BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol heeft geen plaats voor Wielaert in Ajax-selectie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCajax
 AFCajax - zaterdag 12 september 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Ajax-coach Martin Jol heeft in zijn selectie voor de thuiswedstrijd van zondag tegen NAC Breda geen plek ingeruimd voor verdediger Rob Wielaert. Jol heeft de beschikking over vier centrale verdedigers en heeft er drie geselecteerd voor het treffen van zondag. Oleguer kreeg daarbij de voorkeur boven Wielaert.

Maarten Stekelenburg en Jan Vertonghen behoren wel tot de groep van achttien spelers. Beiden zijn hersteld van hun blessures. De vier andere afvallers bij Ajax zijn Mitchell Donald, Marvin Zegelaar, Bruno Silva en Dennis Rommedahl.

Bron
http://www.sportweek.nl/voetbal/110286/Jol_heeft_geen_plaats_voor_Wielaert_in_Ajax-selectie

Het kan gek gaan
Oleguer moest weg en was bijna weg
Nu krijgt hij weer de voorkeur
Laat het voor AJax een les zijn voor de toekomst
alleen spelers halen waar je 100% zeker van ben
alleen een echte basisSpeler halen die wat toevoegt
geen spelers meer voor de Breedte daar heb je de Jeugd voor
Jol gaat daar ook korte metten mee maken,volgend jaar
is de selectie denk ik terug gebracht naar 24
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 12 september 2009 - 16:20   quote  deeplink  
terecht ben geen fan van wielaert.. jammer dat Donald er niet bij zit.
zitten Kerlon en eduardo wel in de wedstrijdselectie??
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 september 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Hoewel ik vind dat Martin Jol een goede trainer is, betwijfel ik of het steeds maar wisselen van spelers in de basis (selectie) een goede zaak is. Zo krijgt een speler weinig zelfvertrouwen. Wel moet ik zeggen dat ik van meet af aan Oleguer een prima centrale verdediger heb gevonden. Hij heeft zich niet voor niets bij Barcelona kunnen handhaven, ook al is het jaren geleden. Bij Ajax vond ik hem bepaald niet de slechtste! Maar steeds dat wisselen van Jol... Het geeft aan dat hij er nog steeds niet uit is. Nog steeds geen vastigheid dus. Op zo'n manier kun je dus ook geen vaste spelpatronen verwachten. Jammer ook dat Dennis Rommedahl er naast staat. NAC is een typische counterploeg en tegen zo'n ploeg zou juist een snelle man als Rommedahl voor verrassingen kunnen zorgen. Maar ja, ik ben dan ook geen trainer. En dat is maar beter voor Ajax ;-)))
bully
 bully - zaterdag 12 september 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 - 16:26 schreef Pietje het volgende:
Hoewel ik vind dat Martin Jol een goede trainer is, betwijfel ik of het steeds maar wisselen van spelers in de basis (selectie) een goede zaak is. Zo krijgt een speler weinig zelfvertrouwen. Wel moet ik zeggen dat ik van meet af aan Oleguer een prima centrale verdediger heb gevonden. Hij heeft zich niet voor niets bij Barcelona kunnen handhaven, ook al is het jaren geleden. Bij Ajax vond ik hem bepaald niet de slechtste! Maar steeds dat wisselen van Jol... Het geeft aan dat hij er nog steeds niet uit is. Nog steeds geen vastigheid dus. Op zo'n manier kun je dus ook geen vaste spelpatronen verwachten. Jammer ook dat Dennis Rommedahl er naast staat. NAC is een typische counterploeg en tegen zo'n ploeg zou juist een snelle man als Rommedahl voor verrassingen kunnen zorgen. Maar ja, ik ben dan ook geen trainer. En dat is maar beter voor Ajax ;-)))
persoonlijk denk ik dat jol gewoon gebruik wil maken van een bredere selectie.
om zo iedereen scherp te houden en het per wedstrijd tebekijken.
ook omdat je in de competitie toch met blessures schorsingen temaken krijgt.
