BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Voetbalinternational leuker dan Studio voetbal

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCajax
 AFCajax - maandag 14 september 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Ronald Waterreus moet niet meer analyseren
hij heeft totaal niets in te brengen zijn schoren stem
is heel irritant om naar te luisteren.Yoeri Mulder
aardige gozer maar voorspelbaar zegt teveel uhhh uhhhh uuhhh

Bij voetbalinternational vind ik alleen KraaijkampJunior irritant te overdreven maakt van een muis een koe
gaat nergens over.VD Grijp is gewoon heel grappig ik neem ze meningen allemaal niet echt serieus maar dat hoeft ook niet kan er wel om lachuh.
nameric
 nameric - maandag 14 september 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Zow AFCajax, daar maak je me een stelling zeg.
Studio Voetbal is eigenlijk Studio Ajax (=Jack van Gelder)
Normaal gesproken dan hoor, want gisterenavond is er amper over Ajax gesproken, en dat had ik niet verwacht na de 6-0.
Ik had verwacht dat Jack Ajax van Gelder ieder doelpunt uit den treure zou hebben willen analyseren, maar viel me 2, nee 300% mee.
Waterreus heeft echt wel kijk op het spelletje, maar tja Limbo/Brabo-stemmetje, kan hij niets aan doen.
Mulder, helemaal mee eens, te veel euhh-tjes.

Voor mij is het al heel lang voorkeur aan VoetbalInternational hoor:
veel meer diepgang en daar komt iedere club wel aan bod en inderdaad, v/d Gijp die "maakt" het programma leuker, prachtig.

Conclusie: je stelling is juist.
AFCajax
 AFCajax - maandag 14 september 2009 - 18:47   quote  deeplink  
je zal je niet verbazen dat het mij niet uitmaakt als er veel over ajax gesproken
word en dat valt allemaal wel mee hoor.

Maar is wel logisch dat een Club die het meeste heeft gedaan voor
het nederlandsVoetbal dat daar het meeste over gesproken zou worden
in spanje spreken ze ook meer over Barca en Real
in portugal meer over Benfica,In belgie meer over Anderlecht

vind het altijd zo een minderwaardigheidscomplex niveau om altijd maar te zeggen
ze praten zoveel over ajax

en waterreus heeft echt niks toetvoegen
schopt open deuren in en die brabo stem kan die niks aan doen
maar ik heb er ook gewoond en zo schroor spreken ze daar niet hoor
heel irritant

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door AFCajax --
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - maandag 14 september 2009 - 18:54   quote  deeplink  
eens, VI heeft ook meer NIEUWS te melden en houd van voetbal en niet alleen AJAX PSV en Feyenoord maar ook haarlak en bier van de tap
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 september 2009 - 20:55   quote  deeplink  
VI is inderdaad leuker qua amusumentswaarde, maar ik krijg toch altijd het gevoel dat commercie de overhand speelt. Derksen komt soms ongeloofwaardig over (Reker), en ik heb het gevoel dat als mensen iets doorlekken naar zijn blad, hun niks te wachten staat bij VI. Ook maakte hij vorig jaar ontzettend veel reclame voor EredisieLive, bij zijn dagelijkse filmpjes. En dat terwijl hij daar een contract had... Bovendien lijkt het me allemaal schwouspel, tussen Derksen en GeneƩ. Het is wel leuk om te zien, maar nu begint het ongeloofwaardig over te komen.

Maar alles beter dan Studio Voetbal
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 15 september 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Vanwege de VI link is het informatiever. In Studio Voetbal wordt er teveel onder de pet gehouden. Journalistiek niet goed meer
suffering
 suffering - dinsdag 15 september 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Hoezo Studio Voetbal? Gaat meestal alleen over Ajax, Feijenoord, PSV en Nl elftal. Misschien een idee om de naam van het programma te veranderen? Bij VI is het overigens niet veel anders.
Robbb
 Robbb - dinsdag 15 september 2009 - 14:36   quote  deeplink  
van de Gijp maakt het af bij Vi!
Juantinho
 Juantinho - donderdag 17 september 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 - 13:55 schreef suffering het volgende:
Hoezo Studio Voetbal? Gaat meestal alleen over Ajax, Feijenoord, PSV en Nl elftal. Misschien een idee om de naam van het programma te veranderen? Bij VI is het overigens niet veel anders.
Of het gevoelsmatig eerlijk is dat ze over bepaalde clubs veel praten zeg ik NEE.

