BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Don Leo en G. Wilders, gewoon lekker achter de wijven aan. Eredivisie week 6

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 11 september 2009 - 17:03   quote  deeplink  
Die Polen begrepen er allemaal niks van en Beenhakkers weet nu wat een Poolse landdag is. Zoals zo vaak is het Don Leo als trainer net niet gelukt een echte aansprekend resultaat neer te zetten met het Pools nationaal elftal. Het lag natuurlijk aan de Bobo´s van de Poolse bond. Leo heeft inmiddels bijna net zoveel werkgevers gehad als buitenechtelijke relaties en dat spreekt de gemiddelde voetballer en supporter toch wel aan.

Enfin Leo kan zich gaan opmaken voor zijn pensioen bij Feyenoord. Zijn netwerk moet ervoor zorgen dat Feyenoord talenten binnenkrijgt (buiten de eigen jeugd om) tegen een goede prijs. Vooralsnog lukt dat aardig hoewel de fans nu al in lichte paniek zijn over de traptechniek trainingen aan de DVD-Serf (Ignatovich).

Het Nederlands Elftal heeft zich met een uitstekende reeks gekwalificeerd. Geen verliespunten. Woow. ´Luie´ Bert kan zomaar ver komen met deze selectie in Suid Afrika. We spelen daar natuurlijk gewoon thuis. Zijn aanpak is uitermate geschikt voor het bondscoachschap. Ik schreef het al begin 2008. Het grootste probleem voor van Marwijk cs gaat het haantjesgedrag van de ex-Madrilenen worden en het feit dat routiniers als van Nistelrooy en vander Sar opeens weer beschikbaar zijn nu plaatsing een feit is. Geld Geld geld en gemakzucht.

De eerste, en niet de minste, trainer is al gesneuveld bij een eredivisieclub. Sollied en de huidige directie van Hearenfean hadden het niet begrepen. Het gaat niet om het winnen van prijzen daar maar om het koopklaar maken van exotische jeugdspelers en gezochte niet door andere opgemerkte talenten uit Nordische competities.

Bij FC Groningen gebeurd hetzelfde als in Heerenveen alleen het missen van Europees voetbal en een slechte start in de competitie brengt de Euroborgers al snel in de financiele problemen. De financiele huishouding bij de Groningers is onder Nijland toch niet helemaal op orde. Het is interessant te kijken op wat voor een basis spelers als Suarez, Berg, Nevland en Silva zijn binnengehaald (alsmede de overige Scandinaviers en Zuid-Amerikanen) om beter te begrijpen hoe de huidige problemen nu weer zijn ontstaan. Mijn idee is te hoge salarissen en schimmige deals met betrekking tot transferopbrengsten. De gemeente zal binnenkort weer moeten bijspringen vrees ik.

Het zou goed zijn als het profvoetbal enigzins gereguleerd gaat worden en dan wel in die zin dat het aanbod wat schaarser wordt. De burgers, ook de voetballiefhebbers, worden overvoerd met voetbal op de tv. Dit leidt onherroepelijk tot een verzadiging en afnemende belangstelling.

De instelling van de Topklasse door de KNVB is een goed initiatief waardoor er een betere wisselwerking kan gaan ontstaan tussen de amateurs en de profs en het voetbal breed blijft leven.

Internationaal zou het een optie kunnen zijn Europa in te delen in 8 divisies waar jaarlijks de beste 3 clubs per land, plus de bekerwinnaar, worden toegelaten en in een extra competitie, die loopt tot en met maart, uitmaken wie er naar de knockoutfase gaan. Dit is beste omdat het de opmaat kan zijn voor een interessante nationale en internationale competitie. Het aanbod wordt uiteindelijk schaarser en de inkomsten worden eerlijker verdeeld aangezien meer clubs kans hebben deel te nemen. Polen is bijvoorbeeld een ukkiepukkie in voetbaltermen maar er wonen wel bijna 40 miljoen mensen (Noord- en Zuidpolen meegerekend).

Door de invoering van de 2 Topklassen in 2010/2011 degraderen er dit jaar 2 clubs uit de Jupiler league. Naast de periodetitels die er te behalen zijn geeft dit een extra dimensie aan deze competitie. Theoretisch is het mogelijk dat je op de laatste plaats eindigt in de J-league en toch via de nacompetitie promoveert naar de eredivisie. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Haarlem, Emmen, Omniworld, Eindhoven en wellicht Fortuna Sittard zijn de belangrijkste kandidaten een stapje terug te maken. In het seizoen 2011/2012 kan de amateurkampioen kiezen een stapje omhoog te maken. Zowel de amateurs van Ajax als van Feyenoord maken dit jaar kans (een kleine) een plaatsje te veroveren in 1 van de 2 Topklassen.