maar ook ik heb zo mijn bedenkingen of dit wel zal gaan werken.
maar de tijd zal het leren dus vertrouw het wel aan jol toe.
freakie
 freakie - zaterdag 12 september 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Dat oleguer boven wielaert staat is niet raar maar naar salaris kijkende is oleguer erg duur als je hem verkocht had dan is dat weg en kon je eeen goede centrale verdediger kopen..
bully
 bully - zaterdag 12 september 2009 - 19:58   quote  deeplink  
denk dat oleguer wel altijd van waarde kan zijn.
dus heb liever dat er een paar andere dure spelers vertrekken die totaal niet meer van waarde zijn.
maar dat zal wel niet gebeuren want niemand wil hun het zelfde salaris betalen wat ajax doet.
dus die zullen hun contract wel uit dienen met af een toe een keertje verhuurd worden.
maar dat er een paar van die dure salaris lijst af moeten voor dat er echte aanwinsten komen zijn we het wel over eens.
freakie
 freakie - zaterdag 12 september 2009 - 20:38   quote  deeplink  
ja inderdaad bully.. Maar oleguer is nooit afgeschreven.. maar kon wel weg..
nummer10
 nummer10 - maandag 14 september 2009 - 09:30   quote  deeplink  
tjah.. Jol is gewoon Slim bezig en heeft van het begin af aangezegt dat hij veel wil kunnen varieren.. je ziet aan Aissati gisteren ook dat de Aanpak van Jol werkt.. Rustig brengen.. en laten we wel wezen.. 4 wedstrijden de 0 gehouden met dit 4 tal... ik zeg het je de verdediging en middenveld staan perfect zo.. voorin komt het ook goed zeker weten.. je kan gewoon zien dat het een TEAM word.. zoals gisteren ook kraagje van Suarez zit niet goed en een andere speler doet em ff goed.. je ken gewoon zien dat het vrienden worden van elkaar zoals het hoort.. ik zou gewoon zeggen GOED BEZIG JOL EN VOORAL ZO DOOR GAAN !
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 14 september 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Wielaert was afgelopen winter al een nutteloze aankoop die de balans die er toen was met Vermaelen etc. heeft verstoord.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 14 september 2009 - 13:48   quote  deeplink  
persoonlijk heb ik de aankoop van Wielaert nooit begrepen....had een grotere investering in geld door de aankoop van bijvoorbeeld Douglas van diezelfde club wel zien zitten.....
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 - 19:51 schreef freakie het volgende:
Dat oleguer boven wielaert staat is niet raar maar naar salaris kijkende is oleguer erg duur als je hem verkocht had dan is dat weg en kon je eeen goede centrale verdediger kopen..
:)goede man
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 09:30 schreef nummer10 het volgende:
tjah.. Jol is gewoon Slim bezig en heeft van het begin af aangezegt dat hij veel wil kunnen varieren.. je ziet aan Aissati gisteren ook dat de Aanpak van Jol werkt.. Rustig brengen.. en laten we wel wezen.. 4 wedstrijden de 0 gehouden met dit 4 tal... ik zeg het je de verdediging en middenveld staan perfect zo.. voorin komt het ook goed zeker weten.. je kan gewoon zien dat het een TEAM word.. zoals gisteren ook kraagje van Suarez zit niet goed en een andere speler doet em ff goed.. je ken gewoon zien dat het vrienden worden van elkaar zoals het hoort.. ik zou gewoon zeggen GOED BEZIG JOL EN VOORAL ZO DOOR GAAN !
:)geweldig
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 13:48 schreef Patrick Buisman het volgende:
persoonlijk heb ik de aankoop van Wielaert nooit begrepen....had een grotere investering in geld door de aankoop van bijvoorbeeld Douglas van diezelfde club wel zien zitten.....
douglas werd niet verkocht.
of volg je nou echt niks?