Maar je moet ook begrijpen dat ze kijkers aantallen nodig hebben. Dat bereik je nl door over die clubs te praten.
Daarom worden Europese wedstrijden van Ajax ook het meest uitgezonden vooral als er clubs tegelijkertijd spelen. Het gaat om kijkcijfers.

Ik vind VI veel leuker dan Studio Voetbal vooral met Derksen en Gijp. Stand up over voetbal heerlijk
fr emiel
 fr emiel - donderdag 17 september 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 17:50 schreef AFCajax het volgende:
Ronald Waterreus moet niet meer analyseren
hij heeft totaal niets in te brengen zijn schoren stem
is heel irritant om naar te luisteren.Yoeri Mulder
aardige gozer maar voorspelbaar zegt teveel uhhh uhhhh uuhhh

Bij voetbalinternational vind ik alleen KraaijkampJunior irritant te overdreven maakt van een muis een koe
gaat nergens over.VD Grijp is gewoon heel grappig ik neem ze meningen allemaal niet echt serieus maar dat hoeft ook niet kan er wel om lachuh.
je praat echt poep
craven
 craven - donderdag 17 september 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 18:47 schreef AFCajax het volgende:
je zal je niet verbazen dat het mij niet uitmaakt als er veel over ajax gesproken
word en dat valt allemaal wel mee hoor.

Maar is wel logisch dat een Club die het meeste heeft gedaan voor
het nederlandsVoetbal dat daar het meeste over gesproken zou worden
in spanje spreken ze ook meer over Barca en Real
in portugal meer over Benfica,In belgie meer over Anderlecht

vind het altijd zo een minderwaardigheidscomplex niveau om altijd maar te zeggen
ze praten zoveel over ajax

en waterreus heeft echt niks toetvoegen
schopt open deuren in en die brabo stem kan die niks aan doen
maar ik heb er ook gewoond en zo schroor spreken ze daar niet hoor
heel irritant
Beetje verleden tijd is het niet???
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 18 september 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 16:10 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Of het gevoelsmatig eerlijk is dat ze over bepaalde clubs veel praten zeg ik NEE.

Maar je moet ook begrijpen dat ze kijkers aantallen nodig hebben. Dat bereik je nl door over die clubs te praten.
Daarom worden Europese wedstrijden van Ajax ook het meest uitgezonden vooral als er clubs tegelijkertijd spelen. Het gaat om kijkcijfers.

Ik vind VI veel leuker dan Studio Voetbal vooral met Derksen en Gijp. Stand up over voetbal heerlijk
De mooiweersupporters uit amsterdam blijven vaak liever thuis ja...
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zaterdag 19 september 2009 - 16:24   quote  deeplink  
VI is amusement met een knipoog , heerlijk om naar te kijken!
Studio Voetbal is wat serieuzer maar ook wel aardig , wel verkeerd tijdstip mag best 0m 22.00 u
craven
 craven - zaterdag 19 september 2009 - 16:36   quote  deeplink  
studio voetbal is vaak een open deur in trappen..
steg
 steg - zondag 20 september 2009 - 16:41   quote  deeplink  
VI is wat mij betreft veel beter dan Studio Voetbal, al is het alleen maar dankzij de aanwezigheid van Rene vd Gijp! Die man heeft zulke mooie uitspraken!! Geweldig.
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zondag 20 september 2009 - 18:25   quote  deeplink  
weet je wat t grote voordeel is : je hoeft er niet naar te kijken! Vind je t leuk? vooral kijken! vind je t klote? kijk lekker wat anders!
Juantinho
 Juantinho - maandag 21 september 2009 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 20:44 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

De mooiweersupporters uit amsterdam blijven vaak liever thuis ja...
Dat slaat nergens echt totaal nergens op, Jaren, jaren lang het hoogste aantal bezoekers en er kunnen er maar 52000 man in, kerel er kijken miljoenen mensen,hoe willen ze allemaal naar het stadion.