Hier dan maar weer mijn voorspellingen op hoop en gevoel.

PSV - Roda JC 2-1 (1.25/6.2/13)
Roda JC is sterker dan je denkt maar PSV zal zich niet laten verrassen.

Heerenveen - Groningen 1-3 (2/3.45/4.1)
Sollied begreep er niks van. Elm heeft slaapziekte en Jan de Jonge ambitie hoofdtrainer te worden. Het zat Foppe en Riemer toch niet helemaal lekker dat Sollied met name probeerde prijzen te pakken. Er moet geld verdiend worden met doorverkoop van spelers. Foppe en GertJan (al een beetje minder) begrepen dat en Jan de Jonge mist de ervaring en het overwicht prijzen te pakken. Terug naar af in Hearenfean en weer 110 jaar wachten op een beker. Het kampioenschap van Noord-Nederland editie 2009 zal ook verloren gaan. In Groningen zullen de supporters zich eens achter de oren gaan krabben hoe Nijland dat toch allemaal financieel doet en waarom zijn auto dik is en zo...

Twente - FC Utrecht 3-1 (1.57/3.7/6.2)
Van Wolfswinkel moet er nu toch eens wat gaan inschieten anders geloof ik echt niet dat hij een goaltjesdief is. Een uitgerust Twente zal makkelijk winnen.

ADO Den Haag - AZ Alkmaar 1-1 (7.2/3.9/1.57)
Gelijkspelletje.

Willem II - Feyenoord 0-4 (4.9/3.45/1.76)
Als Feyenoord rustig blijft hebben ze genoeg wapens om een een makkelijk middag in Tilburg te hebben.

Ajax - NAC 2-2 (1.33/5.2/9.2)
De blessure van Vertonghen is geen goed nieuws. NAC pakt een puntje.

VVV-Heracles 1-2 (2.1/3.5/3.35)
Het Heracles van Verbeek is nu ook uit geen walk-over meer en die kort op de man spelende Almeloers zijn teveel voor Honda.

Sparta - RKC 3-1 (1.64/3.35/5.5)
Oh Denneboom oh Denneboom wat zijn je doelpunten wonderschoon.

Vitesse - NEC 4-1 (2.26/3.45/3.4)
NEC gaat de boot in. Met grote cijfers.

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers ( 25 uit 44)
Sportdwaas (22 uit 44, 2 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 11 september 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 17:03 schreef sportdwaas het volgende:
Die Polen begrepen er allemaal niks van en Beenhakkers weet nu wat een Poolse landdag is. Zoals zo vaak is het Don Leo als trainer net niet gelukt een echte aansprekend resultaat neer te zetten met het Pools nationaal elftal. Het lag natuurlijk aan de Bobo´s van de Poolse bond. Leo heeft inmiddels bijna net zoveel werkgevers gehad als buitenechtelijke relaties en dat spreekt de gemiddelde voetballer en supporter toch wel aan.

Enfin Leo kan zich gaan opmaken voor zijn pensioen bij Feyenoord. Zijn netwerk moet ervoor zorgen dat Feyenoord talenten binnenkrijgt (buiten de eigen jeugd om) tegen een goede prijs. Vooralsnog lukt dat aardig hoewel de fans nu al in lichte paniek zijn over de traptechniek trainingen aan de DVD-Serf (Ignatovich).

Het Nederlands Elftal heeft zich met een uitstekende reeks gekwalificeerd. Geen verliespunten. Woow. ´Luie´ Bert kan zomaar ver komen met deze selectie in Suid Afrika. We spelen daar natuurlijk gewoon thuis. Zijn aanpak is uitermate geschikt voor het bondscoachschap. Ik schreef het al begin 2008. Het grootste probleem voor van Marwijk cs gaat het haantjesgedrag van de ex-Madrilenen worden en het feit dat routiniers als van Nistelrooy en vander Sar opeens weer beschikbaar zijn nu plaatsing een feit is. Geld Geld geld en gemakzucht.