alleen wielaert kon weg.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 september 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 - 19:49 schreef bully het volgende:

[..]

persoonlijk denk ik dat jol gewoon gebruik wil maken van een bredere selectie.
om zo iedereen scherp te houden en het per wedstrijd tebekijken.
ook omdat je in de competitie toch met blessures schorsingen temaken krijgt.
maar ook ik heb zo mijn bedenkingen of dit wel zal gaan werken.
maar de tijd zal het leren dus vertrouw het wel aan jol toe.
Hey Bully! Op zich ben ik het met je eens wat betreft de brede selectie, maar voor het zelfvertrouwen van spelers is het niet goed wanneer je weet dat je de week erop er weer naast staat. Ik zag in SportPooler dat wij evenveel punten hebben. Grappig!
bully
 bully - dinsdag 15 september 2009 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 - 21:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hey Bully! Op zich ben ik het met je eens wat betreft de brede selectie, maar voor het zelfvertrouwen van spelers is het niet goed wanneer je weet dat je de week erop er weer naast staat. Ik zag in SportPooler dat wij evenveel punten hebben. Grappig!
daarom zei ik ook dat ook ik bedenkingen heb.
maar denk wel dat die wisselingen nog wel veranderen zogauw hij erover uit is.
ik wacht wel af.
ja met sportpooler gaat het nog lekker met mij en met jou dus ook.
maar merk wel dat als je paar keer geen complete stand goed heb je gelijk weer weg zakt.
en alles zit nog dicht bij mekaar.
maar is ook voor de fun he dus wel leuk dat we beide nu even bovenaan staan in subpool van sportpooler.
robs
 robs - woensdag 16 september 2009 - 00:22   quote  deeplink  
Wielaert en Oleguer lozen in de winter en een goeie terugkopen voor die positie als onze Belgische vriendjes teveel geel gepakt hebben of geblesseerd zijn. Mooie optie (maar kan niet met die idioot als voorzitter daar) zou zijn: Wielaert terug naar Twente, Douglas naar Ajax met bijbetaling. Oleguer naar Turkije ofzo
Krunk
 Krunk - woensdag 16 september 2009 - 05:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 00:22 schreef robs het volgende:
Wielaert en Oleguer lozen in de winter en een goeie terugkopen voor die positie als onze Belgische vriendjes teveel geel gepakt hebben of geblesseerd zijn. Mooie optie (maar kan niet met die idioot als voorzitter daar) zou zijn: Wielaert terug naar Twente, Douglas naar Ajax met bijbetaling. Oleguer naar Turkije ofzo
zet honda in de verdediging!
robs
 robs - woensdag 16 september 2009 - 14:31   quote  deeplink  
haha, grapjas. je zal me voor altijd loven als hij straks alsnog komt en ons de titel brengt met een doelpuntje of 15
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - woensdag 16 september 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 05:25 schreef Krunk het volgende:

[..]

zet honda in de verdediging!
als het aan bas12345 ligt wel ;-)

20090129131706-VVV_Venlo_Keisuke_Honda_1_12_08.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2009 door Winston Bogarde --
PETER111
 PETER111 - woensdag 16 september 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 14:40 schreef Winston Bogarde het volgende:

[..]

als het aan bas12345 ligt wel ;-)

[ afbeelding ]
Fijn dat je een foto plaatst. Ik wist al niet over wie jullie het hadden! Want er is totaal geen aandacht aan hem besteed in de media!!
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - woensdag 16 september 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 00:22 schreef robs het volgende:
Wielaert en Oleguer lozen in de winter en een goeie terugkopen voor die positie als onze Belgische vriendjes teveel geel gepakt hebben of geblesseerd zijn. Mooie optie (maar kan niet met die idioot als voorzitter daar) zou zijn: Wielaert terug naar Twente, Douglas naar Ajax met bijbetaling. Oleguer naar Turkije ofzo
nou dat is niet idioot hoor: Twente zou wel gek zijn als ze Wiellaert terug nemen , ze hebben voor hem Wisgerhof gehaald en die doet t eigenlijk nog wel beter en Douglas is idd voor Ajax een geweldige speler. Oleguer zal ook niet meevallen om effe te lozen , die spelers verdienen zo onwijs veel hier (tussen 1 en 2,5 miljoen) en dat geven zelfs buitenlandse clubs niet zomaar meer in deze crisis tijd............
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 september 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 17:05 schreef de zon in de kuip het volgende:

[..]

nou dat is niet idioot hoor: Twente zou wel gek zijn als ze Wiellaert terug nemen , ze hebben voor hem Wisgerhof gehaald en die doet t eigenlijk nog wel beter en Douglas is idd voor Ajax een geweldige speler. Oleguer zal ook niet meevallen om effe te lozen , die spelers verdienen zo onwijs veel hier (tussen 1 en 2,5 miljoen) en dat geven zelfs buitenlandse clubs niet zomaar meer in deze crisis tijd............
we dachten ook dat wieleart een aanwinst zou zijn.... jol heeft teminste kijk op het spelletje en ben ook zeker overtuigt dat het goeie aanwinsten zijn die hij heeft gedaan..
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 14:40 schreef Winston Bogarde het volgende:

[..]

als het aan bas12345 ligt wel ;-)

[ afbeelding ]
en robs ook!
Juantinho
 Juantinho - donderdag 17 september 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:
patrick doe ff normaal kerel... ik weet dat jullie elkaar niet liggen maar even normaal doen aub...
Ik sluit me hierbij aan, oneens ok maar dit slaat nergens op. Gebruik dan de PM
SVP on topic, het gaat over Wielaart en niet over grammatica en spelling

We hebben veel verdedigers die vrijwel gelijkwaardig zijn. En een coach moet keuzes maken, De keuze van Jol zal wel gebaseerd zijn op vorm, voorgaande wedstrijden en de trainingen.