Jammer hoor zeg iets waar wat inzit, maar je naam zegt het al: Het komt wel met je goed schatje
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 23 september 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 00:58 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Dat slaat nergens echt totaal nergens op, Jaren, jaren lang het hoogste aantal bezoekers en er kunnen er maar 52000 man in, kerel er kijken miljoenen mensen,hoe willen ze allemaal naar het stadion.

Jammer hoor zeg iets waar wat inzit, maar je naam zegt het al: Het komt wel met je goed schatje
Neem alles niet zo serieus joh..........................................................

We zitten hier op headliner niet op vz
Dirk
 Dirk - woensdag 23 september 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Studio voetbal gaat te vaak over ajax, fey en psv.....en natuurlijk AFC of wat die club v v gelder ook is....waterreus is gewoon een zevert 1ste klas.
En bij VI is het vaak iedere keer dezelfde mening ventileren v Derksen. Te vaak hoor ik dezelfde mening over dezelfde personen.
oldlion
 oldlion - donderdag 24 september 2009 - 12:10   quote  deeplink  
af en toe stotteren, zichzelf herhalen, verkeerde houding en vele euhs, euhs, euhs
maken, dat Studio Voetbal het dik verliest van VI
craven
 craven - donderdag 24 september 2009 - 23:22   quote  deeplink  
die derksen kraag maandag wel lekker de deksel op zijn neus van genee hahaha
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 02 oktober 2009 - 13:13   quote  deeplink  
Waterreus kan alleen maar dom lullen complete onzin wat die zegt kan gwoon niet uitleggen wat er fout gaat bij een club. Hugo borst die denkt dit en dat ma heeft dr ook weinig verstand van laat hem ma lekker geilen op het dames elftal. Youri mulder hoef ik denk ik niks over te zeggen(baal al flink dat ik die stem van hem op fifa 10 ook weer moet aanhoren) jack van gelder vind ik wel een hele goeie gast die niet zomaar dingen schreeuwt. Bij vi vind ik derksen een grote mafkees die er helemaal geen kijk opheeft ma toch kan ik wel om hem lachen omdat die mensen zo hard de grond indrukt. Hans kraay J vind ik wel een goeie gast noemt namelijk ook positieve dingen over clubs en spelers die ff een dipje hebben. Genee past er goed bij omdat het zon sukkeltje is en 7 kleuren stront schijt als derksen tegen hem te x gaat en van de Gijp is natuurlijk fantastisch hoorde laatst nog dat die het veel verder had kunnen schoppen dan psv ma dat die te druk was met gekheid en grappen uithalen
RUDE BOY
 RUDE BOY - vrijdag 02 oktober 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2009 - 13:13 schreef Robertos90 het volgende:
Waterreus kan alleen maar dom lullen complete onzin wat die zegt kan gwoon niet uitleggen wat er fout gaat bij een club. Hugo borst die denkt dit en dat ma heeft dr ook weinig verstand van laat hem ma lekker geilen op het dames elftal. Youri mulder hoef ik denk ik niks over te zeggen(baal al flink dat ik die stem van hem op fifa 10 ook weer moet aanhoren) jack van gelder vind ik wel een hele goeie gast die niet zomaar dingen schreeuwt. Bij vi vind ik derksen een grote mafkees die er helemaal geen kijk opheeft ma toch kan ik wel om hem lachen omdat die mensen zo hard de grond indrukt. Hans kraay J vind ik wel een goeie gast noemt namelijk ook positieve dingen over clubs en spelers die ff een dipje hebben. Genee past er goed bij omdat het zon sukkeltje is en 7 kleuren stront schijt als derksen tegen hem te x gaat en van de Gijp is natuurlijk fantastisch hoorde laatst nog dat die het veel verder had kunnen schoppen dan psv ma dat die te druk was met gekheid en grappen uithalen
euh ja kerel....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Voetbalinternational leuker dan Studio voetbal









0.0124008