De eerste, en niet de minste, trainer is al gesneuveld bij een eredivisieclub. Sollied en de huidige directie van Hearenfean hadden het niet begrepen. Het gaat niet om het winnen van prijzen daar maar om het koopklaar maken van exotische jeugdspelers en gezochte niet door andere opgemerkte talenten uit Nordische competities.

Bij FC Groningen gebeurd hetzelfde als in Heerenveen alleen het missen van Europees voetbal en een slechte start in de competitie brengt de Euroborgers al snel in de financiele problemen. De financiele huishouding bij de Groningers is onder Nijland toch niet helemaal op orde. Het is interessant te kijken op wat voor een basis spelers als Suarez, Berg, Nevland en Silva zijn binnengehaald (alsmede de overige Scandinaviers en Zuid-Amerikanen) om beter te begrijpen hoe de huidige problemen nu weer zijn ontstaan. Mijn idee is te hoge salarissen en schimmige deals met betrekking tot transferopbrengsten. De gemeente zal binnenkort weer moeten bijspringen vrees ik.

Het zou goed zijn als het profvoetbal enigzins gereguleerd gaat worden en dan wel in die zin dat het aanbod wat schaarser wordt. De burgers, ook de voetballiefhebbers, worden overvoerd met voetbal op de tv. Dit leidt onherroepelijk tot een verzadiging en afnemende belangstelling.

De instelling van de Topklasse door de KNVB is een goed initiatief waardoor er een betere wisselwerking kan gaan ontstaan tussen de amateurs en de profs en het voetbal breed blijft leven.

Internationaal zou het een optie kunnen zijn Europa in te delen in 8 divisies waar jaarlijks de beste 3 clubs per land, plus de bekerwinnaar, worden toegelaten en in een extra competitie, die loopt tot en met maart, uitmaken wie er naar de knockoutfase gaan. Dit is beste omdat het de opmaat kan zijn voor een interessante nationale en internationale competitie. Het aanbod wordt uiteindelijk schaarser en de inkomsten worden eerlijker verdeeld aangezien meer clubs kans hebben deel te nemen. Polen is bijvoorbeeld een ukkiepukkie in voetbaltermen maar er wonen wel bijna 40 miljoen mensen (Noord- en Zuidpolen meegerekend).

Door de invoering van de 2 Topklassen in 2010/2011 degraderen er dit jaar 2 clubs uit de Jupiler league. Naast de periodetitels die er te behalen zijn geeft dit een extra dimensie aan deze competitie. Theoretisch is het mogelijk dat je op de laatste plaats eindigt in de J-league en toch via de nacompetitie promoveert naar de eredivisie. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Haarlem, Emmen, Omniworld, Eindhoven en wellicht Fortuna Sittard zijn de belangrijkste kandidaten een stapje terug te maken. In het seizoen 2011/2012 kan de amateurkampioen kiezen een stapje omhoog te maken. Zowel de amateurs van Ajax als van Feyenoord maken dit jaar kans (een kleine) een plaatsje te veroveren in 1 van de 2 Topklassen.

Hier dan maar weer mijn voorspellingen op hoop en gevoel.

PSV - Roda JC 2-1 (1.25/6.2/13)
Roda JC is sterker dan je denkt maar PSV zal zich niet laten verrassen.

Heerenveen - Groningen 1-3 (2/3.45/4.1)
Sollied begreep er niks van. Elm heeft slaapziekte en Jan de Jonge ambitie hoofdtrainer te worden. Het zat Foppe en Riemer toch niet helemaal lekker dat Sollied met name probeerde prijzen te pakken. Er moet geld verdiend worden met doorverkoop van spelers. Foppe en GertJan (al een beetje minder) begrepen dat en Jan de Jonge mist de ervaring en het overwicht prijzen te pakken. Terug naar af in Hearenfean en weer 110 jaar wachten op een beker. Het kampioenschap van Noord-Nederland editie 2009 zal ook verloren gaan. In Groningen zullen de supporters zich eens achter de oren gaan krabben hoe Nijland dat toch allemaal financieel doet en waarom zijn auto dik is en zo...

Twente - FC Utrecht 3-1 (1.57/3.7/6.2)
Van Wolfswinkel moet er nu toch eens wat gaan inschieten anders geloof ik echt niet dat hij een goaltjesdief is. Een uitgerust Twente zal makkelijk winnen.

ADO Den Haag - AZ Alkmaar 1-1 (7.2/3.9/1.57)
Gelijkspelletje.