Ik denk dat Oleguer nog steeds een goede verdediger is. Ik heb veel gelezen dat hij bankzitter was bij Barca. Is niet gek met Puyol, Marquez voor je als centrale verdedigers. Weinig spelers in Europa zullen deze twee uit de basis spelen. Dat je als standin mag fungeren zegt toch wel genoeg over zijn kwaliteiten. Ik denk ook dat elke verdediger het moeilijk zal hebben als je kijkt hoe het middenveld vorig jaar werd overlopen. Doordat we meer balans op het middenveld hebben en een sterkere aanval zal de verdediging het wat makkelijker hebben.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 september 2009 - 16:23   quote  deeplink  
dat is wel gebleken.. al 4 wedstrijden de 0... :)
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 16:23 schreef nummer10 het volgende:
dat is wel gebleken.. al 4 wedstrijden de 0... :)
vanavond weer
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - donderdag 17 september 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 19:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

we dachten ook dat wieleart een aanwinst zou zijn.... jol heeft teminste kijk op het spelletje en ben ook zeker overtuigt dat het goeie aanwinsten zijn die hij heeft gedaan..
Jol is in zijn verleden niet zo gelukkig geweest met aankopen , zowel bij Spurs als HSV zijn de meeste van zijn aankopen niet bijzonder geweest en velen zelfs geflopt , bij Spurs heeft Jol denk wel 15 a 20 spelers binnengehaald en denk dat er 3 geslaagd zijn.

Wel is Martin wat wijzer geworden , maar Atouba en Pantelic zijn dure jongens en beiden zit een flink verhaal aan.

De Zeeuw is natuurlijk prima aankoop , goed dat hij dat heeft doorgedrukt.
robs
 robs - donderdag 17 september 2009 - 23:27   quote  deeplink  
Jol had Eliah ook door moeten drukken en moet straks alleen nog even Honda halen. om de droevige prestaties van spelers als Aissati of Kennedy aan de zijkanten op te krikken. Honda schiet er 15 in en maakt ons kampioen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 september 2009 - 11:46   quote  deeplink  
komt hij weer aan met zijn honda... en ik weet niet of jij Aissati tegen NAC hebt gezien ? en hoezo schiet honda er 15 in ? das bijna de helft wat hij in zijn carriere heeft gemaakt... en Honda valt door de mand bij Ajax / PSV VVV is afgestemd op Honda bij Ajax of PSV moet hij zich afstemmen op andere spelers... zoals bij Japan is gebleken dan is hij NIKS..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 september 2009 - 11:49   quote  deeplink  
over de aankopen.. Atouba en pantelic dure jongens.. hoe kom je er in godsnaam bij ? ze waren tranfervrij.. qua loon bedoel je ? Atuoba is van het geld van Luque.. Pantelic is een bedrag betaald in 1 keer voor 1 jaar dus hoezo dure jongens ? wat een domme opmerking... ze hebben dit jaar zelfs winst gemaakt op tranfers.. en volgend jaar maken ze nog meer winst en komen er mooie aankopen.. want Suarez gaat NIET voor een Appel en een Ei weg...
robs
 robs - vrijdag 18 september 2009 - 12:56   quote  deeplink  
Aissati was zwak tegen NAC. Honda breekt nu pas echt door en staat al op vijf. Bij Ajax staan er geen twee man op hem en zal hij simpel 15 goals maken, alleen al vijf vrije trappen. Heb je hem wel gezien dit seizoen tegen PisVee en Utrecht? Blijkbaar niet! AIssati goed tegen NAC??? Wellicht alleen de samenvatting gezien? Ik zat in het stadion. AJax draaide heerlijk, maar hij was de minste. Weer iemand die er geen verstand van heeft. Jammer.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 september 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Honda breekt nu echt door want hij staat op 5 doelpunten.. die slaat dus ook nergens op... snap uberhaubt niet waar jij op basseert dat Aissati niks is. die jongen heeft verschillende keren laten zien een goeie voetballer te zijn.. daarbij tuurlijk is hij nu wat zwak maar dat is El hamdioue ook ? ooit gedacht aan de Ramadan en wat dat doet met je lichaam ? hou nu gewoon op over honda ok.. iedereen heeft er nu genoeg van incl honda zelf we weten je mening maar hou er nu over op ok..
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 18 september 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Krijg de indruk dat iemand aandelen Honda heeft.

