is dus waar het over gaat, Maar in hemelsnaam je speelt bij AJAX

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door Juantinho --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2009 - 22:03   quote  deeplink  
juantinho, mee eens, je dient de spelers van je favoriete club nooit uit te fluiten wat er ook gebeurt, dat mag nooit meer gebeuren, al moet ik toegeven dat we dat in het verleden ook bij lazovic hebben gedaan maar daar zijn we grotendeels mee gestopt, bovendien vind ik-zelf emanuelson een goede speler en een van de beteren bij ajax
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 07 september 2009 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 22:03 schreef patrickpsv15 het volgende:
juantinho, mee eens, je dient de spelers van je favoriete club nooit uit te fluiten wat er ook gebeurt, dat mag nooit meer gebeuren, al moet ik toegeven dat we dat in het verleden ook bij lazovic hebben gedaan maar daar zijn we grotendeels mee gestopt, bovendien vind ik-zelf emanuelson een goede speler en een van de beteren bij ajax
wat klets jij nou??? ik hoor vrijwel iedere week een fluitconcert als Lazovic niet brengt wat een ieder denkt dat ie kan brengen....doe nou niet of jullie daar alleen maar positief zijn he....
jef24
 jef24 - maandag 07 september 2009 - 23:12   quote  deeplink  
vind ook dat je 'eigelijk' niet je eigen spelers mag uitfluiten, ben het eens met afc ajax, zij moeten ons de actie daarna het tegendeel bewijzen. maar als een trainer telkens een speler opsteld die niks brengt vind ik wel dat je mag laten horen dat je het daar niet mee eens bent. hoe moet je dat anders doen dan uitfluiten. kan jol moeilijk bellen. en ik vind ook dat als ajax bv met rust 2-0 achter staat tegen sparta je best mag laten horen dat je als publiek niet tevreden bent, voor mij persoonlijk vind ik de inzet van de spelers doorslaggevend met deze stelling. maar nogmaal als ze als zoutzakken spelen mag dat soms best bevestigd worden door de fans.
uitfluiten zal niet vaak nodig zijn denk ik dit seizoen, heb er veel vertrouwen in. zeker met de 3 nieuwe jongens erbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door jef24 --
nikos
 nikos - maandag 07 september 2009 - 23:55   quote  deeplink  
uitfluiten spelers vind ik schandelijk slecht spelen doen ze niet expres hoe zou jij het vinden als je voetbalt en je wordt uitgefloten emanuelson is ook niet mijn favoriete speler volgens mij zijn het ook niet de meest intelligente supporters die het doen
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - dinsdag 08 september 2009 - 00:03   quote  deeplink  
ik zeg gewoon Doen!!!!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 08 september 2009 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 00:03 schreef bejaardetehuis old f het volgende:
ik zeg gewoon Doen!!!!
Ok gewoon doen maar kan je ook een reden aangeven? Zou dat graag willen weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2009 door Juantinho --
raaijkeweske
 raaijkeweske - dinsdag 08 september 2009 - 01:15   quote  deeplink  
fl**ker tog op man, met eigen spelers uitfluiten, iedere ajaxied doet zn best voor ons, iedere speler verdient onze steun (daarom zijn ze tog ajaxied geworden, dat ben je immers tot je dood)iedereen heeft zn mindere periodes, thats life. Ik vind supporters die altijd negatief lopen te zijn geen voetbal liefhebbers, voetbal is eenmaal een sport met pieken en dalen, want zonder dalen zouden wij niet van onze pieken genieten.
thedon
 thedon - dinsdag 08 september 2009 - 11:50   quote  deeplink  
uitfluiten moet,vooral als ze niet presteren
loz
 loz - dinsdag 08 september 2009 - 14:32   quote  deeplink  
In de meer kregen ze knikkende knietjes, in die betonbak zal het ze een rotzorg zijn!!

Goed werk leveren voor die dikke okken elke maand!

WIJ betalen hun salaris, dus mogen we ook wel eens wat laten horen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het uitfluiten van je eigen spelers....









0.0096740