Willem II - Feyenoord 0-4 (4.9/3.45/1.76)
Als Feyenoord rustig blijft hebben ze genoeg wapens om een een makkelijk middag in Tilburg te hebben.

Ajax - NAC 2-2 (1.33/5.2/9.2)
De blessure van Vertonghen is geen goed nieuws. NAC pakt een puntje.

VVV-Heracles 1-2 (2.1/3.5/3.35)
Het Heracles van Verbeek is nu ook uit geen walk-over meer en die kort op de man spelende Almeloers zijn teveel voor Honda.

Sparta - RKC 3-1 (1.64/3.35/5.5)
Oh Denneboom oh Denneboom wat zijn je doelpunten wonderschoon.

Vitesse - NEC 4-1 (2.26/3.45/3.4)
NEC gaat de boot in. Met grote cijfers.

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers ( 25 uit 44)
Sportdwaas (22 uit 44, 2 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan
verrassen Az gelijkspel ;-)
En als Vetonghen wel had gespeeld dacht je dan dat Ajax had gewonnen?

Ajax krijgt het wel moeilijk belangrijke punten worden dat !
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 11 september 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Normaal gesproken denk ik dat Ajax wint maar zonder Vertonghen en een jetlaggerige Suarez zal NAC kansen ruiken. Wielaert heeft het niet dus ik ben benieuwd
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 11 september 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 17:13 schreef sportdwaas het volgende:
Normaal gesproken denk ik dat Ajax wint maar zonder Vertonghen en een jetlaggerige Suarez zal NAC kansen ruiken. Wielaert heeft het niet dus ik ben benieuwd
Wielaert daar is veel over gesproken daarom is het logisch
dat mensen niet zien dat hij al een paar foutlose wedstrijden
heeft gespeeld,Ben het met je eens geen ajaxSpeler.Maar we moeten
het met hem doen.En hij heeft Oleguer uit de basis gespeeld.
En dat kwam niet door foute wedstrijden met veel fouten.

Het kan 2 kanten opgaan deze Wedstrijd
Villareal won met hoge cijfers,als je snel scoort dan kan het een mooie
avond worden.Maar als het lang 0-0 blijft of zelfs lang 1-0
dan speel je Nac in de kaart.Nac speelt altijd wat beter tegen de nederlandse
Top 5.

Het word wel heel belangrijk om 3 punten te halen omdat
Ajax krijgt nu een paar relatief makkelijkere wedstrijden
VVV-Ajax
Ajax-Ado
Roda-Ajax
Ajax-Willem11

Die kunnen ze allemaal winnen.met die 3 punten tegen Nac erbij
dan sta je er goed voor want na Willem11 moet Ajax uit bij Az
Dan kun je beter met punten voor staan of dicht in de buurt
dan met 3 of meer punten achterstand.
Dus tegen Nac word het heel belangrijk voor Ajax
En misschien wel toonaangevend voor de rest van het Seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door AFCajax --
BoBOO
 BoBOO - vrijdag 11 september 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Als Leo maar niet de held in Breda word..
Jammer dat tie weg is
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 11 september 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 18:50 schreef BoBOO het volgende:
Als Leo maar niet de held in Breda word..
Jammer dat tie weg is
idd
Iedereen denkt altijd aan de eerste 11 wie er in de basis staan
maar op de bank in de selectie daar moet ook kwaliteit in zitten
Vond Leonardo altijd heel goed invallen,in de basis had ik hem niet
veel goede wedstrijden zien spelen.Maar tis een hele goede speler
om hem in je selectie te hebben.Met zijn kwaliteiten had tie veel meer
uit zijn carriere kunnen halen Veel MEER!!,maarjah mentaal is bijna even
zo belangrijk als Talent.Nac mag er heel blij mee zijn.
als counterploeg zo'n snelle technische speler in je elftal hebben
dan mag je heel tevreden zijn het maakt Nac ook veel sterker
freakie
 freakie - zaterdag 12 september 2009 - 10:25   quote  deeplink  
Spannende uitslagen.. denk dat je nou toch bij veel mis zit.. we gaat t zien.. Als feyenoord kan winnen met 4-0 moet het eigenlijk voor az, twente, psv en ajax net zo makkelijk zijn.. ajax-nac..als vertonghen er wel bij was had het 4-0 geweest?? Ik heb 4-2 voorspeld.. ze spelen thuis en we hebben suarez.. En vvv-heracles.. ze hebben niet alleen honda.. maar heracles is uit stuk minder dan thuis.. denk 2-2 ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2009 door freakie --
Snakie
 Snakie - zaterdag 12 september 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Ajax wint gewoon, 3-1.
0-1 maakt NAC nog, en dan is het een feestje voor Suarez en Pantelic.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 september 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Ik verwacht (en hoop) dat Ajax deze wedstrijd gewoon gaat winnen. In SportPooler heb ik dan ook (net als Snakie) 3-1 staan. Ik hoop ook op onze joker Pantelic die niemand - ook Robert Maaskant niet - echt kent. Dat kan een aardige verrassing zijn, althans als hij speelt, want dat is ook nog maar de vraag.

