BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Hoever komen de Nederlandse clubs in Europa?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 13 september 2009 - 20:18   quote  deeplink  
AZ= 8ste finale.
AJAX= kwart finale
HEERENVEEN= groepsfase
PSV=8ste/kwart finale
FC Twente=8ste finale
AFCajax
 AFCajax - zondag 13 september 2009 - 20:25   quote  deeplink  
ik hoop het dat alle teams de Groepsfase overleven
meer punten voor nederland dus meer plaatsen voor europa
Playoffs vind ik trouwens een meerwaarde ook voor de spanning in nederland

Maar wat ze in belgie doen??lijkt echt op hockey playoffs
Einde van het seizoen 1 t/m6 strijden om het kampioenschap dus als je 6de eindigt
kun je nog kampioen worden??
Vind dat wel vreemd want in de Chaml wil je tog je sterkste ploegen hebben
Als Lokeren bij 6de word en door de playoffs waar iedereen van elkaar kan winnen
aan het einde dan wil je tog niet Lokeren vertegenwoordig zien worden in de CHamL
zo halen ze nooit de punten in belgie waar het tog al zo slecht mee gaat
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 13 september 2009 - 22:39   quote  deeplink  
Daarom mogen die playoffs ook helemaal afgeschaft worden. Voegen helemaal niets toe als een paar extra wedstrijden. Snap niet dat iemand dat een meerwaarde kan vinden. Met als voorbeeld NAC in 2007/2008. Met veel pijn en moeite de derde plaats gekregen in de competitie, na de playoffs staan ze zevende en lopen ze europees voetbal mis. Slaat nergens op. Daar speel je toch de competitie voor, die paar wedstrijden wegen dan zwaarder dan de prestaties over een heel seizoen. Als je tweede wordt hoor je voorronde cl te krijgen (wat gelukkig alweer is) en de plaatsen eronder horen europees voetbal te spelen.

Ik denk dat 1 van de Nederlandse clubs in de halve finale gaat komen, of dat PSV, Ajax is weet ik het niet maar die zouden alle drie wel eens voor een verrassing kunnen zorgen. Verder hoop ik overigens dat ze allemaal zo ver mogelijk komen. Maakt de europese wedstrijden toch wat leuker vind ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5172
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Hoever komen de Nederlandse clubs in Europa?









0.0072069