BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Henny van Schoonhoven overleden

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 11 september 2009 - 18:18   quote  deeplink  
Voormalig FC Utrecht-voetballer Henny van Schoonhoven is vrijdagmiddag overleden. Van Schoonhoven was al langere tijd ernstig ziek. In verband met het overlijden van de oud-speler voetbalt FC Utrecht zaterdagavond tegen FC Twente met rouwbanden om.
Van Schoonhoven kwam in 1998 over van Elinkwijk naar FC Utrecht en speelde tot de zomer van 2000 voor de Utrechtse eredivisieclub. Daarna kwam hij nog uit voor ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden, waarna Van Schoonhoven terugkeerde naar Elinkwijk.

De Utrechtse voetballer, die 39 jaar is geworden, was zaterdagavond 29 augustus nog te gast bij FC Utrecht. Hij woonde toen met familie en vrienden in een skybox van Stadion Galgenwaard de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam bij. Bij die gelegenheid werd de oud-speler met de bijnaam de tank uitvoerig toegezongen door de supporters van FC Utrecht, die zijn onverzettelijkheid in het veld nog niet waren vergeten.

Namens FC Utrecht verklaarde voorzitter Jan Willem van Dop vrijdag eind van de middag het overlijden van zon jonge, stoere kerel zeer te betreuren. Gelukkig kon hij de wedstrijd tegen Sparta nog bijwonen, aldus Van Dop. Zo ziek als hij was, heeft hij genoten. Niet alleen van de wedstrijd, maar vooral van de reacties van de supporters. Uiteraard dragen onze spelers zaterdagavond een rouwband, aldus de voorzitter van FC Utrecht. Ik weet dat ik namens heel de club spreek, als ik Hennys familie condoleer met dit grote verlies en ze veel sterkte toewens.

Op de internetsite www.hennyvanschoonhoven.nl is inmiddels een condoleanceregister geopend. Op verzoek van de familie kunnen daar steunbetuigingen en condoleances worden geplaatst.

http://www.fc-utrecht.nl/actueel/nieuws/2217
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 11 september 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Gecondoleerd naar alles wat Utrecht is en Naar zijn Fammily
Rust in Vrede

Hopelijk Wint Utrecht uit bij Twente!!!!!!
Utrecht
 Utrecht - vrijdag 11 september 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Onze Tank is helaas niet meer
het is raar te zeggen maar eigenlijk is het weer een speler die altijd als hij in de basis stond met nummer 4
wat heeft utrecht toch met dat nummer
ik ken Henny ook uit de tijd dat hij bij elinkwijk speelde.
er zijn dingen die ik ook nooit meer vergeet
zoals dat Elinkwijk kampioen werd in de 1ste Klasse in Alkmaar wat een feest was dat
ook de tijden bij utrecht zal ik nooit vergeten
hij is een speler met een hart en echte plublieks lieveling
het maakt hem ook niet uit wat hij moest doen om te winnen hij ging er voor
helaas heeft henny (de Tank) moeten opgeven
een groot verlies

Henny bedankt voor de Mooie tijden die je in stadion Galgenwaard heb Gespeeld en ook de tijden van het theo thijssenplein we zullen je missen
Twentefan
 Twentefan - vrijdag 11 september 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Medeleven naar familie en alle mensen met een Utrecht hart! Een minuut stilte morgenavond in onze Grolsch veste is wel het minste wat we kunnen doen!
Forzautreg!
 Forzautreg! - vrijdag 11 september 2009 - 22:20   quote  deeplink  
Henny, gelukkig hebben we je nog een laatste eer kunnen bewijzen tijdens de wedstrijd tegen sparta waar je bij was! Morgen zullen we nogmaals van ons laten horen!!

Steunbetuiging uit naar familie en vrienden.

Uit het oog, maar niet uit het hart!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Henny van Schoonhoven overleden









0.0057528