@sportdwaas: weer een erg leuk stuk, deze topic !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2009 door Pietje --
bully
 bully - zaterdag 12 september 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Zowel de amateurs van Ajax als van Feyenoord maken dit jaar kans (een kleine) een plaatsje te veroveren in 1 van de 2 Topklassen.

de ajax amateurs spelen momenteel in de eerste klasse dus lijkt mij onmogelijk naar de topklasse te promoveren.
volgens mij gaan daar alleen clubs uit de hoofdklasse naar toe.
dus zal zeker nog jaartje langer duren voor dat ze zover zijn.
ook ik denk hoop net als pietje en en de rest dat ajax wel zal winnen.
dus zet mijn geloof ook op de verassing pantelic.
maar het zal denk geen makelijke wedstrijd worden.
en ook ik kan jou stukjes wel waarderen sportdwaas ook al ben ik het er niet altijd mee eens.
AFCajax
 AFCajax - zaterdag 12 september 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 - 19:38 schreef bully het volgende:
Zowel de amateurs van Ajax als van Feyenoord maken dit jaar kans (een kleine) een plaatsje te veroveren in 1 van de 2 Topklassen.

de ajax amateurs spelen momenteel in de eerste klasse dus lijkt mij onmogelijk naar de topklasse te promoveren.
volgens mij gaan daar alleen clubs uit de hoofdklasse naar toe.
dus zal zeker nog jaartje langer duren voor dat ze zover zijn.
ook ik denk hoop net als pietje en en de rest dat ajax wel zal winnen.
dus zet mijn geloof ook op de verassing pantelic.
maar het zal denk geen makelijke wedstrijd worden.
en ook ik kan jou stukjes wel waarderen sportdwaas ook al ben ik het er niet altijd mee eens.
dat heb ik ook gehoord jah
goede zaak!! in duitsland doen ze dat ook al jaren
vandaar ok de reden dat al die divisies van een redelijk goed niveau is
De Topklasse is een begin van een hele uitbreiding van Teams zodat het niveau beter
word.
freakie
 freakie - zaterdag 12 september 2009 - 20:02   quote  deeplink  
sportdwaaas!! ff score verandere vertonghen gaat wel mee doen:O
freakie
 freakie - zaterdag 12 september 2009 - 23:30   quote  deeplink  
psv zeer makkelijk gewonnen(3-0..)
Groningen(1-0)
Twente 3-2(wolfswinkel wel goed beste sportdwaas.. En twente zeker niet makkelijk..)
Tsja az had ik verwacht dat ze gewoon gingen winnen en dan zit jij toch dichterbij.. ado heeft zelf gewonnen knap van ze..
simon171
 simon171 - zondag 13 september 2009 - 00:00   quote  deeplink  
Ja az verliest maar ik heb stukjes gezien van die wedstrijd maar die commentator die moesten ze ontslaan wat een negatieveling ten op zichte van Ado.
Az moest winnen van hem wat een eikel.
jaja
 jaja - zondag 13 september 2009 - 10:18   quote  deeplink  
ik heb de hele wedstrijd gezien. ado was stukken beter. veel feller en effectiever. chapo ***
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 12:33   quote  deeplink  
1-0 voor willem 2:O
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 12:58   quote  deeplink  
toch niet zo makkelijk tegen willem 2..
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Honda nog steeds belangerijk geweest...
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 14:49   quote  deeplink  
2-0 ajax!! hahaha ja je had gelijk met vertonghen is het inderdaad veel grotere kans dat ajax wint..
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 15:58   quote  deeplink  
wie had er 6-0 bij sportpooler?:P:P xD
Pietje
 Pietje - zondag 13 september 2009 - 16:05   quote  deeplink  
Ikke !! Oorspronkelijk, althans, want ik heb het vrijdagavond veranderd in 3-1. Dat leek me wat realistischer. Een goede les: NOOIT WIJZIGEN... Maar goed, het belangrijkse is dat er gewonnen wordt. Helaas kon ik niet naar de ArenA, ik moet nog wat werken, iets per se klaar hebben voor morgenochtend. Jammer dus, ik had er graag bij willen zijn!
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 16:09   quote  deeplink  