Jammer van Wielaert, leuke voetballer maar komt gewoon net te kort voor Ajax.
Maar goed, je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij het geprobeerd heeft.

Nou hopen op een goede ploeg voor hem als hij een stapje terug weer doet.
robs
 robs - vrijdag 18 september 2009 - 16:54   quote  deeplink  
Jammer nummer 10 dat jij het niet ziet...
Krunk
 Krunk - vrijdag 18 september 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 23:27 schreef robs het volgende:
Jol had Eliah ook door moeten drukken en moet straks alleen nog even Honda halen. om de droevige prestaties van spelers als Aissati of Kennedy aan de zijkanten op te krikken. Honda schiet er 15 in en maakt ons kampioen
wauw.. dat jij al weet dat een eventuele aankoop er 15 maakt..
en dat zelfs KJH... ons geen kampioen heeft gemaakt.
opvallend he....
Krunk
 Krunk - vrijdag 18 september 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 16:54 schreef robs het volgende:
Jammer nummer 10 dat jij het niet ziet...
en meer mensen
BoBOO
 BoBOO - zaterdag 19 september 2009 - 04:30   quote  deeplink  
Honda is gewoon te duur op dit moment.
Als je ziet dat sneijder voor 15 mill naar italie gaat.
Een middenvelder is ook geen prioriteit.
Leuk allemaal maar haal eerst maar is een goede CB erbij.
Ga maar je aandacht richten op: Heitinga ,Chivu of van de Vaart terug.,
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zaterdag 19 september 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Honda is idd , veel te duur , 4 milj is zat voor deze speler , 10 milj is hij pas waard als ie zich bewezen heeft in de top van NL , verder moet Ajax zich niet richtten op de spelers die jij noemt , zijn veel te duur en willen ook helemaal nog niet terug. Wat is trouwens een CB ? een CV , LB of RB ken ik maar een CB is een voor mij onbekende positie.

Ajax heeft best een prima selectie , die moet gewoon groeien en wat constanter worden , Jol moet een tijdje met zelfde 11-tal gaan spelen zodat er vertrouwen en automatismen inkomt en dan komt het best goed , Wiellaert houden als stand-inn dan kan Oleguer wel vertrekken in de winter.
BoBOO
 BoBOO - zaterdag 19 september 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Ja,dat is ook meer dromen lol.
Als je Chivu,Heitinga,vd Vaart,Boula,Sneijder,Babel of Huntelaar bij ajax zou denken.Of ze langer zou kunnen houden.Is niet echt realistisch nee.
Misschien in de toekomst met sluitende begrotingen kunnen we europees weer een beetje meedoen.Of de 6-5 regel gaat misschien wel door.Zoiets zou wel helpen.

Nee ,was meer dat ik Honda zoveel hoor ,maar er zijn veel meer spelers die ik graag bij ajax zou zien,die ook vast veel toevoegen dan bijv Honda.
met CB bedoelde ik een Central Back.Cv dus.

Moet inderdaad nog wat groeien en een wat vastere bassis die er staat ja.
Had er graag wel een CV bij gezien,maar dat lukte denk ik niet meer.
In de winterstop hoop ik dat er wel wat komt of weggaat.
We zullen zien..Maak er wat van morgen.

Ps: Mooie Tifo s jongens ga zo door!
robs
 robs - zondag 20 september 2009 - 00:58   quote  deeplink  
Die verdediging staat nu goed, je moet er alleen nog eentje bij hebben voor centraal achterin als die jongens blessuers of teveel kaarten pakken. Aan de zijkanten en achter de spits heb je geen echte toppers en een Honda zou op meerdere posities prima passen daar, hij knalt bovendien alle vrije trappen erin, ik zou 7,5 miljoen bieden en hem halen.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2009 - 11:49   quote  deeplink  
oja ik heb dat wat jij zegt over HOnda, jij zei dat hij 1 uit 2 vrije trappen scoort, dit seizoen heeft hij er al 9 genomen en 1 gemaakt, en uit de rebound werd er 1 gescoord, vorig seizoen heeft hij er in totaal 52 vrije trappen direct op goal geschoten en daar 8 x uit gescoord.

Verder heb je wel gelijk dat hij op veel plaatsen kan spelen, alleen ajax gaat niet zoveel geld voor hem betalen, ze hebben kerlon niet voor niks gehuurd met eerste optie tot koop, die is juist voor de nr10 positie gehaald, hopen dat het een goede gok is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol heeft geen plaats voor Wielaert in Ajax-selectie









0.0074670