BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol laat zich niet gek maken door de media

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCajax
 AFCajax - dinsdag 08 september 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Ajax is nog lang niet waar hij wil dat de club is. De tijden van De Meer moeten herleven. Aan de hand van tien stellingen praat Martin Jol in de nieuwste Sportweek over Suarez, Sulejmani, Seedorf, Cruijff, Kerlon en Co Adriaanse.
Voor Co Adriaanse neem ik mijn pet niet af. Als je bij Ajax zit, ventileren honderd mensen in de media hun mening over je. Er zijn personen die daarvoor weglopen of daaraan ten onder gaan. Ik niet. Ik heb de Duitse en de Engelse pers meegemaakt. Die kunnen meedogenloos zijn, terwijl er gasten tussen zitten die het voetbalverstand van een kip hebben. Jol wisselde een spits voor een spits en leidde zo de nederlaag in, dat soort teksten. Maar de trainers zeggen in het buitenland nooit iets over elkaar. Ik moet daar aan wennen. Het is allemaal zogenaamd amusement, die talkshows. Zeljko Petrovic denkt dat hij de beste vriend van Jack van Gelder is. Maar Jack zegt gewoon op tv: Er zitten allemaal ic-en bij Ajax. Petrovic, Lemic, Pantelic. Naast dat het feitelijk onjuist is, wordt het gezegd op een toon die bijna discriminerend is. Dat is keihard.

Zelf heb ik er lak aan. Niemand leest mij de les. Zeker niet over mijn kleding. Het is dat jullie ernaar vragen, maar eigenlijk vind ik het van de zotte dat ik daarover uitleg moet geven. Ik zal het één keer doen, anders blijven die vragen komen. Ik heb niets tegen een mooi pak, loop er vier keer in de week in, maar liever niet als ik aan het werk ben. Ik ben de hele tijd bezig met die spelers. Zelfs tijdens de warming-up. Dan zit een trainingspak met sportschoenen beter dan een warm pak met kalfsleren schoenen waarin je zweet als een otter. Met de kledingsponsor heb ik prima afspraken, daar ben ik heel professioneel in. En die pet... Ik heb een foto hangen in mijn kamer van Rinus Michels met een pet op. Stefan Kovács droeg er ook een. Dat waren geen onprofessionele trainers volgens mij. Ach, laten we erover ophouden. Het is verspilde energie.

Bron
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Jol_laat_zich_niet_gek_maken_door_de_media.html
famey
 famey - dinsdag 08 september 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Flegmatische nuchtere trainer, precies op zijn plaats dus.
simon171
 simon171 - dinsdag 08 september 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Ja ik ben het met je eens Jol zit bij ons goed. En die van gelder is toch al zo´n eikel ik heb hem mee gemaakt hij werd zelf gek omdat ik zijn autorisatie code van zijn credit kaart moest aan vragen via de telefoon anders kon hij niet betalen,hij werd helemaal gek.
Begrijp ik niet laat ieder in zijn waarde.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2009 - 09:19   quote  deeplink  
heerlijke trainer...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol laat zich niet gek maken door de media









0.0091371