oo zonde.. ik heb 4-2:P dus heb wel zelfde aantal doelpunten tot nu toe:P maar ja telt niet:P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 13 september 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Ik had 2-0. Nac moet dus niet scoren zodat ik een extra puntje krijg. Maar wel lullig Pietje. Volgende x zeker laten staan welk gevoel je aan het begin van de week hebt ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door amsterdammer113 --
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 16:12   quote  deeplink  
haha ja 2-0 is mooi ja!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 13 september 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Ja ik verwachte toch meer van dit NAC. Maar ze spelen vandaag wel heel matig. Neemt niet weg dat Ajax ook goed speelt hoor.
Pietje
 Pietje - zondag 13 september 2009 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2009 - 16:11 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik had 2-0. Nac moet dus niet scoren zodat ik een extra puntje krijg. Maar wel lullig Pietje. Volgende x zeker laten staan welk gevoel je aan het begin van de week hebt ;-)
Hé Amsterdammer! Klopt als een zwerende vinger. Volgende week (VVV uit) heb ik 0-5 staan... ;-)) Na vandaag laat ik dat zeker staan hoor! Wel of geen Honda daar. Dan zet Ajax z'n Mercedes maar in.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 13 september 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2009 - 16:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé Amsterdammer! Klopt als een zwerende vinger. Volgende week (VVV uit) heb ik 0-5 staan... ;-)) Na vandaag laat ik dat zeker staan hoor! Wel of geen Honda daar. Dan zet Ajax z'n Mercedes maar in.
Ik heb volgende week nog niet ingevuld, maar ga er deze week eens goed voor zitten ;-) Donderdag eerst eens kijken hoe Ajax zijn Europa League wedstrijd doorkomt. Maar het zou mooi zijn als Ajax er voor zorgt dat VVV volgende week zijn eerste wedstrijd verliest.
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 19:47   quote  deeplink  
sportdwaas toch niet heel erg goed in je beschijvingen.. kwa winnen en verliezen mwa.. en uitslagen niet.. Honda trouwens weer belangerijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door freakie --
simon171
 simon171 - zondag 13 september 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2009 - 19:47 schreef freakie het volgende:
sportdwaas toch niet heel erg goed in je beschijvingen.. kwa winnen en verliezen mwa.. en uitslagen niet.. Honda trouwens weer belangerijk..
Weer over Honda laat die jonge lekker daar voetballen hij geeft geen meer waarde aan dit elftal hij verzuipt.
Dan had je naar at 5 moeten kijken en dan hoor je dat je niks aan hem hebt.
Wel een ervaren verdediger.
freakie
 freakie - zondag 13 september 2009 - 23:58   quote  deeplink  
beste simon zg k iets verkeert? Ik zeg honda toch weer belangerijk 6 wedstrijde op rij.. Zeg helemaal niks over dat ajax hem had moeten halen maar sportdwaas zei dat honda t nou niet ging maken en wel dus..
simon171
 simon171 - maandag 14 september 2009 - 09:02   quote  deeplink  
Oke je zegt niets verkeert maar in bijna elke topic komt Honda tersprake,en niets tennadele van Honda hoor want hij komt er wel maar af en toe,we zullen hem blijven volgen.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 14 september 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Ik zat er behoorlijk naast met Ajax deze week. NAC werd weggetikt alsof ze tegen Villareal speelden. Penders en Zwaanswijk vielen volledig door de mand. Even goed een mooie opsteker voor Ajax. Heracles viel vreselijk tegen, Feyenoord is een vechtmachine en de Gelderse derby is een wedstrijd waarin alles mogelijk is

En die van Wolfswinkel is inderdaad een gooltjesdief

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door sportdwaas --
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 15:33   quote  deeplink  
mooi dat je dinge toegeeft.. Heracles is uit altijd stuk slechter.. Dat was nu ook weer zichtbaar..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Don Leo en G. Wilders, gewoon lekker achter de wijven aan. Eredivisie week 6









0.0101549